בניית דף נחיתה – במה זה שונה מאתר ואיך תדעו אם גם אתם זקוקים לאחד כזה?

בניית דף נחיתה

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

תוכן עניינים

תוכן עניינים

הקמתם עסק, התחלתם לייצר נוכחות אינטרנטית ברמה מסוימת תחת שמכם. הגיע הזמן לבחור בין הקמת אתר, בניית דף נחיתה או כל דבר אחר. למה אתם באמת זקוקים? מה ניצור קודם? איך נדע לתעדף? רוב בעלי העסקים מכירים את המונח "דף נחיתה", האם הם באמת מכירים את השימוש העיקרי, היתרונות וההבדלים מאתר רגיל? כנראה שלא, בואו נדבר קצת ת'כלס.

בניית דף נחיתה - 8 שניות זוז!

כן, אתם יודעים בדיוק למה התכוונתי. על פי סטטיסטיקות שונות ומחקרים מרחבי העולם – 8 שניות, זה הזמן שמוקצב לדף נחיתה למשוך את תשומת לב המבקר וליצור עניין שעשוי להוביל להשארת פרטים. למה 8 שניות? כי אנחנו חסרי סבלנות, כי אנחנו רוצים כאן ועכשיו, כי אנחנו יודעים מה אנחנו מחפשים ומה מגיע לנו לקבל, ולסיום – כי התחרות אדירה.

מה שלא נקבל פה נקבל במקום אחר. זכרו היטב למה מוקצבות לנו רק 8 שניות ויישמו את ההערות בזמן בניית דף נחיתה. קיים צורך ממשי לתמצת טקסטים ארוכים וקודם כל לשכנע, לזעזע, להוביל את הגולש למקום הרצוי לנו. בתחתית העמוד כבר תוכלו לפרט יותר על עצמכם או על מה שאתם משווקים אבל קודם כל – לעורר עניין, אתם מוכרים קודם כל את דף הנחיתה אחר כך את המוצר / שירות.

MaliWheels - אתר שנבנה ע"י Digital Solutions

Mali Wheels

Beige-Yellow-Sage-Modern-Minimalist-Mockup-Branding-Instagram-Post-3-e1642847680113

Fjord Robo Advisor

הצג עוד

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

מה אפשר להספיק בזמן כל כך קצר?

זכרו בעת בניית דף נחיתה כי המטרה המרכזית היא ליצור עניין, ככה פשוט. החלק העליון של דף הנחיתה הוא זה שנחשף ראשון (מן הסתם) ולכן נצטרך למקם שם את ה"בשר" של העמוד. מה זה בדיוק בשר? סרטון, תמונה, אלמנט שתופס את העין אבל לא רק. נצטרך להשתמש במילים הנכונות, במונחים חזקים, במספרים, בסטטיסטיקות.

"1 מכל 8 גברים אחרי צבא נכנס לתחום הדיגיטל", "מהרו! המבצע הוא לזמן מוגבל בלבד", Thats what I'm talking about. אם סיכמנו כי בחלק העליון נצטרך לשים את המדיה והתוכן הסקסיים ביותר שלנו, מה הלאה? פריסה של השירותים / מוצרים והנעה לפעולה. נניח ותפסנו את העין של הגולש תוך 8 שניות, הרווחנו קצת זמן, עיכבנו אותו, הדבר הבא שנרצה הוא לקבל את הפרטים של הלקוח הפוטנציאלי, הליד.

האלמנטים יכולים להופיע במקביל, כמו כן חשוב לצמצם מרווחים מיותרים ולשמור על פרקטיקה – זה שם המשחק.

חמישה כוכבים - אתר שנבנה ע"י Digital Solutions

חמישה כוכבים

ארמל טקסטיל - אתר שנבנה ע"י Digital Solutions

ארמל טקסטיל

הצג עוד

קמפיין ממומן, בניית דף נחיתה ומה שביניהם

חשוב לזכור, עמוד הנחיתה הוא רק פסיק במסע של הגולש, זהו השלב השני המרכזי בקמפיינים ממומנים. גולש תמים נכנס לרשת חברתית, אתר או תוצאות החיפוש ונתקל במודעה ממומנת. הוא לוחץ על המודעה ומגיע לדף נחיתה, שימו לב כמה שלבים עבר בדרך, יחסית הרבה. הגולש מגיע לדף הנחיתה חסר סבלנות, קצר רוח ומחכה לפתרון המתאים עבורו, ותאמינו לי, הוא לא הולך "לשבור את הראש" בלחפש.

