קידום אתרים בארצות הברית – מה צריך לדעת ובמה הוא שונה מקידום בישראל?

קידום אתרים בארצות הברית

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

תוכן עניינים

תוכן עניינים

קידום אתרים מהווה אבן דרך משמעותית וחשובה במאה ה-21 לכל עסק ובמיוחד לעסקים המעוניינים להצליח בשוק של הכלכלה הגדולה בעולם. ברמה הטכנית, קידום אתרים בארצות הברית אינו שונה כל כך מקידום אתרים בישראל.

השוני העיקרי הוא קהל היעד וגודלו. בעניין הגודל נדון בהמשך אך בנושא קהל היעד, יש מספר פרמטרים שחשוב לקחת בחשבון עוד הרבה לפני הקידום:

ביצוע סקר שוק – האם המוצרים שלכם מתאימים למכירה בארצות הברית, האם הם עומדים בתקנים, האם יש דרישה למוצרים שלכם בפלח השוק הזה ועוד.

מחקר מתחרים – ביצוע בדיקה מעמיקה האם המוצרים שלכם רלוונטיים לשוק האמריקאי, מחקר מחירים ומבצעים, פלטפורמות שיווק של חברות מתחרות ועוד.

אחרי השלב הראשוני ניתן להתחיל בביצוע קידום אתרים בארצות הברית בדגש על מרחב לוקאלי ובעזרת ספקים חיצוניים. על כל התהליך אודות קידום אתרים בארה"ב נפרט בשורות הבאות.

דגשים ממוקדים על קידום אתרים בארה"ב

נגן וידאו אודות קידום אתרים בארצות הברית (סרטון הסבר)

הקושי לבצע קידום אתרים בארצות הברית

גודל קהל הלקוחות הפוטנציאלי בארצות הברית הוא הסיבה להיכנס לשוק והוא גם המורכבות.

גם אם תגדירו בקהל הישראלי כיעד את כל האנשים במדינה שיש להם חיבור לאינטרנט לא תגיעו ליותר מ-8 מיליון אנשים. בארצות הברית, בעיר אחת או במחוז אחד, ניתן לשווק עבור יותר מ-8 מיליון משתמשים.

אז כפי שכבר אמרנו זה היתרון העצום שיש בגודל הקהל – אפשר להגיע להרבה יותר לקוחות, כמעט ללא הגבלה, בטרגוט חכם ומדויק. מצד שני, ככל שהקהל גדול יותר השוק הופך להרבה יותר תחרותי, המחירים שלכם וספקים נוספים נאלצים לרדת והדרישה לשירות מושלם נמצאת בראש סדר העדיפויות של הצרכנים האמריקאים.

לכן, יהיה עליכם לבצע בדיקות מעמיקות כדי להבין עד כמה המוצר שלכם רלוונטי, מה העלות הממוצעת של אותו מוצר שהצרכן האמריקאי יהיה מוכן לשלם עליו ומה היא אסטרטגיית השיווק.

קידום אתרים בארצות הברית מורכב יותר בגלל גודל הקהלים והתחרות הגבוהה ואלו מצריכים לבצע את הקידום באופן ממוקד יותר, בתיחום לוקאלי ולבחון מגוון רב של מיקומים וקהלים בטסטינג.

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

התנהלות מול ספקים גלובליים עבור קידום אתרים בארצות הברית

חלק מעבודת קידום אתרים בארה"ב נכללים גם יצירת תכנים בשפה האנגלית בהיקפים גדולים. כדי לעמוד בכמויות התוכן הדרושות ניתן להשתמש בשירותיהם של ספקים גלובליים.

פייבר מהווה היום את אחד האתרים הגדולים בתחום. מה שבעצם פייבר מאפשרת הוא להזמין שירותי תוכן מיוצרי תוכן מכל העולם. לא משנה מה כמות התכנים ובאיזו שפה הם, כמו במקרה הזה, הצורך של קידום אתרים בארצות הברית באנגלית ניתן לקבל מאתרים כמו פייבר.

ספקים גלובליים עבור קידום אתרים בארצות הברית

קידום אתרים לוקאלי בארצות הברית

קידום אתרים בארצות הברית באופן לוקאלי משמעותו קידום באזור גאוגרפי ספציפי בו פועלת החברה או בו לחברה יש את אחוז המכירות הגבוה ביותר.

בגדול, בזכות הקידום הלוקאלי ניתן להשקיע את מלוא המשאבים עבור הקידום של האתר באזור בו זה יהיה מוצלח יותר מבכל מקום אחר. הרי בסופו של דבר מטרת הקידום של האתר היא להשקיע לצורך רווח עתידי לאורך זמן.

לכן כדאי לבצע מחקר שוק, מילות מפתח ורלוונטיות האתר שאתם מעוניינים לקדם באזור מסוים בארצות הברית. באמצעות בדיקה בגוגל טרנדס, אתרים מתחרים באותם אזורים, ומחקר מילות מפתח אפשר להפיק מספרים די מדוייקים כדי להבין איך מתנהל השוק הלוקאלי באותו אזור וכיצד ניתן לנצל את יתרונותיו וחסרונותיו לטובת קידום האתר והאם זה יהיה משתלם בסופו של דבר.

השיטה הפשוטה היא לפרסם לכמה שיותר קהלים ובכמה שיותר אזורים בו זמנית לאורך זמן. הסיכון בשיטה הזו הוא עצום כיוון שגם אם תקציב הקידום שלכם הוא גבוה במיוחד, אין זה אומר שהרווח יהיה גבוה יותר מההשקעה.

זאת אומרת, הסיכון הוא שתיצאו בהפסד. זו הסיבה ששלבי המחקר המקדמים הם קריטיים לבניית אסטרטגיית שיווק חכמה, נכונה ורווחית ורק לאחר מכן לצאת לשיווק עבור קידום אתרים בארצות הברית.

אתרים לדוגמא שאנו מקדמים בארה"ב:

מחקר מילות מפתח וסקר שוק בארה"ב

השלב הראשוני לפני שמתחילים קידום אתרים בארצות הברית, כמו בכל תהליך קידום אורגני, הוא כמובן מחקר מילות מפתח. כאשר מחליטים על מחקר מילות מפתח עבור קידום אתרים בארצות הברית, חשוב לבצע סקר שוק כדי לתחום את האזור בו אתם מעוניינים לבצע קידום לוקאלי.

ייתכן אפילו שבאזורים מסוימים השיווק לא בהכרח יתבצע בשפה האנגלית ולכן מילות המפתח שצריך לחפש לא יהיו רלוונטיות. במדינת קליפורניה למשל, יש אזורים שבהם אחוז דוברי השפה הספרדית זהה ואף גבוה מזה של דוברי האנגלית ובגלל זה חשוב לדעת באיזו שפה לבצע את המחקר מלכתחילה.

עוזי שבת בפודקאסט על קידום אתרים מודרני:

ישנה גם נקודה חשובה אחרת שחשוב לקחת בחשבון בעת מחקר מילות המפתח – סקר שוק ובדיקת טרנדים רלוונטיים יסייעו לכם המון בתהליך השיווק.

הטרנדים האמריקאים משתנים בהתאם למה שקורה בארצות הברית כמעט ללא תלות או השפעה ממדינות אחרות בעולם ומהסיבה הזו מוצרים שיכולים להיות בעלי ביקוש גבוה בקומות אחרים, ייתכן ובארה"ב לא שמעו עליהם מעולם או שאין להם שום צורך בהם.

כדי לאתר את הטרנדים ואת מגמות הביקוש העכשוויות תצטרכו להיות מחוברים לאתרי החדשות שלהם, לאתר חברות מגבילות לחברה או המוצר שלכם, לעקוב אחר המגמות ברשתות החברתיות בדגש על ארצות הברית וכמובן בפלטפורמה של גוגל המסייעת באיתור רלוונטיות של ביטויים ומילות חיפוש – גוגל טרנדס.

קידום אתרים בארצות הברית - קניית קישורים

קניית קישורים רלוונטית גם בעבור קידום אתרים בארה"ב. רכישת קישורים בארצות הברית עשויה להגיע למחירים גבוהים מאוד בעוד שלמעשה אתם לא ממש קונים את הקישור.

זה יותר דומה להשכרה או מינוי בעלות חודשית עבור שימוש בקישורים. חוקי המשחק בתחום קניית הקישורים בארה"ב מעט שונים במקומות אחרים ואלה הם הנתונים היבשים שכדאי לדעת לפני שנכנסים לזירה הזו: כרבע מהאתרים אכן מוכרים קישורים ומטמיעים אותם במאמרים לבלוג באתר, תחום הנופש הוא הפופולרי ביותר כשאחריו ניצבים אופנה וצילום, מחיר ממוצע של קישור נע בין 300 ל-400 דולר וחשוב לדעת את זה כיוון שאם התקציב שלכם מוגבל, ניתן להשתמש בתקציב הזה למגוון פעולות SEO אחרות עבור קידום אתרים בארצות הברית.

קידום אתרים ועסקים בארצות הברית

קידום אתרים בארצות הברית דרך רשתות חברתיות

קידום אתרים בארה"ב,בדיוק כמו בישראל, ניתן לעשות גם דרך קידום אורגני וקידום ממומן דרך רשתות חברתיות. ההבדל הוא שבארצות הברית היצע הפלטפורמות הוא גדול יותר וכך גם עלויות הפרסום והתחרות הן גבוהות יותר. כדי לחסוך בתקציבי שיווק כדאי לבחון היטב אילו פלטפורמות הכי רלוונטיות לתחום שלכם ולבחור לשווק רק בהן.

אם אתם מעוניינים לקבל מידע נוסף אודות קידום אתרים בארצות הברית השאירו פרטים ואחד המומחים שלנו מדיגיטל סולושנס יחזור אליכם לייעוץ. ההבדל הוא שבארצות הברית היצע הפלטפורמות הוא גדול יותר וכך גם עלויות הפרסום והתחרות הן גבוהות יותר. כדי לחסוך בתקציבי שיווק כדאי לבחון היטב אילו פלטפורמות הכי רלוונטיות לתחום שלכם ולבחור לשווק רק בהן.

אם אתם מעוניינים לקבל מידע נוסף אודות קידום אתרים בארצות הברית השאירו פרטים ואחד המומחים שלנו מדיגיטל סולושנס יחזור אליכם לייעוץ

קרייגסליסט

האתר מהווה פלטפורמה שכוללת בתוכה את כל סוגי השירות, המוצרים והעסקים על פי המיקום שלכם. הפלטפורמה פעילה במרבית האזורים בארצות הברית וניתן לשווק שם הכל החל משירותי חילוץ וגרירה ועד למכירת כלי רכב ואפילו הכרויות דיסקרטיות.

גוגל

בגוגל נכללים גם גוגל שופינג ויוטיוב. דרך הפלטפורמות האלה ניתן לבצע קידום אתרים בארצות הברית בצורה מיטבית.

פייסבוק

בדיוק כמו בישראל, פייסבוק ואינסטגרם עדיין נמצאות בראש רשימת הפלטפורמות הכי פופולריות גם בארצות הברית. דרך הפייסבוק ניתן לקדם את האתר והמוצרים באמצעות המון אפשרויות קידום ולפלח את הקהלים בצורה מיטבית למרות השינויים האחרונים במדיניות הפרטיות שמגבילים יותר את היכולת לבצע אופטימיזציה לשיפור ההמרות בזמן אמת.

טאבולה/אאוטבריין

הפלטפורמות האלה מאפשרות לקדם אתרים דרך מאמרים המגיעים לאתרי חדשות או אתרים אחרים הרלוונטיים לתחום שלכם. בעזרתן ניתן לקדם את האתר על ידי תוכן איכותי אשר ימשוך קוראים להתעניין בכתבות שלכם ומשם תוכלו להפנות אותם לאתר שלכם.

במה שונות תוצאות החיפוש בארה"ב?

אסטרטגיות קידום אתרים יכולות להשתנות בין מדינות שונות בשל הבדלי תרבות, שפה ושוק. אמנם אני יכול לספק סקירה כללית, אבל חשוב לציין שקידום אתרים הוא תחום מורכב ודינמי שדורש הסתגלות מתמשכת. להלן כמה הבדלים פוטנציאליים בין קידום אתרים בארצות הברית ובישראל:

 

ארצות הברית

ישראל

קהל יעד

עצום, קצת יותר מ-300 מיליון

קטן יחסית, פחות מ-10 מיליון

תחרות

תחרות קשה

סבירה, תלוי בתחום ובמיקום הגיאוגרפי

לוקאליות

חלוקה לפי ערים גדולות ומחוזות

חלוקה לפי ערים קטנות ובינוניות

מבנה תוצאות החיפוש

יותר נפח לממומן וללוקאליות על חשבון האורגני

סטנדרטי, מאוזן בין אורגני, ממומן ולוקאלי

הצורך בשקיפות

צורך ממשי

סביר, תלוי בתחום ובמיקום הגיאוגרפי

קהל יעד

בארצות הברית יש אוכלוסייה גדולה משמעותית ושוק מגוון יותר בהשוואה לישראל. המשמעות היא שקידום אתרים בארה"ב עשוי לדרוש מיקוד לפלחי אוכלוסייה ספציפיים על סמך נתונים דמוגרפיים, תחומי עניין ומיקום. בישראל קהל היעד עשוי להיות יותר מרוכז ומקומו.

ניואנסים תרבותיים

הבדלי תרבות בין ארצות הברית וישראל יכולים להשפיע על אסטרטגיות קידום אתרים. הבנת הניואנסים, הערכים וההעדפות התרבותיים היא חיונית לקידום יעיל. לדוגמה, הומור, דימויים ומסרים המהדהדים את הקהל בארה"ב עשויים שלא להיות בעלי אותה השפעה בישראל.

מדריכים ורישומים מקומיים

ניצול מדריכים ורישומים מקומיים יכול להיות היבט חשוב בקידום אתרים. בארצות הברית, מדריכים פופולריים כמו Yelp, דפי זהב ו-Google לעסק שלי נמצאים בשימוש נפוץ. בישראל נפוצות יותר מדריכים מקומיים כמו דפי זהב ודפי אליקים.

שאלות בנושא קידום אתרים בארצות הברית

חייבת להיות תשומת לב משמעותית לכל נושא השקיפות והאמינות, בין היתר באמצעות הצגת פרטי ההתקשרות של העסק: מייל, טלפון, שעות פעילות, כתובת פיזית וכו'.

גם החיבור בין הפלטפורמות, האינדקסים והרשתות החברתיות חייב להתבצע באופן חד פעמי וגם כחלק מהפעילות השוטפת. כלומר, לא מספיק רק להוציא קישורים מהאתר לפלטפורמות השונות באמצעות כפתורים ואייקונים, ישנה עדיפות גם להטמעה של פיד חדשות מסונכרן והטמעת המלצות באתר (בעיקר מפלטפורמות Google My Business).

מעבר לשימוש הקלאסי בקידום אתרים לצורך ניתוב תנועה לביטויי מפתח רלוונטיים והשימוש המומלץ ברשתות חברתיות כמו Yelp, Google My Business & Maps, ישנן עוד מספר דרכים.

רשתות חברתיות פופולריות בחו"ל כמו טוויטר, Reddit, Pintrest וכמובן איך אפשר בלי פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק מאפשרות גם הן באמצעות יצירה ושיתוף של תכנים וויראליים לנתב גולשים למקומות רצויים.

אופציה נוספת ופחות נפוצה (מחוסר מודעות) היא פנייה לאתרים לצורך כתיבת מאמר אורח והפנייה לאתר הכותב באמצעות קרדיט.

למנוע החיפוש של גוגל קשה יותר לדרג אתרים ולבחור מי הם הראויים ביותר להופיע בעמוד הראשון בתוצאות האורגניות. מהניסיון שלנו, קידום אתרים בארצות הברית מחייב הקפדה על קצב פרסום קבוע של מינימום 8 מאמרים בחודש, עם אופטימיזציה מלאה ולפחות 1,500 מילים שיעשו את ההבדל.

תגובה אחת

  1. זהו מאמר חובה לאנשים שרוצים להבין איך לקדם את העסקים שלהם בארצות הברית! תודה על שיתוף התובנות החשובות הללו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מלאו פרטים לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

או, חייגו:

הפופולריים ביותר

טוען מאמרים נוספים...

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים