סוף סוף! אופציית לינקים לכל המשתמשים בסטוריז של אינסטגרם

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

סוף סוף, הגיע הרגע שכל היוצרים, המותגים ובעלי העסקים חיכו לו… סטיקרים עם לינקים בסטורי לכל המשתמשים באינסטגרם! 👏

כן, זה רשמי – מעכשיו תוכלו לכלול קישורים בסטורי שלכם גם אם אין לכם 10 אלף עוקבים.

רגע רגע… על מה אנחנו מדברים בדיוק? 🤔

אם במקרה התבודדתם במערה בזמן האחרון, סביר להניח שלא שמעתם שבחודש שעבר אינסטגרם השיקה לראשונה את האפשרות לכלול לינקים בתוך סטיקרים – נשמע מגניב לא? אז זהו, היה קאץ' קטנטן – האפשרות הייתה פתוחה רק בפני חשבונות עם 10 אלף עוקבים ומעלה. לא נחמד.

אז בטח אתם שואלים מה עשינו? טוב, אנחנו לא עשינו כלום. אבל שאר המשתמשים העצובים והמקופחים בכו ועשו פרצוף זועף, אינסטגרם הבינה את המסר ופתחה את האפשרות לכולם. הידד!

אז אחרי שעשינו שיעור היסטוריה קצר, הגיע הזמן לדבר על האפשרות עצמה. כאמור, מבחינה טכנית, מדובר בסטיקר מיוחד עם אייקון של לינק, כשהכיתוב על אותו סטיקר הוא בעצם הדומיין שאליו יגיע הגולש במידה וילחץ עליו.

אז מה הביג-דיל? עד עכשיו, רוב המשתמשים היו יכולים לכלול לינקים רק באמצעות אפשרות הנקראת "Swipe Up" שהייתה דורשת מהמשתמש להחליק את המסך כלפי מעלה. לאופציה החדשה, לה נקרא מטעמי נוחות "סטיקר-לינק" יש יתרון בכך שהיא מאפשרת למשתמשים להגיב לסטורי ובכך להמשיך את התקשורת עם המותג.

חשוב לציין שבקידום ממומן עדיין משתמשים בשיטה הקודמת ("Swipe Up"). אבל תהיו אופטימיים – הסטיקר-לינק כנראה יגיע גם לשם בהמשך.

איך מוסיפים סטיקר-לינק לסטורי?

ראשית, נציין שאם האפשרות להוסיף סטיקר-לינק עדיין לא מופיעה לכם, אין מה להילחץ, אינסטגרם רק הכריזה על העניין ויקח כמה ימים עד שזה יתעדכן אצל כולם.

שלב ראשון – בעריכה שאתם עושים לסטורי תלחצו על הלחצן של ספריית הסטיקרים שלכם. יופיע שם סטיקר מסוג "לינק" (כמו בתמונה).

שלב שני – הוסיפו את הלינק שלכם לשדה.

שלב שלישי – שנו את הצבע של הסטיקר על ידי לחיצה עליו.

זהו זה, פשוט וקל – יש לכם סטיקר-לינק. 🔗

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
השארת פרטים: