איך למצוא עבודה בשיווק דיגיטלי?

איך למצוא עבודה בשיווק דיגיטלי

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

תוכן עניינים

תוכן עניינים

עולם השיווק הדיגיטלי הוא מבוקש מאוד בשנים האחרונות. לפניכם כמה טיפים למציאת עבודה בשיווק דיגיטלי. עם התפתחות הרשתות החברתיות בשנים האחרונות, עלתה גם המודעות לחשיבות הרבה של קידום עסקים בדיגיטל.

בתוך כך, נוצר ביקוש רב למקצועות רבים בתחום השיווק הדיגיטלי כמו מקדם אתרים, בונה אתרים, מנהל רשתות חברתיות, מנהלי קמפיינים, מומחי חווית משתמש ועוד. אם אתם שואלים את עצמכם איך למצוא עבודה בתחום השיווק הדיגיטלי, הנה לפניכם כמה עצות שיעזרו לכם להגשים את החלום ולעסוק במקצוע המעניין הזה.

איך למצוא עבודה בשיווק דיגיטלי באמצעות הרשמה ללוחות דרושים?

התשובה לשאלה מתחילה בהרשמה ללוחות דרושים. ישנם אתרי דרושים גדולים כמו אולג׳ובס המפרסמים מגוון רחב של משרות בתחום ובכל רחבי הארץ. שימו לב שקיימות משרות המתאימות גם לחסרי ניסיון בתחום, לצד משרות עם תנאי קבלה מחמירים יותר עם דרישה לניסיון רב בעולם השיווק הדיגיטלי. חשוב מאוד להגדיר קבלת התראות במייל לאתרי הדרושים בכל פעם שמתפרסמת משרה בתחום השיווק הדיגיטלי, על מנת שתוכלו לפנות במהירות למודעה ולהגדיל את הסיכוי שלכם להתקבל.

איך למצוא עבודה בשיווק דיגיטלי באמצעות רשתות חברתיות? 👍🏻

לצד אתרי הדרושים, ישנן מגוון קבוצות פייסבוק המתמחות בפרסום משרות בתחום השיווק הדיגיטלי. כך למשל, מחכות לכם קבוצות כמו דרושים- שיווק ופרסום דיגיטלי, דרושים ג'וניור – משרות שיווק ופרסום דיגיטלי לג'וניורים ולחסרי ניסיון ודרושים – עבודות פרסום, שיווק ומדיה.

מומלץ להיכנס לפחות פעם ביום לקבוצות בפייסבוק ולהתעדכן במודעות הדרושים החדשות. אם אתם מחפשים עבודה שלא באופן דיסקרטי, תוכלו לבקש מהחברים שלכם לתייג אתכם במשרות שמתפרסמות בפייסבוק. שימו לב שלעיתים הפנייה למפרסמי המשרה מגיעה לדואר הספאם, אז מומלץ לבקש כתובת מייל אליה תוכלו לשלוח קורות חיים. בנוסף לפייסבוק, כאשר אתם תוהים לעצמכם איך למצוא עבודה בשיווק דיגיטלי, אל תשכחו להירשם ללינקדאין.

הרשת החברתית הוקמה לצורך יצירת קשרים עסקיים והיא מהווה פלטפורמה מצוינת למציאת משרה בתחום הדיגיטל. שימו לב שהשפה השולטת בלינקדאין היא אנגלית, ולכן אם יש לכם אנגלית ברמה גבוהה זה המקום שלכם לחפש משרות בתחום השיווק הדיגיטלי.

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

קבוצות וואטסאפ למציאת עבודה בשיווק דיגיטלי

אם אתם תוהים לעצמכם איך למצוא עבודה בקבוצות וואטסאפ, אז התשובה היא שתוכנת המסרים המידיים היא כבר מזמן לא מיועדת רק לתקשורת בין חברים ומשפחה. מעסיקים רבים מפרסמים משרות דרושים בתחום השיווק הדיגיטלי בקבוצות וואטסאפ כמו עבודה ברשת (מהבית) או קבוצת משרות דרושים בין חברים.

קבוצות אלו מאפשרות לכם ליצור קשר ישיר ומיידי עם מפרסם המשרה. בנוסף, תוכלו לפרסם את הפרטים שלכם ואת המשרה שאתם מחפשים ולקבל פניות רבות ממעסיקים פוטנציאליים.

עבודה בשיווק דיגיטלי

פנייה יזומה לחברות בתחום הדיגיטל

כאשר אתם שואלים את עצמכם איך איפה מוצאים עבודה בשיווק הדיגיטלי, אתם חייבים לקחת בחשבון שאסור לכם להיות פסיביים בחיפוש העבודה. במקום להמתין לפרסום של משרות דרושים, מומלץ לפנות ביוזמתכם לחברות שיווק דיגיטלי או למשרדי פרסום. פעמים רבות אותם משרדים ישמחו לצרף לשורותיהם עובדים חדשים, גם אם לא פרסמו עד לאותו רגע מודעת דרושים.

ניתן לפנות במייל או בטלפון לחברה ולשלוח קורות חיים. הציגו את עצמכם, ספרו על הניסיון והידע שלכם בתחום וכך תוכלו להיות בעמדה עליונה על פני מועמדים מתחרים.

איך למצוא עבודה בשיווק דיגיטלי? פנייה לבעלי עסקים!

לצד פנייה יזומה לחברות בתחום הדיגיטל, כדאי לנסות לפנות גם לבעלי עסקים שונים. תוכלו למשל ליצור קשר עם חנויות בגדים, עם מכוני כושר או עם חברות נדל״ן – זאת לפי התחום שמעניין אתכם ושיש לכם ידע עשיר לגביו. הציעו לאותם עסקים את שירותי השיווק הדיגיטלי שלכם ועבדו איתם כעצמאיים. פעמים רבות בעלי עסקים יעדיפו לעבוד עם פרילנסרים ולא עם חברות גדולות משום שכך הם מקבלים יחס אישי יותר.

בנוסף, תוכלו להציע להם תמחור משתלם יותר עבור העבודה שלכם לעומת המחיר של חברה גדולה שמעסיקה עובדים רבים.

הכנת קורות חיים מרשימים 🧾

אמנם השארנו את הסעיף הזה לסוף, אך הוא חשוב מאין כמוהו. קורות החיים שלכם הם כרטיס הביקור שלכם ולכן עליכם להקפיד שהם יהיו ברמה הגבוהה ביותר. עדיף שקורות החיים יכלול עמוד אחד ולא יותר, זאת משום שלמעסיקים הפוטנציאלים אין זמן וסבלנות לעבור על קורות חיים ארוכים ומייגעים.

ציינו בקורות החיים רק את הניסיון התעסוקתי הרלוונטי למשרה, ואל תציינו משרות שלא קשורות כלל לעולמות השיווק הדיגיטלי. חשוב לפרט על היכולות והכישורים שלכם שרלוונטים לעולם השיווק הדיגיטלי כמו יצירתיות, כושר שכנוע ואסרטיביות. בנוסף לכך, נסו להשיג כמה שיותר המלצות מגורמים כמו מעסיקים קודמים או ממרצים ומורים שלימדו אתכם את התחום.

ציינו בתחתית קורות החיים שההמלצות יינתנו לפי דרישה. בנוסף לכך, חשוב לוודא שקורות החיים שלכם כתובים בשפה תקינה, ללא טעויות דקדוק ושגיאות כתיב. טעויות כאלו עלולות להותיר רושם רע על המעסיקים הפוטנציאליים. אז עשו הגהה על הטקסט לפני השליחה.

איך למצוא עבודה בשיווק דיגיטלי? שליחת תיק עבודות

אחד הפרדוקסים הגדולים בשוק העבודה הוא שחברות מעסיקות לרוב רק עובדים עם ניסיון, אבל איך יהיה לכם ניסיון אם לא מקבלים אתכם לעבודה כי אין לכם ניסיון? אז הפתרון הוא לייצר לעצמכם ניסיון דרך הסביבה הקרובה. אם יש לכם חברים או בני משפחה שמנהלים עסק עצמאי, תוכלו להציע להם להקים עבורם קמפיין בגוגל, לבנות להם דף נחיתה או לנהל את העמודים העסקיים שלהם ברשתות החברתיות.

סביר להניח שתקבלו תשלום סמלי או שתאלצו לעבוד בחינם בשלב ההתחלתי, אך הניסיון שתצברו יעשיר מאוד את תיק העבודות שלכם ויאפשר לכם להתקבל למשרות נחשקות בחברות השיווק הדיגיטלי.

טיפ נוסף הוא לפנות לעמותות ולהציע להם את עזרתכם בשיווק הדיגיטלי של העמותה. מדובר אמנם בהתנדבות ללא שכר, אך ישנן עמותות בעלות קשרים רבים בעולם העסקים, כך ששיווק דיגיטלי עבור עמותה יכול לקדם אתכם מאוד מבחינה מקצועית (מעבר לכך שאתם תרגישו טוב לעשות למען אחרים).

חשוב להתעקש על כך שהתוצרים שתעניקו לעמותה, כמו פוסטים בפייסבוק או בניית אתר, יופיעו עם קרדיט לשם שלכם. כך תוכלו לבנות לעצמכם מוניטין שירשים את המעסיקים הפוטנציאליים שלכם.

עבודה בשיווק - הכנת תיק עבודות

הכנה לראיון עבודה

אז אחרי ששלחתם קורות חיים, בשעה טובה קיבלתם זימון לראיון עבודה בחברת שיווק דיגיטלי. ראיון עבודה עשוי להיות מלחיץ מאוד, במיוחד אם אין לכם ניסיון קודם בתחום. לכן, חשוב מאוד להתכונן היטב לראיון ולכל שאלה שעשויים לשאול אתכם. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להיות מוכנים לראיון עבודה בשיווק דיגיטלי:

הכרת המושגים בעולמות הדיגיטל – גם אם אין לכם ניסיון קודם, אין זה אומר שאתם לא צריכים להכיר מושגים מתחום השיווק הדיגיטלי. לפני שאתם מגיעים לראיון עבודה, חשוב מאוד שתחקרו ותלמדו מושגים כמו ״יחס המרה״, ״רימרקטינג״ או ״קמפיין לידים״ ותקראו על מגמות וטרנדים חדשים בשיווק דיגיטלי. ככל שיהיה לכם ידע רב יותר בתחום, כך תוכלו ליצור רושם חיובי על המראיין ולהגדיל את הסיכוי שלכם להשיג את המשרה.

התנסות בכלי שיווק דיגיטלי – כדאי מאוד שתכירו לעומק כלים המשמשים את אנשי השיווק הדיגיטלי בעבודה היומיומית שלהם, כמו גוגל אנליטיקס ומתכנן מילות המפתח של גוגל. ההתנסות בכלים האלו לא רק תעשיר את הידע שלכם, אלא תאפשר לכם להגיע עם ביטחון עצמי גבוה יותר לראיון עבודה.

הכנה לשאלות מתקילות – כדאי לשבת עם חבר טוב ולעשות מעין סימולציה של ראיון עבודה. בקשו מהחבר שלכם שישאל אתכם שאלות מורכבות ומתקילות כמו ״מה התכונה הכי רעה שלך״? (בבקשה אל תענו ״פרפקציוניסט״) או ״מדוע היית מובטל שנה שלמה?״. החבר שלכם יוכל לתת לכם פידבק על האופן שבו אתם משיבים לשאלות, וכך תוכלו לדעת כיצד לענות עליהן באופן הגיוני שלא יסבך אתכם.

איך למצוא עבודה בשיווק דיגיטלי - הכנה לשאלות מתקילות

ערכו בדיקה מקיפה על החברה – לפני שאתם מגיעים לראיון, חשוב מאוד לעשות גוגל על החברה שזימנה אתכם לראיון. קראו כמה שיותר מידע עליה כדי להבין במה היא מתעסקת, מה ההתמחות שלה, מה הייחודיות שלה, מי קהל הלקוחות של החברה ומי עומד בראשה.

הכנה פיזית ומנטאלית🧘🏻‍♀️- נסו להגיע לראיון העבודה אחרי שישנתם טוב ואכלתם ארוחה מזינה. כדאי כבר יום קודם לכן להכין את הבגדים שתלבשו לראיון (ולגהץ אותם במידת הצורך) ולבדוק ב״וויז״ או דרך אתר התחבורה הציבורית כיצד להגיע למקום.

כדאי להקדים קצת לראיון כדי שתוכלו לקחת לעצמכם כמה דקות להירגע. שננו לעצמכם מנטרות חיוביות בראש וזכרו שעל אף חוסר הניסיון שלכם, אתם מוכשרים ויכולים להצליח בעולם הדיגיטל.

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מלאו פרטים לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

או, חייגו:

הפופולריים ביותר

טוען מאמרים נוספים...

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים