קידום אתרים בצפון

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

תוכן עניינים

תוכן עניינים

יש הבדל משמעותי בין קידום אתרים בצפון או במרכז הארץ, מסיבה ברורה וחד משמעית: בצפון יש פחות עסקים מאשר במרכז, ולכן פחות תחרות. מה ההשלכות של פחות תחרות על קידום ממומן ואורגני?

העדר תחרות גבוהה בקידום ממומן יוביל להוזלת העלויות עבור כל קליק, ובקידום אתרים אורגני לעומת זאת, פחות תחרות תיצור זירוז תהליך ההגעה למקומות עליונים בתוצאות החיפוש. בצפון הארץ שלנו מתגוררים כמיליון וחצי תושבים, בחלוקת אחוזים מאוד גבוהה למגזר הערבי, שפעמים רבות לא מנצל את יתרונות ביצוע שיווק דיגיטלי לעסק בגוגל.

אם יש לך עסק בצפון, אנחנו מאוד (!) ממליצים לבצע קידום אתרים בצפון.

אגב, קידום אתרים = שיווק אורגני = SEO
אלו שמות שונים לאותו הדבר.

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

ההבדל בין קידום אתרים בצפון, לעומת המרכז

אין ספק שבמרכז הארץ קיימים יותר עסקים מאשר בצפון הארץ, ולכן יש תחרות עסקית גדולה יותר בגוגל במרכז מאשר בצפון הארץ. אז בצפון יש פחות תחרות. בנוסף, גם התיירות חוץ בצפון הארץ קטנה יותר מהמרכז שכולל ערים כמו ירושלים, תל אביב, ראשון לציון, מודיעין, וכו'… בפשטות? פחות לקוחות.

בגלל שבצפון יש פחות לקוחות, עסקים בצפון צריכים להיזהר הרבה יותר בנוגע ללקוחות שלהם, מפני שמרבית ההכנסות של עסק ממוצע שלא עושה שיווק בצפון, לרוב תהיה מלקוחות חוזרים.

לכן כל כך חשוב לבצע שיווק דיגיטלית, כדי להגדיל את כמות הלקוחות החדשים שייחשפו לעסק שלך בגוגל, ואז לבצע שיווק מחדש כדי לוודא שהלקוחות החדשים שלך אכן הופכים ללקוחות חוזרים. וזה סוד ההצלחה.

טיפ קטן - קידום אתרים בצפון הארץ

אנחנו יכולים לנצל את התחרות הקטנה לטובתנו, ובמקום לרוץ על ביטויי חיפוש עם כמות חיפושים גדולה יותר בכל חודש (לדוגמה "מסעדות בשריות בצפון" עם ממוצע של 5000 חיפושים בחודש), אנחנו ממליצים לרוץ דווקא על ביטויי חיפוש בעיר ספציפית, למרות שיש לה כמות חיפושים קטנה יותר בכל חודש (לדוגמה "מסעדות בשריות בטבריה" / "מסעדות בשריות בנהריה", עם ממוצע של כ-500 חיפושים בחודש.

למה? כי תחרות נמוכה יותר בקידום אורגני משמעותה הישארות בתוצאות הראשונות למשך הרבה מאוד זמן.

קידום אתרים בצפון

איך נתמחר קידום אתרים בצפון?

קידום אתרים בצפון עבודה רבה ומתוכננת היטב, שיווק לעסק זה לא צחוק וזה לוקח הרבה מאוד שעות, על גבי חודשים של פעילות, אבל – שיווק מכניס לקוחות חדשים לעסק, ואיזו השקעה יותר משתלמת מלקבל לידים ולקוחות חדשים, ולהגדיל את ההכנסה של העסק?

לטווח הארוך, בקידום אתרים אורגני עלויות הפרסום רק ילכו ויקטנו (זה אחד מהיתרונות הבולטים של קידום אורגני על פני ממומן) ובגלל פעילויות האופטימיזציה באתר העסק, יגיעו לידים הרבה יותר מוכנים לרכישה, מה שנקרא לידים חמים.

האלגוריתם של מנוע החיפוש בגוגל סופר מעל 200 פרמטרים שונים, אצלנו בחברת דיגיטל סולושנס, אנחנו מתמחרים בעיקר לפי חמשת הפרמטרים החזקים ביותר (שגם דורשים הכי הרבה עבודה) אבל חשוב שתדעו שלעולם לא תהיה אך ורק אסטרטגיה אחת בלבד ל-SEO (קידום אתרים), אלא יהיו "אסטרטגיות עיקריות".

תמיד נחשוב על איזה טריק קידום נוסף שאפשר לשלב, כי אחרי הכל – יש מעל 200 פרמטרים (שאפשר ללמוד כשמקלידים Google: 200 SEO parameters  ולכן תזכרו שאנחנו תמיד ניתן מעבר למשימות שהוגדרו, וזה עלינו ובאהבה 🙂

כדי לתת הצעת מחיר סופית לעסק, אנחנו צריכים להעריך מספר פרמטרים:

האם יש לעסק אתר אינטרנט?
אם כן, באיזו מערכת הוא נבנה? (כן, מערכת וורדפרס נחשבת לאידיאלית ביותר לקידום)

האם קיימים תוכן ומדיה?
אם לא, כמה בעל/ת העסק רוצה להיות מעורב בתהליך יצירת התוכן.

באורגני, כמה "מילות מפתח" (/ביטויי חיפוש) נרצה לקדם?
(נרחיב על כך בפגישה)

באורגני, האם קיימים שיתופי פעולה עם אתרים אחרים, לקבלת לינקים חיצוניים.

בממומן, ללא כל קשר לתשלום לחברה עבור שעות העבודה, מה יהיה התקציב למודעות הממומנות בגוגל?

האם מחזור ההכנסות חיובי?

כמה מקסימום לקוחות יכולים לקבל שירות ביום / שבוע / חודש?

מה היקף שעות העבודה החודשי? והשבועי?

לאחר שתשאירו מספר טלפון בטופס לידים המופיע מטה, נחזור אליכם לקביעת פגישה, ובמהלה נדבר קודם על המוצרים / שירותים שהעסק שלכם מציע, ואז נדבר ונסכם את הנושאים האלו ואחרים, לבסוף נגיש לכם במייל הצעת מחיר מסודרת.

האם ההשקעה בקידום אתרים בצפון תניב החזר כספי?

אין ספק שזה ישתלם, אבל זה יקח זמן, והשאלה היא מתי זה ישתלם? מה שמשפיע על זירוז התהליך באופן משמעותי, זה תקציב שעות העבודה לחברת השיווק. מפני שחשוב לנו להיות אפקטיביים ויעילים עם המשימות שלנו, אז כבר בפגישה הראשונה אנחנו נחליט ביחד עם בעל העסק האם יותר נכון לבצע קידום אורגני, או ממומן, או אולי בכלל סושיאל מדיה.

בסופו של דבר, זאת תהיה החלטה של בעל העסק, ואנחנו נעשה כל שביכולתינו כדי לעזור לבעל העסק לקבל את ההחלטה החכמה ביותר.

קידום אתרים בצפון - החזר על ההשקעה

קידום אתר בצפון בגוגל - מה השלבים?

בשביל לקדם אתר בגוגל, השלב הראשון הוא לוודא שבכלל יש אתר (ושהוא פועל באופן תקין).
כעת אפשר לדבר על שיווק:

השלב הראשון הוא מחקר מילות מפתח מקיף בתחום העסק, ורשימת ביטויים בדו"ח אקסל עם חלוקה לפי כמות חיפושים בחודש, ביד גבוה, ביטויים לוקאליים, ועוד. לאחר מכן אנחנו נגיש לבעל העסק את מחקר מילות המפתח, ונבחר ביחד ביטויים לקמפיינים השונים.

השלב השני הוא חלוקת מילות המפתח למאמרים שונים, וכתיבת תוכן למאמרים השונים הללו. ההמלצה היא באמת לתת ערך לגולש, ולכן אנחנו ממליצים שבעקבות הניסיון הרב של בעל העסק בתחום – עדיף שבעל העסק יכתוב את התכנים בעצמו, מה שגם יוזיל עבורו את עלויות השיווק.

כשמגיעים לשלב השלישי, מתחילים כבר לקבל מגוגל תנועת גולשים לאתר, מה שאומר שאנחנו נתחיל לקצור פירות ולהגדיל רווחים מלקוחות חדשים שהגיעו באמצעות הקידום האורגני.

לאחר שנכנסת תנועה גולשים לאתר, אנחנו נרצה לנתח את התנהגות הגולשים, ולבחור: על איזה כפתורים רוב הגולשים לחצו? איזה עמוד קיבל את זמן השהייה הגדול / הקטן ביותר? מה גרם לגולשים לנטוש את האתר? וכל הפעולות האלו נקראות "אופטימיזציית SEO"  – מיטוב ושיפור התנהגות הגולשים באתר.

צפויה להיות תנועה רבה באתר. השלב הבא הוא ניתוח תנועת הגולשים שהגיעו לאתר שלך ולבצע פעילויות A/B טסטינג שונים או במילה אחרת – אופטימיזציה.

השלב הרביעי והאחרון בקידום אתרים בצפון ובכלל הוא לינקים חיצוניים, כלומר קישורים של אתרים אחרים שמפנים אל האתר של העסק ובכך מעצימים ומחזקים את כוח הSEO של האתר שלנו. לרוב שלב זה יבוצע באמצעות שיתופי פעולה אונליין.

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

מלאו פרטים לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

או, חייגו:

הפופולריים ביותר

טוען מאמרים נוספים...

מאמרים נוספים