בניית אתרים לרופאים המייצגים אמינות ומומחיות

בניית אתרים לרופאים

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

תוכן עניינים

תוכן עניינים

בעידן הדיגיטלי של היום, בניית אתר עשויה לשדרג נוכחות אינטרנטית של עסקים רבים, גם כאלו שנמצאים בנישת הבריאות. בניית אתרים לרופאים עשויה לסייע להם להתחבר עם מטופלים, לספק מידע לגבי שירותיהם ודרך להציג את הניסיון והמומחיות שלהם. בכתבה זו נדבר על בניית אתרים לרופאים לרבות היתרונות המיוחסים לכך, ומה ניתן לכלול בבנייה שכזאת, לרבות טיפים שונים לתהליך.

יתרונות בניית אתרים לרופאים

בניית אתרים לרופאים יכולה לסייע לרופאים בשלל דרכים, לרבות:

  1. לשפר תקשורת עם מטופלים: בניית אתרים לרופאים עשויה לבנות פלטפורמה ליצירת תקשורת עם מטופלים, מענה על שאלות ומתן אינפורמציה לגבי שירותים רפואיים.
  2. בניית מוניטין: בניית אתרים לרופאים יכולה לסייע לרופאים להציג את הניסיון והמומחיות שלהם מה שיכול לעזור להם להציג את עצמם כבעלי סמכא בתחומם.
  3. משיכת מטופלים חדשים: בניית אתרים לרופאים יכולה לעזור לרופאים להציג את מרפאתם ביעילות ובפשטות ואולי גם לסייע למטופלים להגיע אליהם כדרך הצגת מידע ברור לגבי שירות, מיקום, פרטי יצירת קשר ופרטים אחרים.
  4. מיקור חוץ למשימות אדמיניסטרטיביות: בניית אתרים לרופאים יכול לסייע להם לקבוע פגישות ולשלוח תזכורות כדרך המערכת באתר, אולי באופן אוטומטי על בסיס התוכנה שעושים בה שימוש. במקום שיעשו זאת בעצמם, או יתנו זאת לעובדים במרפאה שלהם, האתר עשוי לסייע להם לעשות זאת לפחות במידה מסוימת.
  5. לתת תכנים רפואיים: בניית אתרים לרופאים יכולה לעזור להם להציג תכנים בשלל נושאים הקשורים לעולם הבריאות ולעזור למטופלים להבין לעומק שלל דברים שהרופא היה רוצה להסביר להם מנקודת מבטו. שכן, גם אם הם יכולים למצוא חומרים במקומות אחרים, יכול להיות שהרופא היה רוצה להנגיש אותם מנקודת המבט שלו.
בניית אתרים לרופאים

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

בניית אתרים לרופאים ודברים שכדאי לכלול

בעת בניית אתרים לרופאים ניתן לכלול מספר דברים שעשויים לשפר את חווית המשתמש של הגולשים, כמו:

  1. עמוד הבית: על עמוד הבית לספק מבט-על לגבי שירותי הרופא, מיקומו ופרטי יצירת קשר.
  2. עמוד אודות: עמוד שנועד לספק מידע לגבי הרקע הרפואי של הרופא, הכשרות והסמכות, כמו גם ניסיון קודם ואולי גם גישה לעולם הרפואי.
  3. עמוד שירותים: על עמוד השירותים לכלול מידע לגבי שלל השירותים הרפואיים שמציע הרופא, לרבות בדיקות כלליות, טיפולים וייעוצים ספציפיים.
  4. עמוד הצגת עדויות: עמוד שכולל פידבק ממטופלים קודמים לגבי החוויה שלהם ואיכות הטיפול שקיבלו, וכל דבר אחר שבא להם להגיד ולהסביר לאחרים, שהרופא היה רוצה לכלול באתר ולהציג לכלל.
  5. עמוד יצירת קשר: עמוד שכולל פרטי יצירת קשר כמו כתובת, מספר טלפון, כתובת אימייל ואף טופס השארת פרטים ויצירת קשר.

טיפים שאולי יעזרו עם בניית אתרים לרופאים

בעת בניית אתרים לרופאים ניתן לשקול את הנקודות הבאות:

  1. לשמור על פשטות: קלות ניווט, עיצוב פשוט שקל להבין.
  2. לעשות את זה ידידותי למשתמש הגולש בנייד או בטאבלט: לבדוק אם ישנה אופטימיזציה למכשירים ניידים, שכן יש אנשים שמשתמשים בטלפון או בטאבלט כדי לגלוש באינטרנט.
  3. להשתמש במדיה באיכות גבוהה: על התמונות להיות חדות וברורות כך שיהיה קל להבחין מה הן מציגות. בונוס אם הן מחמיאות למסר, לעיצוב ולמותג של המרפאה (אם ישנו).
  4. לספק תוכן שימושי: בניית אתרים לרופאים יכולה להיות סיבה לבנות פלטפורמה להפצת תוכן שימושי כמו כתבות, מדיה, ושלל נקודות ותכנים אחרים על מנת לעזור למטופלים להעמיק ולהבין יותר נושאים שהרופא מדבר איתם עליהם.
  5. לעשות אופטימיזציה למנועי חיפוש: בניית אתרים לרופאים מאפשר לרופא לקבל אתר, אך זה לא אומר שהוא ידורג גבוה במנועי החיפוש. אם רוצים לקדם אותו בתוצאות החיפוש ניתן לבדוק איך ניתן למטב אותו כך שגוגל ירצה לקדם אותו (על בסיס האלגוריתמים שעושה בהם שימוש).

בקיצור, בניית אתרים לרופאים יכולה לסייע לרופאים בכל מיני דרכים, כמו תמיכה בתקשורת עם המטופל, הצגה של ניסיון הרופא ותמיכה ביצירת קשר עם המרפאה. במסגרת בניית אתרים לרופאים ניתן להקפיד על קיום עמוד בית, עמוד אודות, עמוד שירותים, עמוד עדויות ועמוד יצירת קשר.

בניית אתרים לרופאים

יתרונות בניית אתרים לרופאים

  1. לשפר תקשורת עם המטופלים כדי לענות על שאלות, ולספק מידע לגבי שירותים. זה יכול לעזור למטופלים להרגיש מחוברים יותר לרופא שלהם ולשפר את חווית הלקוח שלהם במרפאה. וזה עשוי גם להוביל לעדויות מפרגנות יותר (תלוי מקרה, נסיבות ושלל אלמנטים אחרים).
  2. בניית מוניטין: בניית אתרים לרופאים יכולה לעזור לרופאים להציג את הניסיון שלהם והרקורד הקודם בתחום הטיפול שלהם. מדובר בפלטפורמה שמאפשרת להם להציג מה הם עשו בעבר, ולתת למטופלים קצת הקשר עוד לפני שהם בכלל חושבים אם ליצור קשר עם המרפאה או לא.
  3. פלטפורמה ליצירת קשר: ניתן להשתמש באתר כדי להציג מידע לגבי שירותים, מיקום, ופרטי יצירת קשר. מטופלים יכולים למצוא את האתר דרך מנועי החיפוש ומקורות אחרים ולגלות עוד מידע לגבי שירותי המרפאה ואף להזמין פגישה.
  4. מיקור חוץ למשימות אדמיניסטרטיביות: בניית אתרים לרופאים יכולה לעזור להם להנגיש שלל שירותים אדמיניסטרטיביים דרך תיאום פגישות דרך האתר ושליחת תזכורות.
  5. לספק מידע רפואי: בניית אתרים לרופאים יכולה לסייע להם לספק מידע לגבי נושאים בתחום הרפואה ולתמוך בשיפור איכות החיים. הם יכולים לשתף מידע ומשאבים שימושיים, כדי ליידע את המטופלים לגבי הגישה והפילוסופיה שלהם והדברים שהם תומכים בהם.

בניית אתרים לרופאים ומה שכדאי לכלול בהם

ניתן לכלול את הדברים הבאים:

  1. עמוד בית: עמוד שקל לנווט בו ולהגיע ממנו לנקודות אחרות באתר, בעל עיצוב ויזואלי מושך, עם כפתורים ברורים (קריאה לפעולה) שניתן להשתמש בהם כדי ליצור קשר עם המרפאה. מדובר בעמוד שמציג מידע כללי על המרפאה (או כל דבר שרוצים להציג בו ורלוונטי למרפאה).
  2. עמוד אודות: מעבר לאינפורמציה לגבי הרקע, ההסמכות וניסיון הרופא, ניתן לכלול תמונת ראש וביוגרפיה ברורה.
  3. עמוד שירותים: צריך להיות מאורגן באופן ברור וקל לקריאה, עם תיאור לגבי כל שירות שמופיע ואם רוצים גם פרטים לגבי תשלומים וביטוחים. בעמוד זה ניתן לכלול מידע על שירותים רפואיים המוצעים בידי הרופא.
  4. עמוד עדויות: עמוד שכולל פידבק ממטופלים קודמים. ניתן לעדכנו תכופות עם עדויות חדשות ואם רוצים לכלול גם ביקורות בונות.
  5. עמוד יצירת קשר: כדאי שיהיה קל למצוא אותו ולכלול בו הנחיות ברורות לגבי תיאום פגישה ו/או שאילת שאלות. מומלץ לכלול פרטי יצירת קשר כמו כתובת, מספר טלפון, כתובת אימייל ואפילו טופס יצירת קשר.
בניית אתרים לרופאים - Digital Solutions

טיפים נוספים עבור בניית אתרים לרופאים

להלן טיפים שאולי יעזרו עם בניית אתרים לרופאים:

  1. לעשות אופטימיזציה למנועי חיפוש: כדי לעזור לאתר להופיע קודם בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש, על מנת לסייע למטופלים למצוא את האתר ביתר קלות. ניתן לעשות זאת כדרך שימוש במילות וביטויי מפתח רלוונטיים, לייצר תכנים שימושיים ואף מושכים ויצירת לינקים המפנים אל האתר מאתרים ברי סמכא אחרים.
  2. לעשות אופטימיזציה למכשירים ניידים: כדי לייעל את חווית המשתמש עבור מי שמשתמש במכשירים ניידים כדי לגשת לאתר.
  3. לייצר תוכן שימושי: יכול להציג את המחויבות של הרופא לספק מידע שימושי למטופליו, ולסייע להם להבין אותו טוב יותר כדרך תכנים שימושיים ורלוונטיים באמת.
  4. להשתמש במדיה איכותית: כדי לעזור למטופלים פוטנציאליים "לראות" מה קורה בקליניקה.
  5. לשמור על זה פשוט: להימנע מעומס אינפורמציה, גרפיקות מעמיסות או כל דבר שיכול ליצור בלאגן עיצובי. מומלץ לשמור על עיצוב קל ויעיל לניווט באתר.
  6. ליצור בלוג: בלוג יכול להוות פלטפורמה ליצירת תכנים שימושיים, ולספק תובנות לגבי שלל נושאים רפואיים שהמרפאה נוגעת בהם. מדובר בדרך גם לעשות אופטימיזציה למנועי חיפוש, גם לסייע למטופלים להבין למה הרופא התכוון לגבי נושאים שונים וגם לספק למטופלים סיבה לגשת לאתר ולשמור על קשר עם הרופא דרך האתר.
  7. להקפיד על אבטחת אתר: ניתן לוודא שלאתר רמת אבטחה גבוהה. ניתן לוודא זאת כדרך יישום פרוטוקולי בטיחות כמו SSL ושימוש בשירותי אחסון המציעים מידת אבטחה גבוהה.

דברים שניתן להקפיד עליהם בעת בניית אתרים לרופאים

  1. לדעת מי קהל היעד של המרפאה: בניית אתרים לרופאים יכולה להתמקד בלעזור למטופלים ליצור קשר עם המרפאה ולחקור תכנים שהרופא כותב למטופליו. חשוב להבין לאיזו מטרה האתר עשוי לשמש ולבדוק אם האתר אכן משרת זאת. לדוגמה, יכול להיות כי יש למרפאה נישה מאוד ספציפית, כך שהאתר עצמו יכול להתמקד בה כדרך הצורה בה הוא מציג את שירותיו והתוכן שיופק ויוצג בו. כאשר מבינים עם מי עובדים ואיך נכון לעזור להם ולהציג בפניהם מידע, זה יכול להשפיע על פיצ'רים שונים באתר כמו גם על בחירת אלמנטים מסוימים לעיצובו.
  2. להעריך את חווית המשתמש: בניית אתרים לרופאים יכולה לייצר חווית משתמש נעימה וקלה או לא. ניתן לשפר אותה כדרך שיפור יכולת הניווט באתר, מתן מידע רלוונטי, והנגשת האתר למכשירים שונים.
  3. להשתמש בשפה ברורה ותמציתית: ההמלצה כאן היא לעשות שימוש בשפה שקל להבין, בלי לעשות שימוש במילים טכניות ומקצועיות שמטופלים לא אמורים להבין אם הם לא רופאים. מדובר בדרך לסייע למטופלים להבין מה המרפאה מציעה ולהרהר בזה בינם לבין עצמם מבלי להשתמש במילון כדי להבין מה כתוב.
  4. בניית אתרים לרופאים על בסיס אתי: על האתר לספק הסתייגויות שונות כדי להסביר שהמידע המוצג בו לא מהווה עצה מקצועית, ושהתוכן לא מהווה תחליף לייעוץ מקצועי. על האתר לשמור על חיסיון רפואי, לספק מידע מדויק ולהימנע מהצגת הצהרות מטעות ו/או מוטעות ו/או כוזבות.
  5. לקבל פידבק ממטופלים: כדי לראות איפה ניתן לשפר את חווית המשתמש ולשפר את בהירות הכתוב ושלל התכנים המוצגים.

לסיכומו של דבר

בניית אתרים לרופאים יכולה לספק לרופאים נכס אינטרנטי משמעותי, המהווה מעין פלטפורמה לתקשורת, מתן ערך ותקשורת עם מטופלים. בניית אתרים לרופאים יכולה לכלול מקטעים שמסבירים את פעילות המרפאה, גישת הרופא ולתת דגש לחוויית משתמש. מדובר בדרך להסביר למטופלים קיימים ופוטנציאליים מה המרפאה עושה, בצורה פשוטה ובהירה ולתת להם דרך יעילה וקלה ליצור קשר.

על כן, בניית אתרים לרופאים יכולה להיות תהליך יצירתי, כמו גם תהליך מערכתי. יש מספר דברים שניתן להקפיד עליהם, על מנת להפיק את התוצאה הרצויה. מדובר בפלטפורמה להציג את שירותי המרפאה, כמו גם את ההסמכות וההכשרות של הרופא בתחומו. במילים אחרות, מדובר במעין דרך להציג את עבודתו ומלאכתו של הרופא, לאנשים שרוצים לברר עליו עוד פרטים ו/או רוצים לשמור על קשר ו/או לקבוע פגישות ולתאם אותן ביתר קלות (אם האתר מאפשר זאת).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מלאו פרטים לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

או, חייגו:

הפופולריים ביותר

טוען מאמרים נוספים...

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים