בניית אתר שופיפיי – הטרנד החם בעולם בניית האתרים

בניית אתר שופיפיי

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

תוכן עניינים

תוכן עניינים

החלטתם להקים חנות וירטואלית משלכם? לפניכם כל מה שרציתם לדעת על בניית אתר שופיפיי. בעידן הדיגיטלי של ימינו, יותר ויותר אנשים מעדיפים לרכוש מוצרים בחנויות מקוונות ולא בחנויות פיזיות. חנות דיגיטלית מאפשרת ללקוחות לחסוך זמן יקר הכרוך ביציאה מהבית, נסיעה ועמידה בתור, ולקבל את המשלוח עד לפתח ביתם.

בזמן הקורונה חנויות וירטואליות הפכו לפופולריות אף יותר, משום שהן אפשרו לצרכנים לבצע קניות מבלי להסתכן בהידבקות בנגיף. אם גם אתם מעוניינים להקים חנות וירטואלית, בניית אתר שופיפיי יכולה להיות הפיתרון עבורכם.

מהי פלטפורמת שופיפיי?

שופיפיי (Shopify) היא פלטפורמה למסחר אלקטרוני המבוססת על ענן. היא הוקמה על ידי סקוט לייק, טביאס לוטקה ודניאל ווינדד בשנת 2004. השלושה החליטו להקים חנות מקוונת למכירת ציוד סקייטבורד, אך לא היו מרוצים מהפלטפורמות הקיימות לבניית חנות מקוונת.

טוביאס שהיה מתכנת במקצועו, הקים פלטפורמה חדשה להקמת חנויות מקוונות שנקראה בתחילת דרכה "Jaded Pixel". מאז שמה שונה לשופיפיי והיא הפכה לפלטפורמת מסחר מובילה המארחת יותר מחצי מיליון חנויות מקוונות ברחבי העולם.

הייחוד הגדול של בניית אתר שופיפיי הוא שהיא מאפשרת להקים בקלות ובמהירות חנות מקוונת. היא כוללת תבניות עיצוב, בדומה לפלטפורמת וויקס, כך שניתן לעצב חנות וירטואלית משלכם ללא צורך בידע טכני, בהיכרות עם שפת קוד או בניסיון בבניית אתרים.

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

מהם היתרונות הנוספים של שופיפיי?

בניית אתר שופיפיי כוללת יתרונות רבים. לא רק שכמעט כל אחד יכול להקים חנות וירטואלית דרך שופיפיי, אלא שהיא מציעה מגוון של כלים יעילים לניהול החנות כמו למשל: ניהול הזמנות ומשלוחים, ניהול מלאי מוצרים ועוד. אין הגבלה על כמות המוצרים שניתן להעלות לאתר, אין מגבלה על כמות התמונות של המוצרים והחנות תעמוד בכל עומס של גולשים.

החנות שלכם בשופיפיי תתמוך בכל אמצעי תשלום כמו כרטיסי אשראי, העברה בנקאית או תשלום באמצעות Paypal, ואתם יכולים לבחור את אפשרות התשלום המתאימה לכם.

לחנויות של שופיפיי יש עיצוב רספונסיבי המותאם לגלישה במובייל, דבר הכרחי מאוד כשמחצית מתנועת האינטרנט מגיעה דרך הסמארטפון.

אם כל זה לא מספיק, ניתן אף לנהל את החנות דרך הטלפון הנייד שלכם, בכל זמן ומכל מקום בעולם. כך שגם כאשר אתם יוצאים לחופשה אתם יכולים לדאוג לניהול השוטף של החנות.

שופיפיי כוללת תוספים שונים של הפקת גיפט קארדים, קופונים ומבצעים, שיעזרו לכם להגדיל את המכירות. בנוסף לכך, אם אתם חולמים למכור את המוצרים שלכם מעבר לים, אז שופיפיי כוללת תוספים לתרגום החנות שלכם לשפות שונות.

יתרון נוסף של בניית אתר שופיפיי הוא מרכז העזרה של החברה. המרכז יסייע לכם בהקמה של החנות ויעניק לכם מענה בכל תקלה ובעיה 24 שעות ביממה דרך הטלפון, האימייל והצ'אט.

מה עדיף –בניית אתר שופיפיי או בניית אתר דרך וורדפרס?

על אף היתרונות הרבים של שופיפיי, מערכת ניהול האתרים שעוקפת אותה בסיבוב היא וורדפרס. וורדפרס היא מערכת המבוססת על קוד פתוח, שאינה מיועדת רק להקמה של חנויות מקוונות אלא לבניית כל אתר אינטרנט – מאתר תדמית ועד פורטלים גדולים.

אחד מהיתרונות של וורדפרס לעומת שופיפיי הוא עיצוב החנות. בהשוואה לשופיפיי המציעה תבניות עיצוב קבועות, בוורדפרס עיצוב האתר הוא גמיש יותר כך שהחנות שלכם יכולה להיראות יוצאת דופן לעומת חנויות מקוונות אחרות.

מעבר לעיצוב, חשוב להשוות בין הפלטפורמות בכל הקשור לקידום האתר. קידום אתרים הוא תהליך הכרחי שמסייע לאתרי אינטרנט ולחנויות וירטואליות להגיע למיקומים הראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל.

חנות וירטואלית, טובה ככל שתהיה, לא תזכה למבקרים רבים אם היא תופיע בעמודים האחרונים של גוגל.

לכן, חשוב מאוד לדאוג לקידום החנות שלכם, וכאן לוורדפרס יש יתרון משמעותי על פני שופיפיי: בחנות וירטואלית הנבנית באמצעות וורדפרס יש דגש רב יותר על תוכן. ניתן להקים בלוג בחנות, וישנה חלוקה של המוצרים לקטגוריות, תתי קטגוריות ושימוש רב בתגיות.

אתם אולי חושבים לעצמכם בשביל מה צריך תוכן בחנות וירטואלית, אך האמת היא שתוכן ישפר מאוד את חווית המשתמש של הגולשים בחנות. תוכלו לכתוב תיאורי מוצר מפורטים, להסביר על היתרונות הרבים של המוצרים שלכם, לכתוב מדריכים לשימוש במוצר ולפרסם המלצות של לקוחות על המוצרים שלכם.

מעבר לכך, התוכן הוא אלמנט חשוב בקידום אתרים. גוגל מקדמת אתרים שמספקים תוכן מקורי המעניק ערך מוסף לגולשים. כאשר האלגוריתם של גוגל סורק את מיליוני החנויות הווירטואליות הקיימות ברשת, הוא מעדיף לקדם את החנויות שמספקות תוכן טוב.

בנוסף, בתוכן האתר תוכלו להטמיע בקלות רבה תגיות ומילות מפתח פופולריות ורלוונטיות למוצרים שלכם וכך לשפר את המיקום של החנות הוירטואלית שלכם במנוע החיפוש.

אז אם אתם מתלבטים לגבי בחירה בפלטפורמה לבניית חנות מקוונת, ההמלצה שלנו היא להקים חנות וירטואלית דרך וורדפרס. כך תוכלו להגדיל את ההכנסות ואת קהל הלקוחות שלכם, וליהנות מהצלחה גדולה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מלאו פרטים לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

או, חייגו:

הפופולריים ביותר

טוען מאמרים נוספים...

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים