קידום אתרים לרופאים – כך תעשו את זה על הצד הטוב ביותר!

כרופאים, גם אם אתם זוכים בכל יום מחדש לקדם מטופלים לריפוי ובריאות, המשאלה שלכם היא להצליח ולהגיע לכמה שיותר אנשים הזקוקים לטיפול רפואי, כך שתוכלו להשפיע, לרפא ולשמח בצורה נרחבת יותר.

לשמחתכם, אנשים הזקוקים לייעוץ או לטיפול רפואי בתחום התמחותכם, יוכלו להגיע אליכם הודות לשיטת קידום אתרים לרופאים, בדגש על הקידום הלוקאלי.

קידום אתרים לוקאלי (מקומי) – מה זה אומר?

למה קידום אתרים לוקאלי צריך בכלל לעניין אתכם? מסיבה פשוטה: אתם רוצים לקבל כמה שיותר פניות איכותיות שיתורגמו בהמשך לביקור ביתי או בדיקה במרפאה שלכם.

כשגולש מתל אביב מחפש רופא בתל אביב ואתם עולים בתוצאות החיפוש, ישנה סבירות גבוהה כי הוא אכן ירכוש מכם שירות – מייעוץ טלפוני, דרך בדיקה בזום ועד פגישה במרפאה הפרטית שלכם.

הקידום הלוקאלי, המדגיש את האזור בו אתם פועלים/מעניקים שירות, הוא חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית קידום אתרים לרופאים, ובאמצעותו הפרסום שלכם ממוקד על קהל רלוונטי.

ה-בסיס לקידום אתרי רופאים: הכירו את NAP

קידום אתר המייצג גורם רפואי נשען על שלל פעולות, אך הפעולה המהותית והבסיסית ביותר היא ה-NAP: Name + Address + Phone.

עם ציון שם העסק שלכם, קידומת אזורית וכתובת, הסיכוי כי האתר שלכם יסווג לוקאלית, גבוה יותר. המטרה היא שמנוע החיפוש אכן יקשר את העסק שלכם לאזור גיאוגרפי מסוים.

שימו לב: עם קידום אתרים לרופאים, חשוב מאד לשמור על עקביות בפרטי העסק ולאזכר אותם באופן זהה בכל מקום ברשת. בהנחה ואתם מעתיקים את העסק שלכם מכתובת אחת לאחרת, משנים את מספר הטלפון או את שמו, יש לעדכן זאת.

תארו לכם שהעברתם את המרפאה שלכם מרמת גן לבאר שבע, אך לא שיניתם את פרטיכם. גולשים מרמתן גן ימשיכו לפנות אליכם, אך סביר כי לא יגיעו לבאר שבע לבדיקה אצלכם. במילים אחרות? אולי תעלו בתוצאות החיפוש, אך הן לא יניבו לכם מטופלים.

לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית:

ביטויי המפתח הרלוונטיים עם קידום אתרים לרופאים

כידוע, אחת הטכניקות לקידום האתר שלכם היא כתיבת תוכן שישותף בבלוג באתרכם. בכל מאמר ישולבו בצורה הרמונית גם ביטויים – מילות מפתח שאמורות לתרום לקידום האתר שלכם.

הבחירה בביטויים אינה אקראית, אלא שהיא משקפת את החיפושים השכיחים ביותר על ידי המשתמשים המחפשים את השירות שאתם מציעים. קידום אתרים לרופאים יתמקד על הביטויים הבאים:

  • ביטוי לוקאלי (מקומי). לדוגמא: רופא עור תל אביב, רופא ילדים רעננה, פיזיותרפיסט חיפה וכן הלאה
  • מילה נוספת שחשוב לשלב בכתבות התוכן היא חירום. מדוע? משום שהגולשים מחפשים המון פעמים ביטויים הכוללים את המילה. לדוגמא: וטרינר חירום בתל אביב, רופא משפחה חירום בקריות ועוד…
  • 24/7 הוא ביטוי מחופש נוסף, וכל עוד גם אתם מעניקים את השירות שלכם במתכונת נרחבת כזו, רצוי להוסיף אותו לכתבות התוכן

איך יוצרים תוכן מקורי לקידום אתרים של רופאים? 📜

בשונה מעולמות תוכן אחרים, בתחום הרפואה יש רק שחור ולבן. במילים אחרות? לא באמת ניתן להמציא את הרפואה מחדש, כך שכל עוד כותבים על בעיות שינה, נגיף הקורונה, כאבי גב או שיעול – הרי שהתוכן באתר שלכם יהיה דומה לתכנים באתרים של המתחרים.

אז איך ניתן לייצר בכל זאת תוכן מקורי עם קידום אתרים לרופאים?
• תכנים בצורה של טיפים והמלצות. לדוגמא: במקום מאמר בנושא "מהו נגיף הקורונה", כתבו מאמר אטרקטיבי ורלוונטי יותר – "איך להתמודד עם לחצים הנובעים מהתפרצות נגיף הקורונה?".
• מאחורי כל אתר של רופא עומד רופא – ד"ר או פרופסור. מעורבות ושיתוף פעולה מצד הרופאים, תורמים רבות למאמצי קידום אתר לרופא. תכנים אפשריים: ראיונות מקצועיים, מענה על שאלות גולשים ואפילו לטפח פינה בסגנון "טיפ השבוע".
• תוכן מצולם יכול לסייע מאד לקידום אתר של רופא. הגולשים זוכים להכיר את הרופא – לראותו, לשמוע את קולו ולקבוע מהי מידת החיבור שלהם אליו. קל יותר לפנות לרופא שצופים בו מאשר לרופא שרק קוראים אותו.

קידום אתרים לרופאים - NAP

חיבור לאינדקסים מקומיים כחלק מקידום האתר 🔗

בהתאם לאסטרטגיה שתגובש עם מקדם האתרים שלכם, יוחלט האם לבצע עבור הרופא קידום בשיטה אורגנית, ממומנת או בשילוב של שניהם.

לצד ההשקעה בקידום האתר במטרה להפוך אותו לנכס דיגיטלי בפני עצמו, יושקעו מאמצים גם בקישור האתר שלכם לאינדקסים מקומיים. כמעט לכל עיר או מועצה מקומית יש כיום אינדקס ברשת, המפרסם בין היתר עסקים מקומיים שונים.

מדוע כדאי להיכנס לאינדקס מקומי כחלק מאסטרטגיית קידום אתרים לרופאים?

  • ראשית, גולשים באינדקס מקומי (שלרוב, זוכה להמון כניסות בכל חודש), נחשפים לטיפול הרפואי שאתם מציעים וכך יכולות להגיע אליכם פניות. זכרו כי בשונה מפורטלים אליהם נכנסים גולשים מכל רחבי הארץ, אל אינדקסים מקומיים נכנסים אך ורק תושבי העיר, המועצה או האזור. כך, הסיכוי לחיבורים ופניות – גבוה יותר
  • שנית, אתם רוצים שגוגל יבחין בנוכחות שלכם באותו אינדקס מקומי. כך, מתחזק החיבור שלכם לאותו אזור גיאוגרפי (לדוגמא: אשדוד), והחיבור הזה משפיע גם על קידום האתר הפרטי שלכם בגוגל
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

השארת פרטים:

השאירו פרטים
צרו איתנו קשר
שיווק באינטרנט לעסקים - תכנית עסקית מותאמת אישית | שיווק באינטרנט לעסקים - מיקוד פעילות לקהל היעד | Digital Solutions
השאירו פרטים
שיווק באינטרנט לעסקים - תכנית עסקית מותאמת אישית | שיווק באינטרנט לעסקים - מיקוד פעילות לקהל היעד | Digital Solutions
צרו איתנו קשר