שיפור יחס המרה בדפי נחיתה – המתכון המנצח!

שיפור יחס המרה בדפי נחיתה

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

תוכן עניינים

תוכן עניינים

כל מי שמתמצא בשיווק דיגיטלי מודע לעובדה שאחד המרכיבים שיש להם את ההשפעה הניכרת ביותר על הצלחת תהליך השיווק הוא יחס ההמרה של הגולשים. מהו יחס המרה? זהו שיעור הגולשים שהחליטו לבצע פעולה מסויימת אותה הגדיר המשווק כפעולה איכותית, מתוך כלל הגולשים שביקרו בעמוד או באתר הרלוונטיים.

מקובל לקבוע, כי ככל שיחס ההמרה הוא גדול יותר, כך הקמפיין השיווקי הוא אפקטיבי יותר, ומסוגל לייצר תוצאות עבור השקעה קטנה יותר. לכן, שיפור יחס המרה הוא חלק מרכזי וחשוב מן הפעילות השוטפת של כל משווק בדיגיטל. באופן טבעי, עיקר המאמצים מושקעים בשיפורים המתייחסים לדפי הנחיתה באתר. דף נחיתה בהגדרתו הרשמית הוא העמוד הראשון אליו מגיע גולשים המבקר באתר.

אולם כאשר מדברים על דפי נחיתה במונחים של שיווק דיגיטלי, מתייחסים לרוב לעמודים ספציפיים וממוקדים ברמת הנושא, שאליהם מוזרמת תנועה מקמפיינים שונים, ואשר תפקידם להמיר את הגולשים, כלומר לגרום להם להרשם לרשימת תפוצה, להרים טלפון למחלקת המכירות של החברה, להשאיר פניה במייל ועוד.

שיפור יחס המרה בדף נחיתה יכול לחסוך כסף רב לחברה, שכן החלופה לשיפור היחס היא בדרך כלל הזרמה של טראפיק רב יותר לאתר, פעולה שכרוכה בהוצאה גדולה יותר.

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

אז, כיצד ניתן לבצע שיפור יחס המרה בדפי נחיתה?

שיפור יחס המרה באמצעות דף "התחל כאן"

טעות רווחת ונפוצה בעת בניה והטמעה של דפי נחיתה באתר גדול שמכיל עמודים רבים, היא ההנחה שהגולש שיגיע לעמוד הנחיתה כבר יבין במה העמוד עוסק ואילו שירותים הוא מציע. דרך טובה להתמודד עם ההנחה השגויה הזאת היא באמצעות הטמעת דף נחיתה שיכיל הסבר פשוט למשתמש מה, למעשה, הוא יוכל למצוא באתר, היכן כדאי שיתחיל, מהם השלבים הבאים שעליו יהיה לקחת בהם חלק כחלק ממסע הלקוח ועוד.

הטמעה של דף נחיתה כזה באתר, שעושה לא מעט סדר, בטח ובטח באתרים עתירי תוכן, היא פעולה חשובה מאוד לשיפור יחס ההמרה של דפי הנחיתה השונים הנוספים באתר.

הטמעת קישור מחתימה בפוסט אורח שלא לדף הבית 🔗

שיפור יחס המרה בדף נחיתה יכול להתבצע, בין היתר, גם באמצעות דף הנחיתה הנכון אליו כדאי יהיה להפנות. למה הכוונה? ובכן, אחת המתודות הנפוצות בימנו לבניית פרופיל קישורים חיצוניים איכותי ויציב לאתר, היא באמצעות שימוש בפרסום פוסטים אורחים בבלוגים שונים הפעילים בנישה שבה אתם מתמחים. בדרך כלל, נהוג בסיום כל פוסט כזה, להוסיף את חתימת מחבר הפוסט, בתוספת הפניה לדף הבית שלו.

אולם, לעיתים נדמה שדווקא מתוך פוסט אורח, שוודאי עוסק בנושא ספציפי ושופך אור על סוגיה מאוד מסוימת, כדאי יהיה לשקול להוציא את הקישור, לא לעמוד הבית, אלא לעמוד באתר שהוא רלוונטי ככל האפשר לנושא שעבורו נכתב הפוסט. דף נחיתה כזה, צפוי יהיה להמיר בצורה טובה הרבה יותר ולהוביל לשיפור יחס המרה.

רישום דף נחיתה ייעודי ורלוונטי לתגובה בבלוג

בחלק ממערכות ניהול התוכן, מתאפשרת השארת תגובות על ידי קוראים שונים אשר צורכים תוכן באמצעות הבלוג המוטמע באתר. לרוב, השארת תגובה תתבצע באמצעות פרופיל משתמש, אשר כולל לא מעט פרטים על המחבר, ובין היתר גם אתר האינטרנט המייצג את העסק שבו הוא פעיל.

רוב הגולשים נוהגים לעשות שימוש בפרופיל המקשר אל עמוד הבית שלהם, אולם גם כאן, הדבר לא מחוייב המציאות. שיפור יחס המרה יכול להיות מושג במקרה הזה, באמצעות שילוב הקישור המתאים לא לדף הבית, אלא לעמוד שעוסק בנושא רלוונטי ככל האפשר לתגובה.

שיפור יחס המרה באמצעות אישור הרישום של מתעניינים לניוזלטר

כדי למנוע תופעות של ספאם, אחת מן השיטות לוודא את זהותו ומהימנותו של נרשם כלשהו לאחד מן השירותים הדיגיטליים שמציע אתר מסויים, היא שליחת מייל וריפיקציה, שתפקידו לוודא כי המייל שצויין הוא מייל ולידי ופעיל, ושהגישה אליו אכן מתאפשרת למשתמש שנרשם. במייל שמתקבל נדרש המשתמש ללחוץ על קישור שמוודא את זהותו, ומיד לאחר מכן מועבר לעמוד כלשהו באתר. לאיזה מן העמודים באתר כדאי יהיה להפנות אותו?

ובכן, גם במקרה הזה, לעמוד הרלוונטי ביותר לסטייט אוף מיינד שבו נמצא הלקוח, וזה שבאמצעותו ניתן יהיה לשכנע את הגולש לבצע פעולה נוספת שתקדם אותו במורד המשפך השיווקי. ניוזלטרים מהווים תפקיד מרכזי בשיפור יחס המרה.

הגדרת מעקב אחר ניוזלטרים ממערכת MailChimp

שימוש בקישור לדף נחיתה בדף תודה 🙏🏻

עוד מתודה שתוכל לאפשר לכם שיפור יחס המרה בדפי נחיתה, היא הפניית משתמשים לדף הנחיתה הרלוונטי, מתוך עמוד התודה אליו הגיעו לאחר שביצעו רכישה של מוצר או שירות. דווקא בנקודה הזאת, שבה הקשב של הלקוח עוד נתון אלינו, רגע לפני שהוא שנחשף למאות מסרים שיווקיים אחרים, כדאי יהיה לנצל את ההזדמנות וללכוד את תשומת ליבו עם הפניה לעוד שירות או מוצר שתוכלו להציע לו בדף נחיתה נוסף.

שימוש בהפניה לחבר בדף תודה לצורך שיפור יחס המרה

רוצים לשפר את שיעור הנרשמים בדף נחיתה נתון מתוך כלל ההפניות אליו? אתם לא חייבים להשקיע את המאמצים בגולש שכבר נרשם לאחד מן השירותים שלכם. ספקו לגולש הזדמנות לשתף גם חבר או מכר שהמוצר או השירות שלכם רלוונטי עבורו, באפשרות להרשם לדף הנחיה. לעיתים, דווקא בגלל שההמלצה מגיע דרך חבר שניתן לסמוך עליו, אחוזי ההרשמה עולים בצורה משמעותית.

שיפור יחס המרה באמצעות הבטחה ליצירת המון תוכן ושליחה של הטוב ביותר

שיטה נוספת שבאמצעותה תוכלו לשפר את אחוז הנרשמים לדף נחיתה מסוים, היא באמצעות חשיפת הגולש למגוון אדיר של תכנים איכותיים, והבטחה שאם ירשם, יקבל רק את הטובים ביותר לתיבת המייל שלו.

בצורה כזו, אתם מאפשרים לגולש לקבל במקביל שני מסרים עיקריים: הראשון, הוא שאתם מהווים גוף בר סמכות לעסוק בנישה שבה אתם פועלים ושיש ברשותכם תכנים רבים שיוכלו לסייע לו. השני, הוא שהוא לא יזדקק להסיר את עצמו מרשימת התפוצה משום שאתם אלו שתבצעו את הסינון עבורו ותבחרו רק את התכנים הטובים ביותר והמתאים לו ביותר.

הצעה לשלוח פחות מיילים כדי לשכנע

עוד שיטה שבה עושים משווקים שימוש לצורך שיפור יחס המרה בדף נחיתה היא מעבר מעולם דיכוטומי של אפס ואחת (הרשמה לקבל הרבה מיילים או העדר הרשמה) לעולם מורכב קצת יותר. באמצעות ההצעה החדשה אפשר יהיה לספק לגולש את הבחירה בין אופציה לקבל מיילים רבים, לקבל מעט מיילים או לא לקבל מיילים בכלל.

באמצעות הוספת אופציית הביניים הזאת ניתן להגדיל בשיעור משמעותי את שיעור הנרשמים לדף. הסיבה לכך היא שגולשים רבים סובלים מעודף של מידע אשר נשלח לתיבת המייל שלהם, ומראש בוחרים לא להרשם כדי להימנע מעודף המידע הזה.

קישור מחתימה במייל לדף ייעודי

כדי לנצל את השיטה הזאת, תצטרכו לעבור ממייל שאליו מצורפת חתימה קבועה, למייל שאליו מצורפת חתימה דינמית, בהתאם לבחירתכם. בצורה כזאת, תוכלו להפנות נמענים באמצעות החתימה שלכם, כבר לעמוד הרלוונטי לנושא שבו הם מתעניינים, ולא שוב לעמוד הבית, עמוס המידע. שיפור יחס המרה באמצעות הפניית ייעודית בחתימת המייל הוא פעולה פשוטה שתוכלו לבצע בעצמכם, ובתוך לא יותר מדקה של עבודה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מלאו פרטים לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

או, חייגו:

הפופולריים ביותר

טוען מאמרים נוספים...

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים