שיווק באינטרנט: למה לבחור בחברת Digital Solutions?

שיווק באינטרנט_ למה לבחור בחברת Digital Solutions

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

תוכן עניינים

תוכן עניינים

עולם השיווק באינטרנט הוא מאוד דינמי ובגלל זה קידום איכותי עם תוצאות שממירות ההשקעה שלכם בשיווק לכסף זו משימה מאתגרת. זו הסיבה שבשנים האחרונות קמו חברות כה רבות לשיווק עסקים באינטרנט.

בחירת חברת שיווק באינטרנט עשויה להשפיע על המון מימדים בעסק שלכם הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך. בגלל זה חשוב כל כך לדעת כיצד עליכם לבחור את החברה הטובה ביותר להגשמת היעדים העסקיים שלכם.

אז החלטתם לשכור את שירותיה של חברת שיווק באינטרנט? לפניכם כל מה שצריך לבדוק כדי לבחור את החברה המתאימה ביותר עבורכם. כיום, כמעט כל עסק שמכבד את עצמו נדרש לשווק את עצמו ברשת. נוכחות דיגיטלית היא חשובה מאין כמוה, והדרך לחזק את הנוכחות שלכם בדיגיטל היא באמצעות חברת שיווק באינטרנט.

תפקידה של החברה הוא לשווק את העסק שלכם במגוון פלטפורמות וערוצים – דרך קידום אורגני וקידום ממומן ברשתות החברתיות, קידום אורגני וקידום ממומן בגוגל, אימייל מרקטינג, דפי נחיתה, באנרים, שיווק שותפים ועוד.

ממש כמו שישנם אלפי עסקים שזקוקים לשירותי שיווק דיגיטלי, כך קיימות אלפי חברות לשיווק באינטרנט. ההיצע יכול מאוד לבלבל אתכם, ולהותיר אתכם אובדי עצות באיזו חברה לבחור.

אז כדי לעשות לכם סדר, הנה לפניכם כמה דברים שכדאי לשים לב אליהם לפני שסוגרים חוזה עם חברת שיווק באינטרנט. 👇🏼

בדיקת מוניטין אינטרנטי

אם תחפשו בגוגל מידע על חברת שיווק באינטרנט, תוכלו להתרשם ממנה ומשביעות הרצון של לקוחותיה.

מומלץ מאוד לבדוק מהו הדירוג שהחברה קיבלה ב"My Google Business" ("גוגל לעסק שלי") ולקרוא את הביקורות של לקוחות קודמים. הימנעו מבחירה בחברה שקיבלה ציון נמוך מארבעה כוכבים, משום שזהו תמרור אזהרה. 

בנוסף, כדאי להריץ חיפוש על החברה גם ברשתות החברתיות ובקבוצות שונות שעוסקות בשיווק דיגיטלי.

נגן וידאו אודות לינקדאין לעסקים מוצלחים

התייעצו בקהילות פייסבוק

חברת שיווק באינטרנט בעלת מוניטין שביצעה המון פרויקטים ללקוחות רבים תהיה מוכרת גם בקרב חברות שיווק אחרות וגם בקרב לקוחות. איתם תוכלו להתייעץ בקבוצות פייסבוק באופן די פשוט על ידי העלאת פוסט המציין את שמה של החברה באופן חד משמעי או לשאול שאלות כלליות יותר כמו "כיצד אתם הייתם מתמחרים אתר כמו זה…".

בהתייעצויות מורכבות כאלו כמו השוואת הצעות מחיר בפייסבוק כדאי שלא לעשות עם פירוט שמה של החברה והצעת המחיר שלה אך כן מומלץ מאוד לפרט על הפרויקט ככל הניתן כדי שאת התמחור המשוער שתקבלו בתגובות יהיה נכון יותר עבורכם כיוון שהרבה פעמים חוסר ההבנה בתחום יכולה לגרום לפספוס של פרט שנראה לכם שולי אך הוא משפיע באופן משמעותי על העלות הסופית של הפרויקט.

ניתן גם לפנות באופן פתוח אל לקוחות קיימים ולקוחות קודמים של החברה. כל חברת שיווק באינטרנט שמספקת תוצאות איכותיות ושירות מצויין ללקוחותיה תתגאה בפידבקים שהיא מקבלת מהלקוחות.

לכן, אין שום סיבה להתבייש לבקש פרטים ליצירת קשר עם עסקים שאיתם עבדה או עדיין עובדת חברת שיווק באינטרנט ממנה אתם מעוניינים לקבל שירותי שיווק דיגיטליים.

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

בדיקת תיק עבודות 📚

כאשר אתם מתעניינים לגבי חברת שיווק באינטרנט, מומלץ לבקש לראות את תיק העבודות של החברה. תיק העבודות צריך לכלול את אותם אתרים שהחברה קידמה לאורך השנים ואת הפעילות הדיגיטלית שלהם.

כדאי לבקש מהחברה שתעביר לכם פרטי קשר של לקוחות קודמים, כך שתוכלו לפנות אליהם ולברר מהי מידת שביעות הרצון שלהם משירותי החברה.

בנוסף לכך, עדיף לעבוד עם חברה שעבדה עם עסקים בתחום שלכם. כך תוכלו להיות בטוחים שיש לה ניסיון שיתרום מאוד לנוכחות המקוונת שלכם. כדי להבין זאת, עליכם להבין ולקבל את העובדה שחברה כזו – חברת שיווק באינטרנט זו חברת שיווק לכל דבר ולכן כל החלטה שיווקית, כל קמפיין וכל קידום עבור העסק שלכם צריך להתנהל מולה.

מהסיבה הזאת, חברת שיווק באינטרנט שיש לרשותה ניסיון בתחום שבו אתם עוסקים כך היא תדע בדיוק כבר מתחילת התהליך את כל הטעויות שעליה להימנע מהן ומה יעיל יותר כדי לקדם את העסק שלכם בצורה הטובה והמקצועית ביותר. כך בעצם היא יכולה ליצור יחד איתכם מיזמים נוספים לצורכי הקידום שלכם.

פורום ראשי החברות - אתר שנבנה ע"י Digital Solutions

פורום ראשי החברות

קמפ דיוויד - אתר שנבנה ע"י Digital Solutions

קמפ דיוויד

צביה וקוסמטיקה - אתר שנבנה ע"י Digital Solutions

צביה וקוסמטיקה

קזאבל - אתר שנבנה ע"י Digital Solutions

Casabel

Beige-Yellow-Sage-Modern-Minimalist-Mockup-Branding-Instagram-Post-3-e1642847680113

Fjord Robo Advisor

Lead Marketing Template With Mockups Instagram Post (2)

בוטיק סנטרל

הצג עוד

הצעת מחיר מסודרת 💵

לפני שאתם ממהרים לסגור עם חברת שיווק באינטרנט, מומלץ לערוך השוואה בין כמה חברות ולבקש מכל אחת הצעת מחיר מסודרת. בהצעה צריכים להופיע השירותים שהחברה מציעה לכם ומהי העלות עבור כל שירות. חשוב מאוד לשים לב מה אתם בדיוק מקבלים במסגרת ההתקשרות עם החברה ומה המחיר כולל בדיוק.

כך תימנעו מהפתעות מיותרות ומפחי נפש. והנה דבר נוסף שכדאי לקחת בחשבון – אמנם המחיר צריך להתאים לתקציב שלכם, אך אל תתפשרו על איכות. אם בחירה בחברה שמציעה שירותי שיווק דיגיטליים במחירי רצפה, עלולה להתברר כטעות שתעלה לכם ביוקר.

כמו בכל מקצוע, מומחים בשיווק דיגיטלי, בעלי ניסיון, ידרשו תשלום גבוה יותר מאלו שהם חסרי ניסיון בתחום בגלל שהידע שווה את הכסף. חברות שיווק קטנות או פרילנסרים חדשים בתחום מכירים רק את דרכי השיווק הבסיסיות שמלמדים בקורסים ובמכללות. הידע התיאורטי שנלמד בכיתה שונה לחלוטין מהידע שנצבר מתוך ניסיון בעבודה.

ניתן לסכם זאת במשפט: "כל אמן יכול לצייר את המונה ליזה, אבל דוינצ'י יש רק אחד."

הסכם התקשרות מפורט ☎️

אם הצעת המחיר מתאימה לדרישות שלכם ולתקציב, תוכלו להתקדם ולבקש מהחברה שתשלח לכם הסכם התקשרות עמה.

על ההסכם להיות מפורט לפרטי פרטים ולכלול את כל שלבי העבודה עם החברה, לוחות הזמנים של כל שלב ושלב ואת היעדים שהחברה מתחייבת להגיע אליהם, אם ישנם כאלו. בנוסף לכך, ההסכם צריך לכלול מידע מפורט על השירותים שהחברה מספקת, מהי המדיניות לגבי תיקונים שונים כמו ניסוח מחדש של פוסטים, מהי תקופת החוזה, מהי מדיניות ביטול החוזה ומהם תנאי התשלום.

האפשרות הטובה ביותר היא להגיע להסכם עם חברת שיווק באינטרנט בה אתם לא מתחייבים לפרקי זמן וגם החברה לא מתחייבת אליכם. כך בעצם תוכלו להיות בטוחים שהחברה בטוחה ביכולות שלה ולכן תרצו לעזוב.

התוצאות ידברו בעד עצמן ולכן חוזה מוקצב בזמן הוא דרך פשוטה יותר לחברות חסרות ניסיון להחזיק בכמה שיותר לקוחות לאורך זמן בלי קשר לאיכות העבודה שלהן.

הסכם התקשרות לבניית אתר - Digital Solutions

בדקו את השיווק של החברה 🔍

מומלץ לערוך בדיקה מקיפה ולבחון כיצד השיווק הדיגיטלי של החברה עצמה מתנהל.

האם האתר שלה נמצא בעמודים הראשונים בגוגל? האם יש לה עמוד עסקי מושקע בפייסבוק עם עוקבים רבים? האם היא דואגת לשלב באתר שלה מאמרים מקצועיים המצביעים על מומחיות בתחום? אם אותה חברת שיווק באינטרנט מספקת שירות בניית אתרים, יש לבחון את עיצוב האתר ועד כמה הניווט בו נוח.

הקלישאה "הסנדלר הולך יחף" היא נורת אזהרה גדולה לכל עסק, ובעיקר אם מדובר בחברת שיווק דיגיטלי. אם הפעילות הדיגיטלית של החברה לוקה בחסר, עדיף שתחפשו חברה אחרת.

נוכחות ברשתות החברתיות 👩🏻‍💻

מומלץ מאוד להיכנס לעמודים העסקיים של חברת שיווק באינטרנט ברשתות החברתיות ולבדוק עד כמה העמודים פעילים, אילו תכנים החברה משתפת בהם, ומהי רמת המעורבות של הגולשים בפוסטים.

נוכחות חזקה באינטרנט בכלל ונוכחות ברשתות החברתיות בפרט, מצביעה על כך שאותה חברת שיווק באינטרנט היא מוכרת, יש לה לקוחות רבים וקהל יעד שעוקב אחריה.

כמובן שעדיף לכם לשכור שירותים של חברת שיווק באינטרנט שהיא פופולרית ומוכרת על פני חברה שמתחבאת מאחורי הקלעים. כמובן שאין לכם צורך עסקי או שיווקי, מכל סיבה שהיא לקדם את עצמכם ברשתות החברתיות, אז אין כל כך צורך לבחון את הנישה הזו אצל חברת השיווק שלכם באינטרנט.

חשוב לציין את זה בגלל שיש חברות שנותנות שירות אך ורק בקידום בגוגל ואין להן רשתות חברתיות פעילות במיוחד.

אבל אם זה הפוך, החברה מתמחה בקידום ברשתות חברתיות לא פעילה בעצמה ברשתות, זה בהחלט מעיד על סנדלר שהולך יחף וכדאי להמשיך ולחפש חברה אחרת שתתאים יותר למטרות השיווקיות שלכם.

עדכון באמצעות דו"ח חודשי 🗒️

אנשים רבים שוכרים שירותים של חברת שיווק באינטרנט , אבל כששואלים אותם באילו פלטפורמות האתר שלהם מקודם, ובאיזה מיקום האתר שלהם נמצא בתוצאות חיפוש, הם פשוט חסרי מושג.

לכן, כדי שגם אתם לא תישארו באפלה, כאשר אתם משוחחים עם חברת שיווק באינטרנט, יש לוודא שהיא מספקת שירות עדכונים על העבודה שהיא מבצעת עבורכם.

עליה לספק לכם דו"ח חודשי שמסכם את הפעילות השיווקית שהיא סיפקה עבורכם באותו חודש, על הישגי הקמפיינים שלכם, מה על כמות תנועת הגולשים החודשית ומהו מצב הנוכחות הדיגיטלית שלכם.

חשוב מאוד שהחברה תשאיר אתכם בעניינים ותערוך עמכם שיחת טלפון תקופתית לגבי כל התפתחות בשיווק הדיגיטלי שלכם. עדכונים שכאלו מצביעים על יחס אישי ראוי, ומאפשרים לכם לדעת היכן עוד יש להשתפר בשיווק של העסק שלכם.

חשוב גם לוודא שהדו"ח ששולחת חברת שיווק באינטרנט הוא מובן וברור לכם. אם החברה טוענת ש"מסובך לה להסביר לכם מה היא עושה", עדיף שלא לתת אמון בחברה שכזאת. גם אם אינכם מגיעים בכלל מעולם השיווק הדיגיטלי, אתם תצליחו להבין מה התהליך כולל כל עוד תקבלו הסברים ברורים.

חברת שיווק באינטרנט תלויה לא מעט בהמלצות 👍🏻

ממש כמו שאתם מבקשים מהחברים שלכם המלצה על אינסטלטור כשיש לכם בעיה בצנרת, כדאי גם לבקש המלצות על חברת שיווק דיגיטלי. שוחחו עם הקולגות שלכם וחברים בענף ובררו האם עבדו עם חברת שיווק דיגיטלי שהם ממליצים עליה.

בנוסף, כדאי לבקש המלצות גם בפורומים ובקבוצות פייסבוק שונות. חשוב לוודא שההמלצות הן אמינות ומגיעות ממשתמשים אמיתיים שאינם פיקטיביים. קחו בחשבון שמה שהתאים לעסק אחד, לא בהכרח יתאים לכם. לכן כדאי לקחת כל המלצה בעירבון מוגבל ולבדוק היטב את החברה בדרכים נוספות שהזכרנו כאן.

הגיעו לפגישת היכרות אל חברת שיווק באינטרנט 🤝🏻

אין כמו היכרות פנים אל פנים בפגישה אישית. היום, בעידן הטכנולוגי אליו התרגלנו, כשאנו מבצעים העברות של כסף דרך אפליקציות ובוחרים לסגור עסקאות בשיחות טלפון או אפילו דרך מייל בלבד, שבחלק מהמקרים זה חכם וחוסך זמן יקר, אבל במקרה של חברת שיווק באינטרנט זה יכול לגרום לחוסר לתקשורת לוקה בחסר כיוון שכאן מדובר במריצה למרחקים ארוכים ולהמון החלטות שמתקבלות לכל אורך התהליך.

לכן אנו ממליצים, לפני חתימה על החוזה או על הצעת המחיר, להגיע למשרדי החברה ולהכיר את הצוות שילווה אתכם. כמו בכל החלטה עסקית, תרצו להיות מעורבים ולתת את הדעת כדי להיות בטוחים שהכל מתנהל גם בהתאם לשיקולים שלכם.

אז בוודאי שיהיו גם המון נושאים בשיווק באינטרנט בהם תרצו להיות מעורבים ולהיות בתקשורת קבועה עם חברת השיווק שלכם.

חברת שיווק באינטרנט שתיתן לכם את הכל 👏🏻

חברת דיגיטל סולושנס מתגאה במגוון השירותים המלא שהיא מספקת כדי להעניק לכם מעטפת שיווק דיגיטלית מלאה ללא צורך בפיזור העבודה לקבלני משנה. אצלנו הכל תחת קורת גג אחת ועימה גם האחריות והשירות בסטנדרט גבוה במיוחד. דיגיטל סולושנס הינה חברת שיווק באינטרנט שיודעת להניב תוצאות בכל הפלטפורמות לכל הלקוחות מכל תחום.

בבחירה שלכם בדיגיטל סולושנס אתם מבטיחים לעצמכם מערך שיווק מושלם עבור העסק שלכם כשכל השקעה בו תמיר עצמה להגדלת העסק שלכם בזירה הדיגיטלית.

קראו את עמוד האודות 🤓

עלינו לזכור שבעידן הדיגיטלי של ימינו, מרביתנו מחפשים עסקים באינטרנט. יחד עם זאת, קשה לתת אמון בחברה שמעולם לא פגשתם ואתם לא מכירים.

אחת הדרכים לבסס אמון בינכם לבין חברת שיווק באינטרנט היא באמצעות עמוד אודות. עמוד אודות הוא אזור חשוב מאוד באתר של כל עסק.

זהו מעין כרטיס הביקור של החברה, והוא מאפשר ללקוחות הפוטנציאליים להכיר אותה לעומק.

הוא לרוב כולל את הרקע להקמת העסק, מציג את השירותים של החברה, את צוות העובדים, ואת היתרונות והבידול שלה מול המתחרים. מומלץ לבחון היטב את עמוד האודות של חברת שיווק באינטרנט כדי להבין מי האנשים שעומדים מאחורי השם של החברה.

אם עמוד האודות כולל גם תמונות של עובדי החברה, תחושת האמון שלכם באותה חברת שיווק באינטרנט תתחזק ותתעצם.

בדקו מיהו מנכ"ל החברה 👨🏻‍💼

בהמשך לבחינת עמוד האודות, מומלץ מאוד לבחון מי עומד בראש הפירמידה של חברת שיווק באינטרנט שבה אתם מתעניינים.

מנכ"ל חברת שיווק באינטרנט הוא זה שנותן את הטון של החברה. הוא אחראי להתוות את הדרך שלה, להציב יעדים ולהגשים אותם.

אם המנכ"ל של חברת שיווק באינטרנט נחשב לאוטוריטה בתחום השיווק הדיגיטלי, פעיל בקהילות בפייסבוק, מעניק הרצאות בנושא, וזוכה לפרסום רב, זהו סימן טוב לכך שאותה חברת שיווק באינטרנט צפויה לתת לכם שירות מקצועי ויעיל.

עוזי שבת - וובינר

בדקו את שירות הלקוחות של החברה 🤳🏻

העבודה מול חברת שיווק באינטרנט היא מתמשכת, ולכן עליכם לוודא שאתם יוצאים למסע הזה עם חברה שתיתן לכם שירות נעים ואדיב. כדאי מאוד לערוך שיחה פנים מול פנים עם צוות החברה, ולבחון את האינטראקציה שלכם איתה.

האם הנציגים של החברה עונים בסבלנות לשאלות שלכם, או שמא הם מתחמקים ומתנשאים מעליכם? האם הם מעניקים יחס אישי, או שעליכם להמתין על הקו זמן ממושך עד שנציג טלפוני יענה לכם? מהי רמת הזמינות של החברה? האם תוכלו לפנות אליכם בכל שעה ובמגוון פלטפורמות כמו טלפון, מייל וואטסאפ?

בחרו רק בחברה שמעריכה את הלקוחות שלה ויודעת כיצד להעניק להם שירות. בהצלחה!

לסיכום

בעידן הדיגיטלי, חברת שיווק באינטרנט יכולה להיות הצינור לפתיחת הצלחה אדירה לעסקים. מאמר זה דיבר על היתרונות והשירותים העיקריים שמספקים חברות כאלה ושופך אור על האופן שבו הם עוזרים לעסקים לשגשג בתחום המקוון.

מאופטימיזציה למנועי חיפוש וניהול מדיה חברתית ליצירת תוכן ומסעות פרסום בתשלום, לחברות שיווק באינטרנט יש את המומחיות והכלים למיצוב אסטרטגי של עסקים, להגביר את נראות המותג ולהניע תנועה ממוקדת לאתרים.

על ידי רתימת הכוח של ניתוח נתונים והישארות בטופ של מגמות מתפתחות, חברות אלו מעצימות לעסקים להתחבר לקהל היעד שלהם, לשפר את מעורבות הלקוחות ובסופו של דבר להשיג את יעדי השיווק שלהם.

עם הגישה ההוליסטית והאסטרטגיות המותאמות שלהן, חברות שיווק באינטרנט פועלות כשותפות יקרות ערך בניווט בנוף הדיגיטלי ההולך ומתרחב, ומאפשרות לעסקים להגיע לשיאים חדשים של הצלחה ולהישאר לפני המתחרים.

4 תגובות

  1. נראה חברה טובה מאוד ואני רוצה לבנות אתר לעסק שלי בבקשה תחזרו אליי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מלאו פרטים לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

או, חייגו:

הפופולריים ביותר

טוען מאמרים נוספים...

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים