מעצב אתרים

מעצב אתרים – איך תדעו שבחרתם נכון?

החלטתם לבנות אתר אינטרנט עבור העסק שלכם ואתם מתלבטים באיזה מעצב אתרים לבחור? לפניכם טיפים שיעזרו לכם לעשות את הבחירה הנכונה.

מרבית העסקים ברחבי העולם נעזרים במעצבים, על מנת לבנות אתר אינטרנט המקדם את העסק שלהם.

אתר אינטרנט מסייע להעלות את המודעות למותג, מחזק את האמינות של העסק, מאפשר לפנות לקהלים רבים ולהגדיל את הלקוחות ואת ההכנסות.

למעשה, לפי קרן eCommerce למסחר אלקטרוני, 88 אחוז מהצרכנים נוהגים לחפש באינטרנט מידע על מוצרים לפני שהם מגיעים לחנות הפיזית ורוכשים את המוצר. הנתון הזה מדגיש את החשיבות של הקמת אינטרנט לעסק שלכם.

אם גם החלטתם להקים אתר אינטרנט עבור העסק שלכם, הבחירה במעצב האתר היא חשובה מאין כמוה.

מעצב אתרים מיומן, מקצועי ומנוסה ידע לבנות עבורכם אתר מרשים שיזניק את העסק שלכם, בעוד שבחירה במעצב כושל עלולה לגרום גם לעסק שלכם לנחול כישלון חרוץ.

הנה לפניכם כמה דברים שחשוב לשים לב אליהם בעת הבחירה באחראי על עיצוב האתר.

בדיקת תיק עבודות

תיק עבודות של מעצב אתרים, הוא מעין קורות חיים. הוא מאפשר לכם ללמוד על כישוריו של המעצב, להעריך את יכולותיו בפיתוח אתרים ובעיצוב גרפי, להתרשם מן הניסיון והוותק שלו בתחום, ולהבין האם המעצב מנוסה בבניית אתר בתחום ובענף שבו אתם מתעסקים.

בדרך כלל תיק העבודות מתפרסם באתר של המעצב, כך שניתן לגשת אליו באופן חופשי.

אם התיק אינו מופיע באתר, ניתן לבקש מאיש המקצוע שישלח לכם כמה דוגמאות לאתרים שבנה לצורך התרשמות.

לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית:

אחד מתפקידו של מעצב אתרים - לוודא רספונסיביות

עיצוב רספונסיבי מתייחס לכך שתצוגת האתר מותאמת לגדלי מסכים שונים (מחשב נייח, מחשב נייח, טאבלט וסמארטפון).

בעידן של ימינו, כשמחצית מהחיפושים באינטרנט מתבצעים דרך הטלפון הסלולרי, חשוב מאוד להקפיד על בניית אתר רספונסיבי שיאפשר גלישה נוחה גם במובייל.

באתרים רספונסיביים טעינת הדפים היא מהירה, הניווט נוח, אין צורך לעשות ״זום״ על המסך לצורך הגדלת הטקסט וכל האובייקטים על המסך מופיעים בצורתם השלמה ואינם מקוטעים.

כאשר אתם בוחנים את תיק העבודות של המעצב, ודאו כי האתרים שהקים הינם בעלי עיצוב רספונסיבי.

בדיקת גיוון האתרים

אחת מהדרכים שיעזרו לכם לבחור מעצב אתרים, היא לבדוק את הגיוון בסגנון האתרים אותם הוא עיצב. אתר של רואה חשבון אינו יכול להיראות כמו אתר של מעצב שיער.

לכל אתר אינטרנט צריך להיות אופי, סגנון ומיתוג ייחודים לו. כאשר לכל אתרי האינטרנט יש סגנון אחיד, הדבר מצביע על כך שהמעצב משתמש באותה תבנית עיצובית, ואינו מבצע התאמה אישית לצרכים של העסקים השונים.

בנוסף לכך, כדאי לבדוק האם קיים גיוון בתחומים של האתרים שהמעצב בנה. עבודה עם לקוחות מענפים שונים מצביעה על יצירתיות ורב גוניות.

בדיקת מוניטין וחוות דעת

לפני שכירת שירותים של כל בעל מקצוע, חשוב לבדוק המלצות וחוות דעת עליו.

לפני הבחירה במעצב אתרים, כדאי להריץ עליו חיפוש ברחבי הרשת. בדקו ביקורות ברשתות החברתיות כמו בעמוד הפייסבוק העסקי של המעצב, וחפשו חוות דעת שנכתבו עליו בגוגל.

ביקורות רעות שנכתבו בידי לקוחות קודמים הן בהחלט תמרור אזהרה גדול, ועדיף להתרחק מבונה אתרים שיש לו מוניטין רע ברשת.

יחד עם זאת, גם ביקורות טובות יש לקחת בערבון מוגבל ויש לבדוק היטב את המקצועיות והניסיון של המעצב.

שירות לקוחות

מעצב אתרים הוא איש מקצוע שצפוי להתנהל מולכם לפרק זמן לא קצר, ולכן כדאי לבדוק מהי רמת השירותיות שהוא מעניק ללקוחותיו.

שוחחו עמו בטלפון ובחנו את הכימיה שיש לכם עם המעצב. האם הוא אדיב ועונה לשאלות שלכם בסבלנות, או שמא הוא מתחמק ומשאיר אתכם בערפל לגבי תהליך עיצוב האתר?

בדקו מהן הדרכים שבאמצעותן ניתן ליצור עמו קשר. האם הוא זמין גם בוואטסאפ ובטלפון הנייד שלו? כדאי לבחור במעצב שיספק לכם שירות מהיר ושיהיה תמיד זמין עבורכם.

מעצב אתרים - אחד התפקידים החשובים בדיגיטל

בחירת מעצב אתרים ותיקון תקלות

גם אם האתר שלכם נעשה בידיו של מעצב מיומן, עלולים עדיין להתרחש מדי פעם תקלות ובאגים באתר.

מומלץ לבדוק עם המעצב מה קורה במקרה של תקלה. האם הוא יסייע לכם בפתרון הבעיה, או שתיאלצו לפנות לגורם אחר?

כדאי לבחור במעצב שיתחייב על פתרון תקלות באם יופיעו, ושלא יסיר אחריות כאשר יצוצו בעיות.

השוואת מחירים

מומלץ לבקש הצעות מחיר מלפחות חמישה מעצבי אתרים. כך תוכלו להבין מהו טווח המחירים של בניית האתר שאתם מעוניינים בו.

אם יש לכם תקציב מוגבל, אתם עשויים להתפתות ללכת על ההצעה הנמוכה ביותר. אם מדובר בהצעת שזולה משמעותית משאר ההצעות שקיבלתם (בלפחות 40 אחוז), דעו שמדובר בבחירה הכרוכה בסיכון רב.

מעצב אתרים זול עלול לספק לכם אתר איטי, מסורבל, עם עיצוב גנרי, שאינו מותאם לדרישות קידום אתרים באינטרנט של גוגל, עם תקלות רבות ופרצות אבטחה שנעשה על גבי פלטפורמה מיושנת. זה אמנם קלישאה, אבל זכרו שעל זול לפעמים משלמים ביוקר.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

השארת פרטים:

השאירו פרטים
צרו איתנו קשר
שיווק באינטרנט לעסקים - תכנית עסקית מותאמת אישית | שיווק באינטרנט לעסקים - מיקוד פעילות לקהל היעד | Digital Solutions
השאירו פרטים
שיווק באינטרנט לעסקים - תכנית עסקית מותאמת אישית | שיווק באינטרנט לעסקים - מיקוד פעילות לקהל היעד | Digital Solutions
צרו איתנו קשר