איך להעלות עוקבים באינסטגרם: בתשלום וגם בדרך הטבעית

איך להעלות עוקבים באינסטגרם

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

תוכן עניינים

תוכן עניינים

רוצים להצליח ברשת החברתית ולהגדיל את ההכנסות שלכם? לפניכם כל הטיפים איך להעלות עוקבים באינסטגרם. מאז שפרצה לחיינו בשנת 2010, הפכה אינסטגרם – הרשת החברתית לפרסום תמונות וסרטונים קצרים, לפופולרית במיוחד. לא פחות מ-1.386 מיליארד אנשים ברחבי העולם גולשים באינסטגרם, והמספרים האלה רק הולכים ועולים עם הזמן.

אם יש לכם עסק, אתם חייבים שתהיה לכם נוכחות חזקה באינסטגרם, במיוחד אם אתם פונים לצעירים – קהל היעד העיקרי של הרשת החברתית.

נשאלת השאלה איך הופכים את חשבון האינסטגרם שלכם למצליח, איך משיגים מעורבות גבוהה, לייקים, תגובות והכי חשוב – איך להעלות עוקבים באינסטגרם? התשובה לשאלה איך להעלות עוקבים באינסטגרם היא שזה דורש הרבה מאוד עבודה, זמן וסבלנות.

אבל בסופו של דבר כל זה משתלם, משום שחשבון עם מאות אלפי עוקבים יניב לכם גידול ברווחים ובהכנסות. אז הנה לפניכם כמה טיפים של איך להעלות עוקבים באינסטגרם:

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

איך להעלות עוקבים באינסטגרם באמצעות פעילות עקבית 🔝

אחת הדילמות הגדולות של בעלי דפים עסקיים באינסטגרם היא כמה פוסטים להעלות ביום או בשבוע.

מצד אחד אתם רוצים לשמור על רמת עדכונים שוטפת לקהל העוקבים שלכם, ומצד שני אתם לא רוצים להציף אותם בפוסטים שיווקים שירתיעו אותם.

אז מחקרים מצאו שהעלאת פוסט עד שני פוסטים ביום זהו המינון המוצלח ביותר, שיניב לכם מעורבות גדולה מצד העוקבים. יחד עם זאת, זה לא מספיק להעלות פוסטים בתדירות הזאת – אם אתם שואלים את עצמכם איך להעלות עוקבים באינסטגרם אז התשובה היא שאתם חייבים שאותם פוסטים יהיו מתאימים לקהל היעד שלכם.

נסו לאפיין את קהל היעד שאליו אתם פונים – האם הם צעירים? מבוגרים? נשים? גברים? היכן הם מתגוררים? בהתאם למאפיינים הדמוגרפיים של קהל היעד, תבנו את הפוסטים שלכם.

איך להעלות עוקבים באינסטגרם

איך להעלות עוקבים באינסטגרם באמצעות מחקר מתחרים יסודי 🔍

ממש כמו שעליכם לבצע מחקר אודות קהל היעד שלכם, עליכם לבצע מחקר מעמיק ויסודי גם על המתחרים שלכם. כדי לדעת איך להעלות עוקבים באינסטגרם, עליכם לבדוק מה המתחרים בתחום שלכם עושים.

שוטטו בחשבון האינסטגרם שלהם ובדקו אילו סוגים של תכנים הם מעלים, האם הפוסטים שלהם מצחיקים? מרגשים? מה היחס שבין פוסטים שיווקיים לפוסטים שמעניקים ערך מוסף? קחו מהמתחרים השראה, אך כמובן שיש להימנע מהעתקה.

איך להעלות עוקבים באינסטגרם באמצעות סטוריז ורילס 📹

כאשר עסקים שואלים את עצמם איך להעלות עוקבים באינסטגרם, מרביתם מתמקדים בפוסטים הרגילים שעולים בפיד, בעוד שהם שוכחים את הסטוריז ורילס. הסטוריז באינסטגרם הוא פיצ'ר חזק ביותר, ולפי נתונים שאינסטגרם פרסמה, יותר מ-500 מיליון אנשים גולשים בסטוריז מדי יום.

הסטוריז אלו למעשה סרטונים קצרים או תמונות שמופיעות מעל לפיד באינסטגרם. הם מאופיינים בסגנון קליל יותר מהפוסטים בפיד, ואפשר לשלב בהם פילטרים, כיתובי טקסט, סקרים ועוד.

הסטוריז זה המקום שלכם להתפרע, לחשוב מחוץ לקופסה ולהציג זווית מעניינת ולא שגרתית על העסק שלכם.

גם שימוש ברילס (Reels) יסייע לכם בכל הנוגע לאתגר איך להעלות עוקבים באינסטגרם. רילס זהו ממשק המבוסס על קטעי וידאו קצרים באורך של עד דקה המשולבים באפקטים שונים. אם תעלו סרטונים ויראליים, תצליחו להשיג עוקבים נוספים.

איך להעלות עוקבים באינסטגרם - פעילות בזירות שונות

איך להעלות עוקבים באינסטגרם באמצעות תגובות לפוסטים ✍🏻

אם אתם תוהים איך להעלות עוקבים באינסטגרם באמצעות תגובות, אז התשובה היא שככל שהמותג שלכם ייחשף יותר ברחבי הרשת החברתית, כך יגדל הסיכוי שתעלו את רשימת העוקבים שלכם. כנסו לחשבונות שעשויים לעניין את קהל היעד שלכם והשאירו תגובה לפוסטים שונים. כך, כאשר הגולשים ייתקלו ביוזר שלכם בתגובות, יש סיכוי טוב שהם ייכנסו לעמוד שלכם ויעקבו אחריכם.

לצד השארת תגובות, כדאי גם לעקוב אחר גולשים שעונים להגדרת קהל היעד שלכם. הם יקבלו התראה על כך שאתם עוקבים אחריהם, ואז יש סיכוי שגם הם יעקבו אחריכם בחזרה.

איך להעלות עוקבים באינסטגרם באמצעות מערכת BambiBoost 🦌

אם ניסיתם כל מיני דרכים אורגניות של איך להעלות עוקבים באינסטגרם ועדיין החשבון שלכם מדשדש, תוכלו תמיד להיעזר במערכת BambiBoost. זוהי מערכת אוטומטית שמדמה פעילות של גולש אמיתי ועושה בשבילכם את כל העבודה הקשה: היא תשיג בשבילכם עוקבים, תסיר עוקבים שלא רלוונטים לעסק שלכם, תעשה לייקים בשמכם לגולשים ועוד.

המערכת מאובטחת לחלוטין והיא היחידה מסוגה שמונעת חסימות. היא תבצע את הפעולות האלו 24 שעות ביממה, ובהתאם לסוג הפרופילים או הרשימות שתבחרו.

המערכת תעזור לכם להגדיל את העוקבים ב-100-300 בממוצע, כשכל העוקבים הם אמיתיים ואיכותיים. ככל שיהיו לכם יותר עוקבים שרכשתם, כך הדף שלכם ימשוך את תשומת לבם של עוקבים נוספים. מכאן, הדרך להפוך לעמוד פופולרי ומצליח היא קצרה.

לסיכום, העלאת כמות העוקבים באינסטגרם היא לא עניין של זבנג וגמרנו, אך קיימות מגוון מערכות אוטומציה שיכולות להקל עליכם, לחסוך לכם זמן ומאמץ, ולהעלות את רשימת העוקבים שלכם במהירות רבה יותר. אז קדימה, השקיעו בעמוד האינסטגרם שלכם ואתם תיראו תוצאות!

עסק השואל, איך להעלות עוקבים באינסטגרם, למעשה תוהה לעצמו (יש להניח) כיצד להעלות את המודעות למותג, לייתר עוד תנועת גולשים לעמודי נחיתה, להגדיל יחסי המרות וליצור מערכת יחסים נחמדת עם קהל היעד שלו.

כיצד להעלות עוקבים באינסטגרם באופן אורגני? 🤔

לצורך העניין, כשאנו שואלים, איך להעלות עוקבים באינסטגרם, אנחנו שואלים בעצם איך לעשות זאת בצורה אורגנית, מבלי לשלם על פרסומות או אפילו לעשות שימוש בבוטים. מה גם, שיש שיגידו שקיצורי הדרך לא בדיוק שווים את זה, בייחוד אם מתחלף האלגוריתם.

על כן חשוב לעשות את זה "לפי הספר", ובטוב טעם. יתרה מכך, אין זה משנה לשאול איך להעלות עוקבים באינסטגרם, ואכן להעלות עוקבים, אם זה לא מקבל ביטוי בשיפור יחסי המרות ומחזור מכירות.

איך להעלות עוקבים באינסטגרם

מה לעשות עם חשבון האינסטגרם טרם התנועה מתחילה?

על כן, אחת התשובות הפשוטות והראשוניות לשאלה איך להעלות עוקבים באינסטגרם, היא למטב את חשבון האינסטגרם. שכן, לפני שבכלל מתחילים לתהות איך להעלות עוקבים באינסטגרם, יש לוודא שחשבון האינסטגרם מוכן לקבל יותר אנשים בשערו.

ניתן לחשוב על הפרופיל, ה-bio כעמוד הבית של החשבון שלך. זאת כי, יש לקשר בין הביו, התמונה, הלינק ושם המשתמש (וכו') למותג שלך. פרופיל האינסטגרם שלך הוא מוקד להעברת אנשים לדפי הנחיתה, לצורך העניין. ובכך ליצירת תנועת גולשים נוספת לנכסים דיגיטליים ברשותך.

יתרה מכך, אם נדמה לך שהמותג שלך יותר מוכר מפרופיל האינסטגרם שלך, או אם ברצונך לשווק את פרופיל האינסטגרם שלך כדרך תיוגו בפוסטרים פיזיים של ממש כך שאנשים מתבקשים לחפש אותך באינסטגרם – יש לוודא שפרופיל האינסטגרם שלך קל לחיפוש ולאיות.

האם שיתוף תכנים משפיעים יכול לעזור? ✔️

אנשים השואלים איך להעלות עוקבים באינסטגרם, מגיעים לכדי הבנה, שבסופו של דבר – אינסטגרם הינה פלטפורמה לשיתוף תכנים. ועל פי כן הם מניחים שאם הם ישתפו תכנים, הם יקבלו יותר חשיפה.

ואם יותר אנשים יעריכו את מה שהם משתפים, כך הם יקבלו יותר עוקבים. וזו דרך מעניינת לחשוב על זה, ובהחלט יש אנשים שהבינו איך להעלות עוקבים באינסטגרם ואכן משתמשים באסטרטגיית תוכן כדי לוודא שהם מקבלים יותר חשיפה.

ובסופו של דבר, גם יותר עוקבים. זה כשלעצמו יכול להתבטא בפופולאריות משהו עבור הפרופיל באינסטגרם, ועל פי כן בהעלאת מודעות למותג ואפשר תוספת סיכוי שאנשים ייתקלו בלינק הרשום בביו, המוביל לדפי נחיתה שונים עבור העסק שלך.

על כן, אחד הדברים הנחמדים שניתן לעשות כדי להעלות את העוקבים עבור האינסטגרם שלך, הוא להקפיד על יומן פרסום תוכן כמו שצריך.

יש המון חילוקי דעות לגבי המועד הנכון לפרסם תכנים, או תדירות פרסום התכנים. יש שיגידו שכדאי כל יום, ואילו כדי לשפר את מלאכת הכתיבה עם הזמן. יש שיגידו שכדאי כמה פעמים ביום. ויש שיגידו שכדאי בכמות המינימלית שאיש תוכן באמת מוכן לפרסם במסגרתה.

כלומר, אם 3-4 בשבוע זה המקסימום שמתחשק לך לעשות, הרי זה משובח. ובכל מקרה, יכול מאוד להיות שזה לא התדירות, זה האימפקט. אם ביכולתך להשפיע כדרך התכנים המפורסמים, כך סביר יותר שהם יעשו גלים.

יותר מאשר אם הייתה התעקשות על לפרסם תכנים שלא עומדים בסטנדרט, מספר פעמים ביום. אך זו כמובן רק דעה, ולא ידוע לנו מה האלגוריתם של אינסטגרם נכון לכתיבת שורות אלו, או בשבוע הבא.

לסיכומו של דבר

כדי להעלות עוקבים באינסטגרם יש לזכור מה המטרה שלך בכך: הגדלת מחזור מכירות ויחס המרה. על פי כן יש לוודא שהפרופיל שלך מוכן לקבל גולשים. כמו גם, יש לוודא כי התכנים המשותפים אכן עושים גלים ומהדהדים עם קהל היעד.

ניתן ליצור מספר תכנים כל יום, רק כדי לשפר את המלאכה ואת ההבנה עם מה קהל היעד מהדהד, ולאחר מכן לחזור ללוז תכנים קליל יותר. או, בהתאם לרצונות ולצרכים של המפרסם ויוצר התוכן.

שאלות נפוצות

מעבר לכך שזה ממש סבבה כשאנחנו רואים שיש לנו מספר עוקבים גבוה, אנו חייבים לזכור שהמטרה שלנו היא- הגדלת מחזור מכירות ויחס ההמרה.

יש המון חילוקי דעות לגבי תדירות פרסום התכנים. מחקרים מצאו שהעלאת פוסט עד שני פוסטים ביום זהו המינון המוצלח ביותר.

סטורי- סרטון קצר או תמונה המופיעים מעל לפיד באינסטגרם.

רילס- ממשק המבוסס על קטעי וידאו קצרים באורך של עד דקה המשולבים באפקטים שונים.

אם תיכנסו לחשבונות שעשויים לעניין את קהל היעד שלכם ותשאירו תגובה, הגולשים ייתקלו ביוזר שלכם בתגובות ויש סיכוי טוב שייכנסו לעמוד שלכם ויעקבו אחריכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מלאו פרטים לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

או, חייגו:

הפופולריים ביותר

טוען מאמרים נוספים...

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים