פרסום בוויז – עלות מול תועלת

פרסום בוויז – עלות מול תועלת

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

אחת הדרכים לקדם את העסק שלכם היא באמצעות פרסום בוויז. למי הפלטפורמה הזאת מתאימה והאם זה משתלם? כל התשובות במאמר הבא.

כמעט כל נהג, בארץ ובעולם, משתמש באפליקציית הניווט וויז. רבים מכם בוודאי כבר הספיקו לשכוח איך פעם כולנו נאלצנו להיעזר במפות דרכים, בשלטים או בהוראות הכוונה של נהגים אחרים כדי לנתב את דרכנו ולהגיע ליעד.

עד שבשנת 2006 הגיעה האפליקציה ששינתה את הרגלי הנסיעה שלנו. וויז, שפותחה על ידי צוות ישראלי ונמכרה לענקית החיפוש גוגל בשנת 2013, מבוססת על עדכוני תנועה של המשתמשים בה.

הניווט באפליקציה כולל התראות על תחנות דלק קרובות, נתיבים חסומים, מכשולים בכביש, פקקים, ניידות משטרה ומצלמות תנועה בדרך. לצד התראות אלו, תוכלו גם למצוא פרסום בוויז.

בעלי עסקים רבים בוחרים לקדם את העסק שלהם באמצעות פרסום בפלטפורמה של וויז.

אפליקציית הניווט כוללת יותר מ-800 מיליון משתמשים, המהווים נתח שוק עצום של לקוחות פוטנציאליים. אבל האם שיטת הפרסום הזו מתאימה לכל העסקים והאם היא אכן משתלמת?

למי מתאים פרסום בוויז? 🚗

כאשר הנהגים נמצאים בדרכם אל היעד ומפעילים וויז, יופיעו להם באפליקציה פרסומות לבתי עסק הנמצאים בדרכם.

בשל כך, פרסום ב-Waze מיועד לבעלי עסקים מקומיים שמציעים שירותים או מוצרים שמזדמנים ״על הדרך״, כמו למשל מוסכים, חנויות נוחות ובתי קפה.

סביר להניח שבעלי עסקים לא יעצרו את הנסיעה באופן ספונטני עבור רכישת מוצרים ושירותים שיש לתכנן הגעה אליהם מראש, כמו לינה בבית מלון או צפייה במופע בתיאטרון.

מעבר לכך, פרסום בוויז מתאים רק לבעלי עסקים שיש להם מיקום פיזי והם מקבלים קהל. עבור בעלי עסקים כמו כותבי תוכן למשל שאינם מקבלים קהל, הפרסום באפליקציה לא מתאים.

בשל כך, אם החלטתם לפרסם את העסק שלכם בוויז, שאלו את עצמכם לפני כן האם העסק שלכם מתאים למאפיינים הייחודים של הפרסום באפליקציית הניווט.

לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית:

פרסום בווויז בזמן הקורונה 🦠

מאז התפשטות נגיף הקורונה אנחנו מתמודדים עם אתגרים רבים. המגבלות והסגרים השונים בישראל ובעולם מאלצים בעלי עסקים לסגור את הדלתות בפני קהל הלקוחות והתנועה מוגבלת.

בשל כך, תקופת הקורונה היא ככל הנראה לא הזמן האידיאלי עבור פרסום בוויז. יחד עם זאת, אם אתם מציעים שירותים חיוניים כמו מזון ותרופות, אין ספק שמדובר בטקטיקת פרסום משתלמת במיוחד.

מעבר לכך, צריך לזכור שהעלות של וויז היא נמוכה יחסית, כך שניתן ליהנות מהחזר השקעה גבוה גם בזמן הקורונה. עליכם לבחון היטב את החזר ההשקעה שלכם מהפרסום, וכך להחליט האם הוא משתלם עבורכם.

פרסום בוויז - כל העלויות

השיווק בוויז דומה לפרסום ממומן בגוגל – אתם מחליטים מראש מהו התקציב שאתם מעוניינים להשקיע על הפרסום של בית העסק שלכם.

יחד עם זאת, התקציב המינימלי לפרסום הוא 6 שקלים ליום. ישנן מגוון דרכים לפרסם במערכת של וויז:

סיכות ממותגות (Branded Pins)

כאשר הנהג נמצא בדרכו אל היעד, יופיעו לו על גבי המפה באנרים הדומים לסיכות קטנות שיתריעו לו על עסקים שנמצאים בדרך.

חיפוש ממותג 🔎

שיטה זו מקדמת את העסק שלכם לפי מילות המפתח אותן הנהג מקליד במנוע החיפוש באפליקציה.

כך למשל, אם יש לכם מוסך, כאשר הנהג יקליד במנוע החיפוש את מילת המפתח ״מוסך״, יוצג בפניו שם המוסך שלכם והמיקום שלו בראש התוצאות.

פרסום בוויז - לבעלי עסקים קטנים וגדולים

טייקאובר

זהו מעין שלט פרסום המופיע לנהג כאשר הוא נמצא בעצירה מוחלטת כמו למשל בחניון או בפקק. כך ניתן להסב את תשומת הלב של הנהג לפרסומת.

לצערם של הנהגים ולשמחתם של בעלי העסקים, אנחנו מתמודדים עם פקקים רבים בישראל. כך שניתן להפוך את הלימון ללימונדה ולנצל את שעות העומס כדי לקדם את העסק שלכם.

חבילות הפרסום השונות

אם החלטתם ללכת על פרסום בוויז, כדאי שתדעו שישנן חבילות פרסום שונות: חבילה למפרסמים מתחילים וחבילה למפרסמים מתקדמים יותר.

מחירה של החבילה למפרסמים מתחילים מתחיל מ-6 שקלים ליום והיא מתאימה לעסקים שיש להם 1-10 מיקומים. החבילה כוללת פרסום בשיטת סיכות ממותגות וחיפוש ממותג, ומציעה מיקוד גיאוגרפי, מערכת בניהול עצמי ותמיכה באמצעות המייל.

החבילה למפרסמים מתקדמים מתחילה מ-160 שקלים ליום ומתאימה לעסקים שיש להם 1-50 מיקומים. היא כוללת פרסום בשיטת טייקאובר, ומציעה מיקוד גיאוגרפי לפי תזמון ותמיכה באמצעות הטלפון והמייל.

מעקב אחר הפרסום

לאחר שהתחלתם את קמפיין הפרסום שלכם באפליקציית הניווט, ניתן לעקוב אחר התוצאות בזמן אמת. צוות האפליקציה יעביר לכם דוחות הכוללים נתונים על החשיפה למודעה שלכם.

כך תוכלו להתרשם מהישגי הקמפיין הפרסומי שלכם ולהחליט האם לשנות את שיטת הפרסום, האם להמשיך בקידום העסק שלכם באפליקציה או להפסיק את הפרסום.

פרסום בוויז רלוונטי לבעלי עסקים קטנים וגדולים כאחד משתמשים משום שמדובר בפלטפורמה שיווקית שמוכיחה את עצמה.

אם תקדמו את העסק שלכם באפליקציה לאורך הזמן, תיווכחו שהיא יכולה לסייע לכם להרחיב את קהל הלקוחות שלכם ולהגדיל את ההכנסות. אז נתראה בוויז!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שווה קריאה
השארת פרטים: