קידום אתרים בכרמיאל "לב הגליל"

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

תוכן עניינים

תוכן עניינים

העיר המרכזית של "לב הגליל" בצפון, אשר מפריד בדיוק בין הגליל העליון והגליל התחתון, הכוללת כ-47 אלף תושבים, היא עיר נהדרת לעסקים.

היתרון הגדול ביותר הוא המיקום הגיאוגרפי אשר מזמין לעסקים של העיר גם את התושבים בה, וגם את תושבי הכפרים והיישובים השוכנים בקרבה ומגיעים לעיר בעיקר למטרות צרכנות. ועל כן זאת עיר מצויינת לעסקים.

מה זה אומר קידום אתרים בכרמיאל?

באמצעות קידום אתרים בכרמיאל – כשאדם כלשהו מהאיזור יחפש בגוגל את השירות שהעסק שלך מציע, הוא יוכל להגיע אליך! ובאמצעות האתר יוכל הגולש להתקשר, להשאיר פרטים או אפילו לרכוש באתר עצמו. וכך, במקום שאנחנו נגיע אל הלקוח – הלקוח מגיע אלינו.

קידום אתרים זה תחום רחב שכולל כמות גדולה של פעולות שונות בגוגל. החל מבניית האתר עם מיתוג העסק, משם להופעה במפות של גוגל ואז מעקב אחרי תנועות הגולשים כדי לנתח אופטימיזציה (מיטוב ושיפור פעילות). בהמשך, ניתן להציע גם שירותי קישורים חיצוניים (במידת הצורך אפילו ניהול מוניטין).

המוטיבציה שלנו בחברת "דיגיטל סולושנס", היא באמת לעזור לבעל העסק להרוויח יותר לקוחות, יותר כסף, ואיכות חיים טובה יותר.

זה לא סוד שיש הרבה שרלטנים בחוץ, ובדיוק בגלל זה אנחנו הבטחנו שנשמור על שקיפות וכנות מלאה מול הלקוחות, ולכן אנחנו מתחייבים לכך שאתה תדע מה הפעולות שאנחנו מבצעים. אנחנו כאן כדי לעזור.

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

קידום אתרים בכרמיאל

מה צריך לעשות בשביל לבצע קידום אתרים בכרמיאל?

אי אפשר לבצע פעילות בגוגל בלי אתר. חד וחלק. לכן השלב הראשון הוא לוודא שיש אתר (ואם אין אז לבנות) והשלב השני הוא לקדם אותו. מהלך בניית האתר כוללת משימות שונות במערכת "וורדפרס" במקביל לשימוש בתוסף המפורסם "אלמנטור".

חשוב לוודא שדומיין ומארח האתר תקין וללא בעיות, נדאג לשפר את מהירות הטעינה של האתר, קישורים פנימיים תקינים, רמה ויזואלית של פוסטים ותמונות באתר, ועוד פעולות חשובות נוספות אשר יגרמו למנוע-החיפוש של גוגל לדרג את האתר שלך גבוה יותר בתוצאות החיפוש. לאחר שקיים אתר, אפשר להתחיל את תהליך הקידום האורגני בגוגל.

בתחילת קידום האתר, אנחנו נחקור מילות מפתח שונות בתחום, כלומר מה הביטויים המפורסמים ביותר בתחום העסק שלך שאנשים מחפשים בגוגל, ויחד איתך נבחר על איזה ביטויים אנחנו רוצים לבצע פעילות. כן כן, הבחירה היא שלך.

לאחר שהחלטנו על הביטויים החשובים והיעילים ביותר שיביאו לך לקוחות חדשים, אנחנו נחלק את הביטויים האלו למאמרים שונים, וכל מאמר יקבל ביטוי שונה. כך לדוגמה כשמישהו יחפש "תיקון אופניים בכרמיאל" הוא יגיע למאמר שלך שם יהיה אפשר להשאיר פרטים או להתקשר.

המאמרים האלו ידרשו תוכן (בדרך כלל בין 500-700 מילים למאמר) ונתייעץ עם בעל העסק האם יש העדפה שאנחנו ניצור את התוכן בעצמנו בתוך החברה או שבעל העסק יעדיף להשתמש בידע הרב שהוא צבר בתחום ולכתוב את המאמרים בעצמו, מה שגם יוזיל את שכר השיווק.

קידום אתרים בכרמיאל

שלב התוצאות

אחרי שהקמנו אתר, בחרנו ביטויי "מילות מפתח", וכתבנו עבורם מאמרים, בשלב זה הגיע הזמן להרגיש את התוצאות, מפני שעכשיו תגיע התנועה באתר – כלומר גולשים שמחפשים את המוצר/השירות יגיעו לעסק שקידמנו.

בשלב המתקדם הזה אנחנו נרצה לבצע ניתוח "התנהגות גולשים", כלומר על איזה כפתורים גולשים לוחצים בעיקר, כמה התקשרו וכמה לא התקשרו, ומה אפשר לשנות כדי שיותר גולשים יתקשרו, ישאירו פרטים או ישלמו באתר עצמו. בשלב זה אנחנו נבצע פעולות מתקדמות של A/B Testing ונבחן דרכים שונות לשפר את התנהגות הגולשים באתר, כדי שיותר אנשים יהפכו ללקוחות.

השלב האחרון בכל פעילות אורגנית היא להשיג קישורים חיצוניים מחוץ לאתר אשר מצביעים על האתר ובעצם ממליצים עליו, מה שגוגל מעריכה באופן משמעותי ולוקחת בחשבון כשהאלגוריתם של גוגל מחליט באיזה מקום לדרג אתכם תחת הביטויים או "מילות המפתח" שבחרנו.

כמה עולה קידום אתרים בכרמיאל

כמו שהבנתם, קידום אתרים בכרמיאל זה לא דבר של מה בכך, יש הרבה משימות ותמיד יש תקלות שצצות ושצריך לטפל בהם, ולכן זה יכלול שעות רבות של עבודה, חברת דיגיטל סולושנס מתחייבת לשקיפות מלאה עם כל הלקוחות בעלי העסקים שלנו, ולכן בעל העסק תמיד ידע באיזה שלב אנחנו נמצאים ומה המשימות שאנחנו מבצעים בהמשך.

בעקבות שעות העבודה הרבות, המחיר יהיה בהתאם לפעילות. כשאתה רוצה לקבל עוד לקוחות ולהגדיל את העסק שלך, האם מה שמשפיע על הבחירה שלך זה איש השיווק הזול ביותר? או איש השיווק המקצועי ביותר? ובתחום כזה עם כל כך הרבה פעולות שונות ועבודה מול מחשב האלגוריתם המורכב של גוגל – מקצועיות זה חשוב.

כדי לתת הצעת מחיר מדוייקת לקידום אתרים, הנה המידע שחברת שיווק מקצועית צריכה לדעת:

  • האם קיים אתר?
  • כמה מילות מפתח מחליטים לקדם?
  • האם קיים תוכן? ואיזה? (טקסט, תמונות, באנרים)
  • מה היקף שעות העבודה החודשי/השבועי?
  • וכמובן מידע נוסף ובקשות שיעלו במהלך הפגישה עם הלקוח.

האם זה בכלל מתאים לעסק שלך?

בואו נהיה כנים, כל עסק הוא שונה, וכל בעל עסק הוא אדם אחר. לא כל מערך שיווקי מתאים לכל עסק, ויש הרבה אסטרטגיות שונות, וצריך להחליט האם העדיפות היא קידום אתרים בכרמיאל (כלומר הפעילות האורגנית בגוגל שדיברנו עליה במאמר זה) או שאולי בתחום שלך בכלל עדיף לבצע קידום ממומן בגוגל או אולי פעילות ברשת המדיה…

לצוות דיגיטל סולושנס חשוב קודם כל לתת כמה שיותר לבעל העסק כדי לוודא שהוא אכן מבצע את ההחלטות הנבונות והחכמות ביותר.

לקראת קידום אתרים בכרמיאל נרצה לשאול אותך 3 שאלות:

1. האם מחזור ההכנסות (במהלך/לפני הקורונה) היה חיובי? (כלומר האם היו לעסק הכנסות גדולות מההוצאות)

2. האם דחוף לך לקבל לקוחות חדשים מהר, למרות שהעלויות הן גבוהות או שתבחר ב"מסלול" הארוך והבטוח?

3. האם תוכל להתמודד עם כמות לקוחות גדולה שפתאום תגיע? (ואין עומס מבחינת זמינות, כמות העובדים, וכו').

על כל השאלות האלו ועוד, נדבר במהלך הפגישה. כמו שכבר הבנת, אנחנו חברה מקצועית.

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

מלאו פרטים לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

או, חייגו:

הפופולריים ביותר

טוען מאמרים נוספים...

מאמרים נוספים