משרד שיווק דיגיטלי שמלווה אתכם בכל צעד עסקי!

משרד שיווק דיגיטלי שמלווה אתכם בכל צעד עסקי!

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

תוכן עניינים

תוכן עניינים

החלטתם לשכור שירותי משרד שיווק דיגיטלי? לפניכם כל השירותים שמעניק משרד שיווק דיגיטלי וההבדלים בין משרד שיווק דיגיטלי לבין איש שיווק דיגיטלי עצמאי. אם בעבר עסקים פנו לאמצעי המדיה המסורתיים כמו טלוויזיה, עיתון ורדיו כדי לקדם את העסק שלהם, הרי שכיום יותר ויותר עסקים מעדיפים להשקיע את תקציב הפרסום שלהם בשיווק דיגיטלי.

לפי מחקר שערכה חברת The Manifest 81% מבעלי העסקים מוציאים לפחות 50,000 דולר על שיווק דיגיטלי בכל שנה, ו-41% מוציאים לפחות חצי מיליון דולר. אם גם אתם מתלבטים האם לשכור משרד שיווק דיגיטלי לקידום העסק שלכם, אז הכתבה הזאת בשבילכם.

אבל לפני שנסביר מהו משרד שיווק דיגיטלי, בואו נבין קודם כל מה זה בכלל שיווק דיגיטלי.

מהו שיווק דיגיטלי?

שיווק דיגיטלי, הנקרא גם שיווק מקוון, זהו קידום של מותג באמצעות האינטרנט, במטרה ליצור קשר עם לקוחות פוטנציאליים ולהגדיל את ההכנסות. שיווק דיגיטלי מתבצע באמצעים מקוונים שונים כמו דואר אלקטרוני, רשתות חברתיות, אופטימיזציה עבור מנועי חיפוש, שיווק שותפים, מודעות בתשלום ועוד.

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

מהם השירותים של משרד שיווק דיגיטלי?

משרד שיווק דיגיטלי לרוב מציע מגוון רחב של שירותי שיווק דיגיטלי:

אופטימיזציה למנועי חיפוש

אופטימיזציה למנועי חיפוש, הנקראת גם קידום אתרים אורגני או SEO, היא כלי שמטרתו הפיכת דפי אינטרנט לאטרקטיביים עבור מנועי חיפוש. כאשר הגולשים מחפשים מוצר או שירות מסוים במנוע חיפוש כמו גוגל, הם בדרך כלל נכנסים לאתרים המופיעים בעמודים הראשונים של תוצאות החיפוש, בעוד שאתרים המופיעים בעמודים האחרונים כמעט ולא זוכים לחשיפה.

המטרה של משרד שיווק דיגיטלי היא לבצע שלל פעולות כדי לשפר את הדירוג של האתר בתוצאות החיפוש.

במסגרת קידום אתרים אורגני, משרד שיווק דיגיטלי ישפר את חווית המשתמש באתר – הוא יאיץ את מהירות טעינת הדפים, ישפר את הקוד, את הניווט באתר, ישדרג את העיצוב שלו לעיצוב רספונסיבי המותאם לגלישה בטלפון הנייד, ישיג קישורים חיצוניים ממקורות אחרים המובילים לאתר, יעלה תוכן מקורי ואיכותי הכולל מילות מפתח פופולריות ורלוונטיות לתחום העסק ועוד.

קידום אתרים אורגני זהו תהליך ארוך הדורש סבלנות, אך ככל שתשקיעו יותר בקידום האתר, כך תראו תוצאות.

שיווק באינטרנט לעסקים - Digital Solutions

שיווק תוכן

שיווק תוכן זוהי אסטרטגיה המבוססת על הפצת תוכן רלוונטי ובעל ערך לקהל יעד. כמו בכל אסטרטגיה שיווקית, המטרה של שיווק באמצעות תוכן היא למשוך לידים שבסופו של דבר יהפכו ללקוחות. משרד שיווק דיגיטלי משקיע ביצירה של תוכן איכותי ומקורי שנותן ערך מוסף לגולש – שמבדר אותו, מעניק לו ידע ומעשיר את עולמו.

שיווק תוכן הוא משמעותי מאוד בקידום העסק, ויש כמה סטטיסטיקות שמוכיחות זאת:

  • 84% מהצרכנים מצפים מחברות לייצר חוויות תוכן משעשעות ומועילות.
  • 62% מהחברות שיש להן לפחות 5,000 עובדים מייצרות תוכן מדי יום.
  • 92% מהמשווקים מאמינים שהחברה שלהם מעריכה תוכן כנכס חשוב.

משרד שיווק דיגיטלי מנוסה ומיומן יידע כיצד ליצור עבורכם תוכן מעניין שימשוך את הגולשים, ויחד עם זאת יותאם גם לדרישות האלגוריתם של גוגל.

המאמרים צריכים לכלול מילות מפתח שהגולשים מחפשים, ומצד שני להתאים לצרכים של קהל היעד שלכם. באמצעות מאמרים מקצועיים תוכלו להעביר מסר שיווקי שיניב לכם לידים, וגם להיות מדורגים גבוה יותר בתוצאות מנוע החיפוש.

קידום ברשתות חברתיות

קידום ברשתות החברתיות פירושו הגברת תנועה לאתר ומודעות למותג, באמצעות העלאת פוסטים המקדמים את העסק שלכם. הפלטפורמות הפופולריות ביותר לקידום ברשתות חברתיות הן פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, טוויטר, לינקדאין ויוטיוב.

במסגרת השירותים שמעניק משרד שיווק דיגיטלי, תוכלו ליהנות מניהול של העמוד העסקי שלכם ברשתות החברתיות. המשרד ידאג להעלאת פוסטים ללא תשלום שיהפכו לויראליים לצד קמפיינים ממומנים ברשתות החברתיות. הפוסטים האלו יגבירו את המעורבות של העוקבים שלכם ויחשפו את המותג שלכם בפני קהלים חדשים.

שיווק במדיה חברתית מאפשר לכם לקבל תובנות על קהל היעד שלכם, כך שתוכלו ללמוד מה באמת מעניין אותו. באמצעות קידום ברשתות החברתיות, משרד שיווק דיגיטלי יסייע לכם להשיג את המטרות שלכם: העלאת המודעות למותג, הגדלת תנועת הגולשים באתר, הנעה לרכישה, השארת פרטי קשר, הרשמה לניוזלטר ועוד.

צוות Digital Solutions - עבודה מרחוק

קידום ממומן

קידום ממומן או PPC (Pay Per Click – תשלום לפי קליק) הוא שירות נוסף אותו מציע משרד שיווק דיגיטלי. קידום ממומן כולל פרסום של מודעה במנוע החיפוש גוגל ותשלום בכל פעם שמישהו לוחץ עליה. כך, כאשר הגולשים מחפשים מוצרים או שירותים, לצד התוצאות האורגניות יופיעו מולם גם מודעות ממומנות. האלגוריתם של גוגל נותן עדיפות לכל מודעה בהתבסס על מספר גורמים:

  • איכות המודעה
  • רלוונטיות מילת המפתח
  • איכות דף נחיתה
  • סכום ההצעה

לכל קמפיין PPC יש מטרה אחת או יותר כמו כניסה לאתר, ביצוע רכישה או הרשמה לניוזלטר. במסגרת קמפיין ממומן, ניתן לעקוב אחר הביצועים של הקמפיין בזמן אמת ולבחון את הישגיו. במידה והתוצאות אינן משביעות רצון, ניתן לשנות את הקמפיין, להגדיל את תקציב הפרסום או להפסיק את הקמפיין.

משרד שיווק דיגיטלי יוכל לבנות עבורכם קמפיין ממומן, שיותאם לתקציב שלכם ויגשים את היעדים שלכם.

שיווק שותפים

שיווק שותפים זוהי אסטרטגיה המאפשרת לאנשים להרוויח כסף על ידי קידום העסק של אדם אחר. הקידום יכול להתבצע באמצעות פוסטים ברשתות החברתיות, פרסום מאמר בבלוג ועוד. השיטה הזאת עובדת באמצעות מודל חלוקת הכנסות.

השותף מפרסם לינק המוביל לרכישת המוצר או השירות של העסק אותו הם מקדמים, ובכל פעם שגולש נכנס לאותו לינק ומבצע רכישה, השותף מקבל עמלה. אם אתם בעלי העסק, אתם משלמים לשותפים עבור כל מכירה שהם עוזרים לכם לבצע.

משרד שיווק דיגיטלי שצבר ניסיון רב בתחום, ידע כיצד לפנות לשותפים הנכונים שיקדמו כראוי את העסק שלכם, ויעזרו לכם להגדיל את המכירות.

שיווק בדואר אלקטרוני

הרעיון של שיווק בדואר אלקטרוני הוא פשוט – אתם שולחים מייל פרסומי (ניוזלטר) המקדם את המוצרים או השירותים שלכם, בתקווה שהלקוח הפוטנציאלי שלכם ילחץ עליה.

שיווק בדוא"ל הוא טכניקה מוכחת ויעילה: 89% מבעלי עסקים טוענים כי זוהי השיטה היעילה ביותר להשגת לידים. יחד עם זאת, שיווק בדואר אלקטרוני מציב אתגרים רבים – עליכם לגרום לגולשים להתעניין בניוזלטר שלכם, ללחות עליו ולקרוא אותו, במקום להשליך אותו לפח האשפה.

משרד שיווק דיגיטלי המתמחה בשיווק בדואר אלקטרוני, יבצע עבורכן שלל טכניקות שיעזרו לכם למשוך את הלקוחות הפוטנציאליים ללחוץ על הניוזלטר שלכם.

הכירו את מי שיהיה אחראי על האתרים שלכם

עוזי שבת

חי ונושם דיגיטל. מרצה לבניית אתרים, קידום בגוגל ופרסום ברשתות חברתיות.

עדי גולן

רזומה של עשרות אתרים מכל הסוגים. אם זה לא מספיק, מתמחה גם בצד הטכני.

אור, קידום אורגני בגוגל

אור פופל

מגשימת חלומות סדרתית של בעלי עסקים. בונה ומעצבת אתרים בהתאמה אישית מלאה!

מה היתרונות של משרד שיווק דיגיטלי לעומת משווק עצמאי?

קיימים שני סוגים של נותני שירות בתחום השיווק הדיגיטלי: משרד שיווק דיגיטלי ומשווק עצמאי העובד לבדו. אם אתם מתלבטים האם לשכור משרד שיווק דיגיטלי או לפנות למשווק עצמאי, אז הנה כמה סיבות מדוע עדיף לשכור שירותי משרד שיווק דיגיטלי:

כל השירותים תחת קורת גג אחת

משרד שיווק דיגיטלי הוא לרוב משרד גדול הכולל מספר אנשי צוות. כל אחד מהם מיומן ומנוסה בתחומים אחרים, כמו קידום אורגני, קידום ברשתות החברתיות, קידום ממומן או שיווק בדואר אלקטרוני. משווק עצמאי לרוב יתמחה באסטרטגיה שיווקית אחת או שתיים, בעוד שמשרד שיווק דיגיטלי יוכל להעניק לכם את כל השירותים האלו במקום אחד.

זמינות גבוהה

כאשר רק אדם אחד מטפל בכם, יש עליו עומס רב. הזמן שלו מוגבל ולכן אין לו אפשרות להיות תמיד זמין עבורכם 24 שעות ביממה. לעומת זאת, משרד שיווק דיגיטלי כולל כאמור כמה וכמה אנשי צוות. כך שתמיד יהיה מי שיוכל לתת לכם מענה ולסייע לכם בכל זמן.

בנייה אסטרטגיה כוללת

שיווק דיגיטלי כולל כאמור מגוון אסטרטגיות, כמו קידום ממומן לצד קידום אורגני. אם אתם רוצים לקדם את העסק שלכם כראוי ולהגדיל את ההכנסות, לא די בכך שתשימו את כל הביצים שלכם בסל אחד.

מומלץ להשקיע גם בקידום ממומן לצד קידום אורגני וכך להגיע לתוצאות הטובות ביותר. אלא שאם תפנו למשווק עצמאי, סביר להניח שלא יהיו לו את המשאבים והזמן הנדרש כדי להשקיע בכמה אסטרטגיות שיווקיות במקביל.

לעומת זאת, למשרד שיווק דיגיטלי יש מספיק אנשי צוות, זמן ומשאבים, כדי להעניק לכם כמה שירותים בו זמנית.

ניסיון

משרד שיווק דיגיטלי הוא בדרך כלל מנוסה יותר בתחום לעומת משווק עצמאי. הסיבה לכך היא שלמשרד יש אפשרות להעניק שירותים לעסקים רבים במקביל, בעוד שמשווק עצמאי מוגבל מבחינת כמות הלקוחות שהוא יכול להכיל. שרד שיווק דיגיטלי שיש לו לקוחות רבים, הוא משרד מנוסה יותר. הוא יודע כיצד להתאים את אסטרטגיית השיווק הנכונה לפי הצרכים הייחודים של כל עסק.

זה מה שהופך את המשרד השיווק הדיגיטלי לבחירה הנכונה עבורכם.

שיווק דיגיטלי עושים רק עם Digital Solutions

חברת Digital Solutions נחשבת לחברה המובילה בתחום השיווק הדיגיטלי.

אנו מציעים מגוון פתרונות דיגיטליים לעסקים קטנים וגדולים כאחד, כגון בניית אתרים בהתאמה אישית הכוללים תוכן איכותי, קידום העסק באמצעות כל ערוצי השיווק הדיגיטליים: קידום אתרים אורגני בגוגל, קידום ברשתות החברתיות, שיפור המוניטין באינטרנט, יצירת קמפיינים פרסומים ועוד.

הצוות המיומן והמנוסה שלנו יעניק לכם את השירות המקצועי הטוב ביותר כדי שהעסק שלכם ישגשג ויצליח. אז אם אתם מחפשים משרד שיווק דיגיטלי שנותן את כל השירותים תחת קורת גג אחת, אתם מוזמנים לפנות אלינו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מלאו פרטים לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

או, חייגו:

הפופולריים ביותר

טוען מאמרים נוספים...

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים