חדשות הדיגיטל – חודש דצמבר 2021

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

תוכן עניינים

תוכן עניינים

תמונה אחת שווה אלף מילים

גוגל מאפשרת להוסיף תמונות למודעות הממומנות שלכם באמצעות גלריית התמונות המובנית והחינמית לחלוטין שלהם. העדכונים הגיעו לאחר שגוגל קיבלה פידבק מלקוחותיה המעוניינים לשדרג את המודעות שלהם בפן הויזואלי. 🖼️

במהלך יצירת המודעה תוכלו להוסיף תוסף "תמונה", שם תוכלו לבחור בתמונות מהגלרייה ולהתאים את גודלן. גוגל ממליצה לבחור 3 תמונות רלוונטיות.

עדכון זה הוא חלק מסדרת עדכונים שגם מאפשרת להוסיף תוספת של תמונה למודעה בתצוגת מחשב. בעבר, תמונות במודעות היו פיצ'ר ייחודי למודעות במובייל, אך עכשיו התמונות גם יופיעו בדסקטופ.

העדכון האחרון הוא שגוגל מאפשרת תצוגת תמונות דינמית במודעה, מה שהיה בעבר אפשרי רק בגרסה האנגלית. אם תאפשרו תצוגת תמונות דינמיות, גוגל תבחר את התמונות הרלוונטיות ביותר מדף הנחיתה שלכם ותציג אותם במודעה.

עסקים כרגיל 👔

פייסבוק מאפשרת לגולשים להפעיל "מצב מקצועי" בחשבון שלהם ובכך להרוויח כסף מפיצ'רים שהיו קיימים רק בדפים עסקיים. עם זאת, המצב המקצועי החדש כרגע אפשרי רק בארה"ב.

לאחר הפעלת "מצב מקצועי", תוכלו להשתמש בתכנית "Reels Play Bonus", שתאפשר לכם להרוויח כסף מכמות הצפיות ב-Reels שלכם. עם זאת, כרגע התכנית לא פתוחה לכולם.

כחלק מהעדכונים, פורמט ה-Reels חווה שיפורים נוספים מצד פייסבוק, ביניהם:

  • יצירת סרטון מבחירה של כמה קליפים שונים.
  • שמירת ריל כטיוטה כדי להשלים אותו מאוחר יותר.
  • תוספת זמן לרילס – כ-60 שניות.

מצב מקצועי מאפשר גם פיצ'רים שבעבר היו קיימים אך ורק בדפים עסקיים. למשל, כאשר המצב מופעל, כל אחד יוכל לראות את הפיד שלכם גם אם הוא לא חבר שלכם.

בנוסף, עדכון חדש לדפים העסקיים מאפשר להם יכולות חדשות שהיו אפשריות עד עכשיו רק באמצעות Facebook Business Suite ואפליקציות צד-שלישי.

בין הפיצ'רים החדשים לדפים עסקיים תוכלו למצוא פאנל ניהול חדש, שם תוכלו לראות את הביצועים של הדף. יותר מכך, פייסבוק בוחנת את האפשרות להוסיף חלק מצומצם בפיד שמראה את הביצועים ואפילו נותן לך הצעות כיצד לשפר אותם.

השדרוג האחרון מתייחס לשיפורים הקשורים לפרסום פוסטים, ביניהם תוכלו למצוא את האפשרות לתזמן את הפוסט ישירות ללא השימוש ב-Business Suite.

והרי החדשות

גוגל משנה את האופן שבו היא מציגה חדשות בתוצאות החיפוש בדסקטופ, בכך שהיא מקבצת כתבות רלוונטיות על אותו נושא. בעבר, החדשות הוצגו בצורת קרוסלה, אך עכשיו הם יוצגו באזור סטטי, בדומה לאיך שהן מוצגות במובייל.

ולמה זה בכלל משנה? המטרה של גוגל היא לכסות כל נושא מכמה זוויות ומכמה מקורות שונים כך שהתצורה החדשה מאפשרת את זה בצורה טובה יותר. בנוסף, גוגל מעוניינת שחווית גלישה בדסקטופ תהיה דומה לחווית הגלישה הקיימת במובייל.

טיפים ומתנות

טיקטוק מוסיפה פיצ'רים חדשים שבאמצעותם תוכלו להרוויח כסף. הפיצ'רים החדשים כוללים את היכולת לקבל טיפים ו"מתנות" דיגיטליות מהצופים שלכם. עדכונים אלה באים כחלק ממהלך מונטיזציה של טיקטוק בשם "Creator Next". 🎁

פיצ'ר הטיפים מאפשר לגולשים לשלוח כסף ליוצרים האוהבים עליהם כדי להראות להם הערכה על התוכן שהם יוצרים. חשוב להדגיש שכאשר תקבלו טיפ מצופה, תהיו זכאים ל-100% ממנו, כלומר – "אין" עמלות של טיקטוק (בפועל יש, אך הן חלות על הגולשים ולא על יוצרי התוכן). 

יוצרי תוכן שיוכלו לקבל טיפים יקבלו גם אייקון מיוחד לחשבון שלהם שבלחיצה עליו הם יוכלו לקבל טיפים הנעים בין 5$, 10$, 15$ וסכומים בהתאמה אישית. חשוב לציין, שגולשים אחרים יוכלו לראות את הטיפים שנתתם וגם את הסכומים, אך אם לא תרצו בכך תוכלו לתת טיפ אנונימי.

עם זאת, בגלל שהתשלומים מועברים דרך פלטפורמת Stripe, אשר לא פעילה בישראל – אופציות אלו עדיין לא רלוונטיות לגולשים הישראלים.

חוץ מטיפים, שיטה נוספת להרוויח כסף היא באמצעות מתנות דיגיטליות. גולשים יוכלו לשלוח ליוצר תוכן "מתנה" דיגיטלית שתעניק לו באופן אוטומטי "יהלומים" שהם בעצם המטבע הדיגיטלי של טיקטוק. לאחר הצטברות של כמות נכבדת של יהלומים, יוצרי תוכן יוכלו להחליף אותם בתמורה לכסף אמיתי. בנוסף, יוצר תוכן שיקבל הרבה מתנות יתועדף על ידי האלגוריתם של טיקטוק ובכך תגדל החשיפה שלו.

כדי להפעיל את אפשרויות הטיפים והמתנות תצטרכו לעמוד במספר דרישות:

  • מעל גיל 18.
  • לפחות אלף צפיות במהלך החודש האחרון.
  • לפחות 3 פוסטים במהלך החודש האחרון.
  • חשבון שעומד בתנאי הקהילה של טיקטוק.
  • גולשים אשר מבוססים בארה"ב, בריטניה, גרמניה, צרפת, איטליה או ספרד.
  • מספר עוקבים מינימלי (אשר משתנה לפי אזור).

שעת יצירה

לינקדאין מאפשרת לחשבונות שמופעלים על "מצב יצירה" לפרסם לייבים וניוזלטרים למשתמשים אחרים.

מצב יצירה הוא שדרוג חינמי למשתמשים בלינקדאין ומותאמים במיוחד לגולשים אשר מתמחים ביצירת תוכן. אם תפעילו אותו, יחולו על החשבון שלכם השינויים הבאים:

  •  כפתור ה-"Connect" שלכם יהפוך ל-"Follow".
  • הפרופיל שלכם יציג את מספר העוקבים שלכם במקום מספר הקשרים שלכם.
  • תוכלו להציג את הנושאים שעליהם אתם כותבים באמצעות האשטגים.
  • התוכן שלכם יקבל דגש בפרופיל בכך שהחלקים של "Featured" ו-"Activity" יעלו למעלה.
  • חלק ה-"Activity" שלכם לא יציג יותר את הלייקים והתגובות שרשמתם לאחרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מלאו פרטים לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

או, חייגו:

הפופולריים ביותר

טוען מאמרים נוספים...

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים