בניית אתרים מקצועיים לעסקים שלא מתפשרים על איכות

בניית אתרים מקצועיים לעסקים

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

תוכן עניינים

תוכן עניינים

אתר מקצועי הוא מרכיב מרכזי בנוכחות הדיגיטלית של החברה שלך. הוא צריך להיות אטרקטיבי, אינפורמטיבי וקל לניווט. האתר שלך צריך לשקף את המותג של החברה שלך ואת ערכיה. זה אמור ליצור אמון במבקרים ולגרום להם לרצות לעשות איתך עסקים. 

הצלחת האתר שלך תלויה בתוכן שהוא מספק, בעיצוב שלו ובכלים הזמינים עבור המבקרים ליצור איתם אינטראקציה. במאמר נדבר על בניית אתרים מקצועיים.

בניית אתרים מקצועיים - היבטים חשובים

ישנן דרכים רבות לבנות אתר אינטרנט. אתה יכול לעשות זאת בעצמך, או לשכור מפתח אתרים מקצועי. כדי לעשות זאת בעצמך, תצטרך להיות בעל ידע מסוים ב-HTML ו-CSS. זוהי שפת הקידוד שממנה מורכבים אתרים.

החיסרון לעשות זאת הוא שתצטרך ללמוד את שפת הקידוד ולהשקיע זמן בלימוד איך לבנות אתר מאפס. העסקת מפתח אתרים מקצועי עשויה להיות יקרה, אבל בדרך כלל יש לו ניסיון בבניית אתרים והם יודעים מה הם עושים. הם גם יוכלו ליצור משהו מהר יותר ממה שאתה יכול בעצמך, כי יש להם כבר את הכישורים הדרושים לעבודה מסוג זה.

אם אתה רוצה עזרה אבל לא רוצה להוציא יותר מדי כסף, ישנם כלים מקוונים רבים זמינים עבור כל מי שרוצה עזרה בבניית האתר שלו מבלי שיש לו ידע בשפות HTML או CSS. כמו Wix למשל.

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

חיוני לכל אחד שרוצה לקדם את המותג שלו

בניית אתר מקצועי חיונית לכל ארגון המבקש לקדם את המותג שלו. אתרי אינטרנט הם לרוב נקודת המגע הראשונה בין ארגון לקהל שלו. אתר מעוצב בצורה גרועה יכול להוביל להתרשמות שלילית מהחברה, בעוד שאתר מעוצב יכול לספק רושם ראשוני מצוין.

עיצוב ופיתוח אתר מקצועי דורש ידע ב-HTML, CSS, JavaScript ושפות תכנות נוספות. זו הסיבה שארגונים רבים שוכרים אנשי מקצוע שיבנו עבורם את האתרים שלהם. אתר בנוי היטב יכול לעזור לעסק שלך להשיג יותר לקוחות על ידי הגעה לקהל רחב יותר. זה גם יכול לעזור לך בשיפור דירוג ה-SEO שלך ולהקל על מנועי החיפוש להוסיף את האתר שלך לאינדקס.

חשוב שיהיה אתר מקצועי. זה הרושם הראשוני שאתה עושה על לקוחות ולקוחות פוטנציאליים. אתר מקצועי צריך להיות אינפורמטיבי, מעוצב היטב וקל לניווט.

על מנת לשמור על מראה מקצועי חשוב שיהיה עיצוב עדכני התואם את הנישה שלכם. העיצוב צריך להיות גם רספונסיבי כך שיעבוד על כל המכשירים, ממחשבים נייחים ומחשבים ניידים ועד טאבלטים וסמארטפונים. מפתח אינטרנט טוב יכול לעזור לך בשלב זה על ידי ביצוע דברים כמו להבטיח שהאתר שלך נטען במהירות ונראה טוב בדפדפנים שונים.

כמה שיקולים נוספים לעיצוב האתר שלך כוללים בחירת גופנים הניתנים לקריאה עבור מי שצופה באתר במכשירים ניידים או טאבלטים, לוודא שלתמונות לא ייקח יותר מדי זמן לטעון, לוודא שיש מספיק שטח לבן בעיצוב לקריאה קלה וכו' .

פורום ראשי החברות - אתר שנבנה ע"י Digital Solutions

פורום ראשי החברות

קמפ דיוויד - אתר שנבנה ע"י Digital Solutions

קמפ דיוויד

דנה יוגה - אתר שנבנה ע"י Digital Solutions

דנה יוגה

צביה וקוסמטיקה - אתר שנבנה ע"י Digital Solutions

צביה וקוסמטיקה

קזאבל - אתר שנבנה ע"י Digital Solutions

Casabel

MaliWheels - אתר שנבנה ע"י Digital Solutions

Mali Wheels

הצג עוד

צריך לבצע תכנון מקיף מראש

ישנן חברות רבות לבניית אתרים המתמחות בבניית אתרים מקצועיים. עם זאת, הדבר החשוב ביותר הוא לוודא שאתה בוחר את החברה המתאימה לצרכים שלך.

הצעד הראשון ביצירת אתר מקצועי הוא להחליט איזה סוג אתר אתה צריך: האם אתה רוצה בלוג, אתר מסחר אלקטרוני או סתם אתר מידע בסיסי? לאחר שהחלטתם על סוג האתר יש הרבה דברים שתצטרכו לקחת בחשבון כמו איך הוא יעוצב, איך הוא יאוחסן ואיזה סוג של תכונות צריכות להיות לו.

אתר אינטרנט הוא גם כלי שיווקי חשוב שיכול לעזור לך למשוך לקוחות חדשים. אתר מקצועי צריך לעמוד במספר פרמטרים.
1) שמור על הכול פשוט: האתר שלך צריך להיות קל לניווט ופשוט לשימוש. נסו להימנע מעומס יתר על העיצוב עם יותר מדי תכונות או אנימציות מפוארות שמסיחות את דעת המשתמשים מהתוכן שלכם.
2) השתמש בעיצוב רספונסיבי: ודא שהאתר שלך ניתן לצפייה בכל המכשירים, כולל סמארטפונים וטאבלטים.
3) צור היררכיה ברורה: ארגן את התוכן שלך בקטגוריות כגון מוצרים, שירותים, פוסטים בבלוג או צור איתנו קשר כדי שיהיה קל יותר למבקרים למצוא את מה שהם מחפשים באתר שלך.
4) הוסף כפתורי מדיה חברתית: עליך לכלול כפתורי מדיה חברתית בתחתית כל עמוד כדי שמבקרים יוכלו לשתף תוכן עם חבריהם.

להלן מספר טיפים לבניית אתרים מקצועיים:

  • עיצוב אתר טוב צריך להיות בעל פריסה ברורה עם ערכת צבעים אטרקטיבית שמושכת תשומת לב.
  • צריך להיות בו גם שורת חיפוש המאפשרת למבקרים למצוא את מה שהם מחפשים במהירות ובקלות.
  • אתרים חייבים להתעדכן באופן שוטף כדי להתעדכן בשינויים בטכנולוגיה ובדרישות המשתמשים.

משימה לא פשוטה - בניית אתרים מקצועיים

בניית אתר מקצועי אינה משימה קלה. זה דורש הרבה זמן ומאמץ כדי ליצור משהו שייצג את החברה שלך בצורה הטובה ביותר. כדי לבנות אתר מקצועי, עליך להתחיל ביצירת תוכנית שתפרט את המטרות והיעדים של האתר ומה אתה רוצה שהוא ישיג.

לאחר מכן, ברגע שיש לך את התוכנית הזו, חשוב למצוא מישהו שיכול לעזור לך בהיבטים הטכניים של בניית האתר שלך. אתה גם צריך לוודא שהתוכן שלך רלוונטי ועדכני כדי שאנשים שמבקרים באתר שלך יהיו מרוצים ממה שהם רואים.

ראשית, עליך לחשוב על קהל היעד שלך ומה הוא עשוי לחפש באתר שלך. כדאי גם לחשוב על מילות המפתח שבהן אנשים עשויים להשתמש אם הם מחפשים את המוצרים או השירותים שלך באינטרנט. ברגע שיש לך את המידע הזה, יהיה הרבה יותר קל לעצב אתר שאנשים ירצו לבקר בו שוב ושוב.

אם אתה בעל עסק ואתה רוצה ליצור אתר מקצועי, יש כמה דברים שכדאי לדעת לפני שמתחילים.
1) בניית אתר אינה משימה קלה. אם אין לכם מספיק ידע בתחום זה, עדיף להעסיק מישהו שיש לו ניסיון בתחום.
2) בעת בניית האתר שלך, חשוב לוודא שעיצוב האתר תואם את זהות המותג שלך.
3) איכות התוכן באתר שלך יכולה לעשות או לשבור את העסק שלך. חשוב לוודא שהתוכן רלוונטי ואינפורמטיבי עבור המבקרים.
4) אתר מעוצב היטב יעזור לשפר את דירוג ה-SEO שלך בדפי תוצאות החיפוש של גוגל ובמנועי חיפוש אחרים.

מאסק פורטו - אתר שנבנה ע"י Digital Solutions

Mask Porto

Beige-Yellow-Sage-Modern-Minimalist-Mockup-Branding-Instagram-Post-3-e1642847680113

Fjord Robo Advisor

Lead Marketing Template With Mockups Instagram Post (1)

Elegantoys

הקמת אתר אינטרנט - Republic Footwear

Republic Footwear

Lead Marketing Template With Mockups Instagram Post (2)

בוטיק סנטרל

VITF - אתר שנבנה ע"י Digital Solutions

VITF - Virtual Israel Travel Fair

הצג עוד

קודם כל בוחרים שם דומיין מצוין

הצעד הראשון לבניית אתר מקצועי הוא בחירת שם הדומיין הנכון. כאשר מחליטים על שם הדומיין שלך, חשוב לקחת בחשבון את מילות המפתח שאתה רוצה שהאתר שלך ידורג עבורן במנועי החיפוש, וגם כמה קל יהיה לאנשים לזכור.

לאחר מכן, תזדקק לשירות אחסון אתרים. שרת לאחסון אתרים הוא המקום באינטרנט שבו מאוחסנים קבצי האתר שלך כך שאחרים יוכלו למצוא אותם ולבקר בהם מכל מכשיר. 

ישנם סוגים רבים ושונים של שירותי אחסון אתרים, אך רוב האנשים משתמשים באחסון משותף או ייעודי עבור אתרי האינטרנט שלהם. אירוח משותף פירושו שאתה משתף שרת עם אתרים אחרים, מה שעלול להאט את האתר שלך אם יותר מדי אתרים אחרים מתארחים באותו שרת כמו שלך. 

אירוח ייעודי אומר שיש לך שרת שלם לגמרי לעצמך כך שאין שיתוף משאבים ואין האטה כאשר יותר מדי אתרים מתארחים בשרת בודד. לבסוף, תזדקק למערכת ניהול תוכן, כמו וורדפרס למשל.

TerraNova - אתר שנבנה ע"י Digital Solutions

TerraNova

בעולם - אתר שנבנה ע"י Digital Solutions

בעולם

חמישה כוכבים - אתר שנבנה ע"י Digital Solutions

חמישה כוכבים

ארמל טקסטיל - אתר שנבנה ע"י Digital Solutions

ארמל טקסטיל

וועידה בדובאי - אתר שנבנה ע"י Digital Solutions

UAE Conference

נקודת מגע - אתר שנבנה ע"י Digital Solutions

נקודת מגע

הצג עוד

היבטים חשובים בעניין מערכות ניהול תוכן

מערכת ניהול תוכן (CMS) היא תוכנה ליצירה ותחזוקה של תוכן באתר. מערכת CMS מנהלת את הנתונים ואת אופן הצגתם כך שהיא יכולה לשמש הן מעצבים והן עורכים.

מערכת CMS מנהלת בדרך כלל את היצירה והעריכה של תוכן מבוסס טקסט, כגון מאמרים, דפים, בלוגים וחומר אחר המופיע באתר. מערכת CMS כוללת בדרך כלל גם תכונות כמו כלי עיצוב אתרים לעריכת פריסה ועיצוב.

בניית אתרים ומערכות ניהול תוכן הן עמוד השדרה של כל אתר אינטרנט. הם מספקים מסגרת לאופן שבו האתר בנוי, איך התוכן מאורגן וכיצד ניתן לעדכן אותו.

ישנם סוגים שונים של מערכות CMS שבהן אתה יכול להשתמש כדי לבנות את האתר שלך. מערכות CMS מסוימות בנויות במיוחד עבור תעשייה מסוימת כמו אתרי מסעדות בעוד שאחרות כלליות יותר. יש גם קוד פתוח CMS שאתה יכול לבחור מהם או שאתה יכול לבנות CMS מותאם אישית משלך באמצעות שילוב של כלים אלה. מערכת ניהול התוכן הפופולרית ביותר כיום היא וורדפרס.

CMS יכול להיות פשוט כמו עורך מקוון להוספת טקסט ותמונות לאתר, או שהוא יכול להיות מורכב כמו פלטפורמת פרסום מונעת מסד נתונים עם מודולים למסחר אלקטרוני, אינטגרציה של מדיה חברתית, בלוגים ועוד. שני מערכות ה-CMS הפופולריות ביותר הן וורדפרס ודרופל.

  • מערכות ניהול תוכן: מערכת CMS מנהלת תוכן עבור אתר או בלוג שלם. מערכות אלו כוללות לעתים קרובות תבניות המאפשרות למשתמשים לערוך חלקים מהאתר שלהם ללא ידע בתכנות.
  • פלטפורמות בלוגים: פלטפורמות אלו תוכננו במיוחד עבור בלוגים וכוללות תכונות כגון הערות, תיוג פוסטים והזנות RSS.
  • מחוללי אתרים סטטיים: סוג זה של CMS משמש אנשים שרוצים שהאתר שלהם יהיה

בניית אתרים היא תהליך של עיצוב, פיתוח והשקה של אתר אינטרנט. ישנם כלים רבים שיכולים לעזור להקל על תהליך זה עבור מי שאינם מומחים בתחום. מערכת ניהול תוכן (CMS) היא כלי כזה. פלטפורמות CMS משמשות לניהול תוכן ופרסומו באתרי אינטרנט.

CMS הוא יישום תוכנה המאפשר למשתמשים ליצור ולנהל תוכן באתר האינטרנט שלהם. מערכת CMS טיפוסית תכלול מודולים כמו בלוגים, גלריות תמונות, סליידרים, טפסי יצירת קשר וכו', שבהם תוכל להשתמש כדי לבנות את האתר שלך.

Untitled design (14)

Comsee אופטיקה

Untitled design (13)

סטקלוב סוכנות לביטוח

Untitled design (12)

אתר חזון איש

Untitled design (11)

Visit Rwanda

Untitled design (10)

קפה תמתי

Untitled design (5)

טל והדס

הצג עוד

תכנות האתר והשפות בהן נעשה שימוש

תכנות אתרים הוא תהליך של שימוש בשפת תכנות ליצירת אתר אינטרנט. ישנם סוגים רבים ושונים של שפות תכנות המשמשות למטרה זו, וחלק מהשפות יכולות לשמש הן לפיתוח אינטרנט והן למובייל.

שפות תכנות המשמשות לפיתוח אתרים כוללות HTML, CSS, JavaScript, PHP, ASP.NET MVC ו-Ruby on Rails. אתרי אינטרנט משתמשים בדרך כלל באחת או יותר מהשפות הללו כדי להציג תוכן ולקיים אינטראקציה עם הדפדפן של המשתמש.

תכנות הוא תהליך של יצירת מערכת הוראות למחשב. ניתן להשתמש בו ליצירת תוכניות, דפי אינטרנט ואפליקציות.

תכנות בצד שרת יהיה חיוני באתרים מודרניים

תכנות בצד השרת הוא תהליך כתיבת תוכניות המופעלות בשרת. תוכניות אלו מבוצעות בסביבה שונה מזו המשמשת לפיתוח. הקוד מורכב ומבוצע באמצעות מתורגמן או מהדר. תכנות בצד השרת כולל גם שפות סקריפטים וגם שפות קומפילציה. שפות סקריפטים מתפרשות בזמן ריצה, בעוד שפות הידור חייבות להיות מתורגמות לפני שניתן יהיה להפעיל אותן בשרת.

תכנות בצד השרת היא טכניקת תכנות שניתן להשתמש בה ליצירת דפי אינטרנט דינמיים. הוא מבוסס על מודל שרת-לקוח, שבו השרת מייצר תוכן עבור הלקוח. שפת צד השרת משמשת ליצירת קוד HTML ושליחתו חזרה לדפדפן. שפות בצד השרת משמשות גם לאחסון ואחזור נתונים, מה שמאפשר שיתוף נתונים בין משתמשים ויישומים שונים. 

תכנות בצד השרת הוא תהליך המתרחש על השרת, ולא על בצד הלקוח. הסיבה לכך היא שבתוכנה בצד שרת, כל העיבוד מתרחש בשרת, בעוד שבתוכנה בצד לקוח, חלק מהעיבוד מתרחש בצד של הלקוח. כעת אתם יכולים לגשת אל בניית אתרים מקצועיים מתוך הבנה נרחבת של הנושא!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מלאו פרטים לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

או, חייגו:

הפופולריים ביותר

טוען מאמרים נוספים...

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים