ממה מורכב קידום אורגני באינסטגרם?

ממה מורכב קידום אורגני באינסטגרם?

קידום אורגני באינסטגרם יסייע לעסק שלכם לפרוח. איך עושים את זה? כל התשובות בכתבה הבאה.

מאז שפרצה לחיינו בשנת 2010, אינסטגרם הפכה להיות אחת הרשתות החברתיות המצליחות ביותר בעולם. עם יותר ממיליארד משתמשים, אין ספק שאינסטגרם היא פלטפורמת שיווק נהדרת עבור עסקים קטנים וגדולים כאחד.

לצד קידום ממומן באינסטגרם הכרוך בתשלום, תוכלו לקדם את העסק שלכם באמצעות קידום האינסטגרם.

קידום אורגני באינסטגרם זהו קידום שנעשה ללא תשלום והמטרה שלו היא לחשוף את העמוד העסקי שלכם בפני קהל היעד.

ככל שתצברו יותר חשיפה, כך תוכלו להמיר את העוקבים שלכם ללקוחות ולהגדיל את ההכנסות. אז הנה לפניכם כמה כללים לקידום אורגני מוצלח באינסטגרם:

מיתוג העמוד כחלק מקידום אורגני באינסטגרם

ממש כמו שאתר האינטרנט שלכם צריך להתאים לזהות המותג שלכם, גם העמוד העסקי שלכם באינסטגרם חייב להיות בשפה המזוהה עם המותג.

כאשר אתם עובדים על קידום דף אינסטגרם,עליכם לדאוג למיתוג השם של העמוד כך שיהיה מזוהה עם העסק שלכם.

יש לבחור תמונת לוגו באיכות גבוהה ולערוך את האודות (הביו) בהתאם לזהות המותג שלכם: אם למשל קהל היעד שלכם הוא בני נוער, השתמשו באודות בשפה קלילה ואל תשכחו לשלב האשטאג (תגית), אימוג׳י וקישור לאתר האינטרנט שלכם.

הוספת עוקבים

המטרה של קידום אורגני באינסטגרם היא כאמור חשיפה והשגת עוקבים. אז ראשית, מומלץ להזמין את החברים שלכם או של הלקוח לעקוב אחר חשבון האינסטגרם שלכם.

דרך נוספת להשיג עוקבים היא באמצעות הוספה של חברים העוקבים אחר המתחרים שלכם, בתקווה שגם הם יעקבו אחריכם בחזרה. כך גם תוכלו ללמוד מהמתחרים שלכם מה הם עושים באינסטגרם ולקבל מהם השראה.

בנוסף, מומלץ לבדוק האם משתמשים העלו תמונות עם תיוג של העסק שלכם, ולהזמין אותם לעקוב אחריכם.

לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית:

שימוש בהאשטגים #

קידום אורגני באינסטגרם לא יכול להיות שלם ללא הוספת האשטגים (תגיות) לפוסטים שלכם. תגיות הן למעשה מילות חיפוש שהגולשים יכולים להקליד על מנת למצוא עמודים ופוסטים המעניינים אותם.

כאשר אתם מוסיפים תגיות, חשוב שהן יהיו רלוונטיות לתחום העסק ולפוסט שהעלתם. אל תשתמשו בתגיות מסוימות רק כי הן פופולריות. שימו לב שניתן להכניס עד 30 תגיות לכל פוסט, אז בחרו את התגיות שלכם בחוכמה.

שעות פרסום הפוסטים ⏱️

אחד מהדברים שחשוב לשים לב אליהם לגבי קידום אורגני באינסטגרם הן שעות הפרסום של הפוסטים.

השעות הטובות ביותר להעלות פוסטים לאינסטגרם בזמן ארוחת הצהריים (12:00-13:00), בערב לאחר סיום יום העבודה (17:00-19:00) ובלילה לפני השינה (23:00-1:00).

מחקרים מצאו שהימים רביעי וחמישי הם הימים המומלצים ביותר לפרסום באינסטגרם בעוד שיום ראשון בו אנו חוזרים לעבוד הוא היום הכי חלש מבחינת טראפיק.

תתפלאו, אבל גם הסופ״ש הוא לא זמן אידיאלי לפרסום משום שרבים מאיתנו נחים מעט מהאינסטגרם במהלך שישי-שבת.

מענה לגולשים כחלק מקידום אורגני באינסטגרם

חשוב מאוד לנהל אינטראקציה עם העוקבים שלכם באינסטגרם. ענו באדיבות ובמהירות ככל האפשר לשאלות ופניות של הגולשים.

אם הגולשים הגיבו לכם במחמאה לפוסטים, עשו להם לייק לתגובה והזמינו אותם לאתר האינטרנט שלכם. חיזוק הקשר עם הגולשים יעודד אותם להיות נאמנים למותג שלכם.

חיבור לרשתות חברתיות

חשוב לזכור שכאשר מבצעים קידום אורגני באינסטגרם צריך להתייחס גם לרשתות חברתיות אחרות. כאשר אתם מעלים פוסט לאינסטגרם, תוכלו לשתף אותו אוטומטית גם בעמודים העסקים שלכם בפייסבוק, בטוויטר או בטמבלר.

מעבר לכך, כדאי להטמיע את האינסטגרם שלכם באתר האינטרנט שלכם, כך שגולשים המגיעים לאתר יוכלו להצטרף כעוקבים באינסטגרם.

השקיעו בסטורי

קידום אורגני באינסטגרם חייב לכלול גם הוספה של תכנים לסטורי. הסטורי כלי הוא שמציג סרטונים קצרים או תמונות באורך של 4-15 שניות בהם ניתן לשלב גם אימוג׳ים וסקרים.

הסטורי הוא פופולרי מאוד משום שהוא מופיע בחלק העליון בפיד של הגולשים. הסטוריז שלכם יכולים להיות יותר משוחררים ופחות מעונבים ורשמיים כמו הפוסטים בפיד. כדאי מאוד להריץ סטורים אוטומטית, כך שתמיד יהיה עניין באינסטגרם שלכם.

הסטוריז נעלמים לאחר 24 שעות, אך באמצעות הכלי Instagram Highlights תוכלו לשמור את הסטוריז שלכם בארכיון ולהציג את הסטוריז הישנים והחדשים שלכם בפני העוקבים.

תוכלו להוסיף להייליטיס כמה סטוריז שתרצו ללא הגבלה, אך מומלץ לבחור את הסטוריז המעניינים והמושכים ביותר שיניעו את הגולשים לפעולה ויגרמו להם לשכור את השירותים או לרכוש את המוצרים שלכם.

קידום אורגני באינסטגרם - השקיעו בסטורי

מה הקשר בין פתיחת IGTV לקידום אורגני באינסטגרם? 🤔

לצד אזור הסטורי, תוכלו למצוא באינסטגרם גם את האזור IGTV. מדובר על פיצ׳ר שמאפשר לכם להעלות סרטונים ארוכים יותר מהסטוריז, באורך של עשר דקות. בעתיד ניתן יהיה להעלות סרטונים ארוכים יותר שיימשכו מעל לשעה. IGTV הוא פלטפורמה מצוינת להעלאת סרטוני תדמית של העסק שלכם.

חשוב לשים לב שהסרטונים חייבים להיות מצולמים לאורך ולא לרוחב. הסרטונים צריכים לתת ערך מוסף אמיתי לגולשים שלכם, להיות מעניינים, מקוריים ולדבר בשפה שלהם. שימו לב שניתן להוסיף לסטוריז שלכם קישור לסרטונים ב-IGTV וכך להעלות את כמות הצפיות.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

השארת פרטים:

השאירו פרטים
צרו איתנו קשר
שיווק באינטרנט לעסקים - תכנית עסקית מותאמת אישית | שיווק באינטרנט לעסקים - מיקוד פעילות לקהל היעד | Digital Solutions
השאירו פרטים
שיווק באינטרנט לעסקים - תכנית עסקית מותאמת אישית | שיווק באינטרנט לעסקים - מיקוד פעילות לקהל היעד | Digital Solutions
צרו איתנו קשר