חדשות הדיגיטל – חודש אוקטובר 2021

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

תוכן עניינים

תוכן עניינים

יותר מאחד, יותר נחמד

אינסטגרם מציגה פיצ'ר חדש בשם "Collab" שמאפשר לפרסם תכנים המשותפים לשני חשבונות שונים ובכך עוזר ליוצרי תוכן להגיע אל קהלים חדשים תוך כדי שהם מחזקים את מערכת היחסים ושיתוף הפעולה ביניהם. 🧑‍🤝‍🧑

כל תוכן שעולה בצורה כזאת בעצם משוייך לשני חשבונות נפרדים, שלהם קרדיט משותף.

אחד השימושים המרכזיים יכול להיות שיתופי פעולה של מותגים עם אושיות אינסטגרם ופרסום תכנים ביחד, כדי להגיע לקהל רחב יותר.

בנוסף, פיצ'ר זה עשוי להיות שימושי לאמנים, משווקים ומפתחים שעובדים עם אחרים על פרויקטים משותפים ורוצים לפרסם את עבודתם באינסטגרם.

כדי להשתמש באפשרות החדשה, לפני פרסום פוסט לחצו על "תיוג אנשים" ולאחר מכן על "הזמנת משתף פעולה". לאחר שההזמנה אושרה, שמות שני משתפי הפעולה יוצגו בחלק העליון של הפוסט. כל התגובות והלייקים ירוכזו במקום אחד, ולא יתחלקו על שני חשבונות נפרדים.

חשוב לשים לב כי האופציה לא מאפשרת לשני משתמשים ליצור תוכן ביחד, אלא התוכן חייב להיווצר על ידי אחד מהם ולאחר מכן יתאפשר להוסיף את היוצר השני כשותף.

הרגעים הגדולים של גוגל

גוגל מפתחת פיצ'ר חדש למנוע החיפוש הפופולרי שלה, כזה שיציג וידגיש אירועים גדולים בזמן-אמת. הפיתוח יצא לדרך לאחר התסכול מחוסר היכולת של גוגל להציג אירועים חשובים במהירות במהלך התרחשותם. 

בגוגל מבינים שגולשים משתמשים במנוע החיפוש שלהם כדי לחפש מידע על אירועים רק לאחר שהם קרו. זאת בניגוד לפייסבוק וטוויטר שם אנשים מתעדכנים על אירועים בזמן-אמת.

לכן, מטרתה של גוגל היא לשנות את המצב בכך שהיא תהפוך את עצמה למקור חדשותי גם לאירועים שכבר קרו וגם לאירועים שקורים ממש בזמן התרחשותם.

לדוגמא, במהלך אסון טבע, גוגל עשויה להציג מידע ונתונים רלוונטים שנכונים לזמן התרחשות האירוע ויתכן שגם קונטקסט היסטורי, במידת האפשר.

ציוץ עסקי

לאחר תקופת ניסיון שערכה טוויטר, היא מאפשרת לכל החשבונות העסקיים בפלטפורמה שלה לשנות את הפרופיל שלהם לפרופיל עסקי, שהוא מעין שדרוג חינמי לפרופיל הסטנדרטי.

הפרופיל העסקי מאפשר את הדברים הבאים:

  • מיקום העסק – יוצג במפה קטנה ובלחיצה עליה יופנה הגולש לגוגל מפות.
  • שעות פעילות.
  • דרכי יצירת קשר – מאפשר למשתמשים ליצור קשר עם העסק באמצעות שיחת טלפון, הודעת טקסט ובאימייל.

 

בנוסף, בעתיד יתווספו שני פיצ'רים נוספים לפרופילים עסקיים:

  • הרשמה לניוזלטר – לגולשים תהיה אפשרות להירשם לניוזלטר של החשבון העסקי.
  • קרוסלת מוצרים – מאפשר להציג ולמכור מוצרים ישירות מהפרופיל העסקי.

ארץ עיר 🏙️

בעדכון ל-Instagram Insights, מעכשיו חשבונות עסקיים יכולים לקבל נתונים דמוגרפיים על הקהל שלהם כדי לראות מי הגולשים שצורכים את התוכן שלהם, זאת לאחר שבעבר נתונים הדמוגרפיים היו מוגבלים והציגו מידע רק על העוקבים שלנו.

כאמור, עכשיו ניתן לראות נתונים דמוגרפיים בלי קשר להאם אותם משתמשים עוקבים אחרינו או רק צפו בתוכן שלנו. בין הנתונים הדמוגרפיים שניתן לראות:

  • הערים המובילות
  • המדינות המובילות
  • טווחי גילאים
  • מין הגולשים

 

במסך "התובנות", הנתונים מתחלקים לשניים: "חשבונות שהגעת אליהם" המתייחס לכלל הגולשים שנחשפו לתוכן ו-"חשבונות שמקיימים אינטראקציה" המתייחס לגולשים ביצעו אינטראקציה כלשהי עם התוכן.

סטיקר לכל דורש

מעכשיו כל משתמש באינסטגרם יכול לשלב סטיקר המכיל לינק בסטורי, אפשרות שהייתה פתוחה בעבר רק לחשבונות בעלי 10K עוקבים ומעלה, מה שהקשה באופן משמעותי על חשבונות קטנים יותר להביא תנועה לאתרים שלהם.

מקודם שיטת הקישורים בסטורי הייתה שונה, כאשר היא עבדה בצורה של החלקת המסך למעלה. שיטה זו עדיין קיימת בקידום הממומן.

חשוב לציין כי סטיקרים המכילים קישורים לא יהיו אפשריים עבור חשבונות חדשים. עם זאת, לא ברור איזה וותק צריך משתמש כדי שהאופציה תפתח בפניו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מלאו פרטים לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

או, חייגו:

הפופולריים ביותר

טוען מאמרים נוספים...

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים