קידום אתרים לעורכי דין – האותיות הקטנות שכדאי להכיר

קידום אתרים לעורכי דין – האותיות הקטנות שכדאי להכיר

עריכת דין הוא מקצועי תחרותי ולכן המפתח להצלחה הוא קידום האתר. לפניכם כל מה שצריכים לשים לב אליו כאשר מבצעים קידום אתרים לעורכי דין.

הידעתם? נכון לשנת 2018, בישראל ישנם לא פחות מ-80,197 עורכי דין. אין ספק שמדובר בתחום תחרותי מאוד, ולכן כדי לנצח את המתחרים עורכי דין חייבים נוכחות חזקה בדיגיטל.

נכון, הקרב על המיקום בעמודים הראשונים בגוגל הוא לא פשוט כלל במיוחד עבור עורכי דין, אך בעזרת סבלנות והקפדה על כללי קידום נכונים, ניתן לשפר את המיקום של האתר ולהוביל אותו למיקומים גבוהים יותר במנוע החיפוש.

אז הנה לפניכם כמה דברים שחשוב לשים לב אליהם כאשר מבצעים קידום אתרים לעורכי דין.

תקינות משפטית

ממש כמו שעורכי דין אמורים לראות את החוק כנר לרגליהם, גם קידום אתרים לעו"ד צריך להתבצע בהתאם לחוק.

כך למשל, מבחינת זכויות יוצרים יש להימנע מהעתקת מאמרים משפטיים מאתרים אחרים, או מגניבת מידע אודות עורך הדין הלקוח מאתר של עורך דין אחר. מדובר בעבירה על החוק, ועורך דין על אחת וכמה חייב להימנע מכך.

מעבר לזה, גוגל מעניש אתרים שהתוכן שלהם מועתק ואינו מקורי. כאשר מנוע החיפוש סורק אתרים שונים ומבחין בהעתקה, הוא מעניש את האתר המעתיק, דוחק אותו לתחתית תוצאות החיפוש ולעיתים אף מעלים אותו מהתוצאות. לכן, חשוב להקפיד על תוכן מקורי ולהימנע מגניבת זכויות יוצרים.

לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית:

קידום אתרים לעורכי דין צריך לתת דגש על מילות מפתח

אחד הכלים היעילים ביותר של קידום עורכי דין בגוגל, הוא הטמעת מילות מפתח הרלוונטיות ביותר לתחום העיסוק של העורך דין.

יש להתמקד בביטויי זנב ארוך – אלו מילות מפתח המכילות לפחות 2 מילים. ביטויי זנב ארוך מאפשרים ליצור קידום ממוקד יותר, כמו תחום ההתמחות (למשל עורך דין לענייני נדל״ן), אזור גיאוגרפי (למשל עורך דין בירושלים), או שילוב של השניים (למשל עורך דין לענייני נדל״ן בירושלים).

ככל שביטויי זנב ארוך הם בעלי נפח חיפוש נמוך יותר, כך ישנה פחות תחרויות על אותו ביטוי והקידום יהיה מהיר יותר.

קידום אתרים לעורכי דין

קידום אתרים לעורכי דין צריך לפנות למגוון רחב של קהלים

רבים זקוקים לשירותיו של עורך דין במהלך החיים, צעירים ומבוגרים כאחד. לכן, כאשר אתם מבצעים קידום לעו"ד כדאי לפנות גם לקהל הצעיר וגם לקהל המבוגר.

לצד קידום אתר האינטרנט הפונה בעיקר לקהל מבוגר, מומלץ לקדם את משרד עורך הדין גם ברשתות חברתיות המיועדות לקהל צעיר יותר, כמו פייסבוק, לינקדאין וטוויטר.

חשוב להשקיע בניהול עמוד עסקי של עורך דין, על מנת להגדיל כמה שיותר את החשיפה לעמוד ולאתר האינטרנט של העו״ד.

בעמוד הפייסבוק ניתן להתייחסו לסוגיות משפטיות, לקדם מאמרים מקוריים שפורסמו באתר, להעלות סקרים, לפרסם פוסטים על נצחונות של המשרד ועוד. אם תרצו להגדיל את החשיפה של עמוד הפייסבוק, ניתן לקדם את הפוסטים באמצעות קידום ממומן ברשתות החברתיות.

כתיבת מאמרים

גוגל מעדיף לקדם אתרים המספקים תוכן מקורי, מעניין ואיכותי. לכן, כאשר מבצעים קידום אתרים לעורכי דין חייבים לשלב בבלוג האתר גם מאמרים מקצועיים.

מאמרים אלו צריכים לעסוק בסוגיות משפטיות מעניינות הקשורות לתחום העיסוק של עורך הדין. ההמלצה היא לכתוב מאמרים בנושאים שמרבית האנשים נוהגים לחפש, וניתן גם לשלב מאמרים שעוסקים בנושאים אקטואליים וחדשותיים, כמו למשל ההשלכות המשפטיות של נגיף הקורונה.

ככל שתשלבו מאמרים מעניינים ומקוריים באתר, כך גוגל יראה בעורך דין אותו אתם מקדמים כמומחה בתחום ויציג את האתר שלו בראש תוצאות מנוע החיפוש.

קחו בחשבון שלרוב לעורכי דין אין פנאי לעסוק בכתיבת מאמרים.

לכן, ניתן להיעזר בשירותים של כותבי תוכן מקצועיים שיכתבו עבורכם את המאמרים. עדיף לבחור בכותבים המנוסים בכתיבת מאמרים משפטיים או בכותבים שיש להם רקע משפטי (כמו למשל, תואר במשפטים). כך תוכלו להבטיח שהאתר יהיה עשיר בתוכן טוב שיעניין את הגולשים.

שדרוג חווית המשתמש

גם אם יש לכם באתר תוכן מקורי ואיכותי, הגולשים עלולים לנטוש אותו אם הניווט בו יהיה מסורבל, העיצוב לא יהיה מותאם לנייד ומהירות הדפים תהיה איטית במיוחד. זאת הסיבה שכאשר מבצעים קידום אתרים לעורכי דין, חייבים להשקיע בחווית המשתמש.

במסגרת קידום האתר, מקדם האתרים מבצע אופטימיזציה לאתר שלכם הכוללת בין היתר הפיכת אתר לרספונסיבי (responsive). כשכמעט מחצית מתנועת האינטרנט מגיעה מהטלפונים הניידים שלנו, חשוב מאוד שאתר האינטרנט שלכם יהיה מותאם למובייל.

אתר רספונסיבי זהו אתר שבו תצוגת המסך מותאמת לגדלי המסכים השונים כמו טלפונים חכמים, טאבלטים, מחשבים ניידים ומחשבים נייחים. הניווט באתר שכזה הוא נוח מאוד, אין צורך לעשות "זום אין" כדי להגדיל את המסך, וכל אלמנט מופיע במקומו.

מעבר להפיכת האתר לרספונסיבי, מקדם האתרים ישפר את מהירות הדפים. מחקרים מצאו כי כאשר גולשים נכנסים לאתר אינטרנט שזמן הטעינה שלו נמשך יותר מ-3 שניות, הם מעדיפים לנטוש אותו ולעבור לאתר אחר.

באמצעות הפיכת האתר שלכם למהיר יותר, תוכלו להעניק חווית משתמש טובה יותר לגולשים שלכם וכך לעודד אותם להישאר באתר ואף לחזור אליו.

השגת קישורים חיצוניים

היבט נוסף וחשוב מאוד בתהליך קידום אתרים לעורכי דין, הוא השגת קישורים חיצוניים. הכוונה בכך היא שאתרים אחרים מכניסים קישורים המובילים לאתר שלכם.

ככל שיש לאתר יותר קישורים חיצוניים, כך הוא נתפס בגוגל כבר סמכא ומדורג במיקומים הראשונים.

יש דרכים רבות להשיג קישורים חיצונים, כמו למשל לפנות לפורטלים משפטיים ולהשיג קישור לאתר שלכם בתשלום, לכתוב מאמר מקצועי באתרים מובילים כמו וואלה או ynet עם קישור לאתר שלכם, או לבצע החלפת קישורים עם אתרים של עורכי דין שאינם המתחרים הישירים שלכם.

קידום אתרים לעורכי דין באמצעות קישורים

כמה זמן לוקח לקדם אתר בקידום אורגני?

תהליך קידום אתרים אורגני הוא ממושך ודורש סבלנות רבה, במיוחד אם מדובר בקידום אתרים לעורכי דין.

כאמור, התחרות בתחום הזה גבוהה, ולכן מקדם האתרים צריך לעבוד קשה כדי שתגיעו לעמודים הראשונים בגוגל. לרוב ייקח כמה חודשים עד שתראו תוצאות. גם אז, כאשר תשפרו את המיקום שלכם בגוגל, אסור לכם לנוח על זרי הדפנה.

ישנם אתרים שמזניחים את הקידום האורגני אחרי שהוא הצליח, מפסיקים להעלות מאמרים ולהשיג קישורים חיצוניים. אז אותם אתרים מוצאים את עצמם נדחקים אחורה, כשאתרים מתחרים כובשים את המקומות הראשונים.

לכן, צריך תמיד להמשיך ולהשקיע בקידום אתרים אורגני כדי להישאר בטופ. מהסיבה הזאת, מומלץ להשקיע גם קידום ממומן בגוגל.

קידום אתרים לעורכי דין צריך לשלב גם קידום ממומן בגוגל

אם אתם רוצים להגיע לתוצאות מהירות ומיידיות, ניתן לקדם את האתר באמצעות קידום ממומן בגוגל. קידום זה כולל מודעות בתשלום המופיעות בראש תוצאות החיפוש בהתאם למילות המפתח שהגדרתם.

ניתן לבחור מה התקציב שברצונכם להשקיע בקידום הממומן ולעקוב בזמן אמת אחר הישגי הקידום. לפי תוצאות הקמפיין, תוכלו להחליט האם להמשיך את הקמפיין הממומן, להחליף את מילות המפתח או נוסח המודעה או לעצור את הקידום.

כך לדוגמה, תוכלו לנסח מודעה כזאת: "משרדנו מתמחה ברשלנות רפואית ובעל ניסיון של 20 שנים בתחום. מאחורינו שורה של לקוחות מרוצים. כנסו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא עלות". על המודעה להוביל לדף נחיתה – זהו מעין אתר קטן שהמטרה שלו היא לשווק את העסק שלכם.

הדף אמור לייצר אינטראקציה מהירה עם הלקוח, להציג בפניו בקצרה את תחומי ההתמחות שלכם, השירותים שאתם מציעים ואת היתרונות שלכם.

עליכם לפנות לקהל היעד ולנסות לדבר ל"כאב" שלכם. להסביר כיצד אתם יכולים לפתור אותו, מה הבידול שלכם מול המתחרים ומדוע כדאי להם לפנות דווקא אליכם. לאחר מכן, עליכם להניע את הגולשים לפעולה – השארת פרטים לצורך יצירת קשר.

ישנם עסקים שמיוצרים מודעה ממומנת בגוגל המובילה לאתר האינטרנט שלהם ולא לדף נחיתה. זוהי טעות מכיוון שבאתר האינטרנט יש מגוון רחב של תכנים ואפשרויות ניווט, וכאשר הגולש נכנס לאתר הוא עלול ללכת לאיבוד.

סביר להניח שגולש שהגיע דרך מודעה בגוגל רוצה למצוא מיד מענה לבעיה שלו. לכן, עליכם להקל עליו ולבנות דף נחיתה פשוט יחסית, תמציתי וממוקד. חשוב מאוד ליצור רושם ראשוני חיובי באמצעות עיצוב נעים לעין, וללא גרפיקה עמוסה וצבעוניות עזה מדי.

עבור עסקים ובמיוחד לצורך קידום אתרים לעורכי דין, מומלץ לשלב את הקידום הממומן בגוגל יחד עם קידום אורגני וכך להשיג תוצאות טובות לטווח ארוך. שיהיה לכם בהצלחה!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

השארת פרטים:

השאירו פרטים
צרו איתנו קשר
שיווק באינטרנט לעסקים - תכנית עסקית מותאמת אישית | שיווק באינטרנט לעסקים - מיקוד פעילות לקהל היעד | Digital Solutions
השאירו פרטים
שיווק באינטרנט לעסקים - תכנית עסקית מותאמת אישית | שיווק באינטרנט לעסקים - מיקוד פעילות לקהל היעד | Digital Solutions
צרו איתנו קשר