הדרכת לינקדאין לעסקים וחברות

הדרכת לינקדאין לעסקים וחברות

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

תוכן עניינים

תוכן עניינים

הדרכת לינקדאין נועדה לעזור לך לבנות אמינות, לבסס רשת מכרים משמעותית, ולדלות מידע פנימי מהנישה הייעודית של העסק או החברה שלך, כדרך גישה לפרסומים מקצועיים של מומחי תעשייה שבמקרה פרסמו בלינקדאין.

מה ערכה של הדרכת לינקדאין?

יש שיגידו, שלינקדאין היא הרשת החברתית העסקית המובילה ביותר, עם כ-722 מיליון משתמשים נכון לינואר 2022, כאשר 25% מכל האמריקאים הבגירים משתמשים בה, ו-22% מאלו משתמשים בה על בסיס יומיומי. ואם נשאל אותם לסיבתם, מה יגידו? נדמה שהתשובה תהא על מנת לחזק את הרשת "החברתית" (המקצועית / עסקית) שלהם.

מעבר לכך, גם לאנשים פרטיים יש סיבה להיות שם, על מנת לשמור על קשר ולהתעדכן עם קולגות ומכרים, כמו גם על מנת לקבל המלצות והפניות. כך שייתן שיש ערך במסגרת הדרכת לינקדאין לעסקים ולחברות, אם מספר כזה של אנשים מבקרים שם ועוד למטרות מקצועיות ועסקיות.

מה הצעד הראשון שיכול להיכלל במסגרת הדרכת לינקדאין

על כן, ניתן לשאול – כיצד לשווק את עצמך כהוגן בלינקדאין. ובכן, במסגרת הדרכת לינקדאין נמליץ על יצירת פרופיל עסקי. כדי להתחיל, צור חשבון לעצמך. יש שימליצו להירשם עם המייל של העסק.

לאחר מכן, יש ליצור פרופיל לחברה. לאחר הכניסה לאתר, יש ללחוץ על כפתור "עבודה" בצד בפינה העליונה של הדפדפן, ולגלול מטה לתחתית התפריט שנפתח, עד לקבלת האפשרות ליצור דף עסק או חברה. יש כל מיני סוגי דפים אפשריים, לרבות:
1. עסק קטן
2. עסק בינוני עד גדול
3. עמוד תצוגה
4. מוסד לימודי / חינוכי

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

מה הדרכת לינקדאין יכולה לבשר בעניין דפי תצוגה?

כל אחת מהאפשרויות הללו, די מסבירה את עצמה. לא באמת צריך הדרכת לינקדאין כדי להבין מה הן מפרטות. אולי מלבד "עמוד תצוגה" (מושג מתורגם ישר מאנגלית, יכול להיות שבאתר עצמו זה יופיע בשיום אחר).

עמודים אלו מיועדים לחברות המעוניינות לחלק כל מיני חטיבות בעסקים שלהן, וליצור להן דפים משלהם – שעדיין יקשרו לדף החברה הראשי. דפי התצורה מופיעים בדף החברה הראשי. במסגרת הדרכת לינקדאין, יש ביכולתך להבין איזה דף יכול להתאים לך, לבחור אותו ולהתחיל למלא פרטים. הלוגו שלך, כמו גם הטאג ליין, ישמשו כמעין רושם ראשוני למבקרי הדף.

על כן, הדרכת לינקדאין יכולה להמליץ לך איך, כיצד ומדוע להזין אותם בצורה מאוד ייעודית. בייחוד כשמדובר על טאג ליין, שהיא כמו פאנץ' ליין עסקי. כשסיימת, ניתן ללחוץ על כפתור יצירת הדף. זהו זה, כעת יש לך דף עסקי. אנחנו יודעים, הכל נראה קל יותר במסגרת הדרכת לינקדאין.

מה הדרכת לינקדאין מפרטת בעניין עריכת הדף?

כעת, מה שנותר לעשות, במסגרת הדרכת לינקדאין זו, זה פשוט לייעל ולמטב את דף החברה. יש כמה דברים שניתן לעשות למען זה, על מנת להפוך אותו לבולט ומבודל מספיק, כך שישימו לב אליו ואולי גם לסייע לו לאסוף עוקבים.

ראשית, יש לגלול מטה ולבחור בכפתור עריכת הדף. שנית, יש למלא את כל תיבות הטקסט הפוטנציאליות. ובכך, לאפשר למשתמשים השונים באתר להבין מה העסק עושה, כמו גם יסייע עם אופטימיזציית תוצאות החיפוש של לינקדאין.

במילים אחרות, יסייע עם הופעות הדף בתוצאות החיפוש. יש שיגידו שחברות עם דפים עסקיים, אשר כל המידע ממולא בהם – מקבלות 30% צפיות. טוב שיש הדרכת לינקדאין על מנת להציף את המידע הזה.

מה הדרכת לינקדאין יכולה להציע בעניין הצעת תרגומים ושפות?

אם נרצה להמשיך את הדרכת לינקדאין זו, נוכל לפרוס בפנייך מספר טיפים לאופטימיזציית הדף. ראשית, נמליץ על שימוש באופציית התרגום, באם הקהל שלך מגיע מכמה לאומים, ואף בינלאומי. אין צורך ביצירת דף חברה נפרד עבור כל לאום ומדינה. ניתן להחזיק עד כ-20 שפות בכל דף, כאשר כל שפה כוללת הן את השם, הטאג ליין ותיבות התיאור של העסק.

בנוסף, במסגרת הדרכת לינקדאין, נמליץ על הוספת מילות מפתח לתיאור. שכן, דפי לינקדאין אכן מאונדקסים על ידי גוגל. כך ששילובן (הטבעי) של מילות מפתח רלוונטיות בפסקה הראשונה של תיאור העסק, יכול לעזור בקידום הדף בתוצאות החיפוש של גוגל.

עוזי שבת במהלך הדרכת לינקדאין

מה הדרכת לינקדאין יכולה לחשוף בנושא גרפיקה?

הדרכת לינקדאין טובה יכולה לחשוף בפניך גם את היכולת להוסיף תמונת קאבר ממותגת. הרי, יש חלל ייעודי להוספת קאבר. ניתן להשתמש בו על מנת למשוך את תשומת הלב להשקת המוצר החדשה של החברה או לחדשות וידיעות אחרונות בעניינה. יש לשמור את זה מדויק, יעיל ופשוט.

ולבסוף, במסגרת הדרכת לינקדאין ניתן לכלול גם כפתור מותאם אישית, אשר יכול להיות ממוקם ליד כפתור המעקב. מדובר בכפתור שמבקרים יראו בדף העסק, וניתן לבחור בו מתוך שלל האפשרויות הקיימות, לרבות:
1. צור קשר
2. למידע נוסף (אולי יהיה כתוב אחרת)
3. הירשם
4. בקר באתר (אולי יהיה כתוב אחרת)
וכן הלאה אפשרויות. האפשרות לבקר באתר היא זו המוגדרת כברירת מחדל, וניתן לשנותה מסעיף "הכפתורים" בדף.

ניתן לשנות את זה גם בהתאם לצורך, תלוי איזו פעולה רוצים לקדם בעזרת הדף העסקי. ניתן לשאול, במסגרת הדרכת לינקדאין, מה הם הכפתורים השונים, מה ייעודם ובאילו הקשרים הם יותר רלוונטיים.

עוזי שבת בהכנה להדרכת לינקדאין

מה הדרכת לינקדאין יכולה לחשוף בפניך בנושא יצירת קהל?

כל הדרכת לינקדאין השווה את לחמה יכולה לציין בפנייך שגם דף נהדר ומעניין, לא ישנה הרבה אם אנשים לא יעקבו אחריו ולא יתעדכנו במה שקורה בו. על כן, יש לפרסם תוכן, כמו גם להתחיל להגביר ולהעצים את המודעות לעמוד.

ניתן לשתף את העמוד כדרך לחיצה על הכפתור הייעודי לכך. ניתן לפרסם אותו בעמוד האישי, ולבקש מהעובדים, הלקוחות והחברים לעקוב אחריו. מדובר בצעד די קל ופשוט.

ניתן לקשר אל העמוד העסקי מאתר החברה. לכלול אייקון של ממש במקום מסוים באתר, אשר יבהיר שניתן להגיע ממנו לדף הלינקדאין של החברה. ובכך, ליצור מקור נוסף לתשומת לב לדף העסקי.

ניתן לבקש מעובדים לקשר בין הטייטל שלהם (מקום העבודה) לבין דף העסק. כל שצריך זה לערוך את תיאור העבודה בפרופיל של העובד, על מנת לקשר לדף העסקי החדש.

ובכך, אנשי הקשר של העובדים יכולים להיתקל בדף החברה ולעקוב אחריו. כמו גם, זה מוסיף את העובד לחברה עצמה, מבחינת לינקדאין. זה כשלעצמו יכול להציג את מספר העובדים המיוצגים באתר, מה שיכול לסמן "אמינות".

מה הדרכת לינקדאין יכולה לציין בנושא הזמנות?

במסגרת הדרכת לינקדאין, ניתן לדבר על יצירת עמוד עסקי, עריכתו, ושיתופו ברבים. בנוסף, ניתן לשלוח הזמנות לאנשים להיכנס לעמוד ולעקוב אחר תכנים. לינקדאין ממש מאפשרת לשלוח הזמנות שכאלה, ועם זאת יש הגבלות על הכמות על מנת למנוע ספאם.

מה לגבי אסטרטגיה עסקית במסגרת הדרכת לינקדאין או מחוצה לה?

לבסוף, יש להוציא לפועל את אסטרטגיית השיווק ללינקדאין שלך. זאת בהנחה שיש לך כזאת. יכול מאוד להיות שהדרכת לינקדאין תעזור לך לגבש אותה, אם היא כוללת רובד שכזה.

זאת כי יצירת דף עסקי זה החלק הטכני הראשוני, ועם זאת יש עניין להבין מה לעשות מבחינת תוכן, עוקבים, נכסים וכו' וכיצד למנף את זה לתנועה עסקית. במקרה זה, אסטרטגיה שיווקית, מכירתית ועסקית יכולה מאוד לסייע.

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים