קידום אתרים בכפר סבא הירוקה

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

תוכן עניינים

תוכן עניינים

כפר סבא היא עיר ירוקה במהותה, אשר ממוקמת במרכז הארץ, היא הוכרזה כעיר בשנת 1962.

נכון ל-2020 מתגוררים בה כ-110,457 תושבים, היא משתרעת על שטח של כ-14 קמ״ר והיא מרכזת בתוכה מוסדות חינוך, מרכזים מסחריים, ושירותי רפואה לאזור דרום השרון.

למה קידום אתרים בכפר סבא מומלץ עבור העסקים?

בכפר סבא ישנם 2 אזורי תעשייה ואזורי מסחר ספורים. באזור התעשייה הוותיק שוכנים בין היתר מפעלי תעשייה כדוגמת "טבע", "סימונס" והמרכז של ערוצי הלוויין "yes", בנוסף ישנו גם את איזור "עתיר ידע" המיועד לתעשיית ההיי טק. אזורי המסחר נמצאים לאורך רחובה הראשי של כפר־סבא, רחוב ויצמן, במרכז הקניות בסמוך לכיכר העיר, "קניון ערים", ובאזורי התעשייה שם הוקמו קניונים וחנויות ענק.

בשנת 2009 נפתח מרכז קניות "G", וב-2015 נפתח בו מתחם קולנוע מרשת "סינמה סיטי". ב-2014 נפתח "קניון כפר סבא הירוקה" ליד מחלף כפר סבא רעננה צפון וב-2016 נפתח קניון "אושילנד" באזור "עתיר ידע", ובו רשת הקולנוע הוט סינמה.

עם כמות עסקים שכזו ישנם לא מעט אפשרויות לשיווק דיגיטלי נרחב, כמו למשל קידום אתרים בכפר סבא. כפ"ס ממוקמת במרכז הארץ והערך הנדל״ני של העיר גבוה, כשגם הביקוש לפתיחת עסקים באיזורי המסחר השונים רק גדל ומתפתח עם הזמן, לכן אנו ב- Digital Solutions מבינים את הפוטנציאל הגדול של העיר ומציעים שירותי שיווק וקידום אתרים באינטרנט לכלל העסקים באיזור, קיימים וחדשים כאחד.

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

קידום אתרים בכפר סבא

קידום אתרים בכפר סבא: איך האלגוריתם האורגני עובד?

ֿקידום אתרים בצורה אורגנית היא משימה לא פשוטה, היא דורשת עבודה סיזיפית, השקעה כלכלית, זמן, ומילת המפתח היא סבלנות.

במידה וישנה תחרות גדולה על שירות מסוים, כאשר שאר המתחרים משקיעים בפרסום, מצב זה ידרוש הרבה יצירתיות, ובניית אסטרטגיה נכונה כדי להעפיל על שאר המתחרים באותה נישה, לכן לרוב, וכמעט באופן גורף אין קיצורי דרך שיכולים לזרז את התהליך. 

בתחילת התהליך נוודא שיש לכם אתר פעיל, ובמידה ולא, כמובן נבנה לכם אחד כזה שיתאים בצורה נכונה לעסק הספציפי שלכם.

בשלב הבא אנו נעשה ״מחקר מילות מפתח״ בעזרת כלי התכנון למילות מפתח של גוגל, ונבנה טבלת ביטויים, שתספק לנו נתונים על רמת התחרות של הביטויים הרלוונטים, נפחי החיפוש החודשיים ודאטה נוספת שתעזור לנו לבחור את הביטוי הנכון לקידום העסק שלך בגוגל. 

לאחר שסיננו ובחרנו את הביטויים הרלוונטים, אנו בעצם נבנה / נתאים את האתר שלכם סביב הקידום המקומי של כפר סבא והסביבה, בעזרת אותם ביטויים. בשלב הבא נרשום את האתר ב״גוגל מיי ביזנס״ ונעדכן פרטים רבים אודות העסק שלכם, דבר שיעניק לכם יתרון גדול על פני שאר המתחרים.

כאשר גולשים שונים יבצעו חיפוש של קטגוריית העסק שלכם, נתאים את התכנים הנכונים והקוד העיצובי המוצגים באתר, כל זאת על מנת למקסם את אפשרויות הקידום האורגני בגוגל.

האם קידום אתרים בכפר סבא רלוונטי לעסק שלך?

בשנים האחרונות ובעיקר בתקופה האחרונה, עסקים רבים בעלי חנויות פיזיות וגם כאלה שלא, הבינו את היתרון העצום בשיווק האינטרנטי, ורבים מעידים על עלייה ניכרת במכירות. כיום, עסק שלא מתנהל בזירה הדיגיטלית הוא כמעט ולא קיים, וזו הסיבה שרבים מהעסקים בוחרים לעבור מ״אופליין לאונליין״, ישנן לא מעט חברות המציעות שירותי שיווק דיגטלי.

אצלנו ב- Digital Solutions מעניקים יחס אישי ומקצועי לכלל הלקוחות, מבחינתנו ההשקעה בעסק שלך היא ערך עליון. ההקשבה לצרכים, ובנייה של אסטרטגיית שיווק נכונה, הניבה אינספור לקוחות מרוצים בתחומים שונים ומגוונים. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ויותר מנשמח לרדת לרזולוציות מדוייקות יותר ולעומקם של דברים, בנוגע לעסק הספציפי שלכם בכפר סבא.

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

מלאו פרטים לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

או, חייגו:

הפופולריים ביותר

טוען מאמרים נוספים...

מאמרים נוספים