סדנאות שיווק לעובדים

סדנאות שיווק לעובדים

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

תוכן עניינים

תוכן עניינים

חשבנו שעולמינו משתנה בקצב מהיר, שהגישות משתנות, וכן השיטות ואופן החשיבה שלנו, ואז הגיעה הקורונה. בתקופת הקורונה גילינו, שלא ידענו קצב מהיר מהו. נחשפנו לשינויים ולתפיסה מטאוריים, בזמן מאוד קצר, ואף סידרנו מעט את הראש לגבי דברים חשובים וכאלה שפחות. למדנו להתמודד עם אי וודאות ושינויים בשווקים ועוד.

בין היתר, נוכחנו לדעת, עד כמה חשיבות יש לכח האדם שאנו מנהלים, וכמה חשוב לטפח אותו ואת כישוריו. הנושא לעיתים אף קריטי עבור התפתחות הארגון, ואסטרטגיית השיווק שלו, ונוצר צורך של ממש, לקיים סדנאות לעובדים הניתנים לכינוי, אימון ארגוני.

מחפשים צ'ופר למשפחה העסקית שלכם? רוצים להעזר בעובדי החברה לשיווק העסק? הדרכת שיווק באינטרנט לחברות וארגונים תספק קודם כל רקע על עולם השיווק הדיגיטלי וכמובן גם תסייע לעסק שלכם לצמוח מבפנים.

באמצעות צעדים פשוטים שיוכלו ליישם עובדי החברה במהלך שגרת העבודה שלהם, תוכלו לקדם את העסק בקלות וללא עלות!

יתרונות סדנאות לעובדים

סדנאות לעובדים, מעניקות להם סט כלים, על מנת להצליח בתפקידם. במקביל, מניעה את העובדים לתרום להצלחת הארגון, ולחתור להשגת מטרותיו.

אך קיימים יתרונות נוספים לסדנאות עובדים:

1. מדדים ביצועיים – ניתן לקיים סדנאות עובדים בנושאים רבים ואתגרים בארגון, כמו גם שיפור איכות וביצוע העבודה.
2. שיפור שימור העובד – הוכח כי הרבה יותר כדאי להשקיע בשיפור ביצועי העובד, מלהחליפו, על ידי היכולת הניתנת לו, לפתח הזדמנויות.
3. הגדלת יעילות – מגדילה תפוקה, איכות, מוטיבציה, וכתוצאה מכך, מגדילה ריווחיות של הארגון.
4. תרבות ארגונית – סדנאות לעובדים, מעצימות את התרבות הארגונית, ביישור קו עם הערכים והאסטרטגיה, מעבר לעובדה, שהעובד מרגיש חיוני וחשוב.

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

עוזי שבת במהלך הרצאה מעניינת במתחם Brain Embassy

סדנאות לעובדים נצרו במגוון נושאים, כשכל סדנא בפני עצמה, היא עולם ומלואו, ובדרכה שלה, תורמת לסוג אחר של הנעת העובד. למשל,

  • סדנת מנהיגות – שיפור כישורי תקשורת, טכניקות להשגת מטרות, שיתוף פעולה, חיזוי, ריאיונות, פתרון קונפליקטים, עבודת צוות.
  • תקשורת צוות יעילה – עבודת צוות, העלאת תפוקה, פתרון יעיל של בעיות.
  • ניהול פרוייקטים – יעילות להשגת מטרות, ארגון והתארגנות.
  • ניהול משא ומתן – שיתוף פעולה עם צדדים ג', שותפויות, ארגוני מכירות.
  • ניהול קונפליקטים – אחריות אישית, זיהוי בטרם נוצר קונפליקט, יישוב סכסוכים.
  • ניהול זמן – ניהול משימות בו-זמנית, עמידה בזמנים.
  • ניהול עסקאות – משא ומתן מכירתי, ניהול התנגדות, קבלת החלטות.
  • אינטליגנציה רגשית – מודעות עצמית, חמלה.
  • הטייה בלתי מודעת – מודות עצמית, שקיפות, סביבת עבודה.
  • ציות להוראות – הקטנת סיכונים, בטיחות בעבודה.
  • קבלת החלטות – יעילות בקבלת החלטות, בסביבת בטיחות וחוק.
  • הרגלי עבודה מרחוק – ניהול תפוקה מהבית, דאגה מנטלית ובריאותית לעובד, ניהול העובד מרחוק.
    ועוד עשרות תחומים חשובים נוספים.
בניית הרצאה מעניינת מול קהל - עוזי שבת

סדנאות שיווק לעובדים

עולם השיווק הוא עולם מורכב, המאגד בתוכו תחומים רבים, שכוח האדם העוסק בו, חייב לרכוש בהם מיומנות. השיווק כולל פרסום, התנהגות צרכנית, תקשורת, קמעונאות ועוד. סדנאות לעובדים בנושא שיווק, מתחלקים לשיטות שיווק שונות. שיווק חברתי, שיווק שירותי, שיווק ירוק, שיווק ישיר.

כל ארגון, יש לו אסטרטגיית שיווק, באמצעותה הוא מעוניין להגיע ללקוחות פוטנציאליים, ולהפוך אותם לצרכנים קבועים של המוצא או השירות, תוך שילוב ערכים וחזון של הארגון, מסר, מידע על קהל יעד ועוד. הללו משתלבים בתכנים, המעוברים בסדנאות לעובדים בנושא השיווק.

סדנאות שיווק חברתי לעובדים

שיווק חברתי, הוא גישה המשלבת פעילויות שינוי או שימור התנהגויות חברתיות, לטובת פרטים או קהילות. שילוב של רעיונות מסחריים ומדעי החברה, הוכחו ככלי משנה התנהגות, באופן עקבי ויעיל מבחינת עלויות.

ההחלטות הראשונות שצריכות להתקבל, כשמאמצים את הגיש הזו, אם אילו אנשים לעבוד? על אילו התנהגויות להשפיע? כיצד להגיע למטרה? כיצד למדוד את הביצוע? סדנאות לעובדים בנושא זה, תלמד את התהליך בן ששת השלבים, שגישת השיווק החברתי דורשת: להתחיל ברעיון – לתחום – לפתח – ליישם – להעריך – לעקוב

סדנאות שיווק שירותי לעובדים

שיווק שירותי, הוא בעצם שיווק שירותים ולא מוצרים מוחשיים, כמו טיפול רפואי, לימודים, שכירויות, מספרות, מופעים וכו'. מטרת השיווק השירותי, ליעל ולייצר דרישה לשירות. בסדנאות לעובדים בתחום זה, יילמד משולש השיווק השירותי, המייצג את היחסים בין הארגון, לעובדים וללקוחות.

סדנאות לעובדים בשיווק ירוק

שיווק ירוק משמעו שיווק מוצרים, השומרים על איכות הסביבה. סדנאות לעובדים בנושא זה, ילמדו על ההתחייבות של הארגון, לשימור חברתי וסביבתי. עיניי הציבור נשואות לארגונים שכאלה, ובוחנים אותם כל העת, שלא ייסטו ולו לרגע מהתחייבויותיהם.

סדנאות שיווק הוליסטי לעובדים

שיווק הוליסטי דוגל באמרה "השלם גדול יותר מסכום חלקיו", ולכן, יש מטרה משותפת לכל הפעילויות בארגון. בסדנאות לעובדים בשיווק זה, יעלו נושאים כמו יחסים בשיווק, שיווק מאוחד, שיווק פנימי, שיווק חברתי. נלקחים בחשבון, לצורך העיניין, בעלי המניות, לקוחות, עובדים, ספקים והקהילה, כאחד השלם.

סדנאות לעובדים בשיווק ישיר

שיווק ישיר הוא צורה של פרסום, המכוון לאדם או ארגון, בכדי לייצר לו עסקים חדשים, להעלות מודעות למוצר או שירות או לייצר מכירה.

השיווק הישיר מתייחס לכל סוגי השיווק שנעשים בתקשורת ישירה, ולא באמצעות צדדים ג'. בסדנא מסוג זה, יתמקדו בשיווק במייל, בדואר, ברשתות חברתיות ובקמפיינים כתובים. בסדנאות לעובדים בשיווק ישיר, יילמדו הכוונה לקהלים גדולים, שיטות פרסום ועוד.

סדנאות לעובדים בנושא שיווק

מכל המטרות לשמן עסק נוצר, השיווק הוא המטרה החשובה ביותר, והוא המשפיע על ריווחיות ולאורך זמן. סדנאות לעובדים בתחום, מעניקות ידע וכילים חשובים, בכדי להגיע לאופטימיזציה של מכירות.

מעבר לעובד, שהסדנאות לעובדים, תורמות למוטיבציה, לתחושת שייכות, למחוייבות כלפי הארגון ועוד, הן יכולות לעשות שינוי משמעותי, ולעיתים אף להציל מהתרסקות.

במסגרת הסדנאות לעובדים בשיווק, מקדישים לא מעט זמן לשיווק דיגטלי, שהינו השיווק החשוב מכולם בעולם של דיגיטל. במקביל להזדמנויות ולקהלים, שהארגונים נחשפים אליהם בדיגיטל, כך גם החשיפה לאתגרים.

שיווק באינטרנט לעסקים - Digital Solutions

בנוסף על שיווק בכלליותו, יינתנו כילים לבניית אתר בצורה נכונה, וכיצד לקדם אותו. וכן, הסבר כיצד לשמר לקוחות ולבצע רימרקטינג, באמצעות איסוף מידע על המשתמש שנכס לאתר.

שיווק ברשתות חברתיות, או בכינוי SMO, הוא כלי יעיל המייצר אינטרקציה וקשר אישי ללקוחות. מומלץ מאוד לכל ארגון או עסק, לתפעל עמוד פייסבוק או אינסטגרם אישי, המעוררים מודעות וניתן להעביר דרכם מסר ברור, על מהות העסק ואופיו. שיווק ברשתות חברתיות, שנדון בסדנאות לעובדים, עוזר ליצירת לידים ופניות של לקוחות פוטנציאליים.

הפורמט מהווה הוכחה והמלצה של לקוחות, מפני שברגע שהם מסמנים לייק, באופן אוטומטי, הארגון מתגלגל הלאה לעוד לקוחות פוטנציאליים, וכן הלאה כמות התוכן שהמשתמשים נחשפים אליהם ברשתות החברתיות, הוא אדיר, וקיימת תחות מטורפת. מיתוג עסקי מוצלח, יכול להעמיד את הארגון בפרונט.

סדנאות לעובדים של ארגונים קטנים ובינוניים, יכולות לעשות סדר ולפקס את העובדים, על שיווק הנכון לארגון הספציפי, שבו הם עובדים.

פייסבוק למשל, מציעה מגוון אפשרויות קידום ופרסום, בחינם כמו גם במימון, המסייעים בגיוס עוקבים, קידום מוצרים איסוף לידים, מועדון לקוחות וכו'. השיווק בפייסבוק איננו מורכב, אך כדאי ורצוי, לעשות בו שימוש נכון, על אחת כמה וכמה, כשמדובר בארגונים קטנים ובינוניים.

שיווק באינסטגרם, הוא שיווק שהתוכן המרכזי שלו, הוא תמונות. ניתן לאגד את התמונות להאשטאג, וליצור אינטרקציות. סדנאות לעובדים בשיווק באינסטגרם, מביא את החוזקה של הפלטפורמה, כשמדובר בקידום מוצרים ויזואליים.

שיווק בלינקדאין, מעט שונה, משום שהוא רשת חברתית לאנשי מקצוע, והיא מאפשרת יצירת פרופיל ודפי חברה, ומיועדת יותר, ליצירת קשרים עסקיים, גיוס עובדים, שיתופי פעולה וכו'.

קיימות כמובן גם טעויות שנעשות בשיווק וכדאי להימנע מהן. כמשווקים, אתם צריכים להבין, שאתם באופן אישי, לא באמת מעניינים את הלקוח, גם לא סיפורי הארגון. הם מיותרים. אם אתם רוצים למכור מוצר או שירות, דברו עליהם, התמקדו בהם, ביתרונות שלהם, בערך המוסף שהם מביאים.

מה שכן, אתם בהחלט מעוניינים לשמוע את כל הסיפורים של הלקוח, עם כל הסבלנות והזמן שבעולם. אתם צריכים להבין מי הוא, מה הצורך שלו, כיצד המוצר שלכם יכול להיטיב עימו.

המסר שאתם מעבירים והאיך אתם מעבירים אותו, חייב להיות מתוכנן ומוקפד. צמצמו במילים. ברגע שיצרתם אינטרקציה עם הלקוח, נסו להעביר את המסר בקצרה, אחרת תצרו אצלו עומס ובלבול, ובין רגע הוא יאבד עניין, ולא ירצה להמשיך בשיח.

כחברה המעבירה סדנאות לעובדים לארגונים קטנים ובינוניים, בעיקר בתחום השיווק, החברה מעסיק מרצים, מהמעלה הראשונה בתחום. לחברה יש אחריות כלפי מנהלי הארגון ועובדיו, שיספגו את המידע הכל כך מקצועי וחשוב, שאנו מעבירים, ויעשה מהפך של ממש.

מטרת הסדנא, לתת לעובדים את הכלים הנכונים, כי לנו החברה, יש את הרצון והשאיפה לשפר את עתידו של הארגון שלכם, ורואים בהישג היעד , הישג אישי.

הסדנאות לעובדים, מהוות סדנאות גיבוש, מעבר למטרתן העיסקית. בסדנאות בעלי הארגון ומנהליו, ישיגו מענה לצרכים הארגוניים יחד עם חוויה שוברת שגרה, יוכלו להכיר לעומק את העובדים, לשבור מעט את הדיסטנס ולהתלכד כאחד.

בניית הרצאה מעניינת המועברת בזום - עוזי שבת

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

מלאו פרטים לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

או, חייגו:

הפופולריים ביותר

טוען מאמרים נוספים...

מאמרים נוספים