קידום אתרים בעפולה

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

תוכן עניינים

תוכן עניינים

מתלבט אם כדאי לקדם אתר בעפולה? התשובה היא חד משמעית – כן! שכן קידום אתרים בעפולה יניב לעסק שלך לקוחות חדשים.

יעשה לעסק שלך רק טוב!

עיריית עפולה, הידועה בכינויה "עיר יזרעאל" הוכרזה כעיר רשמית בשנת 1972, והיום מכילה כ-55,000 תושבים אשר יחולקו לסגנונות קהלי יעד של לקוחות פוטנציאליים עבור העסק שלכם. מה שהעסק שלכם צריך זה חברת שיווק עם ניסיון וכמות גדולה של לקוחות מרוצים, אשר מתמקצעת בקידום אתרים אורגני בערי הצפון.

קידום אתרים בעפולה והסביבה

אנשי שיווק רבים ממהרים לחלק את קהל היעד לסגמנטים שונים, וליצור קבוצות קטנות של קהל יעד פוטנציאלי.

לשמחתכם, הגעתם לחברת שיווק מובילה בתחום עם שנות ניסיון שיוצרות הבנה מקיפה ומעמיקה יותר בדרכים שונות לקבלת לקוחות חדשים. משום שעיריית עפולה מוקפת בכפרים ערבים, היינו מציעים לשאול "האם העסק שלך רלוונטי גם לכפרים מסביב?"

אם התשובה היא כן, היינו מציעים לשקול קידום של חלק מהביטויים בשפה הערבית (גם אם העסק לא מציע שירות בשפה הערבית) כדי להגדיל את כמות החשיפות של אנשים שבאמת צריכים את השירות שהעסק שלכם מציע. זאת אסטרטגיה שעשינו עם מספר עסקים בצפון, ובינתיים זה הניב רק גידול בהכנסות.

איך מבצעים קידום אתר בעפולה?

קודם כל חשוב שנבין מה זה בכלל גוגל: מדובר במנוע חיפוש, בכל רגע נתון מישהו יכול לחפש ביטוי מסויים (לדוגמה "תיקון פנצ'ר באופניים", או "הדפסה על חולצות", או "שווארמה בעפולה" וכו') ולאחר שהגולש לוחץ אנטר, המנוע של גוגל מבצע ניתוח נתונים ובוחר איזה תוצאות להציג.

בואו נהיה כנים – אם אתם לא מופיעים בדף הראשון בגוגל, כמעט אף אחד לא באמת ימשיך לדף השני, ולכן זה מאוד חשוב שהעסק שלכם יופיע בעמוד הראשון של גוגל.

קידום אתרים בעפולה

למה קידום אתרים אורגני בגוגל כל כך אפקטיבי?

תדמיינו את המצב הבא – הגעתם לבית העסק שלכם, פתחתם את ברז המים, ובום! יש פיצוץ בצנרת… מה רוב האנשים יעשו במצב כזה? יפתחו את גוגל ויכתבו "אינסטלטור דחוף בעפולה", או "פיצוץ בצנרת בעפולה", משם תיכנסו לאחד התוצאות הראשונות ותזמינו את האינסטלטור אליכם, ובסוף העבודה כמובן שתשלמו לו כסף.

היופי בקידום אורגני בגוגל הוא הצורך – כשאתם מחפשים משהו, אף אחד לא מנסה לדחוף לכם את זה או להציע לכם, אלא אתם בעצמכם מחפשים את זה וכל מה שנותר לעסק לעשות זה להיות שם. וזה בדיוק מה שגוגל מציעה לעסק שלכם.

אז רגע... דבר איתי בכסף - בכמה מדובר?

קידום אתרים בעפולה או בכל מקום אחר זה עניין לא פשוט, ויש כמה שאלות שצריך לשאול לפני שאפשר לתת הצעת מחיר, כמובן שנדבר על הכל בפירוט במהלך הפגישה שלנו, ונכין אתכם כבר מראש לחלק מהשאלות שנשאל:

השאלה הראשונה היא הקריטית ביותר לתחילת התהליך והיא לדעת אם לעסק שלכם יש אתר פעיל, שהרי ללא אתר אי אפשר להופיע בגוגל בצורה ראויה. במידה ואין אתר, הגיע הזמן להצטרף לעידן הדיגיטלי ולבנות אתר אינטרנטי, באמצעותו תוכלו להחיות את העסק שלכם גם בזירה הדיגיטלית.

כעת, לאחר שיש אתר, אנחנו נבצע מחקר מילות מפתח מקיף בתחום העיסוק שלכם, ונבדוק מה אנשים מחפשים הכי הרבה בגוגל. אנחנו נבחר בעצמנו את הביטויים הנבחרים ביותר, ואז במהלך הפגישה הבאה שלנו נעבור על הביטויים איתכם כדי שתוכלו לאשר שאתם מסכימים שהביטויים האלו רלוונטיים ואפקטיביים לקידום.

אנחנו נציע לכם 2 אפשרויות קידום פוטנציאלי בגוגל – אורגני וממומן. אנחנו אישית ממליצים על קידום אתרים אורגני מפני שזה משתלם יותר לטווח הארוך, אבל במהלך הפגישה נציג לכם את היתרונות והחסרונות של כל אפשרות, וכמובן שאתם תחליטו.

גולשים כבר עכשיו מחפשים את המוצרים והשירותים שלכם בגוגל, אלא שאתם לא מופיעים… לאחר הקידום אתם תופיעו בגוגל ותתחילו לקבל כניסות של לקוחות פוטנציאליים. בשלב זה אנחנו ננתח את התנהגות הגולשים כדי לראות על איזה כפתורים הם לחצו, האם הם המשיכו לשיחת טלפון, וכמה אחוז מהגולשים הומרו ללקוחות. בשלב זה אנחנו נשפר את התנהגות הגולשים כדי לוודא שבשורה התחתונה העסק שלכם ירוויח יותר כסף.

זה על קצה המזלג, עד כאן הפירוט של המאמר הנוכחי, ובמהלך הפגישה שלנו אתם תוכלו גם לשאול שאלות ולקבל מידע מפורט ככל האפשר. חברת דיגיטל סולושנס מאמינה בשקיפות מלאה מול בעל העסק שאנחנו עובדים איתו, ולכן אנחנו מתחייבים שאתם תמיד תדעו באיזה שלב אנחנו נמצאים כרגע, ומה השלב הבא בתהליך השיווק האורגני של העסק.

היום יכול להיות יום הלידה של העסק שלכם בזירה האינטרנטית. קידום אתרים בעפולה במרחק נגיעה מכם! השאירו את הפרטים למטה, ואנחנו נחזור אליכם עם פרטים נוספים ומידע נוסף, שיחת ייעוץ היא לגמרי בחינם.

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

מלאו פרטים לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

או, חייגו:

הפופולריים ביותר

טוען מאמרים נוספים...

מאמרים נוספים