קידום אורגני בגוגל

לא נמאס לכם לרדוף אחרי לקוחות, לשבור את הראש איך להגדיל את החשיפה ולאפשר למתחרים להשתלט על השוק?

מגמת המעבר לדיגיטל והתחרות ההולכת וגוברת מחייבת עסקים לקדם את עצמם בתוצאות החיפוש של גוגל. קידום אורגני בגוגל (SEO) מוביל לחשיפה רחבת היקף לקהל יעד רלוונטי, המחפש מילות מפתח שקשורות ישירות לעסק.

מדובר בתוצאות שנשמרות לטווח הארוך וישרתו את האתר והעסק גם מספר שנים קדימה, עם תחזוקה שוטפת מינימלית ובמקרים מסוימים אף ללא תחזוקה! 

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

קידום אורגני בגוגל  שלב אחרי שלב:

הגיע הזמן לייצר חשיפה רחבה בתוצאות החיפוש.

1

החלטה משותפת על מילות מפתח לקידום והסכמה על סקיצה

יחד נגיע להסכמה על מילות מפתח שרלוונטיות לעסק ולשירותים או המוצרים שלו. התהליך המשותף יכלול מחקר מילות מפתח וסינון של ביטויים שלא כדאיים לקידום מטעמים מקצועיים.

לאחר החלטה על מילות המפתח, אייצר סקיצה שתאושר על ידי הלקוח ותלווה אותנו במהלך שלב הקמת האתר ועיצוב העמודים שלו, כשלב מקדים לקראת קידום אורגני בגוגל.

2

קניית דומיין, שיוך
לאחסון והקמת אתר WordPress

גם בשלב זה, תתקבל החלטה משותפת על דומיין שישלב את רצון הלקוח ויהיה אידיאלי לקידום האתר. 

השלב הבא יהיה שיוך האתר לשרת אחסון והקמת אתר WordPress, שהיא פלטפורמת ניהול האתרים המובילה בעולם הדיגיטלי. את הדומיינים שלנו אנו רוכשים מאתר LiveDns הוותיק והאמין.

3

קידום אורגני בגוגל - יצירת אזורים ועמודים באתר

שלב זה כולל יצירת העמודים בפועל עם עיצוב בסיסי בלבד, התקנת תוספים שילוו אותנו לכל אורך התהליך וחלוקת מילות מפתח שיקודמו בהמשך בתוך העמודים השונים.

האתר צריך להיות מחולק כבר בשלב זה לפי הקידום המתוכנן בעתיד הקרוב / רחוק.

4

אופטימיזציה לעמודים ופעולות Off-Site

יש לקבל מהלקוח מקסימום הכוונה לנראות האתר בכדי להמנע מעבודה כפולה ולנסות לקלוע כמה שיותר לטעם של הלקוח.

עיצוב העמודים תוך היצמדות לסקיצה המקורית עליה הוחלט בתחילת התהליך. במקביל לעיצוב, תתבצע הזנת תוכן שנכתב מבעוד מועד, עם מיקוד מילת מפתח בכל תוכן.

5

קידום אורגני בגוגל - יצירת אזורים ועמודים באתר

הגענו לשלב הסופי והמתמשך במסגרת קידום אורגני בגוגל. ביצוע אופטימיזציה כחלק מהפעילות השוטפת בתוך העמודים: שינויים והרחבות תכנים, שדרוגי עיצוב, פעולות SEO טכניות וקידום האתר מבחוץ במסגרת Off-Site, באמצעות רשתות חברתיות, קישורים, הובלת תנועה לאתר ועוד.

מה כולל קמפיין  SEO?

תנועה איכותית ורלוונטית של גולשים לאתר? זה בדיוק מה שתשיגו באמצעות פעילות קידום אתרים שוטפת.

1

תוכן איכותי וממוקד

2

מערך קישורים פנימיים

3

מהירות אתר מעל הממוצע

4

אופטימיזציה למילות מפתח

5

מעקב אחר מיקומים

6

דו"חות חודשיים ללקוח

קידום אורגני בגוגל -  כאן כדי להשאר.

תוצאות אורגניות שמושגות נשמרות באינדקס החיפוש של גוגל זמן רב יחסית. מדובר בעבודה לטווח הארוך ובאמצעי ישיר להגדלת חשיפות לאתר באופן ישיר ולהגדלת רווחים משירותים / מוצרים באתר. 

מדובר באסטרטגיה נפוצה לשיווק העסק לטווח הרחוק כאשר היעדים נמדדים במיקומים בתוצאות החיפוש של גוגל. "על הדרך" נוכל לייצר רווחים בצורה ישירה (מכירת מוצרים אונליין באמצעות אתרי E-Commerce או עקיפה (איסוף פרטי לקוחות פוטנציאליים מהאתר).

אם אתם רוצים לחשוף את התכנים שיש לכם באתר לקהל ממוקד ורלוונטי לטווח הארוך, קידום אורגני בגוגל הוא בשבילכם. 

קידום אורגני בגוגל - עליות במיקומים לאחר פעילות SEO מתמשכת:

"לוקח זמן אבל בהחלט משתלם לטווח הרחוק", קידום אתרים אורגני בגוגל.
תוצאות מרשימות שהושגו תוך פחות מחצי שנה בתחום תחרותי
קידום אתרים אורגני באינטרנט - ממוצע מיקומים לאורך זמן
בחודש ינואר הצטרפנו לפעילות

שיפור נתוני כניסות ותנועה באתר בהשוואה לשנה קודמת:

קידום אתרים אורגני בגוגל - השוואת נתונים בין שנים
המספרים מספרים את הסיפור טוב יותר מהאחוזים במקרה הזה

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

מאמרים בנושא קידום אתרים.

זמן שאלות  קידום אורגני בגוגל.

קידום אתרים באינטרנט אינו מתבסס על דמי פרסום, כלומר התשלום הוא נטו על שעות העבודה למקדם האתרים ונחשב ליעיל יותר עבור רוב העסקים.

בנוסף, קידום אורגני מניב תוצאות לטווח הארוך, שנשמרות בתוצאות החיפוש, לעומת קידום ממומן שמיועד לטווח הקצר.

חשוב לזכור! קידום אתרים הוא רק האמצעי בדרך למטרה הסופית של כל קמפיין – מכירות אונליין או איסוף פרטי לידים (לקוחות פוטנציאליים) ברוב המקרים.

חד משמעית לא. מן הסתם העבודה תלויה גם במקדם עצמו אך לא רק.

שינויים בשוק ובתחרות למשל יכולים להקשות או להקל על התקדמות בתוצאות החיפוש. איפה אתם עומדים מבחינה תקציבית ביחס למתחרים? חומר למחשבה…

שיתוף פעולה מצד הלקוח בכל הנוגע לאישורי פרסומים, מתן חומרים שמתבקשים ע"י המקדם יכולים להשפיע על התקדמות קמפיין קידום אורגני בגוגל.

מלבד הסיבות שצוינו, גם חברת Google דואגת לבצע שינויים תקופתיים באלגוריתם של מנוע החיפוש, בפרמטרים לקידום ובכלים הרשמיים שלהם, לכן אין הבטחה מצד המקדם לעמידה מדויקת ביעדים.

בתור מקדמי אתרים, תמיד נרצה לקבל / ליצור אתר עם אזור בלוג נפרד.

מדובר בסביבה נוחה, מכל הבחינות, לקידום אורגני של עשרות מילות מפתח, באמצעות תוכן רלוונטי מתעדכן המחולק לקטגוריות בצורה נוחה וברורה, הן לגוגל וכמובן גם לגולש.

קידום אתרים באינטרנט מתבסס על תוכן איכותי, רלוונטי המחולק לפי נושאים ומילות מפתח, דבר המתאפשר בבלוג בצורה אידיאלית.

בהחלט.

פרויקטים רבים של SEO מתבססים על קידום של 20-50 מילות מפתח בשלב הראשוני.

לאחר פעילות של מספר חודשים או שנים ולאחר הצלחה יחסית בהתברגות במיקומים גבוהים באותם ביטויים שנבחרו, ניתן להוסיף מילות מפתח חדשות שבהן נתמקד מעכשיו.

השאיפה היא לאזן בין שאילתות חיפוש שמכניסות תנועה רבה לאתר לבין רצון הלקוח שלעיתים מונע מאינטרסים שלו ולאו דווקא משיקולים מקצועיים.

כל אתר מתאים לקידום אורגני, כאשר הכלל המנחה הוא תוכן, תוכן ושוב תוכן.

קידום אורגני בגוגל מבוסס על כמות מכובדת של תוכן, המתפרש על פני מספר עמודים באתר.

למה, אתם שואלים? מפני שהאידיאל הוא קידום של 1-2 מילות מפתח בכל עמוד (Url), לכן נצטרך להקים כמות גדולה יחסית של עמודים / פוסטים ולקדם עשרות ואפילו מאות מילות מפתח באתר.

טוב ששאלת, שיתוף פעולה.

כבר בשלב הראשוני נצטרך להגדיר את אופי היחסים: מה צריך לעבור אישור שלך לפני פרסום, מה יישלח אלייך לידיעה בלבד, איך ייבנה האתר ואיך יעוצב ברמת הנראות הכללית.

שיתוף פעולה מהיר ומועיל מצד הלקוח יסייע בהתקדמות מהירה בפרויקט קידום אתרים באינטרנט, ללא עיכובים מיותרים. האינטראקציה השוטפת כוללת אישורי תכנים, הכוונה מצד הלקוח, קבלת ריג'קטים וכו'.

לשאלה הזו אין תשובה ברורה. כמו שהסברנו בשאלה מספר 2, קידום אתרים לא תלוי רק במקדם, אלא גם בתחרות, בתקציב הלקוח, בשינויים שמתרחשים באלגוריתם של גוגל ובשיתוף פעולה.

קידום אורגני מורכב מתהליך של יצירת שלד ותשתית איכותיים לאתר, יצירת תוכן רלוונטי, פעולות SEO טכניות והנגשת האתר לגוגל לשיפור אופן הסריקה.

לפרויקט של קידום אתרים באינטרנט נהוג להקצות מינימום של מספר חודשים עד שמתחילים לקבל מדד אמיתי להצלחה.

SEO מצריך זמן וסבלנות, אם הכל מתבצע כראוי, זה עוד ישתלם לכם.

אין כאן שחור ולבן, לא נדבר רק במונחים של הצלחה וכישלון.

נתייחס למגמות התקדמות בתוצאות החיפוש, למה השקענו ומה קיבלנו (מבחינת תקציב ושעות עבודה) וכמובן למיקומים העדכניים בדירוגים: איפה היינו, איפה ציפינו להיות ומה הוא המיקום הממוצע שלנו כרגע.

הדו"חות השוטפים יסייעו לנו להבין איפה אנחנו עומדים בכל זמן נתון, ביחס ליעדים שהגדרנו וביחס לשוק.

קידום אתרים באינטרנט הוא לא עניין של שחור ולבן, יש הצלחות יחסיות, מגמות וכו'.

כלים כמו Google Analytics, Search Console, Tag Manager ו-Hotjar יסייעו לנו בבדיקת מגמות.

משרד פרסום דיגיטלי
אור, קידום אורגני בגוגל