משרות שיווק ללא ניסיון – כן, זה קיים וזה אפשרי

משרות שיווק ללא ניסיון

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

תוכן עניינים

תוכן עניינים

חולמים להשתלב בעולם השיווק אבל אין לכם ניסיון בתחום? לפניכם כל הדרכים להשיג משרות שיווק ללא ניסיון. בשנים האחרונות תחום השיווק הדיגיטלי הפך למבוקש מאוד. יותר ויותר עסקים מבינים את החשיבות של הנוכחות הדיגיטלית להצלחת העסק שלהם, ונעזרים באנשי מקצוע לקידום העסק כמו מעצבי אתרים, בוני אתרים, אנשי תוכן, אנשי קידום אתרים, מנהלי רשתות חברתיות, מנהלי קמפיינים בדיגיטל ועוד.

אם גם אתם חולמים להשתלב בעולם השיווק הדיגיטלי, תשמחו לדעת שגם ללא ניסיון מקצועי קודם ניתן להשיג עבודות רבות בתחום. אם יש לכם השכלה מתאימה, מוסר עבודה גבוה ויכולות ומיומנויות מקצועיות, אין סיבה שלא תשיגו משרה בעולם השיווק. הנה לפניכם כמה דרכים שיעזרו לכם למצוא עבודה ללא ניסיון קודם.

חיפוש משרות שיווק ללא ניסיון בקבוצות פייסבוק 🔍

פייסבוק, הרשת החברתית המצליחה בעולם, היא גם פלטפורמה מצוינת למציאת משרה בתחומכם ללא ניסיון. בפייסבוק ישנן מגוון קבוצות המיועדות לסטודנטים או לבוגרים של קורסי שיווק, הכוללות מודעות דרושים למשרות שונות בתחום השיווק בדיגיטל. חברות רבות המפרסמות את המשרות האלו אינן דורשות ניסיון קודם בתחום, והן בעיקר בוחנות את הרעב שלכם למקצוע, את היכולות ואת הכישורים שלכם.

אתם מוזמנים להיכנס למשל לקבוצה משרות תקשורת, שיווק ואינטרנט ללא ניסיון, משרות הייטק ושיווק ללא ניסיון או דרושים ג'וניור – משרות שיווק ופרסום דיגיטלי לג'וניורים ולחסרי ניסיון.

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

חיפוש משרות שיווק ללא ניסיון בלינקדאין

לינקדאין שהוקמה בשנת 2003, היא רשת חברתית מצליחה המיועדת לחיפוש משרות במגוון רחב של תחומים וליצירת קשרים עסקיים בין המשתמשים שלה. נהוג לחשוב שעיקר המשרות המתפרסמות בלינקדאין הן משרות בתחום ההייטק, אך ניתן למצוא שם גם מודעות דרושים למשרות שיווק. אם החלטתם לנסות ולאתר משרה שכזו בלינקדאין, חשוב מאוד להשקיע בפרופיל האישי שלכם.

הוסיפו פרטים על קורסים שעשיתם ותארים שיש לכם הרלוונטיים לתחום, כתבו בכמה מילים על המיומנויות שלכם ועל היתרונות שאתם יכולים להביא למשרה, כמו יוזמה, יצירתיות ויכולות ניהול. פעמים רבות המשרות בלינקדאין מתפרסמות בשפה האנגלית, אז אם יש לכם אנגלית ברמה גבוהה זה בדיוק המקום בשבילכם לחפש משרות שיווק ללא ניסיון.

משרות שיווק ללא ניסיון - מתוך פייסבוק

קבוצות וואטסאפ של משרות שיווק

אם בעבר תוכנת המסרים המידיים וואטסאפ נועדה בעיקר עבור תקשורת עם חברים ובני משפחה, הרי שכיום ישנן קבוצות וואטסאפ רבות המאפשרות לחפש ולמצוא עבודה בקלות ובמהירות. מגייסים רבים בוחרים לפרסם משרות שיווק ללא ניסיון בקבוצות כמו עבודה ברשת (מהבית) , או קבוצת משרות דרושים בין חברים. היתרון של חיפוש מודעות דרושים בוואטסאפ הוא שניתן לפרסם בקלות מידע על עצמכם ועל המשרה שאתם מחפשים. יתרון נוסף הוא שתוכלו ליצור קשר באופן מידיי עם המגייסים והחברות שמחפשות עובדים.

פנייה יזומה לחברות בתחום השיווק

אחת מתכונות האופי שבדרך כלל כל חברה מעריכה אצל העובדים שלה היא יכולת לקיחת יוזמה. לכן, אל תהססו להגדיל ראש ולפנות בעצמכם לחברות שיווק דיגיטלי. לעיתים קרובות, חברות מעוניינות לרענן את צוות העובדים שלהן, אך מסיבות כאלו ואחרות לא מפרסמות מודעות דרושים. אם תפנו אל אותן חברות, ייתכן שתגלו כי הן מעוניינות לאייש עובדים עבור משרות שיווק התחלתיות. היתרון הגדול בפנייה יזומה, הוא שתצליחו לבלוט מעל מתמודדים אחרים והמעסיקים הפוטנציאליים ישימו לב לקורות החיים שלכם.

הכנת קורות חיים מרשימים למשרות שיווק ללא ניסיון

חשוב לזכור שעל כל משרה בתחום השיווק הדיגיטלי מתמודדים עשרות אם לא מאות אנשים, במיוחד אם מדובר על משרה בתחום השיווק ללא ניסיון. על מנת שהמגייסים יתרשמו כראוי מקורות החיים שלכם ויזמינו אתכם לראיון, יש לדאוג ליצירת קורות חיים מעוצבים ומרשימים. קורות החיים שלכם צריכים להיות רלוונטים למשרה, משום שתוכן שאינו רלוונטי עלול לפגוע בסיכוי ההצלחה שלכם בזימון לראיון.

אל תכניסו תחביבים או כל פרט שאינו מקדם אתכם מבחינה מקצועית. בנוסף לכך, אל תכתבו על ניסיון קודם במשרות שכלל לא קשורות לתחום השיווק כמו מלצרות. במקום זאת, פרטו על הניסיון הקודם שלכם בתחומים קרובים לשיווק, כמו נציגי מכירות. חשוב להקפיד שאורך קורות החיים לא יעלה על עמוד אחד, משום שלמגייסים אין סבלנות לקרוא קורות חיים ארוכים מדי.

הקפידו על פירוט היכולות והכישורים שלכם הרלוונטים למשרת שיווק כמו למשל יצירתיות, אסרטיביות וכישורי כתיבה. אל תשכחו לציין את ההשכלה שלכם הרלוונטית לתחום השיווק, ואם הצטיינתם בלימודים כתבו זאת. כדאי מאוד להשיג ממליצים כמו המרצה שלכם בקורס, ולהוסיף בתחתית קורות החיים את המשפט ״המלצות יינתנו לפי דרישה״.

הכנת מכתב מקדים לקורות החיים

מכיוון שאתם מחפשים משרות שיווק ללא ניסיון, חשוב לכתוב מכתב מקדים לקורות החיים ולציין שעל אף חוסר הניסיון שלכם, אתם לומדים בקלות רבה, שתחום השיווק מאוד מדבר אליכם וכי אתם משוכנעים שתוכלו לתרום רבות לחברה. מומלץ מאוד לא לעשות העתק הדבק של המכתב המקדים, אלא לנסות להתאים את נוסח המכתב בהתאם למשרה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מלאו פרטים לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

או, חייגו:

הפופולריים ביותר

טוען מאמרים נוספים...

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים