ליווי עסקי: מה השירות כולל?

ליווי עסקי_ מה השירות כולל

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

תוכן עניינים

תוכן עניינים

החלטתם לקדם את העסק שלכם באמצעות שיווק דיגיטלי, אבל אתם מבולבלים מול אפיקי השיווק הרבים ולא בטוחים מהו אפיק השיווק המתאים לכם ביותר? ליווי עסקי יסייע לכם. עם ההתפתחות של אתרי האינטרנט והרשתות החברתיות, יותר ויותר עסקים מבינים שהם חייבים להשקיע בשיווק דיגיטלי. אם עד היום השקעתם בפרסום באמצעי מדיה מסורתיים כמו טלוויזיה, עיתון ורדיו, הרי שכיום הזירה האינטרנטית דחקה את אמצעי השיווק המסורתיים הרחק מאחור.

לפרסום באמצעים מקוונים יש יתרונות רבים על פני אמצעי מדיה מסורתיים – השיווק הדיגיטלי יוצר חשיפה גדולה לקהל היעד שלכם באופן ממוקד, זאת לעומת פרסום בעיתון שיכול להגיע גם לאנשים שכלל לא מתעניינים במוצרים או בשירותים שלכם.

הפרסום בדיגיטל יחזק את המותג שלכם ויגדיל את המוניטין שלכם ברחבי הרשת. בנוסף, הוא מאפשר לבחון בזמן אמת את תוצאות הפרסום. זאת, בניגוד לאמצעי המדיה המסורתיים שבהם קשה לעקוב ולמדוד את תוצאות הפרסום. לכן, חשוב לעבור ליווי עסקים לפחות בתחילת הדרך בכדי לבצע את הדברים על הצד הטוב ביותר.

מעבר לכך, שיווק דיגיטלי נחשב משתלם יותר – העלות של קידום הפייסבוק למשל נמוכה משמעותית מפרסומת בטלוויזיה, כך שגם עסקים קטנים ובינוניים יכולים להתחרות מול הכרישים הגדולים בענף ואף לנצח אותם. בנוסף לכך, שיווק דיגיטלי מעניק החזר השקעה גבוה ביותר יותר לעומת אמצעי שיווק מסורתיים.

על אף היתרונות הרבים שסקרנו כאן, תחום השיווק הדיגיטלי עלול להיות מבלבל מדי עבור עסקים שטרם התנסו בו. ישנם מגוון רחב של אפיקי שיווק דיגיטליים כמו קידום ממומן וקידום אורגני בגוגל, קידום ברשתות חברתיות, אימייל מרקטינג, שיווק שותפים, כתיבת תוכן שיווקי, פרסום בטאבולה ובאאוטבריין, בניית דפי נחיתה, רימרקטינג (שיווק מחדש) ועוד.

ההיצע הנרחב הזה עלול להרתיע בעלי עסקים שלא יודעים היכן להתחיל ובאיזו טקטיקת שיווק כדאי לבחור. הפתרון אם כן, הוא להיעזר בייעוץ וליווי עבור העסק שלכם.

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

מהו שירות ליווי עסקי?

שירות ליווי וייעוץ לעסקים זהו שירות שמספקת חברת שיווק דיגיטלי המנוסה בתחום. מטרתו של הליווי היא להעניק לבעלי עסקים ידע, תובנות וכלים נכונים בתחום השיווק הדיגיטלי שיעזרו להם לחזק את הנוכחות הדיגיטלית שלהם. כך שגם אם מעולם לא כתבתם ניוזלטר או ניהלתם עמוד פייסבוק, אתם תוכלו ללמוד מהן טקטיקות השיווק הטובות ביותר שיעזרו לכם להשיג לידים ולהגדיל את המכירות.

במסגרת ליווי עסקי, חברת השיווק הדיגיטלי תערוך עמכם כמה פגישות ייעוץ, תעניק לכם ידע חשוב בתחום, ותבנה עבורכם אסטרטגיה שיווקית תוך חישוב מסלול מחדש. כך תוכלו לקדם בעצמכם את העסק שלכם גם ללא "הקביים" של חברת השיווק הדיגיטלי ולחסוך בעלויות על שירות הדיגיטל של החברה. ההכוונה העסקית שתקבלו תסייע לכם להגיע לצמיחה עסקית, תחזק את המוניטין והמיתוג שלכם ותזניק אתכם למעלה.

ליווי עסקי בדרך להצלחה עסקית

מה כולל שירות ליווי עסקי?

בחינת ערוצי השיווק הקיימים

ראשית, חברת השיווק הדיגיטלי תבחן את ערוצי השיווק הדיגיטליים הקיימים, אם ישנם כאלו. היא תבדוק את אתר האינטרנט שלכם, את העמודים העסקיים שלכם ברשתות החברתיות ועוד. במסגרת ליווי עסקי, תקבלו נתונים חשובים על ביצועי האתר שלכם כמו הדירוג של האתר במנוע החיפוש של גוגל, שיעור הכניסה לאתר האינטרנט, אחוז הנטישה של האתר, זמן השהייה הממוצע באתר והמאפיינים של קהל היעד שלכם.

בחירת ערוצי שיווק חדשים

בהתאם לביצועי האתר ושאר ערוצי השיווק שלכם, החברה המבצעת ליווי עסקי תמליץ לכם באילו ערוצי שיווק חדשים כדאי לכם להשקיע ואילו ערוצי שיווק נוכחים עליכם לשפר.

בחירת ערוצי השיווק תתבצע בהתאם לפרמטרים שונים כמו המטרה והיעדים שלכם, תחום הפעילות של העסק, קהל היעד ותקציב הפרסום שלכם. כך, כאשר תבחרו את פלטפורמות הפרסום המתאימות לכם ביותר, תצליחו להשיג לידים רבים יותר, להניב רווחים גבוהים יותר, לחזק את המוניטין של המותג שלכם וליהנות מהחזר השקעה גבוה יותר.

היכרות עם מערכות הפרסום

ליווי עסקי כולל לא רק בניית טקטיקת פרסום אלא גם היכרות עם מערכות הפרסום השונות. החברה תערוך לכם היכרות עם כלים כמו גוגל אדס (מערכת הפרסום של גוגל) ומנהל הקמפיינים של פייסבוק. לצד הקמה של קמפיינים שיווקים שיקדמו את העסק שלכם, אתם תלמדו איך להפיק נתונים ודוחות על ביצועי הקמפיין שלכם – מהו שיעור החשיפה למודעה, מהו שיעור הקלקה על כל מודעה, מהו יחס ההמרה ומהי העלות כל המרה.

באמצעות ניתוח הנתונים האלו תוכלו לגבש אסטרטגיית שיווק נכונה, ולהחליט האם להשאיר את הקמפיין, להסיר אותו או לשנות את נוסח המודעה. אלו כלים חשובים שבהם משתמש כל איש שיווק דיגיטלי, ולכן כדאי שגם אתם תכירו אותם. לסיכום, בעידן הדיגיטלי של ימינו, כשרבים מהלקוחות הפוטנציאליים שלכם מחפשים מוצרים או שירותים ברחבי האינטרנט לפני שהם מבצעים רכישה, אתם חייבים לחזק את הנוכחות הדיגיטלית שלכם.

אם אתם רוצים לקבל את הידע שהוא בבחינת אוצר גלום, כדאי לפנות לחברת ייעוץ דיגיטלי העוסקת במתן ליווי עסקי. בתוך כמה מפגשים בודדים תוכלו לדאוג בעצמכם לקידום ושיווק העסק שלכם וליהנות מגידול במכירות. בהצלחה!

עוזי שבת - ליווי עסקי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מלאו פרטים לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

או, חייגו:

הפופולריים ביותר

טוען מאמרים נוספים...

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים