שיווק בלינקדאין – הרשת החברתית האידיאלית לעסק שלך

שיווק בלינקדאין לפרסום עסקי

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

תוכן עניינים

תוכן עניינים

רוב הישראלים היו סקפטיים בכל הנוגע לערוצי שיווק בלינקדאין עד לפני כמה שנים. משהו התרחש והפלטפורמה ה"יוקרתית" הפכה לרשת חברתית לכל דבר, עם דגש מסוים על עסקים. הגשת מועמדות ובחינה של מתמודדים למשרות נחשקות, שיתופי פעולה בדמות בארטרים, צריכת שירותים ועוד, ללינקדאין יש לא מעט להציע, והגיע הזמן שיתחילו להסתכל עליה.

התחל ביצירת פרופיל אותנטי

פרופיל הלינקדאין שלך חיוני לצורך יצירת הרושם הראשוני החיובי שאתה רוצה ליצור ברשת חברתית מלאת הזדמנויות והצעות עבודה כמו הלינקדאין. שיווק בלינקדאין מתחיל ביצירת הפרופיל האישי או הדף העסקי שלך. תמונת הפרופיל צריכה להיות מקצועית ומושכת, היא צריכה לשקך את האישיות שלך בצורה האותנטית ביותר, לכן צילום פנים באיכות גבוהה עם הבעה ידידותית לא יזיקו בתור התחלה…

לאחר מכן, משפט קצר וקולע לצד התמונה המתאר את המומחיות שלך או את מטרת העסק שלך. כדאי להשתמש פה במילות מפתח רלוונטיות לתחום שלך על מנת שמנועי החיפוש יזהו את הרלוונטיות של הפרופיל שלך והוא יוכל להופיע גם בדפי תוצאות החיפוש בחיפושים רלוונטיים.

פה מגיע החלק המעניין יותר. הפרופיל צריך לכלול תיאור מפורט יותר של הניסיון שלך, ההישגים המקצועיים והצעת הערך הייחודית שאתה מביא איתך למקצוע. כדאי לשלב אלמנטים סיפוריים על מנת שהתיאור אודותייך יהיה מעניין יותר ומושך. בסופו של דבר אנשים נוטים לזכור טוב יותר סיפורים אשר עוררו בהם רגשות.

לבסוף, כדאי לצרף תיק עבודות או קישורים לתוכן רלוונטי על מנת לספק הקשר בהיר יותר ומוחשי של העבודה שלך והמקצועיות שאתה מביא איתך. שיווק בלינקדאין מתחיל ביצירת פרופיל אותנטי, בהיר ומעניין המשקף את כל האלמנטים הבסיסיים שעברנו עליהם בפסקה זו.

שיווק בלינקדאין - מה זה כולל?

לינקדאין מזכירה לי את הבחורה המרשימה שנמצאת על הבר, כאשר רבים חוששים מלגשת אליה, שמא הם לא מתאימים לרמתה. "למה אני צריך את זה?" "היא מיועדת רק להייטקיסטים" "הפלטפורמה בכלל לא תפסה בארץ", כמה טעויות במשפט אחד. דברים השתנו, הפרסום בלינקדאין הפך לפעולה משלימה לניהול רשתות חברתיות סטנדרטיות כמו פייסבוק ואינסטגרם.

שיווק בלינקדאין כולל מיתוג פרופיל אישי ו/או עמוד חברה עסקי, ניהול קבוצות וקהילות, פרסום משרות, מציאת תכנים ספציפיים ועוד.

קשה להסביר זאת במילים אך לינקדאין בהחלט מספקת משהו שפלטפורמות אחרות לא יכולות לספק, משהו בחוויית המשתמש, היכולת למצוא בעלי תפקידים ספציפיים שיועילו עבורכם, אולי זו בכלל היכולת לחשוף את הרזומה שלכם ולהסתובב כמו טווס גאוותן ברחבי הפלטפורמה?

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

התוכן הוא המלך - במיוחד בלינקדאין

האופי העסקי והמקצועי של לינקדאין מביא איתו ערך מוסף שאין לאף פלטפורמה אחרת. זירה המאגדת אנשים אינטלקטואלים אשר יוצרים תכנים מרתקים. אותם אנשים כמובן הם גם הגולשים בלינקדאין. לכן, גם האופי של שיווק בלינקדאין צריך להיות כרוך בתוכן איכותי מאוד. הדרך הטובה ביותר לתפיסת תשומת ליבם של גולשים לצורך שיווק בלינקדאין היא באמצעות מאמרים הכוללים סיפורים מעוררי השראה או סיפורים אישיים. גם הסיפור האישי שלכם עשוי לשווק אתכם מדהים בפלטפורמה הזו.

לספר ציוני דרך בקריירה שלכם, חוויה שעברתם בעבודה ממש לאחרונה או כל דבר מקצועי אחר שמיועד בדיוק לקהל המתאים לכם. אז… אם החלטתם לפתוח פרופיל אישי בלינקדאין כדאי שתיצרו אחד גם עבור העסק/החברה שלכם כדי להפריד ביניהם.

היופי בשיווק בלינקדאין הוא שסוגים שונים של תוכן משרתים מטרות שונות ומתפקדים היטב בפלטפורמה המגוונת הזו. זה יכול להיות פוסטים קצרים, מאמרים מעמיקים ואפילו סרטונים או גרפים המציגים נתונים סטיסטיים. מאמרים מאפשרים לך להציג את התובנות שלך והמומחיות שלך. מאמר כתוב היטב יכול להביא לידי ביטוי את הצעת הערך הייחודית שלך ואת הניסיון בנישה בתחום העיסוק שלך למקום שיהיה מוערך על ידי אחרים.

לסרטונים יש את הכוח למשוך את הצופים מבחינה ויזואלית. לכן ניתן להשתמש בהם בשיווק בלינקדאין על מנת לספר סיפורים מעניינים, או להדגים את המוצרים\שירותים של העסק. הלינקדאין ידוע כפלטפורמה לאנשים שלא מפחדים ממספרים, לכן ניתן לנצל את השיווק בלינקדאין לצורך הפגנת ידע סטטיסטי מורכב יותר בצורת גרפים או סטטיסטיקות.

הורסטיליות של התוכן בשיווק בלינקדאין עלולה להיות מבלבלת ומטעה. ניתן לעשות הכל מהכל אבל בעצם חשוב בעיקר להבין למי אנחנו מדברים כדי לדעת להתאים את אסטרטגיית התוכן שלנו כך שמאמצי השיווק יישאו פרי. לכן, חשוב להבין את ההעדפות, תחומי העניין ונקודות הכאב של קהל היעד אליו אנחנו פונים. התאם את התוכן ודבר את הצרכים והאתגרים של קהל היעד שלך.

על מנת לשמור על מעורבות הקהל חשוב לשמור על עקביות, עקביות היא מילת מפתח בשיווק בלינקדאין לכן כדאי לקבוע לוח זמנים לפרסום של תוכן ולדאוג לגוון בפורמטי התוכן כדי לא לשעמם… אספקת תוכן קבוע איכותי ורלוונטי תשמור על הקהל שלך עירני וסקרן למה שיש לך להגיד.

גם פרופיל אישי וגם פרופיל עסקי

ושוב נציין ונדגיש שחשוב להפריד בין הפרופיל העסקי לפרופיל האישי בהגדרות שלהם עבור שיווק בלינקדאין. דרך הפרופיל האישי שלכם תוכלו לפרסם מאמרים אישיים כמומחים בענף שלכם, לתקשר עם אנשים אחרים בלינקדאין השייכים לתחום המקצועי שלכם ולהגיב בפוסטים ובמאמרים אחרים את דעתכם האישית.

ההפרדה ביניהם, ביצירת אינטראקציה בעיקר באמצעות הפרופיל האישי, יקלו עליכם משמעותית ביצירת קשרים וחברים חדשים בפלטפורמה, לכל מטרה שהיא. בדף החברה רצוי לפרסם דברים שנוגעים אך ורק לחברה עצמה. ולכן, גם את הפעלת ואופי הפעילות הרשמי שלה ניתן להקצות למישהו שמכיר היטב את החברה או לחברת קידום ושיווק שתדאג לתפעל את העמוד העסקי כחלק מהאסטרטגיה השיווקית.

שיווק בלינקדאין-סוגי פרופילים

שיווק בלינקדאין ויצירת שיתופי פעולה עסקיים

חשוב ליצור אסטרטגיה לצורך שיווק בפלטפורמה העסקית, החוכמה היא לא להוסיף כמה שיותר עוקבים ולחשוף עבורם תכנים, אלא לכוון לאיכות ולמיקוד ולא לכמות. אני לצורך העניין הגדרתי עבור עצמי מספר נותני שירות רלוונטי שחשוב לי שיהיו במעגל הקרוב אליי בלינקדאין: ספקי תוכן, מעצבים גראפיים, מתכנתים וכו'. כך, נכון לכתיבת תוכן זה, אני מחזיק בקצת יותר מ-16 אלף חברים בלינקדאין. כל פוסט שאני יוצר זוכה לכמה אלפי חשיפות, תגובות והודעות אישיות.

שיווק בלינקדאין - דוגמא לפוסט וויראלי
שיווק בלינקדאין - דוגמא לפוסט וויראלי

בארטרים כיד המלך

בסופו של דבר מדובר בפלטפורמה שמתווכת בין בעלי עסקים ונותני שירות, בעיקר בתחומי הדיגיטל. האופציה המתבקשת היא החלפת שירותים בין בעלי המקצוע (בארטר) ואני עד לכך שמדובר בדרך פופולרית ויעילה לטפל בחוסרים העסקיים שלך. אני למשל, נעזר בלינקדאין לפרסום מאמרי אורח שלח, בתמורה לאזכור וקישור לאתר שלי, לגיטימי לא?

שיווק בלינקדאין - הפלטפורמה האידיאלית לעסק שלך

האם שיווק בלינקדאין מתאים לכל עסק ותחום?

לא. תמצאו שם הרבה פחות בעלי מקצועות זמינים של נותני שירות: מעצבי שיער, נגרים, אינסטלטורים, בסופו של דבר צריך להסתכל על קהל היעד וערוץ הכניסות האידיאלי. שירותים מזדמנים לצורך העניין נחפש בלינקדאין, קהל היעד לא יכנס בשביל חיפוש אחר שירות כזה או אחר בלינקדאין. שיווק בלינקדאין מיועד יותר לתעשיית ההייטק וזה ככה בכל העולם לא רק בישראל.

כשמדובר בקידום ממומן בלינקדאין, העסק הופך ליקר ויתאים הרבה יותר לעסקים ושירותים שמכניסים מכל עסקה סכום כסף מכובד.

בגלל עלויות הפרסום הגבוהות צריך לוודא ROI – Return On Investment, במילים אחרות – החזר על ההשקעה. בכדי שהשקעת פרסום תהיה כדאית ומשתלמת, היא צריכה להסתכם בסכום נמוך מפוטנציאל הרווח.

מאמרים נוספים

במגמת התחזקות בישראל

אומנם לינקדאין הגיעה אלינו באיחור אופנתי (כמו כל דבר) אך בכל זאת היא כאן, בעלי עסקים וחברות החלו להשתמש בה בחוכמה, מתמודדים למשרות דיגיטל בעיקר ממתגים את עצמם גם כן, והמגייסים? הם היו שם עוד לפני כולם. שיווק בלינקדאין בישראל הפך לחובה בגדר חברות הפעילות בשוק הדיגיטלי, ליצירת שיתופי פעולה, פריצה עסקית לתודעה ולייצר נוכחות אינטרנטית עם השפעה עולמית.

גם אני, כבר שנים משקיע בפלטפורמה הזאת ומאמין בה באמונה עיוורת, אין פעם אחת שהתאכזבתי ממנה, תמיד קיבלתי את מה שציפיתי לקבל. עבדתי קשה בשביל זה, יצרתי קשרים רלוונטיים, חיפשתי שיתופי פעולה בעלי ערך מוסף, מיתגתי את עצמי כאוטוריטה וכך היה, עד היום.

שיווק בלינקדאין - אופציות סינון מתקדמות
שיווק בלינקדאין - אופציות סינון מתקדמות

מי קהל היעד של שיווק בלינקדאין?

כידוע, המטרה של לינקדאין היא לחבר בין אנשי עסקים וקולגות ליצירת שיתופי פעולה, מציאת הזדמנויות עסקיות, וקידום הקריירה. לכן, אין זה מפתיע שקהל היעד בלינקדאין מורכב ממנכ"לים, אנשי כוח אדם ומשאבי אנוש, אנשי הייטק ואנשי עסקים מכל התחומים. מרבית המשתמשים בלינקדאין הם מבוגרים, כשטווח הגילאים הנפוץ הוא 46-55.

יחד עם זאת, בני דור המילניאלס (אלו שנולדו במהלך שנות ה-80 וה-90 של המאה ה-20) מתחילים להשתלט על הרשת החברתית. הסיבה לכך היא שצעירים בגילאי 25-34 בונים את הקריירה שלהם, ולכן רבים מהם נכנסים ללינקדאין. מבחינת מגדר, לינקדאין היא רשת חברתית פופולריות יותר בקרב גברים לעומת נשים – 57% מהמשתמשים בלינקדאין הם גברים לעומת 43% נשים.

יצירת גאנט

גם אם יש לכם תוכן מצוין, הקמפיין השיווקי שלכם ברשת החברתית עלול להיכשל אם לא תדעו לנהל אותו נכון. אחד מהכללים החשובים של שיווק בלינקדאין, הוא ליצור גאנט מסודר של הפוסטים אותם ברצונכם לפרסם. ניהול התוכן באמצעות גאנט יאפשר לכם לתכנן מראש את הפוסטים כמה ימים, שבועות ואף חודשים קדימה לפי אירועים מיוחדים.

כך תוכלו לחסוך זמן רב ולייעל את הקמפיין שלכם. הגאנט מסייע לכם לעמוד ביעדים, עוזר לכם להתמקד בתוכן שמעביר את המסר ומגשים את המטרה שלכם, והופך את עבודת השיווק כולה לנוחה ופשוטה יותר. אז אל תהססו לצלול לטבלת האקסל ולהכין גאנט מושקע.

יצירת סטוריז בלינקדאין

לא הרבה יודעים, אבל משנת 2020 סטוריז הם לא רק נחלתן הבלעדית של אינסטגרם או פייסבוק. גם הרשת החברתית לינקדאין החליטה להשיק סטוריז משלה. בדומה לסטוריז של אינסטגרם, גם הסטוריז בלינקדאין מאפשרים למשתמשים לשתף סרטונים ותמונות שנעלמים בתוך 24 שעות.

אפשר להוסיף טקסטים לתמונות, להעלות שאלות ולהוסיף מגוון רחב של סטיקרים לסטוריז שלכם. לאחר הפרסום שלהם, הסטוריז מופיעים במעין בועות בראש הניוז פיד של לינקדאין. בנוסף, ניתן לשתף את הסטוריז למשתמשים בעמוד שלכם בהודעות פרטיות. כחלק מתהליך שיווק בלינקדאין, מומלץ מאוד שתעלו סטוריז לעמוד שלכם.

שיווק בלינקדאין- סטורי בשקיעה

באמצעות הסטוריז בלינקדאין תוכלו לשתף טיפים מועילים ולהציג את המומחיות שלכם, וכך לחזק את המיתוג שלכם ברשת החברתית. רק חשוב לשים לב שהטיפים צריכים להיות נגישים וקלים לעיכול. אחרי הכל מדובר בסטוריז ולא בספרים עבי כרס.

שימוש מומלץ נוסף בסטוריז של לינקדאין הוא לשתף סרטונים ותמונות מאירועים המתרחשים בזמן אמת. כמו למשל, השקה של מוצר חדש בחברה שלכם, הכרזה על שיתוף פעולה עם חברה אחרת או תיעוד מאירוע חברה פוטוגני במיוחד. הסטוריז האלו ימחישו את ההווי שקיים בעסק שלכם, ויכולים ליצור עניין רב בקרב קהל היעד שלכם.

עוד אפשרות לנצל את הסטוריז היא לענות לשאלות של קהל העוקבים שלכם. תנו לגולשים הזדמנות לשאול את אחד מאנשי החברה שלכם שאלות שמעניינות אותם, וכך תגדילו את הנאמנות למותג שלכם. כדאי לבקש מהגולשים להשאיר שאלות מראש באמצעות הודעות פרטיות לפרופיל שלכם או על ידי השארת תגובות בפוסט מרוכז.

שיווק בלינקדאין בעזרת מאמרים

כתיבת מאמרים איכותיים ופרסומם לצורך שיווק בלינקדאין אלה פעולות חשובות ליצירת קשרים, חיזוק המותג, הצגת יכולות וידע. מאמרים בעלי תוכן איכותי עשויים להניב גדילה משמעותית בכמות הצפיות בפרופיל הלינקדאין שלכם ולפתוח עוד ערוץ עבור שיווק בלינקדאין. ישנם שני סגנונות כתיבה מועדפים על גולשים בלינקדאין:

  • הכתיבה האקדמית – זאת בגלל שגולשים הקוראים מאמרים מקצועיים בלינקדאין מעוניינים בקבלת המידע באופן ישיר ללא "מריחות" מיותרות.
  • סיפור – אנשים תמיד זוכרים את מה שמרגש אותם. הנגשת תוכן באמצעות סיפורים מרגשים ומרתקים גורמים להזדהות וזה מתורגם להצלחת שיווק בלינקדאין.

שיווק בלינקדאין - גם בקהילות

שיווק בלינקדאין הוא הרבה עניין של חיפוש אחר הזדמנויות חדשות ודרכים להתחבר אל בעלי מקצוע נוספים בתחום. קבוצות וקהילות בלינקדאין זהו בדיוק המקום לעשות זאת – להתחבר, לשתף פעולה וידע בתחום המומחיות שלכם. על ידי הצטרפות לקבוצות וקהילות רלוונטיות בלינקדאין ניתן להתעדכן על חידושים ומגמות עדכניות בתחום להשתתף בדיונים פורים עם אנשי מקצוע בעלי השקפות דומות או שונות לשלכם, להשכיל וללמוד.

קהילות אלו הם פלטפורמה מעולה לשיתוף תובנות, שיטות עבודה מומלצות, חידושים ומשאבים מעניינים. הם מטפחות תחושה של קהילתיות תמיכה והדדיות חברית אשר נחוצים בכל מקצוע. בנוסף, שיתוף תוכן ייחודי ומקורי שלכם, כזה שיהיה בעל ערך ורלוונטי לעוד רבים יכול לעזור למקם אתכם כמובילי דעה ומחשבה בתחום דבר אשר יכול לעזור בהחלט למאמצי השיווק בלינקדאין. אתם בהחלט רוצים שכמה שיותר אנשים יכירו ויהיו מזוהים איתכם ועם הרעיונות שלכם או המומחיות והידע שלכם.

חשוב להבין ששיווק בלינקדאין דרך הקהילות לא מסתכם כאן. נטוורקינג בתוך הקבוצות יכול להוביל להזדמנויות עסקיות חדשות, לשיתופי פעולה מעוניינים ולחיבורים מפתיעים! כמו כן, גם קשרי עם לקוחות פוטנציאליים או מעסיקים עתידיים. הקהילות בלינקדאין מורכבות ממשתמשים נוספים כמוכם המשתייכים לאותו תחום מקצועי ועסקי. כדי לבצע שיווק בלינקדאין אתם יכולים לפרסם תכנים בתחום העבודה שלכם ולשתף אותם בעמוד הקבוצה הרלוונטית. חוקי ונהלי הקבוצות הם מגוונים ונקבעים בעיקר ע"י מנהלי הקבוצות.

אם אינכם יודעים היכן למצוא את הנהלים או שהם אינם כתובים בשום מקום, מומלץ לבדוק מי מנהל את הקהילה וליצור איתו קשר על מנת לברר האם התכנים שלכם אינם עוברים על הנהלים שהוגדרו בקבוצה.

התכנים צריכים לכלול מידע בעל ערך מוסף עבור החברים בקהילה. אפשרות נוספת שאתם יכולים להשתמש בה כדי לשווק את עצמכם בקהילות לינקדאין היא שליחת מיילים ישירים לאלו שאתכם בקבוצה המקצועית. מומלץ לכתוב את המיילים בצורה אישית כלפי כל אחד מהחברים שאליו אתם שולחים אותו ולהימנע משליחה כרשימת תפוצה. לינקדאין מגבילה את מספר המיילים ל-15 בחודש לכן מומלץ לסנן את הנמענים בתבונה ולפנות אליהם בפנייה אישית או באמצעות תוכן שיעניין אותם.

לממן שיווק בלינקדאין

הקידום הממומן בלינקדאין רלוונטי עכשיו יותר מאי פעם. הקידום מאפשר לכם לחשוף את הפוסטים, המאמרים והוידאו שלכם להרבה יותר קהלים או לפרסם מודעות של ממש לקהלים מפולחים במיוחד. יכולת הפילוח של פלטפורמת הקידום הממומן של לינקדאין היא מדהימה ומאפשרת להגיע אל קהל יעד מצומצם מאוד בצורה מדויקת.

בזכות יכולת הטירגוט המתקדמת של הפלטפורמה, שיווק בלינקדאין באמצעות קידום ממומן זה עסק יקר, אך בחלק מהמקרים, זה עסק משתלם במיוחד. לפני שניגשים לקידום ממומן בלינקדאין חשוב לבנות מערך שיווקי משומן היטב עם אסטרטגיה מובילה כדי להצדיק את עלויות הפרסום הממומן. חלק מהיכולות של הפלטפורמה היא לחשוף את המודעות או הפוסטים שלכם לבעלי תפקידים מסוימים מאוד בתחום מקצועי ספציפי, דבר שאינו אפשרי בפלטפורמת המקבילה של הקידום הממומן בפייסבוק.

דרכים לפרסום בלינקדאין

שיווק בלינקדאין מציע מגוון אפשרויות פרסום כדי לעזור לעסקים להגיע אל הקלה היעד שלהם ביעילות. שיווק בלינקדאין מאפשר לפרסם תוכן ממומן ולקדם את הפוסטים והמאמרים שלך כך שיגיעו לקהל רחב ככל הניתן. מודעות טקסט הם כלי בעל ערך בשיווק בלינקדאין, הם מאפשרות לך להציג את המוצרים או השירותים שלך בפני קבוצה ספציפית של משתמשים באמצעות פרסום ממוקד.

קמפיינים של InMailמאפשרים העברת הודעות מותאמות באופן אישי למשתמשי לינקדאין שונים. יצירת קשרים אישיים דרך שיווק בלינקדאין הוא חיוני וחשוב. הודעות מותאמות אישית הן דרך מעולה ליצירת קשרים ולידים. אפשרויות המיקוד של הלינקדאין המבוססות מאפיינים כמו דמוגרפיה, תחומי עניין ותפקידים הופכות את השיווק בלינקדאין לממוקד ויעיל מכיוון שניתן לזהות ולאפיין את קהל היעד בצורה מדויקת, להגדיר יעדים ומטרות ובסופו של דבר למקסם את החזר הROI על ידי שימוש יעיל בתקציב הפרסום.

בדיקת קריאטיביים של מודעות, חידוד הפילוח של קהל היעד ומעקב אחר המדדים העוקבים אחר מאמצי השיווק יסייעו לקחת את השיווק בלינקדאין כל פעם צעד אחד קדימה אל עבר המטרות והיעדים העסקיים כאשר השאיפה היא שהשיווק בלינקדאין יהפוך עבורנו קל ומדויק יותר מפעם לפעם.

מה ההבדל בין שיווק בלינקדאין לשיווק בפייסבוק

בגדול, ניתן לסכם זאת בצורה די פשוטה: פייסבוק = B2C ; לינקדאין = B2B. עמוד הפייסבוק שלכם מייצג אתכם בצד האישי. אלה שנחשפים לפוסטים שלכם הם החברים שלכם. כמו כן, בפרסום ובשיווק בפייסבוק אתם פונים בעיקר אל מפרופילים אישיים של אנשים על פי תחומי העניין שלהם וקרבתם אל סביבת החברים שלכם או כאלה העוקבים אחר העמוד העסקי שלכם.

בלינקדאין לעומת זאת, הפרופיל האישי שלכם מייצג אתכם כעובדים/מנהלים ולא על הצד האישי שלכם. בלינקדאין אין מקום לפרסום תכנים אישיים ולכן כל התכנים שתחשפו אליהם הם בעיקר במסגרת העבודה. כך גם השיווק והקידום בלינקדאין מתייחס בעיקר לבעלי מקצוע ומנהלים.

לסיכום, לינקדאין היא רשת חברתית שיכולה לקדם מאוד את העסק שלכם. חשוב מאוד לערוך מחקר אודות קהל היעד כדי להתאים לו את המסר השיווקי שלכם. אל תוותרו על שימוש בפיצ'רים שונים שמציע לכם לינקדאין כמו הסטוריז, ונסו תמיד להיות יצירתיים ככל האפשר ולחשוב מחוץ לקופסה. אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ואנו נשמח להעניק לכם טיפים נוספים לשיווק בלינקדאין שיחזקו את המותג שלכם, יגדילו את החשיפה לעמוד שלכם וירימו את העסק שלכם לגבהים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מלאו פרטים לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

או, חייגו:

הפופולריים ביותר

טוען מאמרים נוספים...

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים