חדשות הדיגיטל – חודש ינואר 2022

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

תוכן עניינים

תוכן עניינים

שלושה פידים באינסטגרם

אינסטגרם מתכננת להוסיף שני פידים חדשים לאפליקציה בנוסף לעדכון שיגיע לפיד הראשי שכבר קיים. לאחר שהיו בהרצה אצל קבוצת בדיקה, הפידים החדשים יתווספו לכלל המשתמשים בעדכון הקרוב.

לאחר העדכון, הפידים שיהיו קיימים באפליקציה:

  • Home – הפיד הראשי יציג תוכן שקשור לתחומי העניין שלכם. התוכן יגיע גם מחשבונות שאתם לא עוקבים אחריהם.
  • Favorites – הפיד שבו תוכלו לצפות בתוכן של החשבונות האהובים עליכם, כך שלא תפספסו דבר. כמובן שתוכלו לבחור איזה חשבונות יופיעו תחת פיד זה.
  • Following – הפיד יציג פוסטים מחשבונות שאתם עוקבים אחריהם באופן כרונולוגי.

באינסטגרם טוענים שהשינויים נעשו כדי לסייע לאנשים להרגיש טוב יותר בקשר לזמן שהם משקיעים ומבלים באפליקציה. בחברה מאמינים שאם למשתמשים יהיו יכולות להתאים אישית את הפיד שלהם, זה יגרום לחוויה חיובית יותר.

4 פיצ'רים חדשים בטוויטר

עדכונים חדשים צפויים להגיע לטוויטר במהלך החודש האחרון, ביניהם: דרכים חדשות להגיב לציוצים, אזור כתיבת טקסט חדש ועוד. 

רוב הפיצ'רים החדשים נמצאים עדיין בשלבי בדיקה, אך אם יוכיחו את עצמן, הן צפויות לצאת אל כלל משתמשי טוויטר.

הפיצ'רים החדשים:

אפשרות להגיב לציוצים עם סרטון וידאו 📹

טוויטר מבצעת בדיקות לגבי פיצ'ר זה, אשר במידה וישוחרר רשמית, יאפשר למשתמשים להגיב לציוצים של אחרים באמצעות סרטוני וידאו, באופן זהה לסרטוני התגובה שקיימים בטיקטוק. עם זאת, האפשרות להגיב לציוצים באמצעות ציטוט טקסט עדיין תשאר. רק הזמן יגיד אם הפיצ'ר החדש באמת יתפוס.

שורת טקסט מהירה לכתיבת ציוצים

פיצ'ר נוסף שנמצא בבדיקה הוא שורת טקסט שתופיע מעל לכפתורי הניווט של האפליקציה (בחלק התחתון) ותחליף את הכפתור הכחול עם הפלוס. פיצ'ר זה מגיע לאחר שמשתמשים חדשים בטוויטר נתקלים בקושי להבין כיצד להשתמש באפליקציה, לכן טוויטר שמה לה למטרה להקל על משתמשים לצייץ, ומה יכול להיות יותר טוב משורת טקסט ברורה ונגישה?

סרגל תגיות שיאפשר סינון לפי נושאים (רק ל-iOS)

סרגל תגיות זה יאפשר למשתמשים לעבור בקלות בין נושאים שמעניינים אותם.

דרך קלה יותר לשתף קהילות טוויטר עם אחרים

פיצ'ר זה יתווסף לקהילות טוויטר ויאפשר לכם לשתף את הקבוצה עם אנשים נוספים, במגוון דרכים: שיתוף באפליקציות אחרות, דרך לינק או להזמין משתמשים אחרים ישירות דרך טוויטר.

הכנסה חודשית מאינסטגרם 💰

לאט לאט, אינסטגרם משפרת ובונה את יכולות המוניטיזציה שלה. באמצעות פיצ'ר המנויים של האפליקציה, יוצרים יכולים ליצור הכנסה חודשית. 

חשוב לציין שכרגע פיצ'ר המנויים עדיין לא הושק רשמית, וכרגע היחידים שיכולים להשתמש בו משתייכים לקבוצה מצומצמת של יוצרים, כדי לבצע בדיקות עד לשחרור רשמי.

הפיצ'ר מאפשר למשתמשים להפוך למנויים של חשבון מסוים בתמורה לתשלום חודשי אשר גובהו נקבע ע"י היוצר. משתמשים אשר ישלמו על מנוי חודשי יקבלו את ההטבות הבאות:

  • לייבים למנויים בלבד – היוצרים יוכלו לשדר סטרימים ייחודיים למנויים שלהם בלבד.
  • סטורי למנויים בלבד – סטורי שיוצג רק לבעלי מנוי.
  • תגית מנוי – כאשר מנויים יגיבו על פוסט של היוצר, יופיע לצד שמם תגית מנוי, כך שמשתמשים אחרים והיוצר עצמו ידעו שהוא מעריץ נאמן.

גוגל שוקלת להפחית את פעילות הזחלנים שלה

יתכן וגוגל תפחית את פעילות הזחלנים שלה כדי להפחית את ההשפעה המזהמת על הסביבה ולשמור על קיימות.

לגוגל יש שני סוגים של זחלנים: זחלנים שמחפשים תוכן חדש וזחלנים אשר סורקים תוכן מתעדכן. גוגל מתכוונת להפחית את הפעילות של האחרון.

הבעיה מתחילה כאשר זחלנים סורקים עמודים שלא באמת מתעדכנים, כך שהם בעצם עובדים לחינם, אך הם עדיין דורשים משאבים. לכן, בגוגל רוצים לשנות את המצב כך שעמודים שנוטים להתעדכן בתדירות גבוהה (לדוגמא, העמוד הראשי של אתר החדשות המועדף עליכם) יסרק בתדירות גבוהה יותר, אך דפים שלא נוטים להתעדכן כמו דף האודות, יסרקו בתדירות נמוכה יותר.

עדכונים לסרטונים של אינסטגרם 🎞️

אינסטגרם משחררת עדכונים שיאפשרו לגולשים דרכים חדשות לקדם את הסרטונים שלהם, ואופציות נוספות כאשר מדובר ב-"רמיקס" של סרטונים. עדכונים אלו מחזקים את התזוזה של אינסטגרם מאפליקציה של שיתוף תמונות לאפליקציה המתמקדת בוידאו (בדומה לטיקטוק), כאשר העדכונים החדשים נוגעים גם לסרטוני לייב וגם לסרטונים מוקלטים. 

העדכונים כוללים:

  • קידום של לייבים מתוזמנים באמצעות באנר חדש
  • היכולת לעשות רמיקס לכל וידאו

קידום של לייבים מתוזמנים באמצעות באנר חדש

מעכשיו, לאחר שתתזמנו לייב באינסטגרם, תוכלו להדגיש את קיום הלייב בפרופיל האישי שלכם באמצעות באנר חדש. כאשר משתמשים אחרים ילחצו על הבאנר, אינסטגרם תיצור תזכורת עבורם.

היכולת לעשות רמיקס לכל וידאו

פיצ'ר זה יאפשר לכם לעשות רמיקס לכל סרטון באינסטגרם.

למי שלא יודע, "רמיקס" באינסטגרם מתייחס ליכולת לקחת סרטונים שנוצרו ע"י יוצרים אחרים ולהשתמש בהם כדי ליצור סרטונים משלכם / להגיב להם על הסרטון. אפשרות זו היא זהה למה שקיים כבר בטיקטוק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מלאו פרטים לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

או, חייגו:

הפופולריים ביותר

טוען מאמרים נוספים...

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים