בניית אתרים לעורכי דין שרוצים לבלוט מעל כולם

בניית אתרים לעורכי דין

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

תוכן עניינים

תוכן עניינים

בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות אינטרנטית מקצועית עשויה להיות חלק מאבני הליבה השיווקיות של עסקים רבים, לרבות משרדי עורכי דין. בניית אתרים לעורכי דין תאפשר להם להחזיק באתר מעוצב היטב, שיכול להבליט את החוזקות והאיכויות של המשרד, למשוך לקוחות חדשים ולהציג את האמינות של המותג. בכתבה זו נכסה את הבסיס של בניית אתרים לעורכי דין לרבות היבטים חשובים הקשורים לעיצוב האתר, אופטימיזציה למנועי חיפוש וטיפים ליצירת תוכן עבור קהל היעד האידיאלי של המשרד.

בניית אתרים לעורכי דין וקהל היעד האידיאלי של המשרד

ראשית, בניית אתרים לעורכי דין צריכה להתבסס על הגדרת קהל היעד האידיאלי של המשרד. לפני שמתחילים לבנות את האתר, חשוב להבין מי הקהל, ואיך המותג מדבר אליו. המותג הוא המסר של המשרד, ומדבר את הערכים, המשימה, החזון והצעת הערך הייחודית (מה המשרד מעניק במיוחד, על איזה צרכים הוא עונה ובאיזו דרך מיוחדת). הקהל הוא פשוט האנשים הספציפיים שהמשרד שלך היה הכי רוצה לעבוד איתם, ולהגיע אליהם דרך האתר שלך – הלקוחות האידיאליים עבורך.

כדי להרהר קצת במהות המושג שלך, ניתן לשאול מספר שאלות מהותיות:

  1. מה באמת חשוב למשרד שלך? מה הם הערכים המובילים שלו? (באמת, לא אלו שנחמד לכתוב על הקיר).
  2. איך המשרד שלך נותן מענה לצרכים של לקוחות ואיך הוא עושה זאת באופן ייחודי לו?
  3. איזו חוויה האתר אמור להעניק ללקוחות פוטנציאליים המבקרים בו?

ואחרות.

בניית אתרים לעורכי דין תותחים

בניית אתרים לעורכי דין וייצוג המותג

ברגע שאנחנו מבינים עם מי אנחנו רוצים לעבוד ואיך אנחנו רוצים לעזור להם – אנחנו מתחילים להבין, כתוצאה מכך, מה המותג שלנו. במילים אחרות, בניית אתרים לעורכי דין אמורה לשקף את הבעיות שהמשרד פותר, והדרך בה הוא פותר והדרך בה המשרד מעוניין לתקשר זאת ללקוחותיו האידיאליים. מעבר לזה, בניית אתרים לעורכי דין יכולה לאפשר למשרד לענות על שאלות שאולי יש ללקוחות הפוטנציאליים.

אם במהלך השנים ללקוחות פוטנציאליים עלו שאלות בנוגע למשרד ולשירותיו, בניית אתרים לעורכי דין יכולה להיות בדיוק המקום לתת מענה לשאלות הללו. ניתן לענות עליהן כדרך העיצוב, הממשק וכמובן יצירת התוכן.

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

בניית אתרים לעורכי דין ושירותי אחסון

בניית אתרים לעורכי דין דורשת לאחסן את האתר בשרת מסוים, ו/או על פלטפורמה מסוימת. הפלטפורמה היא התוכנה שנותנת חיים לאתר: כמו וורדפרס, וויקס, ואחרות. שרת האחסון הוא מה שמאחסן את הקבצים של האתר, ומאפשר להם להיות נגישים וזמינים ברשת.

כשבוחרים פלטפורמה ושירות אחסון, ניתן לשקול את הגורמים הבאים:

  1. קלות שימוש: האם מדובר בפלטפורמה ידידותית עבור אנשים שלא יודעים לתכנת (או לא רוצים לתכנת או להשתמש ביכולות טכניות שונות)
  2. יכולת להתאמה אישית: האם גם אנשים שלא יודעים או רוצים לתכנת יכולים לשנות את עיצוב ופונקציונליות האתר.
  3. אבטחה: האם הפלטפורמה ושירותי האחסון מציעים מידה מספקת של אבטחה על מנת להגן על האתר
  4. עלות: כמה כל זה עולה והאם זה שימוש טוב בכספי השיווק של המשרד.

בניית אתרים לעורכי דין ועיצוב אתר

בניית אתרים לעורכי דין מערבת בחירת עיצוב הולם. על העיצוב לשקף את המותג ולהיות מושך לקהל היעד שאמור לבקר באתר. חשוב להקפיד על קלות ניווט באתר, עיצוב נעים ואופטימיזציה למכשירים ניידים (שכן לא כל אחד יבקר באתר דרך המחשב).

בתהליך בניית אתרים לעורכי דין ניתן לשקול להשתמש באלמנטים הבאים:

  1. שפה מיתוגית: להקפיד על שימוש בצבעי המותג, בפונטים של המותג, ובלוגו של המותג – לאורך האתר, בלי לערבב או להשתמש בפונטים, צבעים או לוגואים לא קשורים.
  2. ניווט: לעזור למבקרים למצוא את המידע שהם צריכים. כמו לדוגמה: מה המשרד מציע, ואיך ליצור קשר.
  3. קריאות לפעולה: ליצור כפתורים שמאפשרים למבקרים לקחת פעולה מיידית כמו תיאום פגישה ו/או השארת פרטים ו/או להתקשר ישירות למשרד.
  4. מדיה: להשתמש בתמונות וסרטונים איכותיים בהתאם למסר שהמותג רוצה להעביר.
  5. אופטימיזציה למכשירים ניידים: כמו טלפונים וטאבלטים.
בניית אתרים לעורכי דין ועיצוב האתר

בניית אתרים לעורכי דין והכנה לאופטימיזציה למנועי חיפוש

אופטימיזציה למנועי חיפוש היא תהליך מיטוב האתר לדירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש המופקות ממנועי החיפוש. כלומר, לאפשר לאתר לקבל דירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש כך שאנשים שמחפשים משהו יראו אותו קודם. זה עשוי להגדיל את הכניסות לאתר, ואולי גם למשוך לקוחות חדשים. מדובר בדרך "אורגנית" להגדיל את נראות האתר.

בעת בניית אתרים לעורכי דין והכנה להליכי אופטימיזציה למנועי חיפוש, ניתן לשקול את הגורמים הבאים:

  1. מחקר מילות מפתח: לזהות מילות חיפוש וביטויי חיפוש שהלקוחות הפוטנציאליים של המשרד מקלידים בגוגל (ו/או מנועי חיפוש אחרים) ולייצר עבורם תכנים רלוונטיים שיעודדו את מנוע החיפוש לקדם בגוגל ולהראות לאותם גולשים מחפשים.
  2. אופטימיזציית תוכן למנוע חיפוש: לעשות אופטימיזציה לתכני האתר, לכותרות האתר, לתיאורי המטא ולמילות המפתח המטורגטות.
  3. בניית קישורים: לבנות קישורים שמעלים את משקל האתר בעיני גוגל (או כל מנוע חיפוש אחר). אם מגיע קישור מ-YNET, לדוגמה, וגוגל מעריך את YNET, זה עשוי לגרום למנוע החיפוש להעריך יותר את האתר שמקדמים אליו.
  4. אופטימיזציה מקומית: לעשות אופטימיזציה למנועי חיפוש כדרך התייחסות להיבטי העסק המקומיים כמו כתובתו, מספר הטלפון ופרטים רלוונטיים אחרים.

בניית אתרים לעורכי דין ויצירת תוכן משמעותי

יש מקרים בהם זה יהיה הגיוני לייצר תוכן משמעותי לאתר. לרבות כתבות, פוסטים, וכל תוכן אחר שיוסיף ערך לגולשים פוטנציאליים.

אם ברצונך ליצור תוכן לאתר, ניתן לשקול את הטיפים הבאים:

  1. לכתוב לקהל היעד: להשתמש בשמה ובמילים שקהל היעד היה עושה בהם שימוש.
  2. להתמקד על היתרונות: במקום להתמקד רק במה שהמשרד מציע, לתת גם דגש למצב של הלקוחות הפוטנציאליים וכיצד הם ירוויחו מלעבוד עם המשרד
  3. אינפורמטיביות: לחלוק ידע ומומחיות כדרך יצירת תכנים ומשאבים אינפורמטיביים
  4. מדיה: ניתן לשלב סרטונים, תמונות ושלל אלמנטים וויזואליים אחרים כדי להוסיף עניין ודרכים שונות להבין את הכתוב, כדי לכל הפחות לפלפל את הטקסט ואף לתמוך ביכולת של הקורא להבין אותו.
  5. להישאר מעודכנים: לעדכן את התוכן ולוודא שהוא עדכני גם בתקופה נתונה, כך שמי שמגיע אליו יותר שזה גם תוכן רלוונטי וגם שהמשרד מעדכן את האתר, וגם שהמשרד מעודכן בתקדימים קיימים והתפתחויות שונות בנישה שלו.

טיפים אלו עשויים לסייע עם בניית אתרים לעורכי דין ולעזור ביצירת נוכחות אינטרנטית אפקטיבית לשם משיכת לקוחות והצגת מצג אמין ומושך. חשוב לזכור למי כותבים בעת שיוצרים תוכן ולדבר לתחומי העניין ולמה שמעניין אותו. בניית אתרים לעורכי דין יכולה לאפשר למשרד להיראות יותר ברחבי הרשת, למשוך יותר לקוחות ולהציג מצג מסוים בפני גולשים.

בניית אתרים לעורכי דין הסכמים ושיתופי פעולה

בניית אתרים לעורכי דין והצגת ניסיון המשרד

בניית אתרים לעורכי דין נועדה לעזור למשרד להראות במה הוא מתמחה ולהציג את המותג שלו כבר סמכא בנישה. כדי לעשות את זה, ניתן להציג במקום בולט את הישגי והסמכות המשרד, כך שזה יהיה ברור ממבט ראשון שיש עסק עם משרד מנוסה ובעל רקורד.

ניתן לשקול את הדברים הבאים:

  1. ליצור דפים ייעודיים פר נישה: אם למשרד תחומי התמחות שונים, ניתן ליצור דף מיוחד עבור כל אחד מהם, ולהסביר מה הם התיקים שהמשרד אוהב לקחת ומה הגישה שלו עבורם ואילו הצלחות הוא כבר הגשים עבור לקוחותיו. ניתן להסביר כיצד המשרד עובד עם התיקים הללו ומה הגישה שלו לטיפול בהם.
  2. ליצור עמוד ייעודי לביוגרפיה: ליצור ביוגרפיה עבור כל עורך דין שעובד במשרד על מנת להדגיש ולהסביר את הניסיון שלו, ההכשרות ותארים ושלל ההישגים הרשומים לשמו.
  3. להציג עדויות: לתת מקום לעדויות מלקוחות מרוצים אשר מספרים על החוויה שלהם, בכנות ובאותנטיות עם המשרד. זה מקום טוב לתאר את הישגי המשרד, ואת הצורה בה המשרד עזר להם.

בניית אתרים לעורכי דין עם ממשק ידידותי למשתמש

ממשק ידידותי למשתמש עשוי לעזור לאנשים להרגיש בנוח עם האתר ולעודד אותם להמשיך להשתמש בו, ולקרוא את התכנים שבו, כך שיש להם הזדמנות ללמוד עוד על מה שהמשרד מציע ואיך שהוא חושב על דברים. אתר נעים לשימוש יכול להיות רלוונטי יותר לגולשים שרוצים לברר יותר מידע על המשרד ואולי גם ליצור איתו קשר. 

ניתן לשקול את הגורמים הבאים בעת בניית אתרים לעורכי דין עם ממשק ידידותי למשתמש:

  1. לשמור על פשטות: לא להעמיס על האתר עם יותר מדי תוכן או אלמנטים עיצוביים שמושכים תשומת לב מהמסר העיקרי
  2. לשמור על פשטות ניווט: להשתמש בכותרות ברורות ותפריטים נגישים על מנת לעזור למבקרים למצוא את המידע שהם מחפשים
  3. לעשות אופטימיזציה כדי לשפר את המהירות: אתרים שנטענים מהר עשויים לספק יותר ולייצר חווית משתמש נעימה ויעילה יותר.
  4. לוודא שיש מידע ליצירת קשר: כדי להקל על הגולשים ליצור קשר עם המשרד שלך. ניתן לכלול מספר טלפון, כתובת מייל וטופס יצירת קשר.

בניית אתרים לעורכי דין בהתאם לחוק

בעת בניית אתרים לעורכי דין חשוב להבין מה הן דרישות החוק לגבי מה מותר להגיד ומה כדאי להגיד. 

לדוגמה:

  1. להימנע מהצהרות מטעות או כוזבות, שלא ניתן לתמוך בהן או לבסס אותן או שעשויות להטעות בצורה כזאת או אחרות
  2. להימנע מלתת עצה משפטית: על האתר לספק מידע כללי לגבי נושאים משפטיים אך לא לתת עצה משפטית ספציפית אלא אם כן זה יהיה נכון ובהתאם לחוק
  3. לכלול הסתייגויות: להסביר כי החומר שמופיע באתר לא יוצר מערכת יחסים של עורך דין ולקוח ולא צריך לקחת אותו כעצה משפטית.

בניית אתרים לעורכי דין ושימוש בכלי ניתוח נתונים

לאחר בניית אתרים לעורכי דין ולאחר שהאתר עלה לאוויר ומקבל אנשים, ניתן לעקוב אחר פעילותו כדי לראות מה קורה ואם יש נקודות לשיפור ולניתוח. גוגל אנליטיקס עשוי להיות כלי מתאים לכך, לאור כך שהוא גם חינמי וגם מאפשר לבדוק תנועה לאתר, התנהגות משתמשים ונתונים אחרים.

להלן טיפים לשימוש בכלי ניתוח נתונים:

  1. להגדיר מטרות: להחליט על מטרות ספציפיות שהאתר אמור להגשים. לדוגמה: בניית אתרים לעורכי דין יכולה לשמש גולשים לשם השארת פרטי יצירת קשר. כך שניתן להשתמש בכלי ניתוח נתונים כדי לבדוק כמה מבקרים אכן עשו זאת.
  2. להריץ מבחנים: לבחון ווריאציות שונות של האתר כדי לראות מה מהן מניבה תוצאות טובות יותר. עם הזמן ניתן לראות אילו אלמנטים היו קשורים לאיזו תוצאה. ניתן להמשיך לבחון אותם כדי לראות באיזו תדירות ועקביות הם אכן קשורים לתוצאה הרצויה. לדוגמה, ניתן לבחון אם כפתור יצירת הקשר מושך יותר לחיצות כשהוא אדום או כשהוא כחול, או כשהוא כחול טורקיז או כחול ירוק.
  3. לבדוק איך האתר מדורג: לשים עין על דירוג האתר במנועי החיפוש ולבדוק אם רוצים לשפר את אופטימיזציית האתר למנועי חיפוש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מלאו פרטים לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

או, חייגו:

הפופולריים ביותר

טוען מאמרים נוספים...

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים