Digital Solutions. Marketing Experts

בניית אתרים לעסקים.

חברת Digital Solutions אחראית להצלחה של מאות אתרים ברחבי הרשת עם ביצועי שיא ואיסוף של אלפי לידים באמצעות שירות בניית אתרים לעסקים.

בימינו, אין עסק שלא צריך אתר משלו, לא תצליחו לשכנע אותנו אחרת. יותר מכך, לא תמצאו עסק שבניית אתר עבורו לא תשפר את הביצועים שלו. מחפשים חברה שתלווה אתכם בכל שלבי ההקמה? אנשים טובים שמתנהלים בצורה שקופה ומתועדת? הגעתם למקום הנכון!

קל להתבלבל וללכת לאיבוד בתוך עולם בניית האתרים. יחד, נאפיין את העסק שלכם ב-Offline, נכיר את הצרכים שלכם ואת קהל המטרה ונבנה עבורכם אתר שיתן מענה אידיאלי. בניית אתרים לעסקים זהו שירות מיוחד שמתגמל את העסק בצורה יוצאת דופן.

 

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

?Why Choose Us

מה הופך אותנו לבחירה הנכונה עבורכם?

ניסיון של למעלה מעשור בבניית אתרים לעסקים, תהליך מסודר ומקצועי עם תוצאות מדידות. מהרגע הראשון אתם תרגישו שאנחנו יודעים לתפוס את הפרויקט ולהביא לידי ביטוי את הדברים שאתם רוצים לממש באתר שלכם.

עליתם לאוויר עם האתר שלכם, מה עכשיו? בלי תנועה לתוך האתר בצורה אורגנית ממומן, אתם תהיו עוד אתר שעולה לרשת. לכן כבר בשלב בניית האתר אנחנו נציג בפניכם את העלויות שכרוכות מקצה לקצה, בדיוק כמו שכשקונים בית צריך לרהט, לשפץ וכו'.

 

הסיבה העיקרית ללמה אנחנו הבחירה הנכונה עבורכם היא שקיפות ויושרה לאורך כל התהליך. כבר מהרגע הראשון תקבלו את כל המידע שאתם צריכים לדעת כמו באיזה בפלטפורמה מומלץ לבנות את האתר, האם נדרש מעורבות של מתכנת, איזה עוד עלויות נלוות צפויות לי, איך אוכל לקדם את האתר ובאיזה ערוצים, האם הוא יעמוד בסטנדרטים הכי עדכניים של בניית אתרים לעסקים.

קרא עוד

אין סיבה לבהלה. סה"כ חשוב להבין למה נכנסים ועם מי. בסופו של דבר הכל מבוסס תקשורת ובתקשורת נכונה ובריאה ניתן לגשר על פער בין רצוי למצוי.

אנחנו מוכנים, הכדור נמצא בידיים שלכם.

אילו אתרים  אנחנו בונים?

דפי נחיתה

8 שניות. זה הזמן שמוקצב לנו כדי לתפוס את העיניים של הגולש. דף נחיתה אטרקטיבי, פרקטי, יעשה את העבודה ויוביל ליצירת לידים בכמות שלא דמיינתם.

 

אתרי תדמית

איסוף מאגר לידים, הצגת תחומי העיסוק והשירותים, נראות מרשימה בתוצאות החיפוש וחתיכת בוסט לאגו ולמוניטין. שנמשיך להסביר למה גם אתם צריכים אתר כזה?

אתרי e-Commerce

מה, אתה לא מוכר אונליין? ערוץ הכנסות מוביל שלא כדאי לוותר עליו. חלוקת מוצרים לקטגוריות, ניהול מלאי, הנחות, מעקבים ועוד אופציות מתקדמות.

משרד פרסום דיגיטלי ראוי הוא כזה שדואג ללקוחות שלו
עדי גולן - בונה אתרים מומלץ מטעם חברת Digital Solutions
עוזי ואור - Digital Solutions בניית אתרים

.Digital Solutions. Marketing Experts

מה תקבלו מאיתנו במסגרת  בניית אתר?

הידעתם שהיום לרוב האתרים בעולם יש כבר יותר כניסות ממכשירים סלולריים מאשר ממחשבים? מדובר במגמה שהתחילה לפני כעשור והיום כבר ברור לכולם כי אתרים שלא מתאימים את עצמם לרזולוציות שונות לא יעמדו במטרה שלשמה הוקמו.

מכירים את זה שאתם מנסים לגלוש באתר ולוקח לו יותר מ-5שניות? ברור שלא, זה כבר כמעט ולא קורה! אתרים חייבים להיות סופר מהירים בימינו. בעיות קשב וריכוז, חוסר סבלנות ואינספור הסחות דעת. אה, ועוד לא התחלנו בכלל לדבר על היחס המועדף שאתרים מהירים מקבלים מגוגל.

יש אתרים יפים ויש אתרים יפים שגוגל אוהב. למה לא להרוויח משני העולמות? תשתית קידום ראויה לאתר תסייע לו "לקדם את עצמו" ברמה מסוימת ולבנות מעין מיתוג ומוניטין בתוך תוצאות החיפוש של גוגל תחת מגוון ביטויי מפתח.

אנחנו בונים ומנהלים גם אתרי WIX ו-Shopify אבל אם אפשרי, אנו מעדיפים להקים עבורכם אתר מודרני עם אופציות בלתי נגמרות במערכת WordPress בשילוב מערכת העיצוב והבנייה Elementor, שכבשה את השוק העולמי. הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת לבנות את האתר בחלקים כך שכל חלק וכל פונקציה ניתנת לשינוי בכל זמן נתון.

עם כל הכבוד, מי שיקבעו עד כמה האתר רלוונטי עבורם הם אך ורק הגולשים. תקבלו מאיתנו הטמעה של כלים רשמיים של גוגל לצורך ניתוח ומדידה של התנהגות גולשים ברחבי האתר. כמות כניסות, זמני שהייה, ערוצי תנועה, נטישות ועוד המון המון נתונים שתקבלו ישירות אליכם למייל. בין המערכות שנחבר לאתר: Google Analytics, Search Console.

אנחנו בונים ומנהלים גם אתרי WIX ו-Shopify אבל אם אפשרי, אנו מעדיפים להקים עבורכם אתר מודרני עם אופציות בלתי נגמרות במערכת WordPress בשילוב מערכת העיצוב והבנייה Elementor, שכבשה את השוק העולמי. הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת לבנות את האתר בחלקים כך שכל חלק וכל פונקציה ניתנת לשינוי בכל זמן נתון.

שמירה על פרטי הגולשים שלך היא חיונית ולא מובנת מאליו בימים של תקיפות סייבר ופרצות אבטחה בלתי נגמרות. בנוסף, אנו נדאג שלא תקבל מיילים ספאמיים וחסרי תועלת למייל עם בוטים הגנתיים ששומרים על ניקיון תיבת המייל שלך.

ה"ת'כלס" של האתר שנבנה עבורכם – הנעות לפעולה ושמירת פרטי לידים. חשוב להציע לגולש מספר אופציות לביצוע פנייה ולהנגיש אותן בצורה טבעית עד כמה שניתן ולא אגרסיבית: טלפון, וואטסאפ ומייל. בנוסף, נוודא שתהליך איסוף הלידים מתבצע כראוי ומתועד במקומות הרצויים.

Our work

הפרויקטים שלנו.

הכירו את הלקוחות שלנו מקרוב, עם כל הסיפורים המעניינים, הניתוחים המעמיקים והסיטואציות איתן התמודדנו במהלך השירות שסיפקנו.

 

See Sunergy

בניית אתר | ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות

במביני – חנות אונליין

בניית אתר | ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות

S.E Pharma – עמוד נחיתה

בניית אתר | ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות

 

Best Car – לוח רכבים

בניית אתר | ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות

Epoxy Heart – חנות אונליין

בניית אתר | ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות

איריס תאורה – חנות אונליין

בניית אתר | ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות

פאות תהילה – אתר תדמית ושירות

בניית אתר | ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות

Republic – חנות נעליים אונליין

בניית אתר | ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות

EleganToys

בניית אתר

Visit Rwanda – האתר הרשמי

בניית אתר | ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות

דנה יוגה – אתר תדמית ושירות

בניית אתר | ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות

Our customers

הכירו את  הלקוחות שלנו.

לא לקוחות. שותפים לדרך. הכירו את מגוון הלקוחות המרוצים שלנו!

The process

תהליך בניית  אתר.

1

הבנת מטרות האתר

במהלך שיחה ראשונית עם הלקוח העתידי וגם בפגישה פרונטאלית ומעמד חתימת ההסכם, חשוב להבין מהלקוח את מטרת האתר, היעדים השיווקיים ולהיות בקיאים בפעילות הלקוח ברשת ובכלל.

הבנה של צרכי הלקוחות מסייעת במהלך בניית אתרים לעסקים, המשמשים כתשתית לקידום אורגני או ממומן בעתיד ובאופן כללי משמשים כתדמית אינטרנטית וייצוג דיגיטלי לעסק.

 

קרא עוד

2

אפיון האתר מול הלקוח

רוב הלקוחות שפונים לחברות שיווק לצורך בניית אתרים לעסקים לא בהכרח יודעים בדיוק איך הם ירצו שיראה האתר שלהם.

חשוב לשבת עם הלקוח ולהבין ממנו מה חשוב ומה פחות, לתת את הדעה המקצועית ולהכווין את הלקוח ליצירת אפיון כמה שיותר מדויק ומפורט לבניית האתר.

נכון, צפויים לא מעט שינויים תוך כדי תנועה וצריך לבוא לקראת הלקוח ולהבין שגם לו מותר לשנות את דעתו.

כך או כך, על איפיון אתר מול הלקוח לא מוותרים בכדי להוביל למקסימום יעילות ומינימום עיכובים ועבודה מיותרת.

קרא עוד

3

ריכוז החומרים
הנדרשים

החברה שאחראית על בניית האתר חייבת לבקש מהלקוח כבר בשלב מוקדם את כל החומרים הרלוונטיים לה לצורך ההקמה:

  • לוגו וסלוגנים
  • טקסט אודות החברה והצוות מאחוריה
  • צבעים ופונטים מועדפים לשימוש באתר
  • נושאי העיסוק בעמודי השירות ובאיזור המאמרים, אם ישנו כזה
  • מיילים, טלפונים ורשתות חברתיות אשר ישמשו ליצירת קשר ומעקב אחרי החברה ופעילותה

פרויקטים עלולים להתקע זמן לא קטן אם ריכוז החומרים הנדרשים מתעכב מעבר למתוכנן.

קרא עוד

4

תחילת עבודה על מבנה האתר

לאחר השלמת האיפיון ואישור מול הלקוח, ניתן להתקדם לבניית שלד האתר. שלב זה כולל יצירת תפריטים, השלמת הגדרות גורפות כמו צבעים ופונטים, יצירת Header ו-Footer, שהם החלקים העליונים והתחתונים של כל העמודים ברחבי האתר.
חשוב לשתף את הלקוח תוך כדי העבודה ולא בסיומה, אחרת אתם עלולים להגיע למצב של בזבוז שעות עבודה על משהו שהלקוח כלל לא מעוניין בו.

קרא עוד

5

שיתוף הלקוח בכיוון הכללי ותיקון ריג'קטים

במהלך בניית אתרים לעסקים, חשוב לשתף את הלקוח ולאשר מולו כיוונים כלליים להקמת האתר. בכל מקרה, צפויים שינויים והערות מצד הלקוח גם בסיום הפרויקט, יותר נכון השלב בו סיימתם שחשבתם.

שם המשחק הוא יעילות ואיפה שאפשר לצמצם עיכובים מיותרים ולקדם את השלמת הפרויקט שם צריך לתת את הדגש ולשאוף להתקדמות מתמדת, אסור להתקע ולחכות ללקוח , על אחריות החברה המשווקת לזרז תהליכים.

קרא עוד

6

השלמת האתר
והפצה שלו

בשעה טובה. הגענו לסיום הפרויקט, בזמן שמוערך ב-14-30 ימי עסקים (תלוי בעומס הפרויקטים ובעיכובים מצד הלקוח בדרך כלל).
לאחר אישור סופי של הלקוח, ביצוע פעולות טכניות כמו התקנת תעודת אבטחה, תוסף נגישות, הפניות כאלה ואחרות והטמעת כלי ניתוח ומדידה כמו Google Analytics, אפשר להגיד שבאמת סיימנו.

השלב הבא כולל הפצה רוחבית של האתר בשלל הרשתות החברתיות והפלטפורמות שברשות החברה המספקת שירותי בניית אתרים לעסקים.

ספרו לעולם על ההצלחה שלכם ועל הדרך תנו דחיפה שיווקית קלה ללקוח החדש ותאחלו לו בהצלחה!

קרא עוד

Blog Blog Blog

מאמרים בנושא בניית אתרים.

Questions & Answers

זמן שאלות  בניית אתרים לעסקים.

בהחלט. בניית אתרים מתבצעת כך שניתן יהיה לשנות את אופי האתר בכל שלב וכל עוד לא מדובר במעבר לאתר חנות אונליין (E-Commerce), הפרוצדורה היא הרבה יותר פשוטה.

כן, מדובר בכמה עשרות שעות עבודה ברוב המקרים בכדי להתאים את השינוי לכל העמודים באתר, מאוד תלוי מה נצטרך לשנות / להוסיף.

וואו, בניית אתרים עם הקצאת אזור שלם לבלוג מאפשרת למקדם האתרים ליהנות מסביבה נוחה לקידום.

ראשית, מדובר באזור מתעדכן באתר שיוצר עניין והופך את בעל האתר / כותב התוכן לאותוריטה בתחומו.

יצירת מאמרים בבלוג מאפשרים סוג של מערכת יחסים בין האתר לבין הגולשים, בטח עוד יותר כאשר קיימת אופציה לתגובות ופידבקים מצד הגולשים.

יתרון קריטי נוסף הוא שבלוג באתר מהווה סביבה נוחה, מכל הבחינות, לקידום אורגני של עשרות מילות מפתח, עם תכנים ארוכים יותר שמטרתם פחות מכירתית, בניגוד לעמודי שירות או מוצרים למשל.

תלוי בכמות השירותים והמידע שתרצו להעביר לגולשים. אם יש לכם מידע רב, חבל "לדחוס" אותו בדף נחיתה אחד, אלא מומלץ לפזר אותו על פני כמה עמודים באתר.

עמוד נחיתה בדרך כלל משמש לקמפיינים ממומנים בגוגל או ברשתות חברתיות ומכיל את תמצית השירותים / מוצרים שיש לכם להציע.

בניית אתרים מיועדת למי שיש לו מסרים ותכנים להעביר לקהל היעד.

חד משמעית. ישנם מספר תוספים מתקדמים להפרדת שפות בתוך האתר, כאשר לכל עמוד יוצרים גרסה נוספת בשפה אחרת.

האידיאל הוא לבסס בניית אתרים לעסקים על השפות שיהיו בו עם חשיבה למספר שנים קדימה, פעמים רבות מדובר בפרויקט מורכב.

אני אישית נעזר בתוספים Polylang ו-WPML המוכרים והטובים.

שאלה טובה. 

הייתי בוחר באתר שמשלב את סוגי האתרים הנפוצים: אתר תדמית בכדי לספק רושם ראשוני חיובי, אתר עסקי בכדי להציג את שירותי החברה, אתר מסחר בכדי לקדם מילות מפתח של מוצרים וכמובן איך לא, בלוג – ליצירת תוכן מתעדכן וקידום עשרות מילות מפתח בסביבה המותאמת לכך.

בכל מקרה, אנו תמיד ממליצים על בניית אתרים במערכת וורדפרס, המהווה פלטפורמה נוחה במיוחד לקידום אורגני.

אתרי מסחר אונליין הם בעלי מבנה שונה משאר האתרים.

אזורים שלמים באתר יהפכו לקטגוריות מוצר ויכילו בתוכם את עמודי המוצרים דרכם אפשר לבצע רכישות.

בנוסף, יש לבצע הפניות לעמודי מוצר גם מעמודים סטטיים וממאמרים בבלוג, אם קיים אזור כזה.

אתרי מסחר אונליין הם בעלי מבנה שונה משאר האתרים.

אזורים שלמים באתר יהפכו לקטגוריות מוצר ויכילו בתוכם את עמודי המוצרים דרכם אפשר לבצע רכישות.

בנוסף, יש לבצע הפניות לעמודי מוצר גם מעמודים סטטיים וממאמרים בבלוג, אם קיים אזור כזה.

הסוד להצלחה ולשביעות רצון של הלקוח נמצא בשלב הראשוני – בתיאום הציפיות ובתכנון הקמפיין.

פירוט נרחב של תיאום הציפיות, אישורי סקיצות ומודלים מול הלקוח וגם עדכונים שוטפים ימנעו מצבים של חוסר תקשורת וביצוע עבודה כפולה.

בסופו של דבר שיווק באינטרנט נמדד בתוצאות, איך נדע אם עמדנו במבחן התוצאה? רק אם נגדיר מטרה ברורה ונלך בעקבות האסטרטגיה שנבחרה.

Info

מידע נוסף.

1

בניית אתרים מעניקה נוכחות 24 שעות ביממה.

אחד היתרונות העיקריים של אתר אינטרנט הוא שהוא נגיש לכל אחד, בכל מקום ובכל זמן. גם מחוץ לשעות הפעילות של העסק שלכם, לקוחות יכולים לגשת לאתר שלכם ולהיעזר בשירותים שלכם או לקבל את המידע שהם צריכים.

אם מדובר בחנות דיגיטלית, הרי שהלקוחות יכולים לבצע רכישה 24 שעות ביממה, גם כאשר החנות הפיזית שלכם סגרה את שעריה.

בניית אתרים מסייעת לכם להיות נוכחים תמיד עבור הלקוחות הקיימים והלקוחות הפוטנציאליים שלכם וכך עוזרת לכם להגדיל את ההכנסות.

קרא עוד

2

בניית אתרים מאפשרת להעניק תמיכה ללקוחות בכל רגע.

שירות לקוחות זה עבודה קשה לכל עסק. יחד עם זאת, מתן תמיכת לקוחות מקוונת היא קלה וחסכונית יותר לעומת העסקת נציג שירות לקוחות. באמצעות בניית אתרים, ניתן לספק תמיכה לקוחות באופן מקוון ובדרכים שונות:

קרא עוד

3

שאלות נפוצות.

זהו המדיום הנפוץ ביותר. כל השאלות התכופות של הלקוחות נענות באתר, חוסכות זמן ומשאבים, תוך מתן מידע מדויק ורלוונטי ללקוחות.

כאשר אתם יושבים על אפיון האתר עם מומחה בניית אתרים, חשוב לוודא כי הוא מוסיף עבורכם דף אינטרנט עם לפחות 10 שאלות נפוצות הקשורות לעסק שלכם.

קרא עוד

4

צ'טבוטים.

צ'טבוטים באתרי אינטרנט מבצעים גם הם עבודה יעילה בכל הקשור לשירות לקוחות. הצ'טבוט זו תוכנה ממוחשבת המבוססת בינה מלאכותית, שיודעת כיצד לנהל תקשורת באופן אוטומטי כמעט כמו נציג שירות אנושי.

הצ'טבוט לומד תסריטי שיחה, וכך יודע לספק מידע על שירותים, מוצרים, בירור לגבי החזרות מוצר וכו'. במידה והצ'טבוט נתקל בפנייה מורכבת מדי, הוא מפנה את הפנייה לנציג שירות אנושי. כיום במסגרת בניית אתרים, מומלץ מאוד להוסיף כמעט לכל אתר אינטרנט צ'טבוט.

קרא עוד

5

טפסי יצירת
קשר.

בניית אתרים חייבת לכלול גם הקמה של טופס יצירת קשר. טופס זה כולל שדות אותם הגולש יכול למלא ולציין את פרטי הקשר שלו ואת השאלה/הבקשה שלו לבית העסק. כך, תוכלו לקבל פניות מלקוחות בכל שעה ובכל יום, גם כאשר אינכם זמינים.

קרא עוד

6

בניית אתרים עוזרת לבסס אמינות ולבנות אמון.

כמו שכבר ציינו, הלקוחות מצפים שלכל עסק יהיה אתר אינטרנט, ועסק ללא אתר מעורר חשד. חשוב מאוד להציג בפני הגולשים את הפנים מאחורי העסק שלכם.

כך, תצליחו לבנות אמון בקרב הגולשים. אנחנו נוטים לבצע עסקאות עם עסקים שאנחנו סומכים עליהם. בניית אתרים תסייע לכם ביצירת האמון הזה ותסייע לחיזוק התדמית שלכם.

קרא עוד

7

בניית אתרים עוזרת להגדיל הכנסות.

אין גבול להכנסות שתוכלו להניב מהאתר שלכם. באמצעות בניית אתרים ניתן להגיע לקהלים רבים שמעולם לא שמעו עליכם, אפילו לכאלו שנמצאים מעבר לים.

ככל שתיהנו מתנועת גולשים רבה יותר, כך תצליחו להפוך את אותם גולשים ללקוחות חדשים. מעבר לכך, ניתן לנצל את האתר שלכם כשטח פרסום. תוכלו לפרסם מודעות של גוגל ולקבל עמלות.

קרא עוד

8

בניית אתרים מחזירה את ההשקעה.

הקמה של חנות פיזית דורשת מכם הוצאות רבות: תשלום שכר דירה, ארנונה, תשלום לכוח אדם וכו'.

לעומת זאת, בניית אתרים היא חסכונית מאוד. היא אמנם כרוכה בהוצאות לבונה האתרים, לרכישת דומיין ואחסון, ולתחזוקה שוטפת, אך העלויות האלו מתגמדות לנוכח ההוצאות הגבוהות של חנות פיזית.

כפי שכבר ציינו, חנות דיגיטלית מאפשרת לגולשים לבצע רכישה 24 שעות ביממה, מכל זמן ומכל מקום, כך שפוטנציאל הרווח הוא עצום. בסופו של דבר, אתם תיווכחו לגלות כי בניית אתרים מחזירה את ההשקעה שלכם בתוך זמן קצר.

קרא עוד

9

טיפים
נוספים.

החלטתם להקים אתר לראשונה בחייכם? מזל טוב! בניית אתרים היא תהליך מורכב המצריך עבודה עם איש מקצועי מיומן ומנוסה.

יחד עם זאת, אם אתם מעוניינים לנסות ולהקים לבדכם אתר או לפחות לבצע חלק מהעבודה בעצמכם, אז הנה כמה טיפים שימושיים לגבי בניית אתרים:

קרא עוד

10

בניית אתרים מחזירה את ההשקעה.

הקמה של חנות פיזית דורשת מכם הוצאות רבות: תשלום שכר דירה, ארנונה, תשלום לכוח אדם וכו'.

לעומת זאת, בניית אתרים היא חסכונית מאוד. היא אמנם כרוכה בהוצאות לבונה האתרים, לרכישת דומיין ואחסון, ולתחזוקה שוטפת, אך העלויות האלו מתגמדות לנוכח ההוצאות הגבוהות של חנות פיזית.

כפי שכבר ציינו, חנות דיגיטלית מאפשרת לגולשים לבצע רכישה 24 שעות ביממה, מכל זמן ומכל מקום, כך שפוטנציאל הרווח הוא עצום. בסופו של דבר, אתם תיווכחו לגלות כי בניית אתרים מחזירה את ההשקעה שלכם בתוך זמן קצר.

קרא עוד

11

מחקר מתחרים.

אתרי האינטרנט של המתחרים שלכם הם מקור מצוין להשראה. הצעד הראשון של בניית אתרים, הוא לבדוק מה המתחרים בתחום שלכם עושים וכיצד האתר שלהם בנוי.

הקדישו זמן לשיטוט באתרים מובילים בתעשייה שלכם, ובחנו את חווית המשתמש שהם מעניקים. האם האתר קל לניווט? האם התפריט נוח? האם האתר מספק את המידע הנדרש? גלישה באתרים של מתחרים תעזור לכם להחליט כיצד צריך להיות האפיון של האתר שלכם.

קרא עוד

12

יצירת אפיון לאתר שלכם.

השלב הבא בתהליך בניית אתרים הוא להכין מסמך אפיון של האתר. האפיון צריך להתבסס על המטרה שלכם. אם למשל ברצונכם לבנות אתר תדמית, הרי שאין צורך במערכת סליקת אשראי והקמה של חנות דיגיטלית.

די בכך שתיצרו עמוד בית, דף אודות שיציג את העסק שלכם ויספר על היתרונות שלכם, עמוד עם שאלות נפוצות, עמוד במציג את השירותים שלכם או המוצרים שאתם מספקים, ודף ליצירת קשר. מומלץ גם להוסיף בלוג שבו תעלו מאמרים שימושיים לצורך קידום האתר שלכם בגוגל.

קרא עוד

13

בחירת פלטפורמה של בניית אתרים.

קיימות מגוון רחב של פלטפורמות בניית אתרים. הבולטות שבהן הן וויקס וכן וורדפרס. לכל אחת יש את היתרונות והחסרונות שלה.

וויקס היא קלה יותר לתפעול ולא מצריכה שום ידע בבניית אתרים. מצד שני, היא אינה גמישה ופחות יעילה בכל הנוגע לקידום אורגני.

וורדפרס מאידך, אמנם מצריכה ידע מוקדם אך היא גמישה יותר – תוכלו להקים אתר לפי הטעם האישי שלכם ולא על בסיס תבניות קיימות.

בנוסף, ניתן להעביר את האתר לכל שרת אחסון שתרצו. חשוב לבחון היטב את הפלטפורמות של בניית אתרים, עד שתגיעו להחלטה מהי הפלטפורמה המתאימה ביותר.

קרא עוד

14

עיצוב
האתר.

אומרים שאין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני, ולכן נראות האתר שלכם היא חשובה במיוחד. חברות בניית אתרים לרוב מעסיקות מעצבים מקצועיים ומנוסים שידעו כיצד לעצב את האתר שלכם כך שיתאים לערכי המותג שלכם.

חשוב מאוד להשתמש בפלטת צבעים נכונה שמעבירה כראוי את המסר השיווקי שלכם ומתאימה לקהל היעד. כך לדוגמה, אם יש לכם משרד עורכי דין, עדיף לבחור בעיצוב קלאסי בצבעים רגועים ולא ברקע צעקני מדי.

מצד שני, אם יש לכם עסק של גלידרייה, תוכלו להעז בבחירת הצבעים ולהשתמש בצבעוניות מתקתקה.

קרא עוד

15

התאמה לגלישה בנייד.

כשיותר מ-50% מתעבורת הגלישה באינטרנט מגיעה מהטלפון הנייד, חשוב מאוד שהאתר שלכם יהיה רספונסיבי. כיום, חברות בניית אתרים מקימות אך ורק אתרים רספונסיביים.

אלו אתרים שתצוגת המסך שלהם מותאמת לגלישה ממגוון מכשירים – מחשב נייח, מחשב נייד, טאבלט וטלפון נייד.

אתר רספונסיבי זהו אתר שנוח לגלוש בו מכל מכשיר, הניווט בו אינטואיטיבי וכל האלמנטים נראים שלמים ולא חתוכים. כדי לא לפספס את קהל הגולשים שמעדיף לגלוש באינטרנט באמצעות הנייד, ודאו שהאתר שלכם הוא רספונסיבי.

קרא עוד

16

השקעה בתוכן.

לצד עיצוב האתר, במסגרת תהליך בניית אתרים אסור להזניח גם את התוכן. לא סתם אומרים ש"התוכן הוא המלך". באמצעות התוכן תוכלו להעביר את המסרים השיווקים שלכם, להדגיש את הבידול שלכם מול המתחרים, להציג את היתרונות שלכם ולהניע את הגולשים לפעולה – יצירת קשר, השארת פרטים, הגעה לחנות שלכם או רכישה.

לכן, חשוב להשקיע בתוכן טוב שיעניק רושם חיובי על הגולשים. לצד כתיבת אודות ועמוד הבית, חשוב להוסיף מאמרים הקשורים לתחום העסק שלכם שיעניקו ערך מוסף לגולש.

מאמרים טובים יעודדו את הגולשים להיכנס לאתר שלכם וגם יעזרו לכם בכל הנוגע לקידום האתר בגוגל. מנוע החיפוש מעדיף לקדם בראש התוצאות אתרים שיש להם תוכן מקורי, אז דאגו להעסיק כותב תוכן טוב שיספק לכם מאמרים באיכות גבוהה.

קרא עוד

17

קידום
האתר.

בניית אתרים אינה נגמרת רק בהקמת האתר. כדי שהגולשים ייחשפו לאתר שלכם, אתם חייבים להשקיע בקידום האתר שלכם.

מרבית הגולשים מבקרים אך ורק באתרים המופיעים בעמודים הראשונים של תוצאות החיפוש. שאר האתרים כמעט ולא זוכים לחשיפות. כדי להגיע לעמודים הראשונים, יש לבצע שלל פעולות המכונות "קידום אורגני" (SEO).

העלאה של תוכן איכותי היא אחת הדרכים לקדם את האתר שלכם. דרכים נוספות הן להטמיע מילות מפתח רלוונטיות ופופולריות אותן הגולשים נוהגים לחפש בגוגל, לוודא שהאתר שלכם מהיר ומעניק חווית משתמש טובה, להשיג קישורים חיצונים ממקורות אחרים שיובילו לאתר שלכם ועוד.

קרא עוד

18

בדיקת הנתונים הסטטיסטיים לאחר בניית אתרים.

לאחר שהקמתם את האתר שלכם ודאגתם גם לקדם אותו, חשוב לבחון מדי יום את הביצועים של האתר. בדקו כמה גולשים נכנסים לאתר שלכם, באילו דפים הם מבקרים, מהו זמן השהייה באתר, כמה מהם מבצעים רכישה או משאירים את הפרטים שלהם, מהיכן הגולשים מגיעים אליכם, מה המאפיינים הדמוגרפיים שלהם ועוד.

הנתונים האלו יעזרו לכם ללמוד מה עליכם לשמר ומה עליכם לשפר באתר. ישנם כלים שונים שיעזרו לכם בהשגת הנתונים האלו, כמו גוגל אנליטיקס המספק דוחות מפורטים לגבי ביצועי האתרים השונים.

ככל שתפיקו לקחים מהנתונים, תצליחו להשיג ביצועים טובים יותר, המרות גבוהות יותר ותצליחו להגדיל את ההכנסות שלכם. בהצלחה!

דברו איתנו!

קרא עוד

דברו איתנו.