מקרה בוחן: קידום מגזין התיירות "בעולם"

מקרה בוחן_ קידום מגזין התיירות _בעולם

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

תוכן עניינים

תוכן עניינים

לפני מספר חודשים, בשיא תקופת הקורונה, פנה אלינו מור, בעלים של מגזין התיירות "בעולם" לצורך קידום אורגני של האתר שלו. בחנו את אופי הפעילות שנעשתה והתרשמנו מאוד מאיכות וכמות התכנים שנכתבו במסגרת הבלוג במהלך השנים האחרונות. מור לא היה זקוק לנו לכתיבת תוכן ויראלי, הוא הרי כותב תוכן במקצועו כבר שנים רבות, הוא היה זקוק ליד מכוונת בכל הנוגע לביטויי המפתח בהם כדאי להתמקד בכדי להתקדם בתוצאות החיפוש של גוגל.

במאמר הבא נעסוק בפעילות האתר, באתגרים, האסטרטגיה שליוותה אותנו ושובר השיוויון מול המתחרים החזקים. זהו חיזוק נוסף לגישה אותה אנו ב-Digital Solutions מאמצים – להמשיך ולשווק דווקא בתקופת הקורונה, לנצל את העדר הפעילות העסקית למינוף השיווק הדיגיטלי.

עוד קצת על "בעולם" 🌎

לפני שנתחיל, נספר כי מור הקים את האתר מאפס ועד לא מזמן כתב את כל התכנים בעצמו, כאשר לאחרונה החל לשתף פעולה עם מטיילים מרחבי העולם שמבקשים להתארח אצלו בבלוג עם כתיבה חופשית על יעדים אטרקטיביים.

מטרת הבלוג היא לתת ערך מוסף למתעניינים בתיירות ביעדים ברחבי העולם באמצעות תכנים ממוקדים ועיסוק בסוגיות שלא מקבלות תשומת לב מספקת.

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

האתגרים במהלך קמפיין הקידום האורגני

תחום התיירות הוא סופר תחרותי ומאלץ את מקדמי האתרים לחשוב מחוץ לקופסא ולהיות אקסטרה יצירתיים בכל הנוגע לאסטרטגיית הקידום ולביטויי המפתח הנבחרים.

האתגר המרכזי הוא התחרות, לא רק בשל ריבוי התכנים הנוגעים לתחום התיירות אלא משום שמדובר בדרך כלל באתרים חזקים, חלקם נישתיים וחלקם לקוחים מתוך אתרי חדשות המשיגים טראפיק יומי שנמדד במיליונים.

על כל ביטוי ובכל נושא כבר נכתבו עשרות רבות של תכנים, קשה מאוד לבלוט בתוצאות החיפוש וגם לעניין מספיק את המבקרים כך שימשיכו לגלוש באתר, יגדילו את זמן השהייה הממוצע ויצמצמו את אחוז הנטישה.

אסטרטגיית הקידום שנבחרה

אז מה עושים? מלבד הבחירה הצפויה בביטויי זנב ארוך, נדרש מחקר מילות מפתח מקיף שדורש עיכוב על כל ביטוי ובירור התחרות הנוכחית והצפויה.

העדיפות הברורה היא לבחור ביטויים בהם קיימים תכנים לא עדכניים (לא פורסמו בשנים האחרונות) ולקבל מגוגל עדיפות בשל "טריות".

מכיוון שמור שם דגש משמעותי על כתיבת תכנים ויראליים ומעניינים הוא פחות התמקד בנושא הקידום, כלומר לא בחר מילת מפתח אחת או שתיים לעמוד ושילב אותן בטקסט בצורה בולטת ביחס לשאר הביטויים.

יצרנו תכנית עבודה משותפת ושילבנו כוחות בכדי לתעדף נכון את משימות האופטימיזציה.

"Digital Solutions" ו"בעולם" ממשיכים בשדרוג תכנים קיימים ועיבוי המלל לרמה של 700 מילים ומעלה לרוב המאמרים, שכן מדובר באחד הפרמטרים המרכזיים בעולם קידום האתרים.

שובר השוויון של "בעולם"

במקרה של אתר "בעולם", מור הגיע אלינו עם עמוד פייסבוק מתוחזק עם קרוב ל-13 אלף עוקבים! נעזרנו בכוח הסושיאל האדיר שצבר העמוד והפצנו תכנים ספציפיים בהם התמקדנו כך שנוכל לנתב טראפיק רב לעמודים הנכונים.

בנוסף, החיבור בין עמוד הפייסבוק לאתר הוביל לאלפי שיתופים של מאמרים בפייסבוק. גוגל מזהה ומעריך באז תקשורתי שנוצר באתר תגמל בהתאם, במיקומים גבוהים כמובן.

בנוסף, מור הקפיד לתחזק גם בשנת הקורונה המקוללת את קהילת הפייסבוק שהקים סביב נושא התיירות.

חשוב לזכור כי על מנת להצליח בקמפיין שיווק באינטרנט לעסקים יש לספק תשומת לב רבה לבידול עסקי אל מול המתחרים.

"את בעולם הקמתי בשנת 2017, מתוך אהבה עזה לתחום התיירות. תמיד ידעתי שהפוטנציאל בבלוג תיירות מוצלח הוא עצום, אבל לא משנה כמה ניסיתי, לא הצלחתי להביא את הבלוג לקדמת הבמה. עד שיצרתי קשר עם חברת Digital Solutions, שעזרה לי ולאתר בעולם לממש את הפוטנציאל ולהפוך לאחד מבלוגי התיירות המובילים בישראל כיום."

מור, מייסד אתר "בעולם"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מלאו פרטים לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

או, חייגו:

הפופולריים ביותר

טוען מאמרים נוספים...

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים