See Sunergy

כמה מילים על הפרויקט

מקרה קלאסי נוסף של חברה ותיקה בתחומה (לוחות סולאריים והנדסת חשמל) ללא נוכחות דיגיטלית קיימת. נציגי החברה פנו אלינו במטרה להקים דף נחיתה ארוך ומושקע, כך שבהמשך הדרך יעשה הסבה, במידת הצורך, לאתר שלם עם מידע נוסף. הדף עצמו הוקם לצורך יצירת נוכחות לטווח הקצר ותכנון יצירת קמפיינים ממומנים שינתבו אליו תנועה לטווח הבינוני.

כמה מילים על הלקוח

חברת See Sunergy מספקת פתרונות בארץ ובעולם עם עשרות פרויקטים בתחום הלוחות הסולאריים. קהלי היעד מגוונים וכוללים גם קהל פרטי (B2C) וקהל עסקי (B2B). לאחר דחייה של שנים רבות, החליטו בחברה לקחת צעד קדימה ולהכנס לעולם הדיגיטל, בעיקר עבור נוכחות ורושם ראשוני עם מידע רלוונטי אודות החברה.

קרא עוד

יעדי הפרויקט

מכיוון שקהל היעד מגוון, הצורך הבסיסי היה פיצול לשתי שפות: אנגלית כברירת מחדל ועברית כאופציה להחלפה. בנוסף, גם שירותי החברה מגוונים בתחום הסולארי ולכן היה צורך בגלילה רבה יחסית לדף נחיתה בכדי להציג את כל מה שרלוונטי ועשוי לשפר את תדמית החברה בעיני הגולשים.

קרא עוד

שתפו עם חברים:

פרויקטים דומים.