קידום נותני שירות – מה היא הדרך הטובה ביותר לקדם אותם?

קידום נותני שירות

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

תוכן עניינים

תוכן עניינים

משחר ההיסטוריה ועד להיום, בני האדם עסקו בשיווק ובקידום. למעשה, כבר מהרגע שהחלה תחרות מסחרית בין אנשים, הצורך לקדם ולשווק את עצמך או את העסק שלך היה קיים. אם בעבר, שיטות הקידום והשיווק היו מורכבות הרבה יותר, ולרוב הן היו עולות גם לא מעט כסף, זאת לדוגמת שיטות השיווק הבאות – פרסום בשלטי חומות, פרסום בטלוויזיה, פרסום בעיתונים, וכיוצא בזאת, אזי שכיום עולם השיווק והפרסום הפכו להיות פשוטים הרבה יותר. 

כיום, קידום נותני שירות זה דבר שמסתכם כמעט בדבר אחד – קידום ברשתות החברתיות ובאינטרנט ככלל. בשורות הקרובות, ריכזנו לכם מידע נוסף על קידום נותני שירות – מה זה קידום נותני שירות, מה היא המטרה שלנו כאשר אנחנו משווקים את עצמו בתור נותני שירות, ומה היא הדרך הטובה ביותר להגדלת קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלנו. קריאה נעימה!

קידום נותני שירות - בתור התחלה, כך השיווק הדיגיטלי השתלט על תחום השיווק והקידום

כמו שציינו בקצרה לפני כן, כיום עולם השיווק, הפרסום, והקידום, שינה את פניו בצורה חד משמעית. כיום, שיווק מתרכז ומתמקד בעיקר בדיגיטל, במנועי החיפוש השונים, וברשתות החברתיות השונות. הסיבה לכך, היא ברורה וגלויה לעין – שכן העולם שלנו כולו הופך להיות דיגיטלי יותר מיום ליום. 

לדוגמה, אם בעבר בן אדם היה צריך לצאת פיזית כדי לעשות קניות, ולרכוש מוצרים לבית, אזי שהיום הוא יכול לעשות את הכל כשהוא לובש פיג'מה, שותה כוס קפה, ויושב בסלון ביתו. לאט אלט, בעלי העסקים השונים וספקי השירות השונים הבינו – אם הלקוחות הפוטנציאליים שלנו נמצאים בסופו של דבר ברחבי האינטרנט, מן הראוי שגם מאמצי השיווק והפרסום שלנו יתבצעו שם. 

כך למעשה, בשנים האחרונות קידום נותני שירות הפך להיות שיטת השיווק והפרסום הרלוונטית ביותר. מושגים לדוגמת – קידום ממומן, קידום אורגני, בניית אתרים, וכיוצא בזאת, הפכו להיות שגורים בפיהם של עסקים רבים, שהלכו ולמדו את התחום עם השנים.

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

קידום נותני שירות - בואו נצא לדרך! מה היא דרך הטובה ביותר להיכנס לעולם השיווק הדיגיטלי כדי לעשות קידום נותני שירות?

לא מעט נותני שירות ובעלי עסקים מעוניינים להיכנס בשנים האחרונות לעולמות השיווק הדיגיטליים, שכן כולם מבינים עם הזמן שהלקוחות הפוטנציאליים שלהם נמצאים בפלטפורמות האלה. חשוב לדעת – קידום נותני שירות בצורה של שיווק דיגיטלי זה לא תחום פשוט בלבד. 

לא מדובר על תחום שמסתכם בסך הכל ב-"העלאה של פוסט מידי פעם לפייסבוק" אלא מדובר על תחום מורכב למדי שכולל תחתיו לא מעט סוגיות, מושגים שונים שצריך להכיר, וכיוצא בזאת. אולם, מה הם הצעדים הראשונים בעולם השיווק הדיגיטלי שאנחנו חייבים להכיר?

קידום נותני שירות - בניית אתרים

הרבה מאוד אנשים כיום, בעיקר בעלי עסקים או נותני שירות שמתחילים את דרכם בעולם השיווק הדיגיטלי, נוטים לדלג על השלב של בניית אתרים. מבחינת אותם האנשים, הם רואים ברשתות החברתיות כלי הרבה יותר אפקטיבי לאיתור של לקוחות פוטנציאליים, כאלה שזקוקים לשירותים השונים או למוצרים שאותם אנשים מנסים למכור. 

אותם אנשים לא טועים – למעשה, הרשתות החברתיות הן אכן יותר אפקטיביות כיום, ויותר אנשים נמצאים בהם, אולם, בניית אתר אינטרנט זה צעד ראשון, כזה שתומך בסופו של דבר בקידום שלנו וקידום נותני שירות ברשתות החברתיות.

הסיבה לכך היא שאתר אינטרנט הוא מוצר שמעיד על אמינות מסוימת בקרבם של לקוחות פוטנציאליים רבים. לעתים קרובות אנשים מבחינים בעסק או בנותן שירות מסוים ברשת חברתית, ועדיין, הם מחפשים אתר אינטרנט שיסייע להם להבין האם מדובר על מוצר או נותן שירות אמינים.

קידום נותני שירות – קידום אורגני אל מול ממומן עבור קידום נותני שירות

לאחר שפתחנו אתר אינטרנט מקצועי, אמין, וחדיש, כעת ניתן לעבור לפרסום ושיווק של השירותים שלנו או של העסק שלנו גם ברשתות החברתיות השונות. כדי להבי יותר טוב את עולם השיווק ברשתות החברתיות, עלינו להכיר ולהבין שני מושגים חשובים מאוד בתחום זה, ואנחנו כמובן מדברים על קידום ממומן אל מול קידום אורגני ברשתות החברתיות השונות. 

אז מה זה למעשה שני המושגים המפחידים האלה? קידום אורגני וקידום ממומן הם שתי שיטות מרכזיות כיום לקידום ולהבאה של העסק שלכם לחשיפה גדולה יותר ברשתות החברתיות (כזכור, חשיפה ברשתות החברתיות מגדילה את הסיכוי לאתר לקוחות פוטנציאליים חדשים עבור העסק שלנו). אז כיצד כל שיטה נבדלת אחת מן השנייה?

קידום נותני שירות – מה זה קידום אורגני, וכיצד הוא יכול לסייע לנו לקדם את השירותים שלנו?

קידום אורגני כשמו הוא – שיטת קידום ברשתות החברתיות שמתבססת אך ורק על המנגנונים הטבעיים של הרשתות החברתיות השונות. למעשה, כחלק משיטה זו אין צורך להוציא כסף על מנת לקדם את העסק שלנו ברשתות החברתיות. 

הקידום האורגני, מתבסס על למידה של המנגנון של אותה הרשת החברתית שאנחנו מעוניינים לקדם, זאת על מנת שנוכל לייצר חשיפה גדולה יותר לפוסטים שלנו – מה שמוביל בסופו של דבר לסיכוי יותר גדול לאיתור של לקוחות פוטנציאליים עסקיים חדשים.

וכיצד למעשה עושים קידום אורגני ברשתות החברתיות? מדובר על סוגיה שונה בין רשת חברתית אחת לבין רשת חברתית שונה. שימו לב – על אף שמדובר על שיטה שלא צורכת הוצאת כספים, על מנת שתוכלו להגיע לקידום אורגני איכותי, אתם עשויים להוציא כספים בדרכים אחרות – למשל להוציא כסף על גרפיקאי, עורך וידיאו, וכיוצא בזאת שיסייעו לכם להכין פוסטים יצירתיים וברמה גבוהה.

קידום נותני שירות – מה זה קידום ממומן, וכיצד הוא יכול לסייע לנו לקדם את השירותים שלנו?

קידום ממומן, כשמו הוא, מתייחס לכל הצעדים שניתן לבצע בתשלום, על מנת שנוכל להגדיל את החשיפה שלנו ברשתות החברתיות השונות, ובשל כך נוכל להגדיל את כמות החשיפה שלנו ואת כמות הלקוחות הפוטנציאליים שאנחנו מאתרים ברשתות החברתיות השונות. 

כל רשת חברתית או מנוע חיפוש, מחזיקים במנגנון משלהם של קידום ממומן, אך לרוב מדובר על עקרונות זהים לחלוטין – אנחנו מגדירים פוסט מסוים שאנחנו רוצים שיגיע בצורה בלתי אורגנית לחשיפה גדולה, ובנוסף, עלינו להגדיל תקציב מסוים שאנחנו מעוניינים להוציא את הקידום הממומן שלנו. 

בהתאם לכך, הפוסט שלנו מקבל חשיפה, כאשר אנחנו משלמים לרוב לפי כניסות לאתר, מעורבות של אנשים בפוסט, וכיוצא בזאת.

קידום נותני שירות – הגעתם עד לכאן ויש לכם כאב ראש? תנו לחברת שיווק צד שלישי לעשות לכם את העבודה

אין ספק שתחום קידום נותני שירות בצורה דיגיטלית הוא תחום מרתק. ובנוסף, אין ספק שמדובר על תחום שכל אחד מאיתנו יכול לעשות בצורה עצמאית לגמרי. אולם, מדובר על תחום מורכב, אשר מכיל כמות גדולה מאוד של מושגים, רשתות חברתיות שונות, ומה לא. 

לעתים קרובות, עצמאיים מחליטים לעשות קידום נותני שירות בצורה עצמאית ברשתות החברתיות, והם מגיעים לא פעם ולא פעמיים למצבים שהפרסום שלהם לא מצליח לממש את הפוטנציאל הטמון בו. חברת שיווק צד שלישי, היא זו שתסייע לך למקסם את השיווק הדיגיטלי שלך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מלאו פרטים לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

או, חייגו:

הפופולריים ביותר

טוען מאמרים נוספים...

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים