חדשות הדיגיטל – חודש נובמבר

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

תוכן עניינים

תוכן עניינים

האם Google Ads הפסידה/הרוויחה בקורונה?

למרות ואולי אפילו בזכות משבר הקורונה, רשמה מערכת גוגל אדס צמיחה של 5.9% בתקציב שנוצל במסגרת הקמפיינים הממומנים השונים. כעת אין ספק כי אחת מהשפעות התקופה הגדולות ביותר היא הירידה בפעילות האופליין, אשר בעקבותיה רוב העסקים הגבירו את פעילותם אונליין, ולכן העלייה בתקציבי גוגל ממומן.

אינסטגרם מתרחבת - מהאשטאג למילת מפתח

עדכון אלגוריתם חדש באינסטגרם יאפשר מציאת פוסטים לא רק באמצעות האשטאגים, אלא באמצעות מילות מפתח. נושא זה מעלה שאלות רבות, האם החיפוש הוא בשיטת Exact match או Phrase match? ואיך זה ישפיע על פעילות הSEO בתוך אינסטגרם?

תזמון הודעות בוואטסאפ באמצעות תוסף לדפדפן

תוסף ישראלי חדש לדפדפן כרום בשם Whatsapp Scheduler מאפשר תזמון, ביטול ודיוור המוני למספר אנשי קשר או קבוצות במקביל. בנוסף, ישנה אפשרות לשלוח הודעות גם למספרים שאינם שמורים ברשימת אנשי הקשר, כל זאת ועוד תוך שמירה על תקנות ה-GDPR המחמירות.

WhatsApp Scheduler

הודעות נעלמות בפייסבוק מסנג'ר

פייסבוק הכריזה על ההשקה של פיצ'ר חדש אשר נקרא הודעות נעלמות, אשר יתבצע כאשר משתמשים יחליקו מעלה. שירות זה יתבצע גם באפליקציית אינסטגרם, כחלק מהאיחוד של מערך ההודעות בין 2 האפליקציות השונות.

קרוסלה ממומנת בטוויטר 🎠

אנשי שיווק אשר משווקים לארה"ב ומדינות אחרות, חייבים להיות פעילים גם בטוויטר. לכן תשמחו לדעת כי טוויטר הכריזה על מודעות קרוסלה של 2-6 תמונות / סרטונים, אשר כוללים עיצוב א'-ת', מערכת מעקב צד שלישי, דוח נגישות, ודוחות מעקב חדשניים.

טוויטר

יוטיוב אנליטיקס משתדרג

כחלק מהתפתחות המסחר אונליין, גם פייסבוק וואטסאפ לא נשארות מאחור ומעמיקות את הפיצ'רים הרלוונטיים לרכישות ולביצוע תשלומים אונליין, מהסמארטפון. מפייסבוק נמסר כי המטרה המרכזית של הפעילות הזו היא "הפיכת המסחר לקל יותר, מכל מקום ובכל זמן".

יוטיוב אנליטיקס תדווח על מקורות טראפיק

יוטיוב עדכנה את מערכת הוידאו אנליטיקס שלה, עם גילוי מקורות תנועה כמו: נוטיפיקיישנס, פיד הרשמות, המומלצים ביותר, עמודי ערוצים, ואחר. בנוסף, יוטיוב מגדילה את ספריית האאודיו שלה, כדי להקל על שימוש במוזיקה, ולמנוע הפרות זכויות יוצרים. כל הכבוד ליוטיוב!

מטבע דיגיטלי חדש לפייסבוק: Libra 💰

פייסבוק היא האמא של עולם הסושיאל מדיה, ומעכשיו לאמא הזאת יש מטבע מיוחד משלה, אשר יהיה מגובה עם הדולר האמריקאי, ויהיה זמין אך ורק בארה"ב ובמדינות מסויימות בדרום אמריקה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מלאו פרטים לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

או, חייגו:

הפופולריים ביותר

טוען מאמרים נוספים...

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים