מיקרוסופט הטמיעה שינויים חדשים לשיפור ה-Bing AI Chat
המשתמשים של מנוע החיפוש של Bing המופעל ב-AI מדווחים על תוצאות טובות יותר, תשובות מלאות יותר וחווית צ'אט נגישה וטובה.
מיקרוסופט ביצעה מספר שינויים כדי לשפר את חוויית השימוש בצ'אט. המשתמשים מוגבלים כעת למקסימום של 5 סבבי צ'אט בכל סשן, ו-50 צ'אטים ביום.
מנוע החיפוש Bing המופעל על ידי AI של מיקרוסופט זוכה לשבחים רבים מהמשתמשים בבדיקות המוקדמות. בלמעלה מ-169 מדינות, נמצא כי התכונות החדשות מספקות תוצאות חיפוש טובות יותר, תשובות מלאות יותר וכלים איכותיים ליצירת תוכן.
המשוב על התשובות המופעלות על ידי AI שנוצרות על ידי Bing היה חיובי ברובו, כאשר 71% מהמשתמשים הביעו שביעות רצון גבוהה ודיווחו שחווית הצ'אט קלה לשימוש ונגישה, עם איזון טוב של תגובות מועילות.
לפי הנתונים של מיקרוסופט, רוב המשתמשים מוצאים את התשובות שהם צריכים בתוך חמישה סבבים, כאשר רק אחוז קטן של שיחות צ'אט עולה על 50 הודעות, לכן הוחלט על מכסה של 50 צ'אטים ביום, וחמישה סבבי צ'אט בכל הפעלה. לאחר שהפעלת צ'אט מגיעה לחמישה סב0בים, המשתמשים יתבקשו להתחיל נושא חדש.
מיקרוסופט הכריזה כי היא מחויבת לשפר את המערכת שלה בהתבסס על משוב המשתמשים, וכי היא פועלת ללא הרף לשיפור המערכת בהתאם למשובים המתקבלים.
10 הכישורים המבוקשים ביותר בשנת 2023, עפ"י הדו"ח השנתי של LinkedIn
LinkedIn פרסמה את הדו"ח השנתי שלה על הכישורים המבוקשים ביותר לשנת 2023, בהתבסס על נתונים שנאספו מפרסומי דרושים ופעילות חברים.
חמשת הכישורים המובילים בביקוש לשנת 2023 הם ניהול, תקשורת, שירות לקוחות, מנהיגות ומכירות. חמשת המיומנויות הטכניות המבוקשות ביותר הן פיתוח תוכנה, SQL, פיננסים, Python ו-Java.
הדוח מבוסס על נתונים שנאספו מפרסומי דרושים ב-LinkedIn ומפעילות חברים, ומספק נקודת מבט ייחודית ובעלת ערך על הצרכים הנוכחיים והעתידיים של שוק העבודה. אחת הדרכים להישאר במירוץ בשוק העבודה היא על ידי התמקדות במיומנויות המבוקשות ביותר, תוך הקפדה על ידע עדכני.
אז מהם 10 הכישורים המבוקשים ביותר לשנת 2023?
הדו"ח של LinkedIn מראה שניהול הוא המיומנות המבוקשת ביותר לשנת 2023.
ככל שחברות צומחות ומתרחבות, הצורך במנהלים מיומנים שיכולים לפקח על צוותים, פרויקטים ותפעול הולך וגדל.
במקום השני נמצאת התקשורת. ככל שהצוותים מתפזרים גיאוגרפית יותר, והחברות ממשיכות להעדיף עבודת צוות, כך תקשורת יעילה בין ערוצים שונות ופלטפורמות שונות הופכת לבעלת ערך רב יותר. כישורי שירות לקוחות מגיעים למקום השלישי. חברות מכירות בצורך לספק חוויה יוצאת דופן כדי לבנות נאמנות למותג ולהניע צמיחה ארוכת טווח.
כישורי מנהיגות נמצאים במקום הרביעי ברשימה. בין אם אתה מוביל צוות קטן או ארגון שלם, היכולת לספק הדרכה, הכוונה והשראה היא קריטית להצלחה. מסיימים את רשימת חמשת הראשונים הם כישורי מכירות. עם עליית המסחר האלקטרוני והחשיבות הגוברת של הערוצים הדיגיטליים, כישורי המכירות הם בעלי ערך רב מתמיד.
הרשימה המלאה של 10 הכישורים המבוקשים ביותר:
- ניהול
- תקשורת
- שירות לקוחות
- מַנהִיגוּת
- מכירות
- ניהול פרוייקט
- מחקר
- יכולות אנליטיות
- שיווק
- עבודת צוות
תוכן שנוצר ע"י בינה מלאכותית בתוצאות החיפוש: כיצד להבטיח איכות גבוהה ודירוג גבוה בגוגל?
גוגל נותנת עדיפות לתוכן באיכות גבוהה, ללא קשר אם בני אדם או מכונות מייצרים אותו.
התמקדות באיכות התוכן ולא בשיטת הייצור הייתה מאז ומתמיד אבן יסוד בגישה של גוגל לדירוג תוצאות החיפוש. במקום לאסור סוגי תכנים מסוימים באופן גורף, גוגל שיפרה את המערכות שלה כך שידעו טוב יותר לתגמל תוכן איכותי.
שימוש בכל סוג של אוטומציה, כולל AI, ליצירת תוכן שמטרתו העיקרית היא לתמרן את הדירוג בתוצאות החיפוש מפר את מדיניות הספאם של גוגל. מאמצי המלחמה בספאם של גוגל, כולל מערכת ה- SpamBrain שלה, ימשיכו להילחם בשיטות כאלה. עם זאת, גוגל מבינה שלא כל שימוש באוטומציה ובתוכן שנוצר ע"י בינה מלאכותית הוא ספאם. גוגל אומרת שהיא תמשיך לנקוט בגישה אחראית כלפי תוכן שנוצר ע"י בינה מלאכותית, תוך שמירה על רף גבוה לאיכות המידע.
גוגל עדכנה את דף ההנחיות שלה ל"יצירת תוכן מועיל, אמין, ששם את בני האדם במקום הראשון" עם טיפים להערכת תוכן במונחים של "מי, איך ולמה".
"מי" מתייחס לאדם שיצר את התוכן, וחשוב להבהיר זאת ע"י מתן כותרת או מידע רקע על המחבר.
"איך" מתייחס לשיטה המשמשת ליצירת התוכן, ומועיל לקוראים לדעת אם היו מעורבים בתהליך אוטומציה או AI. אם בינה מלאכותית הייתה מעורבת בתהליך ייצור התוכן, גוגל רוצה שתהיו שקופים ותסבירו מדוע נעשה בו שימוש.
"למה" מתייחס למטרה של יצירת תוכן, שצריכה להיות לעזור לאנשים ולא לתמרן את דירוג החיפוש.
שימוש בקווים מנחים אלה לבחון את התוכן שלהם, ללא קשר אם הוא נוצר ע"י בינה מלאכותית או לא, יעזור לכם להישאר מסונכרנים עם מערכות התיגמול של גוגל.
המערכת של גוגל להגנת הצרכן בקנייה מקוונת
אמצעי הבטיחות של Google, כולל בדיקה אוטומטית ותגי חנות, מסייעים בהגנה על הקונים ובבניית אמון הצרכן בעסק.
גוגל מדגישה 3 דרכים מרכזיות שבהן היא עוזרת לאנשים לקנות בבטחה ברשת, ולבסס את אמון הצרכנים:
- תהליך הבדיקה האוטומטי של גוגל: מדובר באחת הדרכים העיקריות שבהן גוגל מגבירה את בטיחות הקונים ברשת. כל סוחר וכל מוצר עוברים סקירת בטיחות מעמיקה ע"י גוגל. הסקירה מתבססת על מערך הנתונים העצום של גוגל של המוצרים והמוכרים בעולם. הודות לטכנולוגיה זו, המערכות של גוגל יכולות לקבוע במהירות ובדייקנות האם עסק לגיטימי והאם המוצרים שלו עומדים במדיניות של גוגל.
לגוגל יש מדיניות קניות קפדנית כדי להבטיח שמוצרים ומודעות קניות בפלטפורמה שלה עומדים בסטנדרטים מסוימים. המדיניות מכסה מה מותר ומה אסור ב-Google ומעניקה לקונים ביטחון כשהם רואים מוצרים העומדים בתקני האיכות של Google. בינואר לבדו, גוגל עצרה את הצגתם של יותר מ-100 מיליון מוצרים ופסלה כמעט 300,000 חשבונות בשל בעיות איכות או אי ציות למדיניות שלה. - תג 'חנות מהימנה' של Google מוענק למוכרים על סמך כרטיס הניקוד שלהם בחוויית הקניות. אם העסק שלך מציע חווית קנייה מצוינת, ייתכן שתהיה זכאי להציג תג Trusted Stores במודעות המוצרים שלך.
תג ה-Trusted Store מבוסס על ארבעה מדדי ביצועים: מהירויות משלוח, איכות משלוח, עלויות החזרה ואפשרויות החזרה. מדדי ביצועים אלה מושווים עם סוחרים אחרים באותה הקטגוריה, כדי לקבוע את זכאותם של סוחרים לתג. - צוותי סקירה אוטומטיים ואנושיים. גוגל מפעילה מערכות אוטומטיות לניטור פעילות הפרה. בנוסף, צוות של סוקרים אנושיים נמצא בכוננות מתמדת כדי לסקור נושאים הדורשים התמקדות גבוהה יותר. בנוסף, הקישור "דווח על רישום", הנמצא בפינה השמאלית התחתונה של כל דף מוצר, מזמין את הקונים לשתף במידה וזיהו התנהגות חשודה של סוחר.