קידום אתרים באנגלית – מה זה מצריך מאיתנו בתור משווקים

קידום אתרים באנגלית – מה זה מצריך מאיתנו בתור משווקים?

עסקים רבים חולמים להגיע לשוק הבינלאומי ולהצליח בחו״ל. לפניכם כל מה שחשוב לדעת על קידום אתרים באנגלית וכיצד הוא שונה מקידום אתרים בעברית.

אין ספק שהחלום הגדול של רבים מהעסקים הוא להצליח מעבר לים. לכבוש את קהל היעד הבינלאומי, להרחיב את כמות הלקוחות שלהם ולהגדיל את ההכנסות בשיעור עצום.

אבל איך עושים את זה? ממש כמו שאתם מקדמים אתרים בעברית כדי לשפר את הצלחת הלקוחות שלכם בשוק הישראלי, כך גם קידום אתרים בשפה האנגלית יסייע לעסקים שאתם מקדמים להשיג לקוחות בחו״ל.

אז אם החלטתם לעסוק בקידום אתרים בשפה האנגלית, הנה כמה דברים שחשוב לשים לב אליהם.

קידום בחו"ל מצריך שליטה מלאה בשפה

בנוסף לכך, כאשר אתם מבצעים עבודת קידום אתרים באנגלית הכוללת כתיבה של תכנים, מומלץ להימנע משימוש בגוגל טרנסלייט.

לרוב התרגום של גוגל טרנסלייט הוא לא מדויק וכולל שגיאות רבות, שדוברי אנגלית יזהו מיד.

מעבר לכך, בשפה האנגלית קיימות מילות סלנג רבות שאנחנו הישראלים לא בקיאים בהן, בעוד שמילות סלנג פופולריות בישראל אובדות בתרגום באנגלית.

בנוסף ישנן מילים עם משמעויות רבות ושונות לחלוטין. כך לדוגמה – המילה Break יכולה להיות בהקשר של הפועל "לשבור" ("Do not break the eggs"), בהקשר של הפרת חוקים ("Don’t Break the law"), בהקשר של חדשות מתפרצות ("When the news first broke…) ובהקשר של פרידה ("He broke up with me").

לא תמיד גוגל טרנסלייט יצליח להבחין בין המשמעויות השונות אליהן התכוונתם במילות המפתח שלכם, לכן, במקום גוגל טרנסלייט, השתמשו בתוכנה Grammarly.

זוהי תוכנה המאתרת באופן אוטומטי שגיאות דקדוק, סגנון כתיבה שגוי, בחירת מילים לא נכונה וטעויות בפיסוק ואיות, ומציעה תיקונים בהתאם לטקסט.

בנוסף, מומלץ להעביר תכנים ללקוח לאישורו הסופי כדי להימנע מטעויות.

לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית:

קידום אתרים באנגלית מצריך מכם לעמוד בתחרות גדולה יותר

ישראל היא כידוע לכם מדינה קטנה – אנחנו מונים פחות מתשעה מיליון תושבים.

לעומת זאת, כמות דוברי האנגלית ברחבי העולם מונה בין 500 מיליון ל-1.8 מיליארד אנשים, שמתוכם 300 עד 450 הם דוברי אנגלית ברמת שפת אם.

בשל כך, כמות האתרים בשפה האנגלית גדולה משמעותית מכמות האתרים בעברית, כך שהחיסרון של קידום אתר באנגלית הוא שעליכם להתמודד בתחרות מאתגרת וגדולה יותר.

לשם השוואה, ניתן לראות את התוצאות של קידום אתרים אורגני בשפה העברית לאחר שלושה חודשים עד חצי שנה, בעוד שקידום אתרים באנגלית לוקח זמן רב יותר ואפשר לראות תוצאות ושיפור במיקומים של האתר רק לאחר 9-12 חודשים.

בשל התחרות הקשה והסבלנות הרבה שהוא מצריך, קידום אתרים בשפה האנגלית הוא לרוב יקר יותר מקידום אתרים בעברית.

אבל לפני שאתם ממהרים לוותר על הרעיון לפנות לקהל מעבר לים, עליכם לזכור שישנו קהל לקוחות פוטנציאלי עצום וגדול יותר בשפה האנגלית.

אז כדי לשפר את המיקום של האתרים בתוצאות מנוע החיפוש, ההמלצה היא לשלב קידום אתרים אורגני וקידום אתרים ממומן.

 כך תוכלו להשיג חשיפה מהירה לאתר ולהשיג תנועת גולשים גדולה יותר באופן מיידי, ויחד עם זאת, תשיגו תוצאות איכותיות, המותאמות למאפיינים של קהל היעד שלכם ושיישמרו לאורך זמן.

ביצוע מחקר מילות מפתח וסקר שוק

גם אם עבודת הקידום בשפה העברית שביצעתם עד כה הצליחה בצורה פנומנלית, עליכם לקחת בחשבון שכאשר אתם מבצעים קידום אתרים באנגלית יהיה עליכם לבצע מחקר מילות מפתח חדש.

קהל היעד הדובר את השפה האנגלית, עשוי לחפש ביטויים אחרים הרלוונטים לעסק אותו אתם מקדמים. מומלץ מאוד להתייעץ עם מקדם אתרים שיש לו ניסיון עם קידום אתרים בשפה האנגלית, ויוכל לערוך עבורכם מחקר המותאם לקהל החדש שלכם.

מעבר לכך, עליכם לבצע סקר שוק לגבי קהל היעד הבינלאומי אליו אתם מעוניינים לפנות.

אל תסיקו שכל דוברי האנגלית הם זהים מבחינת החיפושים שלהם ברשת. הקהל הבריטי למשל אינו דומה לקהל האמריקאי. עליכם להתאים את קמפיין הקידום בהתאם למיקום של קהל היעד אליו אתם מעוניינים לפנות.

לשם המחשה, בשנת 2020 החיפושים הפופולריים ביותר בגוגל שהתבצעו על ידי גולשים בארצות הברית היו: תוצאות הבחירות (Election results) במקום הראשון, נגיף הקורונה (Coronavirus) במקום השני ואחר כך קובי בריאנט (Kobe Bryant) – שחקן הכדורסל האמריקאי שנהרג בתאונת מסוק.

לעומת זאת, החיפושים הפופולריים באותה שנה אצל הבריטים היו: קודם כל נגיף הקורונה (Coronavirus), אחר כך בחירות ארצות הברית (US Election) והחיפוש השלישי בגודלו היה קרולין פלאק (Caroline Flack) – מנחת טלוויזיה בריטית ששמה קץ לחייה.

השוני בחיפושים נובע כמובן בין היתר מהבדלי התרבות והמאירועים האקטואליים המתרחשים בכל מדינה, קושי נוסף שיש להוסיף למשווה כשמדובר בקידום אתרים באנגלית או בשפה אחרת עם קהל רחב.

קידום אתרים בלינקדאין, בטיקטוק ובטוויטר

בישראל הרשתות החברתיות הפופולריות ביותר הן פייסבוק ואינסטגרם, אבל מעבר לים, יש גם שחקנים אחרים – רשתות חברתיות כמו טוויטר, טיקטוק ולינקדאין, שכאן זוכות להצלחה מעטה יחסית, נחשבות לפופולריות מאוד במדינות אחרות.

כך למשל, בטוויטר פעילים לא פחות מ-48.35 מיליון אמריקאים, בלינקדאין ישנם 133 מיליון משתמשים בארצות הברית ובטיקטוק פעילים 80 מיליון אמריקאים.

לכן, בבואכם לקדם את העסק של הלקוחות שלכם, אל תשכחו מהפלטפורמות האלו.

חשוב כמובן להתאים את הקמפיין שלכם בהתאם לקהל היעד השל הרשת החברתית.

כך לדוגמה, לינקדאין שהיא רשת מקצועית לפיתוח קריירה, פונה בעיקר לחברות ואנשי עסקים המחפשים הזדמנויות עסקיות ועובדים חדשים, אנשים המחפשים עבודה ושינוי תעסוקתי. מרבית הגולשים ברשת החברתית הזאת הם בני 45-55.

לעומת זאת, טיקטוק שמבוססת על העלאת סרטונים קצרים, פונה בעיקר לקהל הצעיר – 32.5 אחוז מהמשתמשים ברשת החברתית בארצות הברית הם בני 10-19, 29.5 אחוז מהמשתמשים הם בגילאי 20-29 ורק 7 אחוז מהמשתמשים הם בני 50 פלוס.

קהל היעד בטוויטר יותר מגוון – 38 אחוז מהמשתמשים בארצות הברית הם בין הגילאים 18-29, ו-26 אחוז מהמשתמשים הם בגילאי 30-49.

קידום אתרים באנגלית באמצעות פלטפורמות שונות וקישורים חיצוניים

קידום בשפה זרה מצריך מכם לא רק לקדם את האתרים ברשתות החברתיות ובמנוע החיפוש של גוגל, אלא גם באתרים בינלאומיים.

תוכלו להשתמש בשירותים של חברות כמו טבולה ואאוטבריין שעוסקות בקידום תכנים באתרים שונים בשפה האנגלית.

התכנים אותם אתם מעוניינים לקדם יופיעו בתחתית מאמרים באנגלית תחת הכותרת ״מומלץ בשבילך״ או ״ברחבי הרשת״. ניתן להתאים את הצגת התכנים לפי המאפיינים הדמוגרפיים של קהל היעד.

בנוסף לכך, חשוב מאוד להשיג קישורים חיצוניים. זוהי טקטיקה בולטת בקידום אתרים, במיוחד במהלך קידום אתרים באנגלית, במסגרתה הכולת השגת קישורים ממקורות חיצוניים שיובילו לאתר של הלקוח שלכם.

ככל שאתר אינטרנט זוכה לאזכורים רבים ברשת כך רמת המומחיות שלו בעיני גוגל עולה והוא יקודם במיקומים הראשונים של תוצאות החיפוש. כאשר אתם פונים לקהל יעד דובר אנגלית, חשוב שתשיגו קישורים חיצוניים מאתרים באנגלית.

ערכו מחקרים ובדקו מהם אתרי האינטרנט באנגלית הפופולריים ביותר שקהל היעד שלכם בחו״ל נוהג לגלוש בהם.

פנו לאותם אתרים והציעו להם לעשות שיתוף פעולה כדי לקבל מהם קישורים. תוכלו למשל להציע החלפת קישורים כך שהאתר של הלקוח שלכם יפנה לאתר שלהם וההפך. כך כולם ירוויחו ועבודת הקידום תצליח ובגדול.

קידום אתרים באנגלית בפן הלוקאלי

אצלנו בישראל התחרות הגדולה במנוע החיפוש היא על ביטויים כללים ופחות על ביטויים מקומיים.

למשל, כאשר הגולשים מחפשים את מילות המפתח "בניית אתרים" הם לרוב אינם מזינים את המיקום הגיאוגרפי של השירות, כמו "בניית אתרים בפתח תקווה". אחת הסיבות לכך היא שישראל היא מדינה קטנה.

לעומת זאת, במדינות גדולות כמו ארצות הברית (שכוללת לא פחות מ-50 מדינות) או קנדה, למיקום הגיאוגרפי ישנה חשיבות רבה. בשל כך, כאשר מבצעים קידום אתרים באנגלית, יש לתת דגש על הלוקאליות.

הביטוי שאותו אתם מעוניינים לקדם צריך להשתלב יחד עם המיקום הגיאוגרפי של קהל היעד אליו אתם מעוניינים לפנות. למשל: "בניית אתרים בניו יורק".

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

השארת פרטים:

השאירו פרטים
צרו איתנו קשר
שיווק באינטרנט לעסקים - תכנית עסקית מותאמת אישית | שיווק באינטרנט לעסקים - מיקוד פעילות לקהל היעד | Digital Solutions
השאירו פרטים
שיווק באינטרנט לעסקים - תכנית עסקית מותאמת אישית | שיווק באינטרנט לעסקים - מיקוד פעילות לקהל היעד | Digital Solutions
צרו איתנו קשר