בניית אתרי וורדפרס לעסקים שלא מתפשרים על אתר מקצועי

בניית אתרי וורדפרס לעסקים

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

תוכן עניינים

תוכן עניינים

בבואנו לדבר על בניית אתרי וורדפרס לעסקים, חשוב לציין כי וורדפרס היא אחת ממערכות בניית האתרים, וניהול התוכן – הפופולאריות ביותר. מקורות מסוימים, ידווחו כי עשרות אחוזים מכלל האתרים מונעים בידי המערכת של וורדפרס. מהי וורדפרס? כיצד בניית אתרי וורדפרס לעסקים יכולה להתאים לצרכי העסק שלך? כל זאת ועוד, בכתבה הבאה.

בניית אתרי וורדפרס לעסקים – על מה ולמה?

יש שיגידו כי אחת הסיבות להצלחתה של וורדפרס, זאת מבלי לדבר על בניית אתרי וורדפרס לעסקים, היא היותה פרויקט קוד-פתוח, ללא עלות. מה זה אומר? ובכן, מאגר הקוד של וורדפרס – הינו זמין באופן פומבי. כך שכל אחד יכול להתבונן בו, להוריד ולתרום לו. ובכך, קהילה גדולה של מפתחים יכולים פשוט להמשיך לתרום ולשפר את התכנה. 

יתרה מכך, אין עלות לעשות שימוש במערכת, או צורך לרכוש עבורה רישיון. כך שהשימוש בוורדפרס הוא מלכתחילה ללא עלות עבור השימוש במערכת עצמה. מבחינה תקציבית, זה יכול כבר לסמן נקודות זכות לטובת בניית אתרי וורדפרס לעסקים. 

זה לא אומר שלא תהיה שום עלות לבניית האתר – שכן, אם רוצים דומיין, תוספות מותאמות אישית – ובכלל, לקבל עזרה מקצועית בקבלת התוצר הסופי, אפשר שיתווספו לכך עלויות נוספות.

בניית אתרי וורדפרס לעסקים – התאמה אישית ברמה עיצובית ופונקציונלית?

סיבה נוספת לברר על בניית אתרי וורדפרס לעסקים היא אלמנט ההתאמה האישית. ניתן בהחלט לשנות את המראה והתחושה של האתר, כדרך התקנת ערכות נושא ותוספים שונים – ואפילו לערוך את הקוד באתר באופן עצמאי. בייחוד אם יש בונה אתרים שעובד איתך ומבין את רצונך. 

במילים אחרות, באם רוצים לשנות את מראה האתר – ניתן להתקין ערכות נושא המגיעות קומפלט עם מראה עיצובי כלשהו, לרבות פונקציונליות מסוימת. יש לא מעט ערכות נושא זמינות לוורדפרס – הן ללא עלות והן בתשלום. כך שבנקל ניתן למצוא משהו שהולם את צרכי האתר ונראותו הרצויה.

תוספים, הינם דרך נוספת לאפיין את האתר. יש המון תוספים. לרבות, תוספים שאולי לא תהית על קיומם. בין אם מדובר באינטגרציות של מדיה חברתית, בפלטפורמות מסחר מקוונות, בפיצ'רים אסתטיים ופרקטיים לאתר, בהתאמות אישיות כאלה ואחרות – וכן הלאה. 

על כן, בניית אתרי וורדפרס לעסקים יכולה להסתייע באותם פלאגינים, על מנת לאפיין את האתר לצרכים. ועם זאת, יש שימליצו להימנע מלמלא את הצלחת בהמון פלאגינים, מבחינה פונקציונלית כלשהי.

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

בניית אתרי וורדפרס לעסקים עם קוד בהתאמה אישית?

מעבר לכך, בניית אתרים יכול להתאים גם לעסקים שמעוניינים לבנות אתר מותאם ומעוצב אישית – גם מבלי להוסיף לו ערכות נושא קיימות ופלאגינים. זאת כי, ניתן כאמור, לערוך את הקוד של האתר באופן ישיר ולערוך בו שינויים בהתאם. זה כמובן יכול להיות משהו שבית העסק עושה אם יש לו בנמצא אנשים שעוסקים בתכנות, ו/או משהו שבעלי מקצוע חיצוניים יסייעו עימו תוך הזמנת שירות בהתאם.

בניית אתרי וורדפרס לעסקים נעימה בתקציב השיווקי?

כך או כך, בניית אתרי וורדפרס לעסקים יכולה להיות מאוד יעילה תקציבית. לא רק שניתן להוריד את התכנה ולעשות בה שימוש ללא עלות, יש המוני ערכות נושא ותוספים ללא עלות, או בעלות ראויה, שיכולים לתרום לתוצר הסופי כחזון העסק.

מה קורה לאחר בניית אתרי וורדפרס לעסקים?

לאחר השלמת בניית אתרי וורדפרס לעסקים בית העסק יכול ללמוד כיצד לנווט בה בקלות יחסית. באם הוא רוצה לערוך עמודים, פוסטים וכן הלאה – לא רק שהלמידה יכולה להיות פשוטה יחסית, יש המון מדריכים והדרכות ברחבי הרשת על מנת להבין מה לעשות. למעשה, לוורדפרס יש קהילות תמיכה, שיכולות להעניק מענה באם מציפים מולן שאלות.

כך שאם עלתה בעיה תוך השימוש בתכנה, ישנו סיכוי יותר מסביר – כי מישהו כבר מצא פתרון. ניתן להיכנס לאחד הפורומים ולשאול את השאלה, לחפש באחד הפורומים לראות איזה מענה כבר קיים או אפילו להתבונן בגוגל כדי לראות איזה אתר הוא מציף שאולי כבר מכיל את התשובה. 

יש לזכור כי מדובר במערכת די פופולרית כך שסביר שיהיה מישהו שידע משהו בעל ערך וידע לסייע. זאת מבלי לכלול את בעל המלאכה שעזר מלכתחילה בבניית האתר. ובכך, לאחר השלמת בניית אתרי וורדפרס לעסקים ניתן להסתייע בפורומים חיצוניים, ואתרים אשר נועדו להעניק תמיכה למשתמשי וורדפרס. כך שזה יכול להיות די קל למצוא פתרון.

בניית אתרי וורדפרס לעסקים עם מערכת שיכולה לתמוך בהליכי SEO?

בניית אתרי וורדפרס לעסקים יכולה להניב יתרון נוסף. מי שמבין קצת ב-SEO אולי שמע כי וורדפרס היא ידידותית לקידום אתרים. ובכך, מאפשרת קידום אתרים בגוגל. יש לא מעט פקטורים שיכולים להיכנס לתחום קידום האתרים – כמו כותרות העמוד, תגיות מטא, מילות מפתח וכן הלאה. 

יש שיגידו, כי מאוד קל להם למטב את התכנים שלהם בוורדפרס כך שהם יהיו מוכנים לקידום אתרים. בין היתר, כיוון שקל לערוך את כותרות העמודים ואת המטא תגיות מתוך הפלטפורמה. ומי שמתקין תוסף SEO כמו יואסט, יכול לקבל קצת סיוע עם מילות מפתח ויישומן. אם כי, יש לבדוק כמה השפה העברית אכן נתמכת על ידי התוסף ולהפעיל קצת שיקול דעת אל מול הצעותיו.

על כן, בניית אתרי וורדפרס לעסקים יכולה כבר לתת לך דרך פשוטה וקלה להתחיל עם SEO. אם יש לך עסק, ובא לך לקדם את התכנים האורגניים שלו ביתר קלות, כל מה שנמצא בתחום אחריותך (כי אולי כבר סידרת את שאר הרבדים הקשורים ל-SEO), זה רק לוודא כי מילות המפתח שלך, הכותרות ושלל הפרטים שניתן לערוך מוורדפרס – אכן נערכים כמו שצריך – אזי שיהיה לך קל לוודא שכך קורה.

בניית אתרי וורדפרס לעסקים עם תאימות לנייד?

בניית אתרי וורדפרס לעסקים יכולה להתאים גם לעסקים אשר רוצים ליצור אתר ידידותי לנייד. שכן, לא מעט גולשים ניגשים לאתרים כיום כדרך מכשיר הטלפון שלהם. על כן, יש אפשר לוודא כי האתר אכן מותאם לשימוש. 

הן מבחינה פונקציונלית והן מבחינה עיצובית. לא רק שזה נוח ויעיל יותר מבחינת המשתמש, זה גם יכול לעשות רושם טוב – שבית העסק טרח להתאים את האתר עבור שימוש בנייד, באופן שנראה מקצועי ומדויק. אם כי, יש לציין שזו כנראה לא מחשבה שתעבור לכל גולש באתר. 

אלא רק למי שיש מודעות לנושאים שכאלה. יש שיגידו כי אתרי וורדפרס מותאמים באופן אוטומטי לכל גודל מסך. אם כי, אנחנו לא בטוחים שזה נכון ומומלץ לבדוק את זה. כך או כך, יש דרכים מספקות על מנת לקבל את התוצאה הזאת, בכל מקרה.

לסיכומו של דבר, בניית אתרי וורדפרס לעסקים יכולה להתאים במיוחד לעסקים אשר רוצים לקבל את כל הטוב שיש לעולם הוורדפרס להציע להם, לרבות השקעה תקציבית מינימלית באופן יחסי, יכולת התאמה אישית מרובה, יכולת להתחיל בקלות ולהעלות אתר לאוויר במהירות (עם ערכות נושא מוכנות מראש), אפשרות לערוך את קוד האתר באופן מותאם אישית ובאופן כללי ליצור את התוצר שבאמת רוצים. ניתן להשקיע את מידת המשאבים שרוצים, ככל שרוצים יותר התאמות אישיות ותוצרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מלאו פרטים לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

או, חייגו:

הפופולריים ביותר

טוען מאמרים נוספים...

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים