מה זה אלמנטור ואיך הוא הגיע ל-5 מיליון משתמשים?

מה זה אלמנטור ואיך הוא הגיע ל-5 מיליון משתמשים

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

תוכן עניינים

תוכן עניינים

מה זה אלמנטור וכיצד ניתן להשתמש בו על מנת לבנות אתרים יפים, רספונסיביים ואפקטיביים מבלי לכתוב שורה אחת של קוד? ובכן, לא סתם צבר אלמנטור מעל חמישה מיליון משתמשים, וזכה לדירוג ממוצע של 4.5 כוכבים. 

כמו לא מעט תוספי "חינמיום" (חינמיים עם אפשרות לפרמיום), ניתן לקבל את אלמנטור בגרסה החינמית שלו, ובגרסה המלאה שלו, על בסיס הרצון והצורך. אז מה זה אלמנטור, ואיזו גרסה יכולה לעבוד עבורך? כל זאת ועוד, בכתבה הבאה.

מה זה אלמנטור פרו?

כדי להבין מה זה אלמנטור, ואיזו גרסה יכולה להתאים עבורך, יש לדעת מה מקבלים בגרסה החינמית ומה יכולה להוסיף הגרסה המלאה והמשולמת. קל לראות את גרסת הפרמיום ככלי ייעודי לאנשי מקצוע. ועם זאת, גם אנשים "מן המניין", יש מה לחפש בה. 

אף אחד לא יקנה מוצר מבלי לדעת מה זה יוסיף לחייו, או מבלי להרגיש באופן בלתי מודע כלשהו. ובכן, כששואלים מה זה אלמנטור פרו, (גרסת הפרמיום), יכול להיות שזה נראה, על פניו – די דומה לגרסה החינמית. ועם זאת, מדובר בדרך חדשה לעצב את דפי האתר שלך.

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

מה זה אלמנטור פרו ומה הם חלק מיתרונותיו?

יכול להיות שהסיבה העיקרית לבדוק מה זה אלמנטור פרו, היא אוסף הטמפלטים שהתוסף מגיע איתו. ובכך, לחסוך לא מעט עבודה ומלאכת בניית אתרים. ניתן לטעון ערכת נושא, ובכך להניח את היסודות לאתר החדש שלך. ועל זה, לבצע התאמה אישית כדי ליצור את התוצר המושלם והמדויק עבורך. 

אלו שרוצים לדעת מה זה אלמנטור ישמחו לגלות, כי אלמנטור מגיע עם עורך ויזואלי. כלומר, לא צריך לדעת קוד, ניתן לראות מה קורה על המסך ולעבוד עם מה שרואים. 

אם משלבים את זה עם התבניות המוכנות להפליא, הרי שחלק גדול מהעבודה כבר נעשה, וכל מה שצריך זה לערוך מה שרואים מול העיניים. כאמור, בלי לדעת קוד.

אלו אשר בוחרים לשדרג לאלמנטור פרו, זוכים לגשת למאות ערכות נושא, כלי אתר, דפים שלמים, סקשנים (sections), בלוקים, ערכות נושא כהות ובהירות ורכיבי אתר אחרים. למעשה, כל מה שניתן לדמיין – ניתן להוסיף לאתר. בין אם מדובר בטבלאות תמחור, הודעות שגיאה (404), טפסי הרשמה ודיוור וכן הלאה. צוות המעצבים של אלמנטור (או מישהו אחר בחברה) כבר חשב על הכל. כל שצריך, זה לעשות בזה שימוש.

מה זה אלמנטור - צילום מסך מתוך המערכת

מה זה אלמנטור פרו ומה הוא מעניק בגזרת הווידג'טים?

סיבה נוספת לבדוק מה זה אלמנטור פרו, היא ווידג'טים. הגרסה החינמית מאפשרת גישה למעל ל-30 ווידג'טים בסיסיים וכלליים. מן הסוג הבסיסי שאתר צריך. כותרת, תמונה, כפתור וכו'. 

הסוג הכללי, מאפשר קצת יותר משחק ומגיע עם קרוסלת תמונות, עדויות, בר התקדמות וכן הלאה מושגים מקצועיים שמי שלא מגיע מהתחום לא בהכרח יבין את מהותם. ובכן, אלמנטור פרו מגיע עם 70 ווידג'טים נוספים. 

ווידג'טי פרו (כמו שהם נקראים בלועזית), יכולים לעשות הרבה "שטויות" אחרות, כמו:

  • כותרת שזזה כאנימציה
  • טבלת תמחור
  • טופס
  • פלייליסט וידאו

ואחרים! כך שגם אם הוספנו ערכת נושא מתאימה לנו כמעט בדיוק אך רצינו להוסיף דווקא לוגו לאתר, תיבת חיפוש, כותר לפוסט, תמונה חשובה או "קופסה" שיש בה פרטים על הכותב, ובכן – הווידג'טים מאפשרים לנו לעשות את זה, והרבה יותר. 

כך שאנחנו יכולים לעצב מה שאנחנו רוצים, בקלות ויעילות רבתית. למעשה, ווידג'טים מתאימים גם לאלה מבנינו שרוצים ליצור דפי מכירה באתר שלהם. 

ניתן להכניס בעזרתם:
• מחיר מוצר
• דירוג מוצר
• מידע על מוצר
• אפסלים
• תפריט עגלה

וכן הלאה. אין צורך להתפשר על יצירתיות, דמיון או יישום. כשבודקים מה זה אלמנטור פרו, מגלים שיש לא מעט כלים על מנת ליצור, פחות או יותר, אינסוף אפשרויות.

סיבה נוספת לברר מה זה אלמנטור פרו, היא מיטוב אופן עבודה. במילים פשוטות: ליצור תבניות וקיצורי דרך. בוורדפרס. כלומר, ניתן ליצור דפים "מטומפלטים", או מתובנתים (מלשון תבניות), ובכך פשוט למחזר פריסה עיצובית בכל מיני דפים שונים באתר. 

לדוגמה, לשכפל את אותו בלוק (אולי קריאה לפעולה, אולי פרסומת, אולי הרשמה לדיוור וכן הלאה) – מבלי ליצור אותו מחדש ולקודד אותו לכל דף ופוסט שצריך לאכלס אותו. אך זה לא הגבול. 

ניתן ליצור מאסטר קופי. כלומר, עותק אחד, שחל על כל האתר באשר הוא. וכאשר עורכים אותו, זה פשוט משנה את כל האתר. לא צריך להיכנס לכל דף וחלק באתר ולהחיל את השינוי.

מה זה אלמנטור

מה זה אלמנטור פרו והאם ניתן להתאים אישית את האלמנטים העיצוביים באתר?

סיבה אחרת לבדוק מה זה אלמנטור פרו, היא האפשרות להתאים אישית כל אלמנט בעיצוב. ניתן להשפיע על הנראות של ההדר, הפוטר, הפוסט, העמוד, הארכיון, תוצאות החיפוש, המוצר, ארכיון המוצרים, שגיאת 404 ואחרים. האם יש סיבה נוספת לבדוק מה זה אלמנטור פרו? כמובן. היכולת לעצב טפסים באתר. טפסים, הם אלמנט די בסיסי וחשוב באתר. בין אם מדובר בטופס יצירת קשר, טופס הרשמה, טופס התחברות וכן הלאה. 

לרוב, צריך להוריד תוסף מוורדפרס על מנת ליצור טפסים באתר (הבנוי על וורדפרס). או כמובן ליצור אותו בתצורת קוד כלשהי. עם אלמנטור פרו, אין זה הכרחי. כאמור, ישנם ווידג'טים שמטפלים בזה עבורך. לא משנה אם מדובר בטופס התחברות, או טופס יצירת קשר או סוג אחר.

מה זה אלמנטור פרו ומה ערכו של תוכן דינמי?

מדוע לבדוק מה זה אלמנטור פרו מלבד כל הסיבות שציינו? ובכן, תוכן דינמי שיכול, בין היתר, לחסוך לך זמן התעסקות. שכן, מסורתית, אתרי וורדפרס מורכבים מאלמנטים סטטיים. 

באלמנטור, אנחנו גוררים את הווידג'ט לחלל העריכה הוויזואלי (המרחב בו אנחנו יוצרים את הקסם באופן וויזואלי, בלי לתכנת דבר, בתצורה של גרור ושחרר) – ופשוט מגדירים אילו פרטים צריכים להיות נוכחים בטופס. ואז פשוט שומרים את השינויים, והנה לנו טופס למהדרין. 

אלמנטור פרו מאפשר לנו לתכנת את הווידג'טים הללו כך שיציגו את התוכן הנכון לא משנה כמה פעמים שינינו אותו. כדי להבין מה זה אומר, ניתן לדמיין כפתור. על מנת לחבר אותו לעמוד או חלק אחר באתר, צריך להכניס קישור בשורת הכתובת. 

אך מה יקרה אם נשנה את הקישור בעתיד לבוא?

השינויים הקטנים ביותר שנעשה באתר, יכולים להשפיע על כל אזור אחר שהיה תלוי בנתונים הישנים. במקום לסרוק אחר כל האזורים המושפעים, ולוודא שהכל מתקתק, לזהות היכן יש לינקים שבורים ולעדכנם, תוכן דינמי פותר את הסוגייה ומחבר בין אלמנטים נלחצים (כפתורים לדוגמה) באופן ישיר. 

כדרך "ישויות", לא כדרך לינקים ספציפיים. כך שלעולם לא יהיה לינק שבור, והמבקרים לא יפגשו בעמודי 404. ויותר מזה, לא יהיה צורך להשקיע זמן בתיקונים וסידורים לאחר עדכונים. כך שאם שינינו משהו, הכפתורים מחברים בינם לבין מוקד החיבור שלהם, לא כדרך לינקים אלא כדרך חיבורים שלא ניתן לשבור כדרך שינוי URL. 

שזה כבר יכול לחסוך המון התעסקות למי שרוצה לעקוב אחר זה, לוודא לינקים תקינים בכל רחבי האתר ולמנוע מצב בו גולשים מגיעים אל עמודים שהלינק אליהם כבר לא קיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מלאו פרטים לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

או, חייגו:

הפופולריים ביותר

טוען מאמרים נוספים...

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים