דיוור אלקטרוני: איך מערכת מייל צ'ימפ תעזור לקדם את האתר שלכם?

דיוור אלקטרוני

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

תוכן עניינים

תוכן עניינים

כיצד דיוור אלקטרוני יסייע לעסק שלכם ומהי מערכת מייל צ'ימפ? כל מה שרציתם לדעת על אימייל מרקטינג במאמר הבא.

כולנו נתקלנו במיילים שנשלחו אלינו מחברות ועסקים שונים. בין אם מדובר בניוזלטר עם עדכונים על אירועים, מייל שמזמין אותנו ליהנות ממבצעים ומוצרים חדשים, או אישורים על הזמנות שביצענו בחנויות וירטואליות.

דיוור אלקטרוני הוא אפיק שיווקי יעיל במיוחד עבור עסקים קטנים וגדולים כאחד. הוא מתבסס על שליחת הודעות דרך הדואר אלקטרוני, באמצעות שימוש במערכות דיוור שונות כדוגמת מערכת מייל צ'ימפ (Mailchimp).

לאילו מטרות נועד דיוור אלקטרוני?

דיוור אלקטרוני מיועד למגוון רחב של מטרות והמרכזית שביניהן היא קידום מכירות. גולשים רבים שמבקרים באתר שלכם, עלולים לנטוש אותו לאחר ביקור אחד.

הפתרון הוא לשלוח להם מייל עם הזמנה לרכוש את המוצרים שבהם התעניינו ולהזמין אותם לחזור לאתר שלכם. כך אתם מגבירים את הסיכוי שאותם גולשים יחזרו אליכם ואף יהפכו ללקוחות חדשים.

שיווק במייל באמצעות מערכת כמו מייל צ'ימפ מאפשר לכם להגדיל את ההכנסות שלכם גם באמצעות פנייה ללקוחות קיימים. תוכלו לעדכן אותם במוצרים חדשים, מבצעים וימי מכירה מיוחדים ולהעניק הטבות לחברי מועדון.

המטרה הנוספת של דיוור אלקטרוני היא לחזק את התקשורת עם הלקוחות שלכם. לקוחות רוצים להרגיש שהם חשובים לעסק, ולכן כדאי מאוד להשקיע בכך.

מלבד מיילים מכירתיים, מומלץ מאוד לשלוח מיילים עם תוכן איכותי כמו למשל טיפים וידע מקצועי בתחום שלכם. בנוסף, ניתן לשלוח לרשימת התפוצה שלכם מייל עם ברכות ואיחולים לימי הולדת של הלקוחות.

שימוש אפשרי נוסף בדיוור אלקטרוני הוא קבלת פידבק מהלקוחות. מרבית הלקוחות עשויים להתבייש לספר לכם פנים מול פנים מה לדעתם צריך לשפר בעסק.

תקשורת באמצעות דיוור אלקטרוני פותרת זאת, ומעודדת את הלקוח להעניק משוב על המוצרים או השירותים שלכם. כך תוכלו להפיק לקחים ולשפר את מה שצריך לשביעות הרצון של הלקוחות.

מהי מערכת מייל צ'ימפ?

MailChimp זוהי מערכת דיוור המפורסמת ביותר בעולם. היא הוקמה בשנת 2001 ומאז צברה למעלה מ-20 מיליון משתמשים. המערכת מאפשרת לשלוח מיילים ללא תשלום לרשימת תפוצה של עד 2000 מכותבים ובסך הכל 12,000 דיוורים בכל חודש.

הממשק שלה נוח מאוד למשמש ואינטואיטיבי – היא כוללת תבניות נושא ונוחות מאוד כך שכמעט כל עסק יכול להשתמש בה לצורך אימייל מרקטינג.

מאפיינים נוספים שהופכים את מייל צ'ימפ למערכת דיוור מומלצת היא האפשרות לפלח את רשימת התפוצה שלכם לפי מאפיינים דמוגרפיים כמו מיקום ומין, וכך לשלוח מיילים המותאמים אישית לקהל היעד שלכם.

המערכת מציעה דוח"ות עם נתונים חשובים כמו מהי כמות האנשים שנכנסו למייל שלכם ומהו שיעור הקליקים לאתר שהגיעו דרך הניוזלטר. בהתאם לניתוח המידע הזה, תוכלו ללמוד מה עליכם לשפר ומה לשמר בדיוור הבא.

יתרון נוסף של המערכת היא התמיכה – ניתן ליצור קשר עם הצוות של מייל צ'ימפ באמצעות מייל (אלא מה?), צ'אט או פורום, לבקר במדור השאלות הנפוצות ובבלוג הכולל טיפים רבים ולצפות בהדרכות וידאו. לאור כל היתרונות האלו, אין ספק שזוהי מערכת דיוור שאתם חייבים לנסות.

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

מהם היתרונות של דיוור אלקטרוני?

בין אם בחרתם לשלוח דיוור אלקטרוני באמצעות מערכת מייל צ'ימפ או באמצעות מערכת אחרת, יש יתרונות רבים לאימייל מרקטינג.

החזר ההשקעה בדיוור אלקטרוני הוא עצום – בממוצע על כל דולר שתוציאו על דיוור תרוויחו 42 דולר! 60% מהצרכנים ביצעו רכישה בעקבות דיוור אלקטרוני, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שמדובר באפיק שיווקי משתלם במיוחד.

בנוסף לכך, זוהי שיטת שיווק זולה יחסית. תוכלו לבנות בעצמכם ניוזלטר דרך מערכת מייל צ'ימפ הכוללת תכנית ללא תשלום. אם אין לכם פנאי לכך, ניתן תמיד לשכור שירות של איש שיווק דיגיטלי שמתמחה בדיוור אלקטרוני.

היזהרו מספאם!

שיווק באמצעות מייל משפר את קידום האתר שלכם, וזוהי אחת הטקטיקות הידועות בתהליך קידום אתרים אורגני.

איך הוא עושה זאת? דיוור אלקטרוני מעודד את הלקוחות להיכנס לאתר שלכם וכך מגדיל את כמות תנועת הגולשים. ניתן לשלב בדיוור מילות מפתח עם קישורים חיצוניים לאתר שלכם, שזהו גורם חשוב לדירוג האתר שלכם בגוגל.

יתרון נוסף הוא החיסכון בזמן – אין צורך להרים טלפון ללקוחות שלכם ולספר להם על המבצעים החדשים שמחכים להם. כל שעליכם לעשות הוא לבנות קמפיין דיוור דרך המייל צ'ימפ ולשלוח במהירות ובאופן אוטומטי מיילים לרשימת תפוצה רחבה.

מעבר לכך גם בעולם "האינסטנט" שלנו, התוכן הוא עדיין המלך. אנשים אוהבים לקרוא תוכן מקורי, איכותי שנותן להם ערך מוסף. ואם אתם חוששים שאנשים לא קוראים מיילים שיווקים ומיד מוחקים אותם מתיבת הדואר האלקטרוני שלהם, אז תתפלאו.

מחקרים מצאו כי 49% מהצרכנים נהנים לקבל מיילים של קידום מכירות כמה פעמים בשבוע. הלקוחות ישמחו לשמוע מכם מדי פעם, אך כמובן חשוב לא להגזים – כמות הדיוורים המומלצת היא פעמיים עד שלוש בשבוע. אז קדימה, השקיעו בדיוור האלקטרוני ותראו תוצאות.

דיוור אלקטרוני - היזהרו מספאם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מלאו פרטים לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

או, חייגו:

הפופולריים ביותר

טוען מאמרים נוספים...

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים