קידום אתרים בטבריה

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

תוכן עניינים

תוכן עניינים

קידום אתרים בטבריה, העיר הצפון מזרחית אשר הוקמה לפני אלפיים שנה (בשנת 20 לספירה) על ידי הורדוס אנטיפס, ונחשבת אחת מ-4 הערים הקדושות ביותר בישראל (גם לפי היהדות וגם לפי הנצרות).

העיר כוללת כ-50 אלף תושבים. בטבריה שוכנים קברי צדיקים גדולים ביניהם יוחנן בן זכאי, רבי עקיבא, השל"ה הקדוש, רמב"ם ועוד, אשר מגדילים את כמות התיירות שהעיר מושכת לעצמה מהארץ ומהעולם, והופכים את העיר למוקד חשוב לעלייה לרגל.

בעיר טבריה יש הרבה מאוד תעשייה ומסחר מה שהופך אותה לעיר מושלמת לעסקים. קידום אתרים בטבריה, בואו נדבר על זה.

קידום אתר בטבריה - למקומיים או לתיירים?

בעקבות כמות התיירות שהעיר מושכת אליה, השלב הראשון יהיה להבין האם העסק שלכם מתאים אך ורק למקומיים או גם לתיירים.

בנוסף חשוב לקחת בחשבון (ובנפרד) גם את לקוחות התחבורה אשר עולים על כביש 77 שיוצא מרמת ישי והופך לרחוב הראשי של העיר "אלחדף", וגם את נוסעי כביש 90 אשר נפגש עם העיר בצומת בנק לאומי ועובר על שפת הכנרת. לאחר שנגדיר את קהלי היעד בצורה מדוייקת נוכל לבצע שיווק לכל קהל בצורה מסודרת.

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

איך עובד קידום אתר בטבריה?

לצורך העניין, המאמר הזה רץ על הביטוי "קידום אתרים בטבריה", ככל הנראה שככה הגעת לעמוד הזה, חיפשת בגוגל את הביטוי הזה (או משהו מאוד דומה) וגוגל הקפיצה לך את המאמר הזה שלנו.

בגלל שהאתר של חברת דיגיטל סולושנס הוא מאוד חזק, ניצחנו את המתחרים והופענו למעלה בתוצאות החיפוש, וכך הגעת אלינו. בדיוק אותו הדבר קורה כשמישהו מחפש "פיצה בטבריה" או "עגלות לתינוק טבריה" או "נעלי נשים" (בזמן שהוא פיזית נמצא בטבריה).

גוגל מאוד חכמים ויודעים טוב מאוד מה הם עושים, והתפקיד שלנו בתור חברת שיווק מצליחה ומובילה בתחום, זה לבנות את האתר ואת העמודים המופיעים בו בצורה כזאת שהאלגוריתם של גוגל יתעדף אותנו מעל כל היתר, וכך בעצם האתר שלך ינצח את כל המתחרים.

קידום אתרים בטבריה מכוון גם ללקוחות מחוץ לעיר

טבריה מוקפת ביישובים וכפרים שונים, וכך כמות הלקוחות שצריכים את העסק שלכם גדלה מעבר לתושבי טבריה גם לתושבי הסביבה, אשר מחוייבים להגיע אל "העיר הגדולה" כדי לקבל שירותים שלא קיימים ביישוב והכפר הקטן שבו הם מתגוררים.

זול? יקר? רווחי? - האם שיווק בטבריה שווה את זה?

קודם כל חשוב לדעת – האם העסק בתחילת דרכו? או שהעסק כבר רווחי?

אם העסק שלכם נמצא בתחילת דרכו (ואתם צריכים לקוחות כמה שיותר מהר) אז יכול להיות שהשלב הנכון עבורכם זה דווקא קידום ממומן ולא אורגני. נשמח להרחיב על כך בפגישה.

דבר נוסף שצריך לקחת בחשבון זה האם העסק קיים גם באונליין? או שעוד לא יצרתם נוכחות אינטרנטית? אנחנו נדע את זה באמצעות שאלה בסיסית – האם יש לכם אתר? אם אין אתר אז צריך להקים אחד, מפני שללא אתר אין אפשרות לבצע קידום אתרים בגוגל.

אחרי שהחלטנו על קידום אתרים בטבריה, ושווידאנו שיש אתר, עכשיו אפשר להתחיל את תהליך הקידום.

בשיווק אורגני בגוגל אנחנו נבחר ביטויי חיפוש בתחום העסק שלכם, ולאחר מחקר מילות חיפוש אנחנו ניפגש עם בעל/ת העסק כדי שתוכלו להחליט האם לדעתכם הביטויים האלו אכן רלוונטיים ויכולים להביא לעסק לקוחות חדשים.

קידום אתרים בטבריה - עיר החוף המדהימה
קידום אתרים בטבריה - עיר החוף המדהימה

אחרי שבחרנו את הביטויים שאנחנו רוצים לקדם באתר שלכם, אנחנו נתכנן מאמרים שיותאמו לביטויים שנבחרו. לכל ביטוי יהיה מאמר מתאים ורלוונטי שבאמצעותו תתחרה על הביטוי הזה. אנחנו נתייעץ עם בעל/ת העסק האם אנחנו נכתוב את התוכן בעצמנו, או שאתם מעדיפים להיעזר בידע הרב שצברתם בתחום העיסוק שלכם, ולכתוב את התוכן בעצמכם.

הגענו לשלב שבו אתם כבר מתחילים לקבל לקוחות חדשים, ומה שנותר זה לעקוב אחר התנהגות הגולשים כדי לוודא שהם באמת משאירים פרטים או מתקשרים אליכם באופן ישיר. לשלב זה קוראים "אופטימיזציה" ובמהלכו נשפר את התנהגות הגולשים כך שיותר ויותר מתעניינים יהפכו ללקוחות.

קידום אתרים בטבריה - סיכום

החזון שלנו בחברת דיגיטל סולושנס היא "להציל עסקים" וכדי להצליח בחזון שלנו אנחנו צריכים ליצור שינוי שבו העסק ירוויח כמה שיותר לקוחות חדשים. אנחנו כאן כדי שאתה תרוויח כסף.

המאמר הזה נתן לך קצת מידע מקיף על מה שקורה מסביב, אבל אנחנו אוהבים שהלקוחות שלנו יודעים בדיוק מה קורה ובאיזה שלב אנחנו נמצאים בכל רגע נתון, ולכן אנחנו נשמח להרחיב ולהעמיק במהלך הפגישה שלנו.

אבל לפני כן – אתם צריכים להחליט: האם חברת דיגיטל סולושנס עשתה עליך רושם חיובי?

אין שום צורך להחליט כרגע אם קידום אתרים בטבריה הוא בדיוק מה שהעסק שלכם צריך אבל כן יש צורך להשאיר פרטים ממש כאן למטה, כדי שתוכלו לספר לנו על העסק שלכם. אנחנו חיים בשביל עסקים ולכן תמיד נשמח לשמוע 🙂

בעבר היתה המלצה חשובה להיות באינטרנט, היום זה כבר לא המלצה אלא חובה לכל עסק שרוצה להצליח. אבל בשביל להצליח חייב להשקיע, ולכן ההחלטה עכשיו היא לגמרי שלכם: האם תשקיעו שיחת טלפון?

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

מלאו פרטים לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

או, חייגו:

הפופולריים ביותר

טוען מאמרים נוספים...

מאמרים נוספים