קידום אתרים במרכז

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

תוכן עניינים

תוכן עניינים

קידום אתרים במרכז ישראל מתבצע בצורה שונה מאשר קידום בצפון ובדרום הארץ, השינויים העיקריים יתבטאו בעיקר בכמות הביטויים ובכמות החיפושים שלהם בכל חודש.

מעבר לביטויי החיפוש, סביר להניח שגם יהיו יותר מתחרים שיתחרו על ביטויי החיפוש האלו, ולכן אין ספק ששיווק אורגני "SEO" במרכז הארץ ידרוש פעילות מקיפה יותר בזירה הדיגיטלית, אך במקביל אין ספק שזה גם יוביל ליותר לקוחות ויותר רכישות.

חשוב להיות בעירנות עסקית ולהיזהר מעבודה עם חובבנים, ובתנאי שעובדים עם מקצוענים מוכרים בתחום, קידום אתרים במרכז הארץ יכול לקחת את העסק שלך לרמה אחרת לגמרי. נשמע טוב?

מה שלבי הביצוע עבור קידום אתרים במרכז הארץ

בתחילת כל שיווק תמיד כדאי לוודא שקיים אתר או עמוד נחיתה, כדי שיהיה לנו לאן להוביל את הגולשים שלנו.

כדי לעשות זאת אנחנו נצטרך לרכוש דומיין ושרת אחסון, אשר לרוב נמכרים לפי תקופה של שנה, ולאחר מכן נבצע עיצוב In-House לפי המותג או שנשלם למעצב מקצועי כדי ליצור חוויית משתמש ייחודית שתשפר משמעותית את כמות הרכישות באתר. לכן לפני ביצוע פעולות קידום אתרים תמיד נתעדף לעבור על האתר בעצמנו ולראות אם יש לנו טיפים קטנים שיצרו הבדלים משמעותיים בהתנהגות הגולשים באתר.

לאחר מכן נמשיך למחקר מילים מקיף בתחום. במהלך פעולה זו אנחנו גם נחלק ביטויים מקבילים לקבוצות משותפות, ובמקביל נפריד מילות שלילה ברמת חשבון וברמת קמפיין כדי לוודא שאינן מופיעות בתוכן המאמרים באתר.

הרעיון הוא להמנע ממצב בו אנחנו מופיעים בביטויים לא רצויים (לדוגמה: "חינם", "קורס", "לבד" וכו'), וכך כשגולש יחפש בגוגל מונח ביטוי ספציפי בתחום העיסוק שלנו (לדוגמה: "תיקי השקעות קריפטו בתל אביב") הוא יחשף למאמר שכתבנו באותו הנושא, כמובן עם הנעה לפעולה באמצעות מילוי פרטים בטופס / טלפון.

בשלב זה גולשים שמחפשים ביטויים בתחום שלנו בגוגל כבר יתחילו לראות תוצאות של האתר העסקי שאנחנו מקדמים. עם הזמן נראה פעילות גדולה יותר ויותר בתוך האתר שלנו, ועכשיו נרצה לשפר את חוויית המשתמש בתוך האתר.

נבצע פעולות שונות כמו שינוי שמות כפתורים, החלפת תמונות, שיפור כותרות, הוספת וידאו ועוד. הכל במטרה של שיפור חוויית משתמש בתוך האתר, כדי להגדיל את כמות הלידים שבסופו של דבר הופכים ללקוחות.

מה קורה אם בתחום של העסק שלך יש מספר מתחרים חזקים, שגם הם רצים על אותם ביטויים? איך במקרה כזה גוגל תקבע מי יופיע מעל מי בתוצאות החיפוש? התשובה היא: כוח עמוד לעומת כוח דומיין.

בשלב האחרון של קידום אתרים במרכז, אנחנו נרצה לחזק לא רק עמוד ספציפי אלא את כל האתר עצמו, אנחנו נעשה זאת באמצעות יצירת קישורים נכנסים לתוך האתר שלנו מאתרים אחרים מובילים ובאמצעות שיתופי פעולה משתנים (שעליהם נדבר בהמשך הדרך), וכך אתר האינטרנט שלכם יוכל להפוך לאוטוריטה בתחום, ועם כמות קישורים נכנסים גבוהה מספיק תוכלו לנצח את כל המתחרים.

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

אילו ביטויים כדאי לבחור לצורך קידום אתר במרכז?

בשלב מחקר מילות המפתח, אנחנו נרצה לבחור את הביטויים הרלוונטיים ביותר, איך נחליט?

מצד אחר אנחנו לא נרצה לקדם ביטויים עם נפח חיפושים חודשי נמוך, מפני שאנחנו רוצים לקבל כמה שיותר לידים וכמה שיותר רכישות, ומצד שני אנחנו לא נרצה לקדם את הביטויים עם נפח החיפוש הגדול ביותר (לדוגמה: "מכוניות למכירה") גם מפני שמדובר בביטוי מאוד כללי ופחות מכוון רכישה, וגם מפני שזה ידרוש פעילות מקיפה ונרחבת מדי עבור ביטוי בודד, וחשוב לנו לנצל את תקציב הלקוח במלואו לשימושים הנכונים כדי ליצור מצב תמידי של רווח.

לכן, לאחר ניתוח ולאחר פגישה עם הלקוח, אנחנו נבחר את הביטויים הרלוונטיים ביותר אשר כוללים גם "מכוונות רכישה" וגם נפח חיפוש חודשי גדול מספיק, עם כמה שפחות תחרות.

קידום אתרים במרכז = מכירות באינטרנט.
המטרה שלנו היא בראש ובראשונה להכניס לך כסף.

מה התקציב של חברת קידום אתרים במרכז?

עלות השיווק משתנה בין עסק לעסק, מפני שלכל בעל עסק בקשות ומטרות עסקיות שונות, ולכן לפני מתן הצעת מחיר סופית תמיד נעדיף לקבוע שיחת אפיון עם הלקוח כדי לתאם ציפיות ולהבין מה המטרות העסקיות שלו.

לדוגמה, עסק שכבר יש לו אתר תקין ומתפקד, יצריך פחות פעילות מאשר עסק שאין לו אתר וצריך לבנות לו. לדוגמה נוספת אתר של עסק ללא מערכת סליקה אונליין, ידרוש פעילות קטנה יותר מאשר אתר עסקי עם מערכת סליקה של עד 5 מוצרים, לעומת אתר עסקי של 30-50 מוצרים שונים (כמו חנות יינות או חנות בגדים).

השלב הראשון באפיון הלקוח יהיה לחקור את האתר הנוכחי ואת ההנעה לפעולה, כלומר לאן אנחנו מובילים את הגולשים ומה הפעולה שאנחנו רוצים שהם יבצעו.

בנוסף, נרצה להעריך כמה ביטויים הלקוח מעוניין לקדם. יש הבדל משמעותי בין לקוח שמעוניין לקדם 3-5 ביטויים ספציפיים שעובדים הכי טוב בתחום שלו, לעומת לקוח שמעוניין לקדם 30 ביטויים ולהפוך לאוטוריטה ברמה ארצית.

במהלך שיחת האפיון אנחנו ננהל פגישה מסודרת עם הלקוח, ובסוף השיחה נגיש הצעת מחיר מקצועית אשר כוללת את כל הפעילויות השיווקיות שהלקוח ירצה ליישם בעסק. אנו מאמינים בשקיפות מלאה ומתחייבים כי הלקוח תמיד ידע באיזה שלב אנחנו נמצאים, מה השלב הבא, ומה התוצאות הפיננסיות שיצרנו בעסק שלו.

קראת עד לכאן ולכן אין ספק שזה מעניין וחשוב לעסק שלך, מה דעתך על להשקיע עוד טיפונת ולהשאיר ליד כדי שנוכל להעניק לך שיחת אפיון טלפונים בחינם לגמרי ללא תשלום.

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

מלאו פרטים לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

או, חייגו:

הפופולריים ביותר

טוען מאמרים נוספים...

מאמרים נוספים