לכן, חשוב לעורר את המבקר העייף שהגיע לדף לאחר "מסע מייגע" ולתת לו תחושה שהוא הגיע ליעד, רק תשאיר פרטים ונעזוב אותך בשקט. תמצתו טקסטים ארוכים, צמצמו רווחים ולכו לפי הספר.

בניית דף נחיתה - קשיים נפוצים

איזון בין אלמנטים ויזואלים לתוכן:

כן, גם כאן אנו נתקלים בקושי הטוב והמוכר מכל רחבי העולם הדיגיטלי – איך משלבים בין אלמנטים ויזואליים מרשימים שמשאירים חותם בזכרון הגולש (ועל הדרך משפרים את התנהגות הגולשים באתר) לבין טקסטים שנסרקים בגוגל ומפרטים יותר לעומק אודות השירות / מוצר.

אין ברירה, מוצאים פתרונות. הפתרון יכול להיות שימוש בכפתורי "קרא עוד" שפותחים טקסטים נסתרים, שימוש בשדות צור קשר רוחביים ולא אורכיים, שימוש בפופאפים ואפקטי תנועה ועוד.

פורום ראשי החברות - אתר שנבנה ע"י Digital Solutions

פורום ראשי החברות

קזאבל - אתר שנבנה ע"י Digital Solutions

Casabel

הצג עוד

מהירות טעינה:

חוזרים לאותה בעיה מרכזית – חוסר הסבלנות של המבקר והזמן הקצר שיש לו בכדי לגרום לו להשאר ולרשום פרטים. בניית דף נחיתה צריכה להתבסס גם על חסכון באלמנטים שפוגעים במהירות ומובילים לטעינה איטית של הדף, הפגיעה תבריח גולשים ותצמצם משמעותית את אחוז ההמרות מהקמפיין.

לא תמיד ניתן ליצור את ה"וואו":

דיברנו על חשיבות האלמנטים הויזואליים בדפי נחיתה, אך מה קורה כאשר זה לא מתאפשר? נניח ואתם מקדמים לקוח העוסק בתחום משעמם החסר סיכוי ליצירת "וואו" בקרב הגולש. או אם אתם מקדמים לקוח שאין לו חומרים פרסומיים בעלי ערך עבורכם כמו קטעי ווידאו או תמונות. בהחלט בעיה שעלולה לפגוע בביצועי הקמפיין כולו.

תעדוף אלמנטים בזמן בניית דף נחיתה:

מה נשים לפני מה? איך נצליח לקלוע לטעמם של כמה שיותר גולשים? קודם כל, יש להבין כי לוקח זמן לנתח נתונים ולהסיק מסקנות. שנית, ביצוע A/B Testing – השוואה בין 2 קמפיינים או דפים הדומים בעיצוב ובתוכן, מלבד אלמנט אחד שהשתנה. במילים אחרות, ניסוי וטעייה לשיפור ביצועים להמשך.

VITF - אתר שנבנה ע"י Digital Solutions

VITF - Virtual Israel Travel Fair

צביה וקוסמטיקה - אתר שנבנה ע"י Digital Solutions

צביה וקוסמטיקה

הצג עוד

בניית דף נחיתה - פלטפורמות

ישנן פלטפורמות רבות המשמשות לבניית דפי נחיתה. הטרנד של השנה האחרונה הוא ללא ספק שימוש באלמנטור, אם יש רישיון לאלמנטור פרו אפילו טוב יותר. מדובר בפלטפורמה מתקדמת שכמעט ואינה מכילה אף מגבלה טכנית, ללא כל כניסה לקוד.

היא כל כך פשוטה ונגישה שגם מעצבי אתרים רבים עברו לעבודה שוטפת איתה, כאשר מקדמי אתרים כבר מזמן נצמדים אליה ולא זזים מטר בלעדיה. מודה, גם אני משתמש באלמנטור פרו ליצירת תבניות, אלמנטים ויזואליים ובכלל לשקף את רצון הלקוח בכל הנוגע לבנייה ועיצוב של אתר. וכן, גם האתר הזה נבנה באמצעות אלמנטור 🙂

בסופו של דבר מדובר במסורת (של חברה או של מעצב / מקדם אתרים וותיק) או בנוחות מסוימת אך למרות זאת מערכת ניהול התוכן אלמנטור הוכיחה את עצמה. היכולת לייצר דפי נחיתה במהירות וביעילות, תוך שימוש בתבניות קיימות בהחלט משביעת רצון עבור כל הצדדים המעורבים בתהליכי בניית דף נחיתה והקמת אתרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מלאו פרטים לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

או, חייגו:

הפופולריים ביותר

טוען מאמרים נוספים...

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים