שירותי בניית אתרים

עיצוב בהתאמה אישית לפי צרכי הלקוח

אילו אתרים אנחנו בונים?

תקראו לזה קטלוג אם תרצו…

ACCEPT

אתרים לעסקים

הגדלת הכנסות באופן ישיר
באמצעות מדידה של נתונים והגדרת ערך להמרות, נוכל להעריך את שווי ההכנסות מהאתר.

One Page

אתר שלם שמתנקז לעמוד אחד המחולק לאזורים.

לא, זה לא עמוד נחיתה אלא אתר שלם שמתנקז לעמוד אחד. נשמע מגניב לא? 

אתרי תדמית

יש במה להשוויץ. אין אחד שלא צריך אתר תדמית בימינו, לא תצליחו לשכנע אותנו אחרת.

אתרים לעסקים

החזר על ההשקעה

שירותי בניית אתרים מספקים הכנסות באופן ישיר ועקיף. באמצעות מדידה של נתונים והגדרת ערך להמרות, נוכל להעריך את שווי ההכנסות מהאתר.

One Page

הכל נמצא במקום אחד

לא, זה לא עמוד נחיתה אלא אתר שלם שמתנקז לעמוד אחד. נשמע מגניב לא? 

שירותי בניית אתרים לצרכי תדמית

יש במה להשוויץ, הבית החם שלכם בדיגיטל יספק למבקרים כל מה שחשוב להם לדעת עליכם.

קמפ דיויד

מיזם תיירות שנולד מתוך תשוקה לקדם אלטרנטיבה לנופש בישראל עבור אוהבי טבע ונוחות. מהותו הקמה של רשת מתחמי נופש לקרוואנים בגישה אקולוגית.

איסוף מאגר לידים, הצגת תחומי העיסוק / השירותים, נראות מרשימה בתוצאות החיפוש וחתיכת בוסט לאגו ולמוניטין. שנמשיך להסביר למה גם אתם צריכים אתר כזה?

הידעת?
השארת פרטים תפתור לך את הבעיות!

עמוד נחיתה

8 שניות זוז
זה הזמן שמוקצב לנו כדי לתפוס את העיניים של הגולש. דף נחיתה אטרקטיבי, פרקטי, יעשה את העבודה ויוביל ליצירת לידים בכמות שלא דמיינתם.

אתרי e-Commerce
(מסחר אלקטרוני)

מה, אתה לא מוכר אונליין?
ערוץ הכנסות מוביל שלא כדאי לוותר עליו. חלוקת מוצרים לקטגוריות, ניהול מלאי, הנחות, מעקבים ועוד אופציות מתקדמות.

בלוג

הדרך הטובה ביותר ליצירת קשר עם הגולשים שלכם. תחדש להם, תשתף אותם, גרום להם להצטרף אלייך כשותפים לדרך!

אתרי e-Commerce
(מסחר אלקטרוני)

מה, אתה לא מוכר אונליין?

ערוץ הכנסות מוביל שלא כדאי לוותר עליו. חלוקת מוצרים לקטגוריות, ניהול מלאי, הנחות, מעקבים ועוד אופציות מתקדמות.

עמוד נחיתה

שירותי בניית אתרים להגדלת מכירות

8 שניות. זה הזמן שמוקצב לנו כדי לתפוס את העיניים של הגולש. דף נחיתה אטרקטיבי, פרקטי, יעשה את העבודה ויוביל ליצירת לידים בכמות שלא דמיינתם.

בלוג

In a Relationship

הדרך הטובה ביותר ליצירת קשר עם הגולשים שלכם. תחדש להם, תשתף אותם, גרום להם להצטרף אלייך כשותפים לדרך!

רשת "פאות תהילה"

לרשת מספר סניפים בפריסה ארצית עם קהל רחב ומגוון. האתר החדש שנבנה מציג את פתרונות השיער השונים של הרשת.

בניית אתרים לעסקים - שלב אחר שלב

1. הבנת מטרות האתר

 

במהלך שיחה ראשונית עם הלקוח העתידי וגם בפגישה פרונטאלית ומעמד חתימת ההסכם, חשוב להבין מהלקוח את מטרת האתר, היעדים השיווקיים ולהיות בקיאים בפעילות הלקוח ברשת ובכלל.

הבנה של צרכי הלקוחות מסייעת במהלך בניית אתרים לעסקים, המשמשים כתשתית לקידום אורגני או ממומן בעתיד ובאופן כללי משמשים כתדמית אינטרנטית וייצוג דיגיטלי לעסק.

2. אפיון אתר מול הלקוח

 

רוב הלקוחות שפונים לחברות שיווק לצורך בניית אתרים לעסקים לא בהכרח יודעים בדיוק איך הם ירצו שיראה האתר שלהם. חשוב לשבת עם הלקוח ולהבין ממנו מה חשוב ומה פחות, לתת את הדעה המקצועית ולהכווין את הלקוח ליצירת אפיון כמה שיותר מדויק ומפורט לבניית האתר.

נכון, צפויים לא מעט שינויים תוך כדי תנועה וצריך לבוא לקראת הלקוח ולהבין שגם לו מותר לשנות את דעתו. כך או כך, על איפיון אתר מול הלקוח לא מוותרים בכדי להוביל למקסימום יעילות ומינימום עיכובים ועבודה מיותרת.

3. ריכוז החומרים הנדרשים

 

החברה שאחראית על בניית האתר חייבת לבקש מהלקוח כבר בשלב מוקדם את כל החומרים הרלוונטיים לה לצורך ההקמה:

  • לוגו וסלוגנים
  • טקסט אודות החברה והצוות מאחוריה
  • צבעים ופונטים מועדפים לשימוש באתר
  • נושאי העיסוק בעמודי השירות ובאיזור המאמרים, אם ישנו כזה
  • מיילים, טלפונים ורשתות חברתיות אשר ישמשו ליצירת קשר ומעקב אחרי החברה ופעילותה

פרויקטים עלולים להתקע זמן לא קטן אם ריכוז החומרים הנדרשים מתעכב מעבר למתוכנן.

4. תחילת עבודה על מבנה האתר

 

לאחר השלמת האיפיון ואישור מול הלקוח, ניתן להתקדם לבניית שלד האתר. שלב זה כולל יצירת תפריטים, השלמת הגדרות גורפות כמו צבעים ופונטים, יצירת Header ו-Footer, שהם החלקים העליוניים והתחתוניים של כל העמודים ברחבי האתר.

חשוב לשתף את הלקוח תוך כדי העבודה ולא בסיומה, אחרת אתם עלולים להגיע למצב של בזבוז שעות עבודה על משהו שהלקוח כלל לא מעוניין בו.

5. שיתוף הלקוח בכיוון הכללי ותיקון ריג'קטים

במהלך בניית אתרים לעסקים, חשוב לשתף את הלקוח ולאשר מולו כיוונים כלליים להקמת האתר. בכל מקרה, צפויים שינויים והערות מצד הלקוח גם בסיום הפרויקט, יותר נכון השלב בו סיימתם שחשבתם.

שם המשחק הוא יעילות ואיפה שאפשר לצמצם עיכובים מיותרים ולקדם את השלמת הפרויקט שם צריך לתת את הדגש ולשאוף להתקדמות מתמדת, אסור להתקע ולחכות ללקוח , על אחריות החברה המשווקת לזרז תהליכים.

6. השלמת האתר והפצה שלו

בשעה טובה. הגענו לסיום הפרויקט, בזמן שמוערך ב-14-30 ימי עסקים (תלוי בעומס הפרויקטים ובעיכובים מצד הלקוח בדרך כלל).

לאחר אישור סופי של הלקוח, ביצוע פעולות טכניות כמו התקנת תעודת אבטחה, תוסף נגישות, הפניות כאלה ואחרות והטמעת כלי ניתוח ומדידה כמו Google Analytics, אפשר להגיד שבאמת סיימנו.

השלב הבא כולל הפצה רוחבית של האתר בשלל הרשתות החברתיות והפלטפורמות שברשות החברה המספקת שירותי בניית אתרים. ספרו לעולם על ההצלחה שלכם ועל הדרך תנו דחיפה שיווקית קלה ללקוח החדש ותאחלו לו בהצלחה!

סטודיו "דנה יוגה"

דנה חיפשה אתר שישמש לה בית חם בדיגיטל, יחשוף את הסטודיו לקהלים נוספים ויתן מענה שוטף למנויים.

VITF - Virtual Israel Travel Fair

אתר כנסים בינלאומי לעידוד שיתופי פעולה בין אנשי מדיה, עיתונאים, בעלי עסקים מתחום התיירות ועוד!
הידעת?
השארת פרטים מומלצת עבור העסק שלך!

בין לקוחותינו

TerraNova
מגזין התיירות בעולם
ארמל טקסטיל
VITF - Virtual Israel Fair
צביה וקוסמטיקה

זמן שאלות בניית אתרים לעסקים

בטח תהיתם...

השארת פרטים: