פרסום בעלי מקצוע

פרסום בעלי מקצוע

קיבלתם לידכם משימה של פרסום בעלי מקצוע? לפניכם כל הטיפים וטקטיקות השיווק הדיגיטלי שיעזרו לכם לקדם את האתרים של לקוחותיכם.

בעבר כשאנשים היו זקוקים לבעלי מקצוע כמו אינסטלטור, גנן או חשמלאי, הם פתחו דפי זהב.

בעידן הדיגיטלי של ימינו, הספר עב הכרס הזה כבר צבר אבק, ורובנו לא בודקים ברחבי הרשת אחר עסקים ומריצים חיפוש בגוגל לפני שאנחנו שוכרים בעל מקצוע.

זאת הסיבה לכך שכל בעל מקצוע חייב נוכחות חזקה באינטרנט. אם אתה לא שם אתה פשוט לא קיים, וחשוב מאוד שלכל בעל מקצוע יהיה אתר איכותי שיעניק חווית משתמש טובה, לצד השקעה בפרסום.

באמצעות פרסום בעלי מקצוע ברחבי הרשת, ניתן להגיע ללקוחות פוטנציאליים רבים, להעלות את המודעות לעסק של בעל המקצוע ולהגדיל את ההכנסות.

אבל איך עושים את זה נכון ומצליחים להתגבר על התחרות הגדולה שיש בכל ענף?

אם אתם עוסקים בשיווק דיגיטלי ועליכם לקדם את העסק של בעל מקצוע כלשהו, אתם בוודאי יודעים שמדובר באתגר לא פשוט. אז הנה לפניכם כל הטיפים היעילים של פרסום בעלי מקצוע:

לשיחת ייעוץ ראשונית השאירו פרטים עכשיו

פרסום בעלי מקצוע באמצעות פרסום רוחבי ברחבי הרשת

הדרך להשגת לידים רבים ככל האפשר, היא לשלב כמה טקטיקות שיווק במקביל.

פרסום בעלי מקצוע חייב להתבצע בכמה מישורים ובאפיקי שיווק דיגיטליים שונים.

לצד קידום אורגני של האתר, חשוב מאוד גם להשקיע בקידום ממומן, קידום ברשתות חברתיות, שיווק בדואר אלקטרוני ועוד.

כאשר מקדמים את האתר בכמה זירות, כך הנוכחות ברשת של בעל המקצוע מתחזקת ובהתאם לכך גם כמות הלידים שהוא יקבל צפויה לעלות.

כמובן שחשוב מאוד לבחון את התנועה שהאתר מקבל מהמקורות השונים – השתמשו בכלי ניתוח כמו גוגל אנליטיקס כדי לבדוק מהיכן הגולשים מגיעים.

האם דרך מודעה בתשלום בגוגל? דרך תוצאה אורגנית במנוע החיפוש? דרך הניוזלטר או שאולי דרך פוסטים ברשתות החברתיות? בהתאם לנתונים שתקבלו, תדעו מהו ערוץ השיווק הדיגיטלי היעיל ביותר עבור הלקוח שלכם, והיכן יש לשפר את הנוכחות שלו.

צביה וקוסמטיקה - אתר שנבנה ע"י Digital Solutions

צביה וקוסמטיקה

MaliWheels - אתר שנבנה ע"י Digital Solutions

Mali Wheels

חמישה כוכבים - אתר שנבנה ע"י Digital Solutions

חמישה כוכבים

הצג עוד

פרסום בעלי מקצוע באמצעות תיעוד העבודה של בעל המקצוע

אומרים שתמונה אחת שווה אלף מילים, ואכן אין כמו תיעוד ויזואלי של עבודת בעל המקצוע כדי להניע לקוחות פוטנציאליים לפנות אליו.

במסגרת פרסום בעלי מקצוע, חשוב לעודד את הלקוחות שלכם לצלם ולתעד את העבודות שלהם. כך למשל, אם מדובר בגנן, כדאי לצלם את המדשאה לפני ואחרי עבודת הגינון.

אם הלקוח שלכם הוא שיפוצניק, בקשו ממנו לצלם את הבית לפני השיפוץ ואחרי השיפוץ.

לאחר מכן, תוכלו לפרסם את התמונות באתר של בעל המקצוע ובעמודים העסקיים שלו ברשתות החברתיות. כך, תוכלו להמחיש ללקוחות הפוטנציאליים כיצד בעל המקצוע יסייע להם.

פרסום בעלי מקצוע באמצעות כתיבת מאמרים מקצועיים

לצד פרסום תמונות, חשוב מאוד לדאוג גם לתוכן. תהליך פרסום בעלי מקצוע חייב לכלול יצירה של מאמרים מקצועיים, מקורים ואיכותיים העוסקים בתחום של בעל המקצוע.

ניתן לפרסם את המאמרים בבלוג של הלקוח באתר, או לפרסם אותם באתרים חיצוניים ובפורטלים בתשלום.

מאמרים כאלו ימצבו את בעל המקצוע כאוטוריטה בתחום, ימשכו גולשים שמחפשים מידע וטיפים בנושא, ויעזרו לו בקידום האתר בגוגל.

כך למשל, במסגרת פרסום בעלי מקצוע בתחום האינסטלציה, ניתן לפרסם מאמרים העוסקים בטיפים לתיקון נזילה.

חשוב כמובן להטמיע את מילות המפתח הפופולריות והרלוונטיות ביותר במאמר, על מנת שהאלגוריתם של גוגל יזהה זאת ויקדם את האתר בתוצאות החיפוש.

יחד עם זאת, השתדלו שלא להעמיס במילות מפתח. כאשר גוגל מזהה העמסה של מילות מפתח הוא עלול להעניש את האתר ולדחוק אותו הרחק מאחור.

ההמלצה היא לשלב את מילות המפתח בהיקף של 4% מסך המאמר. סביר להניח שלבעל המקצוע אין את הזמן או את הכישורים המתאימים לכתיבת המאמרים.

לכן, התפקיד שלכם כאנשי שיווק דיגיטלי הוא לשכור שירותי כתיבת תוכן. כותבי תוכן יספקו עבור הלקוחות שלכם מאמרים מקצועיים שיובילו את העסק של הלקוח להצלחה.

פרסום בעלי מקצוע באמצעות גוגל לעסק שלי

אחת הפלטפורמות המומלצות ביותר עבור פרסום בעלי מקצוע, היא גוגל לעסק שלי (My Google Business).

מדובר ביישום של גוגל ללא תשלום המאפשרת לקדם עסקים קטנים וגדולים כאחד.

בגוגל לעסק שלי תוכלו לפרסם את פרטי הקשר של הלקוח שלכם (כולל טלפון, כתובת, לינק לאתר שלו ולעמודים העסקיים שלו ברשתות החברתיות) ולשלב מידע על השירותים שהוא מעניק.

במסגרת פרסום בעלי מקצוע בגוגל לעסק שלי, ניתן לשתף את המיקום של בית העסק והוא יופיע במפה של גוגל. כך, כאשר הגולשים יחפשו בעל מקצוע הנמצא סמוך אליהם, הם יוכלו לאתר את הלקוח שלכם בקלות.

בנוסף לכך, גוגל לעסק שלי זה המקום להעלות תמונות של עבדות הלקוח.

כך לדוגמה, אם הלקוח מתמחה בבניית דקים, ניתן להעלות תמונות של הדקים שהוא בנה.

במסגרת פרסום בעלי מקצוע בגוגל לעסק שלי מאפשר גם להוסיף חוות דעת והמלצות של לקוחות.

כאשר הגולשים נחשפים לעסק שקיבל המלצות טובות, הם יעדיפו לפנות אליו ולא לבעלי מקצוע עם ביקורות שליליות או כאלו שאין עליהם חוות דעת בכלל.

בעל המקצוע צריך לעודד את הלקוחות שלו להשאיר המלצה עליו בגוגל לעסק שלי.

הדרך לעשות זאת, היא למשל להציע הנחה כלשהי על השירות בתמורה לכתיבת ההמלצה. ככל שבעל המקצוע ישיג המלצות רבות יותר, כך המוניטין שלו ברשת יתחזק והוא יצליח להשיג יותר לקוחות חדשים.

פרסום בעלי מקצוע ברשתות החברתיות

לצד קידום האתר, חשוב מאוד להשקיע גם בקידום ברשתות החברתיות. אנשים רבים נעזרים בקבוצות כדי לקבל המלצות על בעלי מקצוע.

לכן, במסגרת פרסום בעלי מקצוע דאגו לכך שהשם של הלקוח שלכם יקודם בקבוצות.

פרסמו בשמו תגובות לשאלות מקצועיות והזמינו גולשים להתייעץ עם הלקוח ללא עלות. כמובן שחשוב לציין כי פרסום בעלי מקצוע ברשתות החברתיות חייב לכלול גם ניהול עמוד עסקי.

יש לפרסם בתדירות קבועה פוסטים הכוללים טיפים ומידע הרלוונטיים לבעל המקצוע, לצד הנעה לפעולה – עודדו את הגולשים לפנות ללקוח שלכם, להיכנס לאתר שלו או להירשם לניוזלטר.

בנוסף, כדאי מדי פעם להעלות דיונים וסקרים, תחרויות נושאות פרסים שיובילו לשיתופים רבים, וסרטוני וידאו שמציגים את העבודה של הלקוח.

פרסום בעלי מקצוע באמצעות שיווק בדואר אלקטרוני

רבים מבעלי המקצוע השונים לא נוהגים לקדם את העסק שלהם באמצעות שיווק בדואר אלקטרוני, וזוהי טעות.

אימייל מרקטינג זאת דרך יעילה מאוד להשגת לידים, להעלאת המודעות למותג שלכם ולחיזוק הנאמנות של הלקוחות הקיימים.

שליחת ניוזלטר לרשימת התפוצה של בעל המקצוע תאפשר לכם לקדם את השירותים שלו, להציג טיפים שימושיים וכמובן להזמין את הלקוחות לפנות אליו.

חשוב מאוד לבחור בכותרת מושכת לניוזלטר על מנת שהגולשים ייפתחו את המייל ולא ימחקו אותו.

בנוסף, על הניוזלטר להיות קצר ותמציתי – לגולשים אין סבלנות רבה, ולכן יש להימנע משליחה של ניוזלטר ארוך מדי.

מומלץ לשלב בניוזלטר תמונות רלוונטיות של בעל המקצוע והעבודות שלו, ותהפכו את הניוזלטר להצלחה גדולה.

פרסום בעלי מקצוע באמצעות קישורים חיצוניים

דרך נוספת ויעילה של פרסום בעלי מקצוע היא באמצעות השגת קישורים חיצוניים.

כאשר גוגל מזהה כי יש אתר מסוים נהנה מקישורים רבים שמופנים אליו ממקורות אחרים, הוא רואה בו כאתר איכותי.

אתרים כאלו ממוקמים גבוה יותר בתוצאות החיפוש, וכך זוכים לחשיפה גבוהה יותר לגולשים.

כדי להשיג קישורים חיצוניים, ניתן לפנות לבעלי מקצוע בתחומים מקבילים אך לא למתחרים ישירים. כך לדוגמה, אם אתם מייצגים גנן, תוכלו לפנות לבעלי מקצוע המתמחים בבניית דקים לחצר.

הציעו להם שיתוף פעולה של החלפת קישורים – אתם תפרסמו באתר של הלקוח שלכם קישור המוביל לאתר שלהם, והם בתמורה יפרסמו קישור שמוביל לאתר של הלקוח שלכם. כך שני הצדדים יהיו מרוצים והלקוח שלכם ייהנה מחשיפה גבוהה מול לקוחות פוטנציאליים.

פרסום בעלי מקצוע הכולל שימוש חכם בתקציב

פרסום בעלי מקצוע באינטרנט נחשב זול יותר לעומת פרסום באמצעי מדיה מסורתיים כמו טלוויזיה, עיתון ורדיו.

יחד עם זאת, הוא מצריך תכנון מחושב בהתאם לתקציב של הלקוח. ישנם בעלי מקצוע הנמצאים בתחילת הדרך והתקציב שלהם מצומצם.

במקרה כזה, תוכלו להשתמש בתקציב של הלקוח שלכם באפיקי פרסום זולים יחסית, כמו קידום אורגני ברשתות החברתיות.

כאשר התקציב יגדל, ניתן יהיה להשקיע בטקטיקות פרסום יקרות יותר, כמו קידום ממומן בגוגל.

גם כאן, פרסום בעלי מקצוע בגוגל צריך להתבצע בהתאם לתקציב של הלקוח.

באפשרותכם להגדיר מראש מה התקציב שלכם ולהקים קמפיין שמותאם לתקציב.

היתרון הגדול בקידום ממומן הוא מודל התשלום – Pay Per Click – תשלום לפי קליק. אתם משלמים רק כאשר הגולש לחץ על המודעה. בכך אתם חוסכים כסף רב ומשלמים רק על תוצאות.

שיתוף פעולה עם הלקוח ואורך רוח

פרסום בעלי מקצוע זהו תהליך ארוך ומתמשך. התחרות גדולה מאוד כמעט בכל ענף וכדי להגיע לעמודים הראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל דרושה עבודה קשה וזמן ממושך.

חשוב מאוד להבהיר ללקוח כי לא מדובר בזבנג וגמרנו. בקשו מהלקוח את שיתוף הפעולה שלו על מנת שתוכלו להשקיע את מירב המאמצים שלכם.

רק עם אורך רוח וסבלנות תצליחו לראות תוצאות ותשיגו עבור הלקוח שלכם לידים רבים. בהצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

תוכן עניינים

קטגוריות
הפופולריים ביותר
חייגו 052-3257284 או
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות!
עקבו אחרינו