בניית אתרים באנגלית לנוכחות גלובלית רחבה

בניית אתרים באנגלית לנוכחות גלובלית רחבה

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

תוכן עניינים

תוכן עניינים

כשאנחנו מדברים על בניית אתרים באנגלית, אנחנו מדברים על יצירת פורטל אינטרנטי עבור בית עסק, לכל מטרה שלא תהיה. ישנם בתי עסק שיבחרו לפתוח אתר על מנת להציג מעין כרטיס ביקור דיגיטלי למבקרים. ישנם בתי עסק שיבחרו למכור סחורה דרך האתר. יש שיעשו שימוש באתר כמעין דף נחיתה. 

האפשרויות מגוונות ועשירות, ועם זאת – בכתבתנו אנו נדבר על בניית אתרים באנגלית ומה הם הדגשים השונים שכדאי לתת על זה.

מה תפקידו של עיצוב במסגרת בניית אתרים באנגלית?

אחד הדברים הראשונים, אם כי לא החשובים ביותר – הוא עיצוב. עיצוב כולל בתוכו לא מעט אלמנטים קטנים, אשר יכולים להרכיב תמונה גדולה ומושכת יותר. העיצוב יכול לשפר את חווית המשתמש, ובכך לעודד את המשתמש לצלול קצת יותר לתכנים ובאתר, ובאופן כללי – להנות ולהתרשם קצת יותר ממה שקורה באתר. 

העיצוב יכול להקל גם על צריכת התכנים – מבחינת נוחות הניווט, נוחות הקריאה והחוויה עצמה. בניית אתרים באנגלית תאפשר לעצב אתר ספציפית עבור תכנים בשפה האנגלית, על כל המשתמע מכך (כן, גם כיוון קריאה משמאל לימין).

שכן, כאשר מעצבים אתר בעברית, המעצב כנראה חושב על הקהל הישראלי. זה כשלעצמו, לא מספיק על מנת לעצב משהו לקהל יעד מסוים. שכן, הקהל הישראלי, גם אם יש שחושבים שהוא ארכיטיפי משהו, הוא לא בדיוק יחידה אחידה אחת.

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

על כן, יכול להיות שאין באמת הבדל בין בניית אתרים באנגלית לבין בניית אתרים בעברית, לאור כך שבשני המקרים המעצב לא באמת מכוון ללאום מסוים, אלא לקהל יעד מאוד ספציפי. במילים אחרות, במקום לחשוב על הלאום שאנחנו מדברים אליו, דובר האנגלית, נחשוב על איכויות מהותיות של הלקוח האידיאלי שלנו – ועל בסיס זה נבנה את האתר.

ועם זאת, אכן ישנה חשיבות לבחירת סמלים וצבעים אשר יהדהדו לאנשים מלאומים אחרים. זה נחמד שאנחנו מעוניינים ללכת על בניית אתרים באנגלית, וכן, זה אומר שהם יהיו בשפה האנגלית. אך זה לא אומר שכל מה שאנחנו עושים זה לתרגם את האתר כמות שהוא, ופשוט להעביר אותו לשפה האנגלית. 

אם לדוגמה, ישנם צבעים אשר בתרבויות אחרות נחשבים לפחות נעימים או רלוונטיים לאתר מסוג מסוים, אפשר לעשות תרגום תרבותי ולוודא כי בניית האתר לא לוקחת בחשבון רק את הטקסט (שיש לתרגמו לאנגלית, או מלכתחילה ליצור אותו בשפה האנגלית), אלא גם את בחירת הצבעים והסמלים כך שתתאים לקהל היעד האידיאלי.

Lead Marketing Template With Mockups Instagram Post

Valknut Horde Fashion

הצג עוד

מה לגבי כיוון המלל במסגרת בניית אתרים באנגלית?

אחד הדברים העיקריים שיש לשים לב אליהם, במסגרת בניית אתרים באנגלית הוא כיוון המלל. כאמור, המלל אמור להיות משמאל לימין. זאת על מנת לא לבלבל את הקורא ולתת לו חוויה אחידה ומתאימה. גם אם זה אומר להפוך את הכיוונים של הכפתורים והלוגואים, ולתכנן את כל האתר כך שיתאים לאנשים שרגילים להסיט את העיניים שלהם משמאל לימין כשהם צורכים פיסת תוכן.

מדוע חשוב לדייק את קהל היעד במסגרת בניית אתרים באנגלית?

מעבר לכל האמור לעיל, יש לוודא כי יש הבנה נרחבת בקהל האידיאלי. עסקים אשר לא דייקו את הקהל האידיאלי שלהם, עלולים לחשוב שזה מספיק ללכת על בניית אתרים באנגלית ופשוט לכתוב באנגלית. וזאת, על מנת להרחיב את נוכחות המותג שלהם גם לקהלים נוספים מחוץ לארץ. ובכן, זה בהחלט יכול לעבוד. 

אך כשאנחנו יודעים למי אנחנו מדברים, יש לנו אפשרות לכתוב לעניין ולעצב את חווית המשתמש באופן הולם – כך שהגולש אכן מרגיש שזה עבורו. אם אנחנו כותבים עבור אדם מאוד עסוק, מאוד אמביציונרי, מאוד אחראי ומצליח, אנחנו רוצים לדעת מה הם סדרי העדיפויות שלו, מה הם הצרכים שלו – מה באמת יעניין אותו לקרוא. אין זה מספיק לכתוב באנגלית ולחשוב שזה יספיק, לאור כך שזו שפה שהוא אכן יכול לקרוא. עלינו לחשוב על התכנים מן הפרספקטיבה של הלקוח, על מנת לבדוק מה באמת יעניין אותו.

בשורה התחתונה, בניית אתרים באנגלית מערבת הבנה של קהל היעד, הבנה של הפסיכולוגיה שלו והמילים הייחודיות שהוא עושה בהן שימוש (זה לא מספיק פשוט לכתוב באנגלית ככה סתם), להבין כיצד לעצב את האתר באופן שיקסום לקהל היעד האידיאלי (בייחוד אם יש צורך בעיצוב יותר "לועזי"), וכן הלאה פריטים מעניינים.

TerraNova - אתר שנבנה ע"י Digital Solutions

TerraNova

הצג עוד

מה לגבי בניית אתרים באנגלית למטרות תדמיתיות?

במקרים מסוימים, בניית אתרים באנגלית נועדה לייצר אתר תדמיתי באנגלית. אולי על מנת להנכיח את עצמם גם בשווקים דוברי אנגלית. גם במקרה זה, חשוב לדייק את קהל היעד, את עיצוב האתר – וכמובן לכתוב באופן הולם. אם אנחנו רוצים שהטקסט יהיה הולם, עלינו הן לדבר את השפה באופן מדויק והן לדייק אותה לשפה של קהל היעד האידיאלי, כדי שהוא יוכל להבין אותנו ולהינגע ממה שכתבנו. 

בבניית אתרים באנגלית יש ערך בהאצלת המשימה לאנשים דוברי אנגלית, בייחוד אם הם מבינים כיצד לכתוב עבור הלקוח האידיאלי שלנו. נכון הדבר גם אם אנחנו מתכוונים ליצור כל מיני כתבות תוכן לאתר. 

במקרה זה, בניית אתרים באנגלית יכולה לערב העסקה של כותב תוכן בשפה האנגלית, או לחילופין, לעשות להזמין תכנים מאנשים שבאמת יודעים לכתוב באנגלית ולדייק לשפה של קהל היעד האידיאלי עבור בית העסק.

מאסק פורטו - אתר שנבנה ע"י Digital Solutions

Mask Porto

הצג עוד

מה ניתן לכלול במסגרת בניית אתרים באנגלית?

על מנת לבצע בניית אתרים באנגלית כמו שצריך, יש לחקור כמו שצריך את צרכי הלקוח האידיאלי, ועל בסיס זה ליצור תכנית תוכן ואף לבסס את עיצוב האתר. על השפה להדהד את המסרים והערכים של העסק, ולדבר ישירות למה שמעניין את הלקוח האידיאלי – זה כשלעצמו, יכול להיות שילוב מנצח. 

בניית אתרים באנגלית יכולה לערב את הפריטים הבאים:
1. יצירת תכנים פר אקסלנס לשפה האנגלית
2. עיצוב אתר הפונה לקהל יעד דובר אנגלית ו/או לשוק הגלובלי
3. פונקציית חיפוש תומכת בשפה האנגלית
4. מדיה דוברת אנגלית (כמו סרטונים וקבצי אודיו)
5. תקני אבטחה מתאימים
6. עמודים פנימיים הכתובים בשפה האנגלית וכמו שצריך (כמו לדוגמה, עמוד אודות)
7. קישורים למקורות מידע והפניות: כמו ליצירת קשר דרך הטלפון, האימייל, פרופילים ברשתות חברתיות וכו'
8. פיצ'רים נחמדים ורלוונטיים שונים, כמו לדוגמה מפת הגעה בוויז – אם רלוונטי
9. רישום של שעות פעילות ופרטים טכניים אחרים לגבי התקשרות עם העסק, לרבות דרכים לבצע רישום לדיוור ו/או ליצור קשר ו/או ליצור קשר באמצעות צ'אט כדרך האתר
10. הבנה מעמיקה לגבי הצרכים הרלוונטיים של הלקוח האידיאלי ובנייה של הטקסט והעיצוב בהתאם.

בעניין בניית אתרים באנגלית: לסיכומו של דבר, נגיד כי בניית אתרים באנגלית יכולה להוות אמצעי ליצירת כרטיס ביקור דיגיטלי עבור בית עסק, או שמא דווקא חנות אינטרנטית, או אתר תדמיתי – או כל פלטפורמה אחרת שאנחנו רוצים להנגיש לאנשים דוברי אנגלית. 

יכול להיות שהמטרה תהיינה הגדלת מודעות, יכול להיות שהמטרה היא דווקא הרשמה לדיוור, או אפילו מכירה באתר. 

אחד הדברים החשובים, הוא לדייק את השפה האנגלית, במסגרת בניית אתרים באנגלית, לא רק כך שדוברי אנגלית באופן כללי יוכלו להבין ולקבל רושם טוב מן הכתוב – אלא שקהל היעד הייעודי והאידיאלי יתרשם לטובה ושיהיה עבורו משהו למצוא בין הכתובים. למידע נוסף ניתן ליצור עימנו קשר, ונשמח להרחיב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מלאו פרטים לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

או, חייגו:

הפופולריים ביותר

טוען מאמרים נוספים...

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים