חדשות הדיגיטל – חודש אוגוסט 2021

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

תוכן עניינים

תוכן עניינים

תסתכלו על התמונה הגדולה 🖼️

בטוח שיצא לכם להכיר את Google Discover, הפיד של גוגל במכשירים ניידים, שמציג לכם תוכן רלוונטי ומעניין ממש כשאתם נכנסים לדפדפן. זה בהחלט יכול להניב תנועה יפה לאתר שלכם, אבל איך בדיוק גורמים לפוסט שלכם לבלוט?

מחקר חדש מגלה כי שימוש ב-meta tag פשוט יכול לשנות את כל התמונה ולהקפיץ את שיעור הלחיצות (CTR) שלכם בלא פחות מ-333%.

גוגל ממליצה להשתמש בתגית שנקראת Max Image Preview כדי למקסם את שיעור הלחיצות שלכם. התגית בעצם מאפשרת לגוגל לדעת באיזה גודל להציג את התמונה של הפוסט שלכם ב-Discover. בשורה התחתונה, גוגל מגדילה את התמונה שלכם ובכך נותנת לכם יותר שטח פרסום. התגית מתווספת בצורה הבאה:

  • <meta name="robots" content="max-image-preview:large">

השימוש בתגית הוא די פשוט וטומן בחובו פוטנציאל רווח גבוה, אז חבל לפספס.

צעד קטן ליוטיוב סטודיו, צעד גדול ליוצרי תוכן

יוצרי תוכן? תחייכו, יוטיוב עושה לכם חיים קלים יותר בזכות שלושה עדכונים שישפרו את היכולת שלכם לקבל מידע איכותי מיוטיוב סטודיו.

העדכון הראשון משפר את הנתונים המובאים בזמן אמת (Realtime Cards). נתונים אלו יציגו את כמות העוקבים והצפיות הרלוונטיים והעדכניים ביותר, בצורה נוחה שמחולקת לטאבים ומציגה מידע מקיף יותר. דבר נוסף הוא שיוטיוב מאפשרת לעקוב אחר איזכורים של הערוץ. אם למשל מישהו תייג את הערוץ שלכם בתגובות של סרטון מסויים, תוכלו לראות זאת בתיבת האזכורים (Mentions Inbox). למה זה כל כך מועיל? מכיוון שתוכלו להגיב לאזכורים הללו ולהיחשף לקהלים רחבים יותר.

העדכון האחרון נוגע להשלמה אוטומטית. בינואר השיקה יוטיוב חיפושים לפי האשטאג. די מהר התברר, שיוצרי תוכן לא בדיוק יודעים איך להשתמש בפיצ'ר החדש, אז יוטיוב החליטה לעזור להם על ידי הוספת השלמה אוטומטית להאשטגים שעוזרים ליוצרים לכוון לנושאים פופולריים.

זום על לינקדאין

נמאס לכם מזום? הגיע הזמן לגוון עם לינקדאין. משנה שעברה, לינקדאין מאפשרת למשתמשים ליזום שיחות וידאו אחד עם השני, אך השיחות עצמן התבצעו באמצעות צד שלישי כגון זום. עכשיו, הרשת החברתית המצליחה מאפשרת לבצע שיחות וידאו הישר מהאפליקציה עצמה לגמרי בחינם.

בניגוד לזום, שיחת וידאו מלינקדאין תכלול מידע מהפרופיל האישי של המשתמש איתו אתם משוחחים, כך שיהיה לכם יותר מידע בו תוכלו להשתמש בשיחה.

כרגע הפיצ'ר מאפשר רק שיחות בארבע עיניים, אך בהמשך כמות המשתמשים בשיחה צפויה לגדול.

פייסבוק השיקה גנרטור רעיונות שעוזר לכם ליצור קמפיינים חדשים בקלות. כל מה שאתם צריכים הוא לבחור יום מיוחד / חג (לדוגמא: חנוכה) ואת התחום שבו אתם עוסקים ופייסבוק פשוט יתנו לכם רעיונות לקמפיינים. כלי קליל, אבל כזה שנותן כיוון.

מזל טוב מסנג'ר, היה עשר

פייסבוק מסנג'ר חוגגת עשור ומפנקת אותנו ב-4 פיצ'רים חדשים שיוסיפו עוד עניין וריגושים בתקשורת שלנו עם חברים ומשפחה.

  • שליחת וקבלת מתנות במזומן – משתמשי פייסבוק (כרגע רק בארה"ב) יכולים לקבל מתנות ישירות דרך מסנג'ר. המתנה אפילו תגיע עטופה בליווי של בלונים וירטואלים – אז אולי אין עוגה, אבל מי אמר שאין חגיגה? 🍾
  • שאלונים בקבוצות – קבוצות עלולות להפוך למשעממות למדי, כמו שכולנו יודעים, אך אל תאמרו נואש כי פייסבוק באה להצלה. כדי לשמור על העניין בקבוצות, פייסבוק משיקה את פיצ'ר השאלונים החדש שלה, שיאפשר לכם לכתוב שאלה ולשלוח אותה לאנשי קשר לבחירתכם ולעורר שיח בקבוצה.
  • יום הולדת וירטואלית – סטיקרים, רקעים של בלונים וירטואלים, אפקטים של מציאות מדומה, אמוג'י-סאונד וקונפטי על כל המסך אלו רק חלק מכל האלמנטים והאפקטים שפייסבוק מוסיפה למסנג'ר, כדי שנוכל לחגוג יום הולדת באופן הראוי באמת.
  • שיתוף אנשי קשר בקלות – מעכשיו אפשר לשתף אנשי קשר עם חברים ישירות דרך מסנג'ר. המלצה שלנו – זה מעולה לנטוורקינג.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מלאו פרטים לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

או, חייגו:

הפופולריים ביותר

טוען מאמרים נוספים...

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים