מה כוללת פעילות ניהול מוניטין בגוגל?

מה כוללת פעילות ניהול מוניטין בגוגל

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

תוכן עניינים

תוכן עניינים

בעוד שחברות, שארגונים, שעסקים ושלקוחות משתמשים בדרך כלל ברשת האינטרנט, על מנת לאתר מוצרים או שירותים חדשים, או כדי לחקור עסקים שהם שוקלים לתת להם את כספם, זה הופך להיות חשוב יותר ויותר לעסקים לבחור באופציה של ניהול מוניטין בגוגל. 

תדמית שלילית ברשת האינטרנט, או לחלופין חסרת נוכחות מקוונת כלל, מזיקה לעסק שלכם ומרתיעה צרכנים מלרכוש את המוצרים או השירותים שלכם. המון חברות משתמשות בשירותי ניהול מוניטין בגוגל, כדי להגביר את האמינות המקוונת שלהם. חברות לניהול מוניטין בגוגל מתנגדות לתוכן מקוון שלילי, מקדמות ביקורות ומאמרים חיוביים, ובמקרים כאלו ואחרים עוזרות לשלוט במשברים. 

אם אתם מחפשים שירות ניהול מוניטין בגוגל, פשוט תקפידו לקרוא מן ההתחלה ועד לסוף המאמר שלפניכם, שמסביר מה מציעים שירותים אלה ואיך לבחור אחד שמתאים לחברה שלכם ולמטרות שלכם.

מה זה בכלל ניהול מוניטין בגוגל, ולמה אתם צריכים אותו?

באופן כללי, ניהול מוניטין בגוגל הינו אסטרטגיה אשר כוללת ניטור ועיצוב המוניטין האינטרנטי של בית העסק שלכם. 

קיים מנעד נרחב של אסטרטגיות בשימוש, כמו למשל – אופטימיזציה למנועי חיפוש, פיתוח וניהול תוכן, ניטור וניהול מדיה חברתית, רכישה וניהול של ביקורות, ניטור אתרי אינטרנט של צד ג' וניטור מתחרים כדי לתקן מוניטין ירוד או לשמור על תדמית חיובית. 

נשאלת השאלה החשובה – האם ארגונים זקוקים לשירות ניהול מוניטין בגוגל? ובכן, אתם יכולים לנהל עסק נהדר, אך זה לא אומר בהכרח שהמוניטין אונליין שלכם יהיה בהכרח חיובי. למשבצת הזאת נכנס ניהול מוניטין בגוגל.

 מרבית הלקוחות פונים לרשת האינטרנט על מנת ללמוד עוד על העסק בטרם שהם עושים עמו עסקים, מכיוון שכך חשוב שלעסק שלכם תהיה תדמית חיובית. למוניטין מקוון חיובי יש כמה היבטים חיוביים עבור בית העסק שלכם, כדלקמן –

ניהול מוניטין באינטרנט - פלטפורמות נפוצות לשימוש
פלטפורמות נפוצות לשימוש בניהול מוניטין בגוגל

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

יותר רווחים – ביחד עם ניהול מוניטין בגוגל תהיה הגברת אמון הלקוחות בעסק שלכם, אתם עשויים לראות ביקוש גדול יותר למוצרים או לשירותים שלכם, הכנסה מוגברת, כמו גם יותר כסף בשורה התחתונה שלכם.

  • פרסום מוגבר מפה לאוזן – כשיש לכם ניהול מוניטין בגוגל חיובי, קהל יעד קיים יספר לכל הסביבה הקרובה אליו על בית העסק שלכם, והשמועות יתפשטו על המוצרים או על השירותים הפנטסטיים שלכם או על שירות הלקוחות הקשוב שהעסק שלכם מציע.
  • גישה למומחים מוצלחים יותר – עובדים מעוניינים לעבוד עבור החברות הטובות ביותר. אחת הדרכים להשיג גישה לעובדים מדהימים הינה להיות בעלי ניהול מוניטין בגוגל מדהים בתעשייה ובקהילה שלכם.

שירותי ניהול מוניטין בגוגל משתמשים במנעד נרחב של אסטרטגיות, בשביל לנתח, לבסס, להגן ולשחזר את התדמית של העסקים ברשת האינטרנט. להלן מספר מהאסטרטגיות המובילות ששירותים אלה נוקטים:

  • סקירת רכישה וניהול – שירותי ניהול מוניטין בגוגל רבים עוזרים לחברות לרכוש ולנהל ביקורות אונליין. שירותי ניהול מוניטין בגוגל עושים שימוש בטקטיקות המעודדות צרכנים לכתוב ביקורות בגוגל. כשהבריות מעלות ביקורות חיוביות, החברה מקדמת אותן באתרים ובמנועי חיפוש, כמו לדוגמה – גוגל ופייסבוק. 
  • כשאנשים כותבים ביקורות שליליות, הארגון שלכם יקבל הודעה כדי שיוכל לתקן את המצב. לחלק מהשירותים יש תוכנה המאפשרת לעסקים לנהל ביקורות מפלטפורמה אחת.
  • ניטור מתחרים – היבט פחות שכיח, אבל עדיין שימושי ביותר, של ניהול מוניטין בגוגל הוא השוואות תחרותיות. זאת הפעולה של מעקב אחר המתחרים שלכם, על מנת לראות כיצד אתם משווים מן ההיבט של מונחי חיפוש מקומיים, פעילות חברתית, אזכורים מקוונים, ביקורות וכיוצא בזאת.
  • אופטימיזציה וניהול למנועי חיפוש – אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) כוללת אופטימיזציה של התוכן המקוון שלכם, באופן הזה שהוא ידורג גבוה יותר במנועי חיפוש פופולריים כמו לדוגמה – גוגל. 
  • חברות שמספקות שירותי ניהול מוניטין בגוגל, משתמשות ב-SEO כך שהלקוחות שמחפשים נושאים הקשורים לארגון שלכם יהיו בעלי סיכוי גבוה יותר למצוא אתכם. 
  • אם יש מידע שלילי בגוגל על החברה שלכם, שמופיע בתוצאות החיפוש, חברת ניהול מוניטין בגוגל עשויה להשתמש בתוכן אמתי וחיובי, על מנת להתמודד ביעילות עם תוכן שלילי.
  • פיתוח וניהול תוכן – בשביל לדרג טוב בגוגל ולבנות מוניטין חיובי, אתם חייבים שיהיה לכם תוכן איכותי. הרבה חברות שמספקות שירותי ניהול מוניטין בגוגל יעבדו עם העסק שלכם כדי ליצור תוכן חדש, בשביל שהצרכנים שלכם ימצאו תוצאות חיוביות עליכם או על החברה שלכם לאלתר.
  • ניטור אתרים של צד ג' – ביקורות שליליות של עובדים לשעבר ולקוחות לא מרוצים באתרי אינטרנט יכולים להזיק במיוחד, ולא קשה לאנשים שאינם שבעי רצון מהשירותים או מהמוצרים שלכם ליצור אתר אינטרנט או בלוג חדש כדי לזלזל בעסק שלכם. עם זאת, שירותי ניהול מוניטין בגוגל עשויים לבצע ניטור באינטרנט כדי לראות מה צרכנים אומרים עליכם.
  • ניטור וניהול מדיה חברתית – כאשר פלטפורמות כדוגמת – טוויטר, פייסבוק ואינסטגרם יכולות להצמיח את החברה או את המותג שלכם, נדרשת רק תמונה אחת או הערה לא הולמת בשביל לגרום לסיוט בהתגלמותו של יחסי הציבור שלכם. שירותי ניהול מוניטין בגוגל מסוגלים לעקוב אחר פרופילי המדיה החברתית שלכם. הם יכולים גם לשלוט במאמצי המדיה החברתית של העסק שלכם באמצעות אסטרטגיית פוסטים, כדי להשיג מעורבות גבוהה.

החברה שלכם ייחודית ושמא יידרש להשתמש בחלק מהאסטרטגיות שהוצגו להלן או כולן. מספר חברות שמציעות שירותי ניהול מוניטין בגוגל מספקות אף שירותי שיווק דיגיטליים מקיפים, המאחדים את הנוכחות המקוונת שלכם.

איך תדעו לבחור חברת ניהול מוניטין בגוגל הטוב מכולם?

זה לא פשוט לבחור חברת ניהול מוניטין בגוגל, מכיוון שכמו בכל תחום יש הרבה חברות שכאלו. להלן מספר טיפים שיעזרו לכם לבחור חברת ניהול מוניטין בגוגל המתאימה ביותר לארגון שלכם –

תחשבו על שירות לקוחות – בעוד שאתם יוצרים בפעם הראשונה קשר עם חברה שמספקת שירותי ניהול מוניטין בגוגל, כדאי שתנתחו ותבררו איך בדיוק היא מתייחסת אליכם. 

האם נראה לכם שעובדיה באמת חפצים לעבוד עמכם? האם עובדי החברה שואלים אתכם שאלות כדי להבין טוב יותר את הצרכים שלכם, או שעובדי החברה פשוט מבצעים מכירה קשה ולא באמת מקשיבים לכם או לחששות שלכם? תשאלו את נציגי חברת ניהול מוניטין בגוגל עם מי תעבדו בדיוק אם תשכרו את שירותיה. 

האם יהיה לכם מנהל פרויקט משלכם בתור נקודת הקשר שלכם? או שתיאלצו להתקשר לכמה נציגים ולשוחח עם עובד שלא מודע לגמרי לחברה שלכם ולעבודה שמתבצעת בקמפיינים שלכם? 

כאשר אתם מתקדמים עם חברת ניהול מוניטין בגוגל, היא בכל זמן נתון צריכה להיות שקופה ואינפורמטיבית לגבי מסעות הפרסום שלכם. בוודאי שתרצו לקבל שירות שיספק תמורה כנה שתעדכן אתכם בהתקדמות מסע הפרסום שלכם ותוכיח שאתם לקוח מוערכים.

 תבדקו את הצרכים ואת המטרות שלכם – תקבלו הבנה ברורה של המטרות הספציפיות שלכם בטרם שתתחילו בחיפוש אחר שירות ניהול מוניטין בגוגל. 

האם המטרה העיקרית שלכם היא ניטור ואף שיפור של הנוכחות שלכם באינטרנט? האם אתם מעוניינים להזניק את מקומכם בערוצי המדיה החברתית שלכם? האם אתם מודאגים יותר לגבי דירוג ה- SEO שלכם? האם אתם זקוקים לסיוע ברכישת וניהול ביקורות און ליין? 

המטרות של עסקים משתנות, ובאופן הזה גם השירותים שחברות ניהול מוניטין בגוגל מתמחות בהם, בשל כך כדאי שתנסחו בצורה ברורה את היעדים שלכם לפני שאתם פונים לחברות שמספקות שירותי ניהול מוניטין בגוגל.

תבצע את המחקר המקדים שלכם – כחלק אינטגרלי מתהליך המחקר המקדים שלכם, אל תבדקו רק על מנת לראות שהחברה נמנעת ממה שנקרא כובע שחור. אלו טקטיקות SEO לא אתיות שעלולות לפגוע בדירוג החיפוש המקוון שלכם. 

תשאבו מידע על חברת ניהול מוניטין בגוגל כדי לראות מה אחרים אומרים. בנוסף לכך, תבקשו רשימה של לקוחות החברה, ותפנו אליהם טלפונית, בשביל לשמוע מהם ממקור ראשון על הניסיון שלהם בעבודה עם אותה חברה שמספקת שירותי ניהול מוניטין בגוגל. כמו כן, תיכנסו ותעיינו היטב באתר האינטרנט של החברה. 

זה נראה מקצועי? האם יש לה מידע על המנהלים הבכירים שלה? והיה וכן, תחקרו את המנהלים כדי לראות אם יש להם תדמית חיובית ברשת האינטרנט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מלאו פרטים לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

או, חייגו:

הפופולריים ביותר

טוען מאמרים נוספים...

אהבתם? ספרו לחברים שלכם!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים