תוכנות מומלצות לאוטומציה של העסק שלכם

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

תוכן עניינים

קיימת עלייה מתמדת של תוכנות אוטומציה ותחום האוטומציה באופן כללי. ככל שאתרים ועסקים משתכללים יותר כך עולה גם הצורך של העובדים ולקוחות בפתרונות אוטומטיים בעזרת תכונות אוטומציה עסקית.

חברות מסוימות מעוניינות להשתמש באוטומציה כדי לשפר את היעילות של התהליכים העסקיים שמתבצעים אצלם בחברה, אחרים מחפשים תוכנות אוטומציה שיסייעו להם לשפר את חווית הלקוח ואחרים יחפשו תוכנות אוטומציה שעוזרות לשפר את חווית העובד.

על מנת להשיג את פתרונות האוטומציה הדרושים לעסק שלכם חשוב שתבינו מהי בעצם תוכנת אוטומציה ובאילו תוכנות אתם חייבים להתחיל להשתמש עוד היום?

מה זה בעצם תוכנת אוטומציה לעסק?

תוכנת אוטומציה היא אוסף של כלים שעוזרים לכם לבצע אוטומציה של פעולות שחוזרות על עצמם, לייעל את זרימת העבודה ולשפר את היעילות של התהליכים העסקיים בעבודה שלכם.

תוכנת אוטומציה יכולה להתבצע כפלטפורמת All in One (ארגז כלים) שעוזרת לך לבצע מספר פעולות אוטומטיות על מנת לייעל את העסק או פתרון אוטומטי לבעיה ספציפית.

רוב האנשים השתמשו בעבר באוטומציה כזו או אחרת מבלי לשים לב אפילו. זה יכול להיות אוטומציה לאימייל מרקטינג שמסייעת בשיווק דרך המייל, תוכנת צ'אטבוט לוואצאפ שמספק מענה ללקוחות או כלי לבדיקת מיקומים או מחקר מילים שהשתמשתם בו בעבר.

למרות שהאוטומציות מסייעות בביצוע פעולות, כ-50% מהאוטומציות שקיימות היום לא מותאמות אישית וזקוקות לשינויים בתוכן בהתאם לעסק שעובד איתם מה שאומר שבהרבה מקרים הן לא מותאמות לעובדים וללקוחות מה שמקשה על זרימת העבודה.

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

5 תוכנות אוטומציה שאתם חייבים להכיר

אם אתם רוצים להרחיב את הפעילות העסקית שלכם, לשפר את הפרודוקטיביות של העובדים שלכם או לספק חווית קנייה טובה יותר עבור הלקוחות תצטרכו להכיר את הכלים האיכותיים ביותר לביצוע אוטומציות, פשוטות ומסובכות, בעסק שלכם.

1. זאפייר - Zapier

זאפייר היא פלטפורמה מקוונת שעוזרת לכם להפוך זרימות בעבודה לאוטומטיות על ידי חיבור האפליקציות והשירותים שבהם אתם משתמשים.

התוכנה מאפשרת להפוך משימות לאוטומטיות מבלי לבנות את האינטגרציה הזאת בעצמכם.

הרעיון מאחורי זאפייר הוא לעזור לכם להתמקד בחלקים החשובים של העבודה שלכם ו-Zapier מחברת ביניכם ובין האפליקציות והשירותים שבהם אתם משתמשים.

למשל: הוספת אירועים מהיום של Google, שיתוף אוטומטי של פוסטים בחשבונות סושיאל מדיה וכל משימה אוטומטית שיכולה לפנות לכם זמן במשך יום העבודה.

2. איירטייבל - Airtable

איירטייבל הוא כלי שלקח את הכלים הסטנדרטיים של אופיס ונתן להם את הקפיצת מדרגה שהם היו צריכים כדי להפוך ליותר אוטומטיים.

Airtable מסייע לניהול פרויקטים בצורה אוטומטית, במיוחד כשיש מספר חברי צוות וצריך להפנות קבצים או גיליונות לכל אחד מהם. בעזרת התוכנה ניתן להזין את הקישורים והמידע שאתם רוצים שיגיע לחברי הצוות מה שחוסך לכם המון זמן עבודה.

3. גוגל דאטה סטודיו - Google Data Studio

ברוב הכלים שתבצעו בהם שימוש ברחבי האינטרנט ככל הנראה תהיה לכם האופציה לייצא דוחות של אותו הכלי לקובץ אקסל או Sheets.

בהנחה שאתם משתמשים ב3-4 כלים, כנראה שתצטרכו לעבוד מול 3-4 גיליונות אקסל שונים מה שגוזל את הזמן שלכם ומקשה עליכם להבין את ההקשר בין הניתוחים של הכלים השונים.

Google Data Studio מאחד עבורכם את ניתוח הנתונים מכל הכלים לתוך דוח אחיד אחד.

לאחר שחיברתם את הכלים שלכם ישירות לדאטה סטודיו תוכלו לייצר דוח חכם במיוחד ששואב את המידע מהכלים בצורה מדינאמית לדוח אחד מרוכז, ככה תוכלו לחסוך זמן עבודה וגם לייצר יותר תובנות עסקיות כשכל הדוחות במקום אחד.

4. האבספוט - HubSpot

האבספוט היא מערכת CRM (מערכת לניהול קשרי לקוחות – Customer Relationship Management).

בעזרת האבספוט ניתן לנהל את הלידים שלנו בעזרת אוטומציות קטנות שמסייעות לכל מערך העובדים שלנו – מאנשים המכירות ועד לעובדים בתחום השיווק.

HubSpot היא לא תוכנה CRM בלבד והיא מציעה גם סיוע במערך השיווק של העסק וניהול של כל המחלקות השונות במקום אחד.

למשל: יצירת תוכן, מייל מרקטינג, ניהול לקוחות, ניהול עובדים, ניהול אנשים מכירות, מעקב ביצועים בלייב ועוד.

5. קלאביו - Klaviyo

קלאביו היא מערכת אוטומטית לשיווק במייל וב-SMS. המערכת עובדת בצורה אופטימלית עם חנויות איקומרס ומסייעת לחנויות לייצר אוטומציות עם הלקוחות על מנת לבנות מערכת יחסים מבוססת אמון עם הלקוחות וכמובן כדי להגדיל את מחזור המכירות.

בעזרת Klaviyo ניתן לייצר תהליכי אוטומציה בפשטות. למשל: שליחת הודעות מתוזמנות לימי הולדת / ימי נישואין, אוטומציות של נטישת עגלה, מבצעים מתוזמנים לחגים, A/B טסטינג למיילים ועוד.

במערכת של קלאביו ניתן גם לייצר דוחות בצורה אוטומטית על ההשפעה של Klaviyo וכמה בעצם היא מכניסה לעסק.

לסיכום

לפני שאתם רצים להרחיב את ארגז הכלים של העסק שלכם, חשוב שתזכרו את מה שאמרנו בתחילת המאמר – חצי מהאוטומציות שקיימות כיום לא מותאמות אישית לעסק.

אז לפני שאתם בוחרים את הכלי הנכון בשבילכם אתם צריכים להבין האם הכלי הזה משתלב בתהליך העבודה השוטף שלכם ושל העובדים שלכם או שהשימוש בו יהיה על מנת לפתור בעיה ספציפית שגוזלת זמן עבודה.

העולם שועט קדימה לתחום האוטומציות וכל שנה ניתן לשים לב שמאות חברות חדשות וסטארטאפים נלחמים על מנת להציע את פתרונות האוטומציה הטובים בשוק.

על הכותב

אור פיאלקוב, בן 38, מייסד ומנכ”ל חברת פיאלקוב דיגיטל, חברה המתמחה בפרסום בגוגל ומגוון ערוצים נוספים.

מומחה פרסום ביוטיוב, מעביר סדנאות והרצאות בנושא שיווק בעזרת כלים מתקדמים לחברות וליחידים.

הבעלים של EasyCloud, חברה שמנגישה את עולם אחסון האתרים עם שרת VPS ואחסון אתרים בענן בעזרת Cloudways לכל אחד. דרך חברות אחסון הענן הגדולות בעולם עם ממשק נוח, אבטחת אתרים מקסימלית ומחיר מעולה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים נוספים