בניית אתר אינטרנט למשרד עורכי דין

בניית אתר אינטרנט למשרד עורכי דין

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

תוכן עניינים

תוכן עניינים

בעבר הלא ממש רחוק, עסקים היו מפרסמים את עצמם, ב"דפי זהב". זו היתה הדרך, להגיע אל לקוחות פוטנציאליים.

נהוג היה לומר "אם אתה לא שם, סימן שאתה לא קיים". בעולם הדיגיטלי שלנו, אתר אינטרנט לכל חברה המחשיבה עצמה, בטח ובטח, בניית אתר למשרד עורכי דין, היא בבחינת "MUST".

משרד עורכי דין

בתקופה בה אנו חיים, מקובל כי עורכי דין מתאגדים לשותפות, חברה, הנותנת שירותים משפטיים.

באופן זה, ניתן להגיע למגוון רחב של לקוחות, מתחומי משפט שונים, ניתן להרחיב את השירותים הניתנים ללקוחות, בהתמחויות שונות, וניתן לקיים סיעור מוחות בעת הצורך. כך המשרד מאפשר מתן שירותים, לכלל הפעולות, הפשוטות והמורכבות.

שירותי משרד עורכי דין

שירותי המשרד, אותם נהוג לקבל במשרדים ושותפויות של עורכי דין, כדלקמן:

  • ייעוץ בענייני מידע משפטי
  • ייעוץ בענייני מסמכים
  • משפטיים – סקירה ועריכה
  • גישור, תיווך, בוררות ועניינים הנוגעים לצד ג'
  • ייצוג במשא ומתן
  • ייצוג בבתי משפט
  • שירותי נוטריון

שירותים אלה, יצויינו בצורה ברורה ומפורטת, בעת בניית אתר אינטרנט של משרד עורכי דין.

משפטים, הוא תחום מורכב ויש בו התמחויות רבות. תחת קטגוריות כלליות, קיימות התמחויות בתתי קטגוריות, למשל, בדיני משפחה, יכללו תתי הקטגוריות הבאות:

  • נישואים וידועים בציבור
  • הסכמי ממון
  • גירושין
  • מזונות
  • אלימות במשפחה
  • זכויות וטובת הילד
  • משמורת
  • אפוטרופסות
  • אימוץ
  • פונדקאות

זוהי רשימה חלקית בלבד, כל אלה ועוד, צריכים להיות כתובים ומגובים בתוכן מקצועי, כאשר בונים אתר אינטרנט של משרד עורכי דין.

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

פתרונות לבעיות משפטיות

נושא זה מגוון, בדיוק כפי שהבעיות המשפטיות, העשויות להיווצר, אינן חד גוניות, ראוי לקחת חלק בבניית אתר אינטרנט של משרד עורכי דין. לכל בעיה, הפתרון שלה, והכל בהתייחס לתחומים, בהם עוסק המשרד.

ישנן עשרות גישות לפתרון בעיות, גם באופן ההתייחסות אליהן. חלק מהדברים אף תלויים באופיו של עורך הדין, בטח בנסיונו, ובוודאות, בנושאי ההתמחות שלו.

בעיות משפטיות רבות, יכולות להיפתר מחוץ לכתלי בית המשפט, אך הדבר מצריך מיומנויות, שלא ממש נרכשות בבתי הספר למשפטים, אלא דרך ארץ, וניסיון של עורך הדין המטפל, כמו גם אינטרס משותף, של הצדדים הנוגעים בדבר.

ניתן ליישב סכסוכים על ידי בוררות, גישור ועוד, ולרוב, הם יזכו את הלקוח, בפתרון מהיר יותר מזה שבית המשפט מציע, לאחר שנים של התדיינות, וקרוב לוודאי, יותירו עודפים כספיים, בכיסו של הלקוח.

גישור – יישוב סכסוכים על ידי צד שלישי, ניטרלי, במטרה לענות על אינטרסים של שני הצדדים, תוך שיתוף ואמפתיה הדדיים.

בוררות – בקשה למינוי בורר על ידי הפדרציה לבוררות, בכדי ליישב סכסוך, ולהגיע לפתרון יעיל, בפרק זמן קצר.

פרסום ברשתות חברתיות - משרד עו"ד מנור בר לב

בניית אתר אינטרנט של משרד עורכי דין

אתר אינטרנט של משרד עורכי דין, חייב לספק את מלוא האינפורמציה, לגבי נושאי ההתמחויות השונות של המשרד, של עורכי הדין השותפים במשרד, ושל כל עורכי הדין השכירים במשרד, כל אחד לגופו.

אתר אינטרנט של משרד עורכי דין, מספק הסבר מפורט, על מקרים בהם המשרד יכול לייעץ ולכוון, תוך שימוש בדינים, חוקים ותקנות. המשרד יספק דוגמאות, למקרים בהם ניהל את התיק, ועל אופן הפתרון שהוצע והתקבל על ידי הלקוח.

לרוב, יצוטטו פסקי דין, החלטות, תקדימים, פשרות וכו', לתיקים שנדונו בעבר, והוכרעו, ויוקדש להם חלק מכובד, ברמת העיצוב והתוכן, בבניית אתר האינטרנט של משרד עורכי הדין.

כיצד בונים אתר אינטרנט למשרדי עורכי דין?

ראשית, בהחלטה לבניית אתר אינטרנט למשרדי עורכי דין, יש להשקיע מחשבה נוספת בבחירת שם דומיין, קליט, המרמז על סוג המשרד, למשל, לצרף לדומיין, את המילה "Law", מתוך ידיעה, כי מרבית הלקוחות, מחפשים את נותני השירות באינטרנט.

הזנת תכנים מקצועיים לאתר אינטרנט של משרד עורכי דין, הכוללים קישורים ומילות מפתח, ישרתו את המטרה, להגיע ללקוחות שהתוכן צד את עיניהם, ולהבטיח לידים חדשים, כמו גם, קידום במנועי חיפוש.

האתר צריך לפנות ללקוח הפוטנציאלי, דרך מנועי החיפוש, השיווק והמדיה החברתית, תוך שהוא דן במומחיות המשרד, ובהצלחות אותן נחל בעבר.

בניית אתר אינטרנט למשרדי עורכי דין

שלבים לבניית האתר

אתר אינטרנט של משרד עורכי דין, צריך להיות מורכב, ממאפייני החוק והתקשרותם לשירותי המשרד, בשילוב מרכיבי הפלטפורמה, של בניית אתר אינטרנט, מכל סוג שהוא.

1. עמוד הבית

בבניית אתר אינטרנט של משרד עורכי דין עמוד הבית מהווה את המראה החיצוני של החברה. זה הדבר הראשון, שיתפוס את עינו של הלקוח, וישליך על הרושם הראשוני.

חשוב לפרט מהי החברה, במה היא מתמחה. חשבו לציין את שם החברה והלוגו, וקיימת חשיבות, להדגיש את חזון החברה, והמסר שהיא מעוניינת להעביר, שיעודד את הלקוחות לפנות, דווקא לאתר זה, לקבלת סיוע משפטי.

יש לציין את שמות השותפים בחברה, כולל מומחיותם והסמכותיהם, הצלחותיה של החברה, פסקי דין בתיקם מפורסמים שניהלה, ותחומי המשפט בהם היא מתעסקת.

חשוב ביותר, לערוך קישורים בצורה ברורה, לעמודי האתר, כמו גם לקישורים חיצוניים, המעניקים ערך מוסף, לשירותי החברה.

2. עמוד שירותים

בבניית אתר אינטרנט של משרד עורכי דין פירוט כלל השירותים, בתחומי המשפט, אותם מעניקה החברה ועוסקת בהם בפועל, והיא מומחית בהם.

במידה והמשרד, מציע מגוון שירותים, הדף הראשון יהיה מעין עמוד בית לשירותים או שער, המפרט את השירותים בכותרות, כאשר כל כותרת, מקשרת לשירות הרלוונטי, ונכנס לעובי הקורה, בהסברים מפורטים.

3. עמוד מקרי בוחן

בבניית אתר אינטרנט של משרד עורכי דין דף זה, יפרט את גלגולו של תיק, שהחברה ניהלה, ניצחון או מטרות שהושגו לטובת הלקוח, פסקי דין, תקדימים, וכמובן רצוי לפרט יותר מתיק אחד כזה.

זוהי הוכחה חותכת, המעודדת לקוחות פוטנציאליים, לפנות דווקא למשרד זה, מפני שדף זה יוצר אמינות וביטחון.

4. עמוד צור קשר

בבניית אתר אינטרנט של משרד עורכי דין דף צור קשר יכיל טופס כלשהו, באמצעותו יוכל הלקוח לבקש פגישת ייעוץ או מידע נוסף, על שירותי החברה.

כדאי לציין לו"ז סביר, לקבלת מענה. יש להוסיף מפת הגעה למשרד, כתובת, אנשי קשר, טלפונים ומיילים.

כל אלה, הם פרטים חשובים בבניית אתר אינטרנט של משרד עורכי דין, כזה, שמתפקד בצורה יסודית, מקצועית ושטובת הלקוח, בראש מעייניו.

פרסום ברשתות חברתיות - מנור ברלב עו"ד

קידום ושיווק בבניית אתר אינטרנט של משרד עורכי דין

התכנון והחשיבה, במהלך בניית אתר אינטרנט של משרד עורכי דין, איננו עניין של מה בכך, היות והתחום, כמו מרבית התחומים, תחרותי והמטרה היא, להופיע ראשונים במנועי החיפוש, להשתמש במודעות, קידום, סלוגן, מילות מפתח וכו', הכל בכדי למשוך תשומת לב, ולהניע את הלקוח להכנס לאתר.

יש מספר דרכים לשפר בניית אתר אינטרנט של משרד עורכי דין:

  • ניתן ליצור הודעת תודה, ללקוח שבחר ליצור קשר אונליין
  • חשוב ליצור תכנים איכותיים, מעניינים וברמה גבוהה, ועדיין בגובה העיניים, כי לזה מצפה הלקוח הפוטנציאלי, ממשרד העוסק בתחום המשפטים המוערך
  • כדאי להשקיע בקידום אתרים אורגני, העושה אופטימיזציה, לחיפוש במנועי החיפוש
  • חשוב להקים צוות מנהל או מנכ"ל, שהם הפרונט והכתובת של החברה, מבחינה משפטית והן מבחינת הלקוח
  • יש לשדר אמינות, יושרה, הוגנות, בקיאות. להיעזר בהוכחות ולהשתמש בדוגמאות ובמקרי בוחן ועוד
  • אסטרטגיית שיווק, היא חלק בלתי נפרד מההחלטה לבנות אתר אינטרנט למשרד עורכי דין
    האסטרטגייה צריכה להתמקד בקהלי יעד, כי הרי לא ניתן לפנות לכולם, באותה דרך
  • יש להדגיש בתכנים, את הקהלים הספציפיים, להם מיועד השירות
  • נכון להוסיף, תכונות אופי למשרד, דבר המייחד על פני האחרים
  • יש להקדיש מעט תוכן בעת בניית אתר אינטרנט למשרד עורכי דין, לתיקים בהם התקבלה פסיקה או החלטת בית משפט, על סמך הידע, הכישורים וביצועי המשרד בתחום, שהובילו את בית המשפט, לקבל החלטה כזו או אחרת, ובעצם היוו תקדים משפטי

הפונים לאתר אינטרנט של משרד עורכי דין לייעוץ, פונים מתוך צורך אמיתי, בזמן אמת, לקבל סיוע לרוב, יקבלו מענה אוטומטי, ליצור קשר טלפוני, לתיאום פגישה במקרה הטוב, יקבלו הודעה לאקונית או ישוחחו שעות עם בוט, שאחרי אינסוף תשאולים ופרטים, יציע לתאם פגישה.

כדאי לשקול, מענה אנושי לפניות אונליין, תוך מתן הסבר מקוצר בראש פרקים, על מהלכים, אפשרויות ואם הן ניתנות בכלל במקרה הספציפי.

בכך יוצרים קשר אמין והגון עם הלקוח, מבלי לכפות עליו פגישה והוצאה כספית מיותרת, והיוזמה ליצירת קשר נוסף ותיאום פגישה, תבוא מהלקוח, במטרה לקבל הסברים מפורטים ולהיעזר בשירותי המשרד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מלאו פרטים לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

או, חייגו:

הפופולריים ביותר

טוען מאמרים נוספים...

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים