קידום ברשתות חברתיות

פעילות רלוונטית ועקבית ברשתות החברתיות תחשוף אותך ואת העסק שלך לכמות בלתי נתפסת של גולשים שיכולים ברגע להפוך לקהל היעד שלך. קידום בסושיאל מצריך הבנה מלאה של צרכי קהל היעד וגיבוש אסטרטגיית תוכן תואמת.

שימוש נכון בפלטפורמות השונות, בעיקר באינסטגרם ובפייסבוק הנמצאות מעל כולן, יוביל אתכם ליצירת מערכת יחסים עם כל גולש וגולשת. נבנה אמון, נייצר עניין ואטרקטיביות ונהפוך לדבר הראשון איתו הם פותחים את העיניים בבוקר והדבר האחרון איתו הולכים לישון. קמפיין קידום ברשתות חברתיות כולל הרבה מעבר להתעסקות ללייק ובעוקב.

תראה לי את האינסטגרם שלך ואומר לך מי אתה

ברוב התחומים בימינו, האינסטגרם מכתיב את הרושם הראשוני שמתקבל מהעסק שלך ונחשב לחלק בלתי נפרד מקמפיין קידום ברשתות חברתיות. אם לא תראו פעילות, מיתוג וגיוון אתם כמעט ולא קיימים, בטח ביחס לשוק המוצף.

קידום ברשתות חברתיות מגדיל מכירות באופן עקיף

גם מבלי ליצור ולתחזק קמפיין ממומן, אפשר להעריך באופן כמעט מדויק כמה לקוחות השגתם בפועל באמצעות הנוכחות שלכם באינסטגרם ובכלל איך השפיע עליכם קמפיין הקידום בסושיאל.

פרופיל עסקי מספק נתונים ומגמות שמסייעות לנו להשתפר ולהבין איפה אנחנו עומדים ביחס לציפיות ולתקציב שלנו.

הידעת?
השארת פרטים מומלצת עבור העסק שלך!

מה כולל קמפיין קידום ברשתות חברתיות?

1. מיתוג פרופיל

נראות העמוד הראשי, דפי אודות ובכלל, כל מה שמייצר את הרושם הראשוני שמתקבל תוך שניות ספורות. זהו הבסיס של קידום בפלטפורמות וברשתות חברתיות ויש לו חלק מכריע לגבי המשך היחסים עם כל גולש וגולשת.

  • בחירה / שינוי של שם משתמש להופעה מוגברת בחיפוש של הפלטפורמה
  • התאמת תמונות ללא חיתוכים חובבניים
  • בחירת טקסט רלוונטי וממוקד לאזורי "אודות"
  • קישורים לנכסים רלוונטיים נוספים

2. אוטומציה ו"שירות לקוחות"

כל פלטפורמה והחלק שלה בתפקיד שירות לקוחות דיגיטלי. בפייסבוק למשל קיימת אופציה של שאלות מובנות ותשובות אוטומטיות בהתאם.

חשוב לוודא הגדרות נוספות במכשירים שבבעלות המקדם על מנת לא לפספס אף התראה, שיכולה להיות שווה הרבה מאוד כסף עבור הלקוח.

הכל חייב לקרות מהר, כאן ועכשיו, אחרת הגולשים יפנו למתחרה ויסגרו עסקה שיכלה להכניס לכם כסף רב.

3. תחזוקה שוטפת

פרסום פוסטים וסטורים, הוספת כיתובים והאשטגים, טיפול בתכנים קודמים (שעדיין מוצגים בדף), מענה לגולשים, מעקב אחר קהלי יעד רלוונטיים ועוד. חשוב להציג את פעילות הדף העסקי תוך גיוון בתכנים ובסוגי הפוסטים: חדשותיים, מאחורי הקלעים, בידור וכו'.

תדירות פרסום הפוסטים משתנה בין תחומים וקהלי יעד אך ההמלצה היא ל 3-5 פרסומים שבועיים, ניתן לגוון כמובן בין פוסטים בפיד לסטוריז.

4. ניתוח נתונים

קידום ברשתות חברתיות נמדד במספרים, בין אם מדובר בעוקבים, לייקים או אינטראקציות. נצטרך לאסוף נתונים הנוגעים לחשיפות ואינטראקציות עם העמוד, לנתח אותם ולהסיק מסקנות להמשך בכדי להשתפר ולהשיג ביצועים טובים יותר.

ניתן לשפר ביצועים באמצעות פרסום בשעות עם חשיפה מוגברת, שימוש בהאשטגים ממירים שמובילים גולשים רבים לפוסטים באתר.

ניהול פרופיל חברה ב-Linkedin

ניהול עמוד Facebook

הידעת?
השארת פרטים תפתור לך את הבעיות!

מהי הרשת החברתית המצליחה ביותר בעולם?

לפי הנתונים, הרשת החברתית הפופולרית ביותר בעולם היא פייסבוק. הרשת החברתית שהוקמה בשנת 2004 על ידי מארק צוקרברג, מתגאה ביותר מ-2.8 מיליון משתמשים בחודש. על פי המדד החברתי Sprout XV: Empower & Elevate, פייסבוק היא גם הפלטפורמה המבוקשת ביותר עבור משווקים וצרכנים – 89% מהמשווקים משתמשים בפלטפורמה לקידום הלקוחות שלהם, ו-83% מהצרכנים משתמשים בה כדי לקבל מידע על שירותים ומוצרים.

נכון לינואר 2019, בישראל רשומים בפייסבוק 6.6 מיליון משתמשים. בשל הפופולריות הרבה של הרשת החברתית הזאת, אין ספק כי קידום ברשתות חברתיות אינו יכול להיות שלם ללא קידום בפייסבוק.

מהו הזמן הטוב ביותר לפרסום פוסטים לצורך קידום ברשתות חברתיות?

הזמן הטוב ביותר לפרסום פוסטים ברשתות החברתיות תלוי בגורמים רבים, כמו למשל: סוג הפלטפורמה (פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, לינקדאין או טוויטר), תחום העסק שלכם והמאפיינים הדמוגרפים של קהל היעד (כמו מין, גיל, מקצוע, מיקום ותחומי עניין). כך לדוגמה, המומלץ לפרסם פוסטים בפייסבוק הוא משעות אחר הצהריים ועד אחת בלילה, בימי חול.

לעומת זאת, ברשת החברתית לינקדאין הזמן המומלץ לפרסום פוסטים הוא דווקא בין השעות 07:00-8:30 בבוקר ובין השעות 17:00-18:00 אחרי צהריים בימים שלישי, רביעי וחמישי. כחברה המנוסה בתחום השיווק הדיגיטלי הכולל קידום ברשתות חברתיות, אנו נערוך מחקר שוק, מחקר מתחרים וקהל יעד. כך נוכל לגלות מהו הזמן האידאלי ביותר לפרסום פוסטים שיקדמו את העסק שלכם.

מתי הכי נכון לפרסם? קידום ברשתות חברתיות

כיצד ניתן להתחיל תהליך קידום ברשתות חברתיות?

לפני שמתחילים לפרסם פוסטים, חשוב מאוד להבין מהן המטרות ומהם היעדים שלכם. לאחר מכן יש להבין מיהו קהל היעד שלכם, ובהתאם לכך לבנות אסטרטגיית קידום ברשתות חברתיות. אנו נבנה עבור העסק שלכם את האסטרטגיה המתאימה ביותר, שתתאים לקהל היעד שלכם, ולמטרות וליעדים שאתם רוצים להשיג באמצעות הקידום.

כיצד ניתן להשיג יותר עוקבים בדפים העסקים שלי?

הגדלת כמות העוקבים בדפי הרשתות החברתיות שלכם, תלויה בתכנון, אסטרטגיית שיווק מדויקת, פרסום התוכן המתאים ומיקוד לקהל היעד הנכון. באמצעות שילוב של קידום אורגני וקידום ממומן ברשתות חברתיות, ניתן להגדיל את קהל העוקבים שלכם ובהתאם לכך את כמות הלקוחות הפוטנציאלים ואת ההכנסות.

קידום ברשתות חברתיות - צוברים עוקבים ולייקים

אילו סוגי תכנים עליי לפרסם ברשתות החברתיות?

עליכם לפרסם פוסטים, תכנים ותמונות שיעניינו את קהל היעד ואת הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. שירגשו אותם, יעשירו את הידע שלהם, ישעשעו אותם ויעניקו להם ערך מוסף. ההשקעה בתוכן היא חשובה מאין כמוה ומורכבת, לכן מומלץ להיעזר בחברת שיווק דיגיטלי שיש לה ניסיון רב בקידום ברשתות החברתיות. אנו ב-Digital Solutions נשמח להציע לכם שירותי כתיבת תוכן לרשתות החברתיות שירים את העסק שלכם לגבהים.

למה חשוב לשים לב כאשר בוחרים בחברת קידום ברשתות החברתיות?

חשוב מאוד לבדוק מהו הניסיון של איש השיווק הדיגיטלי והאם הוא מנוסה בקידום ממומן וקידום אורגני ברשתות החברתיות. בקשו לראות את תיק העבודות שלו וכך תוכלו לגלות האם יש לו ניסיון בקידום עסקים מהענף והתחום שלכם. בנוסף לכך, חשוב לבדוק מה הידע שלו והאם הוא בקיא בטרנדים האחרונים בתחום. אנשי שיווק ברשתות חברתיות חייבים להיות בעלי כישורי הקשבה, יכולת לפתור בעיות ולהעניק לכם שירות טוב ויחס אישי.

יש לבדוק מהי רמת הזמינות שלהם, האם ניתן לפנות אליהם באמצעות פלטפורמות שונות (כמו טלפון, וואטסאטפ או מייל), ומה בדיוק כוללת הצעת המחיר שלהם. כמו כן, אנשי שיווק דיגיטלי צריכים להבין בתוכן, לדעת כיצד לנתח ולקרוא נתונים, לבנות אסטרטגיות שיווק המותאמת באופן אישי לכל לקוח ולקוח.

זמן שאלות קידום ברשתות חברתיות

בטח תהיתם...

השארת פרטים: