סדנאות והדרכות

הכירו את סדרת ההרצאות והסדנאות הבלעדית שלנו בנושא שיווק, שנועדו להעצים את החברה והעובדים שלך עם הידע והאסטרטגיות הדרושים כדי לשגשג בנוף העסקי התחרותי של היום.

התוכניות שלנו שנאספו בקפידה מציעות סקירה מקיפה של מגמות השיווק האחרונות, טכניקות מתקדמות ותובנות בתעשייה. בהובלת אנשי שיווק ותיקים, הפעלות אלו מותאמות כך שיתאימו לעובדים בעלי תפקידים שונים, מתחילים וותיקים כאחד, מה שמבטיח שכולם יוכלו להפיק תועלת מהידע היקר המשותף.

הרצאות וסדנאות לעובדים, הדרכות לינקדאין וטיקטוק לבעלי עסקים ומשפיענים.

שיווק באינטרנט לעסקים

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

הרצאות לעובדים בנושא שיווק באינטרנט

הרצאות שיווק מציעות תובנות והזדמנויות חשובות לעסקים לייעל את אסטרטגיות השיווק שלהם. על ידי יישום אסטרטגיית שיווק מתוכננת היטב, חברות יכולות לאסוף משוב, לנתח תוצאות ולבצע שיפורים נדרשים. הרצאות אלו עוזרות לעובדים להבין מדדי מפתח, למדוד את השפעתם ולזהות דרכים לשפר אותם.

הרצאות שיווק מציגות יתרונות ויתרונות שונים, מה שהופך את זה לחיוני להעריך את תחומי העניין, הציפיות והערך הפוטנציאלי של הפרט בהקשר ספציפי.

 

הרצאות לעובדים - עוזי שבת
חברה לפרסום ממומן - Digital Solutions

סדנאות שיווק לעובדים

שיווק הוא תחום רב-גוני המורכב מחלקים שונים כמו: פרסום, התנהגות צרכנים, תקשורת וקמעונאות. כדי להצטיין בעולם מורכב זה, העובדים צריכים לרכוש את הכישורים הדרושים. סדנאות שיווק מספקות תובנות חשובות לגבי שיטות שיווק שונות, כולל שיווק חברתי, שיווק שירותים, שיווק ירוק ושיווק ישיר. 

לכל ארגון יש אסטרטגיה שיווקית שמטרתה למשוך לקוחות פוטנציאליים ולהפוך אותם לצרכנים נאמנים. סדנאות אלו מכסות את כל ההיבטים של השיווק כדי לשפר את הידע והמיומנות של העובדים.

 

הדרכת לינקדאין לעסקים וחברות

הרשת החברתית העסקית המובילה בעולם ממשיכה להתפתח ולהתרחב גם בישראל. היכרות עם הפלטפורמה שרצוי שכל עובד יכיר, תאפשר תפעול אישי של פרופיל הלינקדאין לכל עובד ושל הדף העסקי של החברה.

הדרכת לינקדאין כוללת תחזוק תכנים, הגדלת חשיפה לקהלים חדשים וניתוב תנועה למקור חיצוני כמו אתר / דף נחיתה.

 

עוזי שבת בהכנה להדרכת לינקדאין
סדנת טיקטוק למיקסום החשיפה בפלטפורמה

סדנת טיקטוק לבעלי עסקים ומשפיענים

גלה את הכוח של TikTok עם הסדנה שלנו. עם למעלה ממיליארד משתמשים פעילים חודשיים ו-2.6 מיליון הורדות ברחבי העולם, הרשת החברתית הזו הפכה למקור חשיפה מוביל ברחבי העולם. 

בסדנה נלמד אילו תכנים נתפסים כוויראליים, איך לצלם בצורה מקצועית ואותנטית, לערוך וידאו, להטמיע כתוביות ועוד!